Jongste spreekt: Heej Jen, datumtweeling, het is nog veel te lekker om gedragen te worden hoor! En op schoot zitten is ook nog zo heerlijk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Kan iemand Jen uit komen leggen dat babies over het algemeen eerst moeten leren kruipen voordat ze gaan staan?
Erg leuke foto's, vooral die onderstequote:Op zaterdag 27 september 2008 15:52 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn kroost kom ik ook even showen. Kim is afgelopen donderdag 13 geworden en Rik is 9 en Lara de puppie is bijna 5 maanden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn één van de weinige foto's waar vooral de jongste niet met een gemaakte prodent smile opstaat. Ik probeer hem regelmatig ongemerkt op de foto te zetten, maar dat wil meestal niet lukken. Hier zijn ze samen lekker aan het poedelen in het water. Broer en zus die proberen de hond aan het zwemmen te krijgen [tot nu toe blijft het bij pootjebaden]. Jongste heeft standaard een stok, tak, stuk riet in z'n handen. Ik verdenk hem er van ooit boswachter te worden.
[ afbeelding ]
En maf doen met het fototoestel in de huiskamer, omdat ze op papa moeten wachten, levert zulke foto's op.
Gangsters in de dop!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Lishe het volgende:
Ehm Sjoeg, heeft ze nou een boxershort gevonden? Nee toch??
Na een minuut of 5 issie wel wakker hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe hoe kun je daar nou doorheen slapen
Eventjesquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef marit1978 het volgende:
JEMIG, slaapt hij daar echt doorheen !?
Laat eens zien dan?!quote:Op maandag 29 september 2008 14:03 schreef lily het volgende:
We hadden trouwens gisteren ook wat familieportretjes gemaakt. Wat vreselijk zeg![]()
Niemand staat er fatsoenlijk op, niet op 1 foto tenminste. Er kijkt altijd wel iemand raar
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef DevilsChase het volgende:
Lekker douchen met meneertje:
[ afbeelding ]
Nee, we zitten niet in FOT. Kom daar anders kijken en verder erover kletsen, want daar zegt 'iedereen' nummer 2.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:10 schreef Belana het volgende:
ja maar het is een fotowedstrijd die als thema gezegdes heeft. dus... de foto moet goed zijn kwa compositie, kleur e.d. en daarnaast een gezegde uitbeelden. dat doet nummer 1 het beste. Nummer 2 is te druk namelijk
vind ik. Maar we zitten hier niet in FOT he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |