Om maar meteen een begin te gevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:03 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik zit te dubben of ik binnenkort wat met mijn ex moet gaan drinken, om de spanning er even af te halen zegmaar. Zodat mochten we elkaar een keer tegenkomen in de stad er niet meteen een ongemakkelijk situatie ontstaat. We hebben geen ruzie dus dat zou het niet onmogelijk moeten maken denk ik. Ideeën?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:33 schreef Chev het volgende:
Nice.. ik ben niet last post
Wel een post geplaatst in het vorige topic als reactie op post van Landgeld
Zie HIER
Ik zou zelf dit niet doen, als je elkaar tegenkomt zou ik het op me af laten komen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef PoepSnoet het volgende:
Hier maar verder he
Link naar vorig topic: De kunst van het loslaten van je ex #63
[..]
Om maar meteen een begin te geven
Maar is het dan niet juist prettiger als je dit in een gecontroleerde omgeving kan doen, in plaats van erachter komen dat je ineens naast elkaar zit in de bios?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Ik zou zelf dit niet doen, als je elkaar tegenkomt zou ik het op me af laten komen.
Succes zometeen!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef Takk... het volgende:
Ik heb straks de grote test, als je het zo mag noemen.
Na 3 weken geen contact is het toch tijd dat ze de post komt halen, op haar initiatief uiteraard mij zal het tegenwoordig een zorg zijn, ik gooi het allemaal op een hoop
De afgelopen tijd voel ik me gewoon goed, gaat lekker ben weer wat socialer aan het doen, meer stappen en bij vrienden op bezoek etc.
Dit voelt goed, lekker, heerlijk!
Ben wel benieuwd naar hoe ik me vanavond als ze de deur uit gaat voel, ik verwacht nu dat het gewoon gezellig is en dat ik daarna blij ben dat ze de deur uit is
Waarschijnlijk helpt het ook dat ik nu iemand anders leuker dan leuk vind
Je maakt je druk om iets wat misschien kan gebeuren. Snap wat je bedoelt en wat je ermee wilt, maar ben zelf het type van ik zie het dan wel. Weet niet hoe lang het precies voor jou is geleden dat het uit is gegaan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Maar is het dan niet juist prettiger als je dit in een gecontroleerde omgeving kan doen, in plaats van erachter komen dat je ineens naast elkaar zit in de bios?
Laat maar weten hoe het is gegaan!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:10 schreef Takk... het volgende:
Ik heb straks de grote test, als je het zo mag noemen.
Na 3 weken geen contact is het toch tijd dat ze de post komt halen, op haar initiatief uiteraard mij zal het tegenwoordig een zorg zijn, ik gooi het allemaal op een hoop
De afgelopen tijd voel ik me gewoon goed, gaat lekker ben weer wat socialer aan het doen, meer stappen en bij vrienden op bezoek etc.
Dit voelt goed, lekker, heerlijk!
Ben wel benieuwd naar hoe ik me vanavond als ze de deur uit gaat voel, ik verwacht nu dat het gewoon gezellig is en dat ik daarna blij ben dat ze de deur uit is
Waarschijnlijk helpt het ook dat ik nu iemand anders leuker dan leuk vind
Ben jij de steun en interesse, of ben je degene die het nodig heeft. Kunnen we je beter indelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Koepert het volgende:
Gaat goed hiermaar ben dr ff weer bij..steun, interesse ed..
Dat is goed nieuws! Beter dan ruziënd over vanalles weer gedag zeggen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Takk... het volgende:
Nou ze is de deur uit, ging eigenlijk erg goed
Geen gevoelens toen ik haar weer zag, nu ook (nog) niet.
Gewoon even bijkletsen meer niet, uiteindelijk zoals het de laatste tijd van de relatie was, vertellen wat je had gedaan die dag/tijd en dan loopt het gesprek vast.
Nu hebben we ook niet echt de tijd ervoor genomen om diepere gesprekken te voeren maar dat gaat ook niet meer merk ik wel, zoals het ook de laatste maanden van de relatie niet meer ging.
Ik denk/weet dat ik er wel overheen ben ja, en nogmaals het helpt om je hoofd vol te hebben van iemand anders, waar ik dus tijdens het weerzien van mijn ex regelmatig aan moest denken
Ja ik voel me goed!!!
Haha ik was t nodig, maar ik kan t nu biedenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ben jij de steun en interesse, of ben je degene die het nodig heeft. Kunnen we je beter indelen
Hmm klinkt goed,quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:55 schreef Takk... het volgende:
Nou ze is de deur uit, ging eigenlijk erg goed
Geen gevoelens toen ik haar weer zag, nu ook (nog) niet.
Gewoon even bijkletsen meer niet, uiteindelijk zoals het de laatste tijd van de relatie was, vertellen wat je had gedaan die dag/tijd en dan loopt het gesprek vast.
Nu hebben we ook niet echt de tijd ervoor genomen om diepere gesprekken te voeren maar dat gaat ook niet meer merk ik wel, zoals het ook de laatste maanden van de relatie niet meer ging.
Ik denk/weet dat ik er wel overheen ben ja, en nogmaals het helpt om je hoofd vol te hebben van iemand anders, waar ik dus tijdens het weerzien van mijn ex regelmatig aan moest denken
Ja ik voel me goed!!!
Ja dan zit je inderdaad wel fout maar je hebt haar niks fouts aangedaan maar jezelf, zoals ik het begrijp ben je tijdens de relatie op aandringen van je ex toch gaan studeren maar stond je hier zelf niet achter, zeg ik het zo goed?quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:06 schreef Chev het volgende:
Hmm ik realiseer me net wat eigenlijk.. mijn ex wou dat ik ging leren en studeren om cariëre te maken, omdat ik dat eigenlijk al jaren voor me uitschuif en omdat ik daar geen zin in had, en ik het geld niet écht nodig had naar mijn idee, ofwel geen motivatie.
Heb die poging gewaagt, maar is niet gelukt onder alle stres en discussies van het huis en samenwonen enzo..
Dat was dus eigenlijk een, of de laatste testen ik ben ervoor gezakt.
Dat bedoelde ze dus dat ik ook fout zat.. maarja ik mag dan gul zijn voor m'n meissie in ben geen suikeroompje die haar leventje kan betalen, mits het nodig is voor kinderen enzo, want dan heb ik een doel om naar te streveneen meid moet van mij ook financieel op haar eigen 2 benen kunnen staan vind ik.
Maarja zoiets mag je ook niet eisen van iemand binnen 2-3 maanden (letterlijke deadline) om te doen onder dreiging van: ik maakt het uit als je het niet doe.
Deze avond hier ook geen problemen, niet echt afleiding gehad maar een beetje zitten soggenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:30 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Hmm klinkt goed,
vertel morgen ff hoe het dan gaat...
De avond zelf had ik geen problemen, genoeg afleiding en ging goed slapen.
De volgende ochtend begon ik met evalueren en nadenken enzo ( ze zag er vet slecht uit enzo.. vet afgevallen, dikk wallen enzo, toen maakte ik me zorgen )
Klopt ja..quote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef Takk... het volgende:
[..]
Ja dan zit je inderdaad wel fout maar je hebt haar niks fouts aangedaan maar jezelf, zoals ik het begrijp ben je tijdens de relatie op aandringen van je ex toch gaan studeren maar stond je hier zelf niet achter, zeg ik het zo goed?
Als dit zo is dan zit je fout, zeker zoiets moet je doen omdat je dat zelf wil, niet omdat iemand hier om vraagt.
Tja we live and we learn.. ik vond het belangrijk om samen te zijn en ook af en toe wat voor mezelf te doen, maar die balans was helemaal off op een gegeven moment, en zaten we in 't weekend meer dingen 'voor onszelf' te doen (vaker haar idee laatste maanden) omdat we zoveel discussies en ruzies haddenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:35 schreef Takk... het volgende:
Uiteraard moet je alle 2 in een relatie onafhankelijk zijn, zowel financieel als op sociaal gebied.
Ik heb wel geleerd dat ik mijn eigen leventje behoud in de toekomst, samen dingen doen en dingen apart van elkaar doen, erg belangrijk denk ik.
Als ik dit zo lees mag je eigenlijk wel blij wezen dat je van haar af bent. Iemand die je constant wil veranderen en je niet accepteerd zoals je bent wil je toch ook niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:35 schreef Chev het volgende:
Klopt ja..ze probeerde me de laatste maanden van alles aan me te veranderen, kleding, smaak, timing, studie, carriere(geld), werk..... misschien omdat ze dacht dat ze anders niet gelukkig kon zijn met me, of dat ik geen (financiele) stabiele toekomst kon bieden... (Waar de dat nou vandaag heeft
), ofwel een gebrek aan vertrouwen in me, of in haarzelf, en ik het maar proberen hè..
![]()
Ik ben er nog wel tegenin gegaan en op een gegeven moment STOP gezegt en m'n eigen planning getrokken, en dit aan haar uitgelegt, maar dat was blijkbaar een figuurlijke druppel die haar emmer deed overlopen, en voordat ik iets kon doen was ze verlieft op een ander.
Studie en geld (ambitie?) was toch wel een van de belangrijkere dingen op haar lijstje, maar ze was al zó negatief over alles wat ik deed dat er weinig van me over was, en ik elke dag zoveel stres had dat ik nergens meer aan toe kwam.
Je zal wel gelijk hebben Takk, bedankt soms moet je horen dat je ook fout ben geweest, maar dat het beter is om geen relatie té hebben op valse verwachtingen.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:47 schreef Takk... het volgende:
Chev ben blij dat je ervan af bent, een vrouw die je alleen maar wil veranderen en dus niet om je geeft om wie je bent is je niet waard.
Je begint een relatie omdat je geeft om iemand zoals die is, niet om die later te veranderen en dingen op te leggen, daar kan je echt niks mee beginnen.
Die druppel was dus de realisatie dat ze je niet kon veranderen, zij zal vinden dat je niks voor haar over hebt wat dikke onzin is, je moet veranderen omdat je dat zelf wil niet omdat iemand anders dit wil.
Je houdt het dan ook op lange termijn niet vol als je 'probeert' te veranderen voor de ander, en je liegt ook stiekem want je doet iets waar je niet achter staat.
Chev geniet van wie jij bent, doe de dingen die je tijdens de relatie niet deed, doe wat jij wil doen!
Maar dit weet jij al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |