Een deel van de Laatste foto's uit deel 133quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
DC wat een mooi mannetje heb je daar!
en de rest is ook weer erg leuk, mooie ballerina, rennende maria met dr mooie jas, stoere maarten, strandmeisje en een lief duimelotje
hier nog een duimelotje![]()
![]()
Ja, ze is idd precies op tijdquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef bixister het volgende:
haha leuke verhalen bij de foto's ook suzanna! en wat is julia toch alweer een hele dame! ze heeft emma's krullen afgepakt zo te zien!knap van emma dat ze zindelijk is
(juist mooi op tijd toch?! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die krulletjes, dat lijkt wel een beetje te kloppen ja, hoewel Emma wel wat over heeft nog (onderaan haar haartjes, nu het langer wordt komt het weer wat terug)... maar het is zelfs niet te vergelijken met de krulletjes van Emma, Julia heeft er echt heel veel meer! Grappig hoor, hoe dat gaat met die genen.
Kan jij niet even met ShaoliN gaan praten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind 3 kinderen ook zoooo stoer. Ja het is een logistiek gezeik en nee, we hebben zelden nog tijd voor onszelf, maar als Nienke tegen me ligt te pruttelen of ik dat eigenwijze koppie van Saskia onder die pet zietof het enthousiasme waarmee Tijn zich op me stort als ik 's avonds thuis komt is alles goed
Zeg, lieg niet jij mutschie!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke foto's allemaal! Volgens mij hebben we ook amper gezinsfoto's. Iig wel van toen Kim net geboren was. Maar ik haat het dan ook om zelf op de foto te gaan.
Weet jij meer dan ik?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Sugar het volgende:
Jippie, wéér van die leuke foto's van het reilen en zeilen bij Suzanna en de meiden!Mooi zijn ze, die kinderen van jou! Op naar nummer 4!
![]()
Jij twee Saartjes en ik twee Floortjes, en dan ruilen we er ééntje, oke?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
AchgosZo zou ik er ook best twee van willen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef pinquit het volgende:
floor meets spiegel![]()
hoe herkenbaar, ik heb ook een hoop zulke foto's
Oh klinkt als een gouden combinatiequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Jij twee Saartjes en ik twee Floortjes, en dan ruilen we er ééntje, oke?![]()
Verrek, nu je het zegt ...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:59 schreef Noli. het volgende:
[..]
Zeg, lieg niet jij mutschie!
Het was dan wel geen technisch hoogstandje maar jullie stonden er alledrie op
Hij staat nooit zo open voor discussie hequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kan jij niet even met ShaoliN gaan praten?![]()
Jullie foto's zijn geweldig trouwens
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah lief die Floortjes!!
En Amber met Toto, Sassa en Koning Koos, geweldig!
(laatst had Meike zo'n meet met Diddl, ze schrok zich rot toen beest begon te bewegen! brullen!)
Jasja, wat een moppie is het toch!
Suzanna, idd erg leuk al die foto's met bijschriften! Leuke meiden heb je toch!
Ik zit hier te wachten en te wachten en te f5-en voor die hunk foto's van Dean op vakantie!! Hoe zit dat Vief!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Zo geweldig als grote broer, kleine zus in bad doet!
[ afbeelding ]
Kwikkies
[ afbeelding ]
Na d`r slaapje even snel 1 staartje gemaakt, zag er wel hilarisch uit anders
Oh en die kleertjes liggen nu op de 'te klein' stapel![]()
[trots] Ze speelde ook echt, niet rammen op de toetsen maar afzonderlijke noten aanslaan[/trots]quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef pinquit het volgende:
oooh en emmaa!!! wat word jij een mopje zegop die laatste foto lijkt ze wel een prof
prachtig meisje
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:40 schreef Vivi het volgende:
Vast even een (voor mij) absolute smeltfoto tussendoor.
[ afbeelding ]
Zou niet best zijn 50 en moeder van een 4-jarigequote:Op zondag 21 september 2008 00:24 schreef bixister het volgende:
[..]
gefeliciteerd!knap dat je er zo positief mee omgaat!
Onmisbare douchegordijnstof-slab met mouwen van Ikea.quote:Op zondag 21 september 2008 16:20 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh en webkim, wat gebruiken jullie daar voor mooi plastic slabber?
Die moet ik ook hebben namelijk.
Dankquote:Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef beefcake het volgende:
Het lijkt op de slabber van IKEA, hebben wij ook![]()
Guus, ik vind die onderste foto van jullie saampjes echt heel mooi
Een vriendin van mij is zwanger van de eerste en 44, dus die komt straks aardig in de buurtquote:Op zondag 21 september 2008 12:17 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Zou niet best zijn 50 en moeder van een 4-jarige
Begrijp ik goed dat jij de oma bent?quote:Op maandag 22 september 2008 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
, nooit gedacht dat je als oma zo trots kon zijn
Lief ja.quote:Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef Tan het volgende:
Gewoon omdat ik het zo'n lieve foto vind:
Junah bij de pompoenplant
[ afbeelding ]
het HAHAHAHA omdat ie ZO klein is in dat grote bedquote:Op maandag 22 september 2008 18:08 schreef Reinhilde het volgende:
DC wat een moppie! (ik snap alleen he HAHAHAHA niet zo?)
En Yade al zo groot!![]()
Knappe Junah![]()
Stoere Ethan!
Is dat geen plaatje dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Lois het volgende:
Ow wauw wat een prachtige ogen hebben jullie kinderen ET! Het zijn echt plaatjes, de dames, en Tijn is gewoon net papa
dankje, is maar 1 muur hoor, de andere muren zijn dezelfde kleur blauw en bruin. 1 muur blauw, andere muur bruin!quote:Op maandag 22 september 2008 18:06 schreef Ynske het volgende:DC zoek de baby
mooi behang heb je trouwens
quote:Op zondag 21 september 2008 19:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zielig zo'n bekkiemaar wel tandjes
Kleuter schrijft brief
[ afbeelding ]
Hahaha, die is nog zo klein en groen... komt een beetje laat in de vruchten, hij bloeit zelfs nog volop. Oogst ligt een beetje aan het tijdstip van zaaien.quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Lief ja.
Maar waar is de pompoen?
Wat Maneki zegt!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Och meisje toch met alle plakkertjes en slangetjes!
Ik zie wel dat ze een mooierd is! Mooie foto ook met jullie viertjes
whehe ja iddquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Bla_bla_bla, wel een verschil in haartjes ja
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:21 schreef Jojogirl het volgende:
Even geen tijd om te reageren, maar ik moet even spammen.
Nog in het thermopakje en met veel meer slangetjes dan ze nu nog heeft
Met z'n viertjes
Oh wat een boel slangetjes voor kleine Isis... maar wat een prachtig meisje Jojogirlquote:Op woensdag 24 september 2008 10:21 schreef Jojogirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met z'n viertjes
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, dat vind ik een geweldig idee voor een nieuwe topicreeks!
Dat zou wel wat zijn. Ik heb daar nog wel flink wat foto's voorquote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Lishe het volgende:
Daar heb ik wel een archiefje voor!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Lishe het volgende:
Och Jojo, die gezinsfotoquote:Op woensdag 24 september 2008 10:21 schreef Jojogirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met z'n viertjes
Toch een goede zaak dat Knut zijn kinderen niet op TARA lijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef bixister het volgende:
leander, ik kan goed zien dat jij een zoon van Tararaboemdijee bent! en ook Knuts dochter heeft precies zijn blik vind ik (nee niet die van Tara, maar van Knut). erg grappig!
Mijn mond en neus idd, ook het enige wat hij van mij heeft volgens mij, haha. Ik heb sinds halverwege de zwangerschap geen beugel meer. Gelukkig, ik voelde me net een zwangere tiener met die dikke buik en die beugelquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
AAAAAHHH
Hij heeft jouw mond, Freecell, of niet? Heb je nog altijd een beugel, eigenlijk?
het past ja, letterlijk en figuurlijk hahahaha! En 6 weken, tering wat gaat dat snel zeg! Luca is alweer bijna 3 weken en nu 3250 gram... zo snel gaat het....quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:27 schreef freecell het volgende:
Het past gewoon hè? In de wipstoel! Prachtig gezicht!
Leander is komende zondag 6 weken en is nu ongeveer 7 pond
quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Kan iemand Jen uit komen leggen dat babies over het algemeen eerst moeten leren kruipen voordat ze gaan staan?
Je zegt doek, is dat echt meer een dekentje dan? Dit is namelijk alleen maar een lakentje, van een vriendin gekregen. En ik vind dat ook zo lief, dus als er een dekentje van bestaat, wil ik dat ooookquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:14 schreef Madelieve het volgende:
Ah wat een lieve Stella en zij heeft ook de Hema-doek waar ik inmiddels zo aan verknocht ben en waarvoor ik alvast een plekje heb gereserveerd in de baby-doos later![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:21 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Je zegt doek, is dat echt meer een dekentje dan? Dit is namelijk alleen maar een lakentje, van een vriendin gekregen. En ik vind dat ook zo lief, dus als er een dekentje van bestaat, wil ik dat ooook.
Jasja verzuipt in der pakje, hihi. Wat een dotje Madelieve
.
Jongste spreekt: Heej Jen, datumtweeling, het is nog veel te lekker om gedragen te worden hoor! En op schoot zitten is ook nog zo heerlijk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Kan iemand Jen uit komen leggen dat babies over het algemeen eerst moeten leren kruipen voordat ze gaan staan?
Erg leuke foto's, vooral die onderstequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:52 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn kroost kom ik ook even showen. Kim is afgelopen donderdag 13 geworden en Rik is 9 en Lara de puppie is bijna 5 maanden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn één van de weinige foto's waar vooral de jongste niet met een gemaakte prodent smile opstaat. Ik probeer hem regelmatig ongemerkt op de foto te zetten, maar dat wil meestal niet lukken. Hier zijn ze samen lekker aan het poedelen in het water. Broer en zus die proberen de hond aan het zwemmen te krijgen [tot nu toe blijft het bij pootjebaden]. Jongste heeft standaard een stok, tak, stuk riet in z'n handen. Ik verdenk hem er van ooit boswachter te worden.
[ afbeelding ]
En maf doen met het fototoestel in de huiskamer, omdat ze op papa moeten wachten, levert zulke foto's op.
Gangsters in de dop!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Lishe het volgende:
Ehm Sjoeg, heeft ze nou een boxershort gevonden? Nee toch??
Na een minuut of 5 issie wel wakker hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe hoe kun je daar nou doorheen slapen
Eventjesquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef marit1978 het volgende:
JEMIG, slaapt hij daar echt doorheen !?
Laat eens zien dan?!quote:Op maandag 29 september 2008 14:03 schreef lily het volgende:
We hadden trouwens gisteren ook wat familieportretjes gemaakt. Wat vreselijk zeg![]()
Niemand staat er fatsoenlijk op, niet op 1 foto tenminste. Er kijkt altijd wel iemand raar
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef DevilsChase het volgende:
Lekker douchen met meneertje:
[ afbeelding ]
Nee, we zitten niet in FOT. Kom daar anders kijken en verder erover kletsen, want daar zegt 'iedereen' nummer 2.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:10 schreef Belana het volgende:
ja maar het is een fotowedstrijd die als thema gezegdes heeft. dus... de foto moet goed zijn kwa compositie, kleur e.d. en daarnaast een gezegde uitbeelden. dat doet nummer 1 het beste. Nummer 2 is te druk namelijk
vind ik. Maar we zitten hier niet in FOT he
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef DevilsChase het volgende:
@Sugar: waaaauw mooi zeg! die boxershort whahaha, mooie lichtinval oolk, super!
@tearsong: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik lag echt ttaal in een deuk, die links en rechtsonder, onbetaalbaar!
@Freecell: erg he, die mannen, hier slaapt hij er ook gewoon doorheen terwijl ik al wakker ben als Luca een ruft laat.
Lekker douchen met meneertje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |