Toch een goede zaak dat Knut zijn kinderen niet op TARA lijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef bixister het volgende:
leander, ik kan goed zien dat jij een zoon van Tararaboemdijee bent! en ook Knuts dochter heeft precies zijn blik vind ik (nee niet die van Tara, maar van Knut). erg grappig!
Mijn mond en neus idd, ook het enige wat hij van mij heeft volgens mij, haha. Ik heb sinds halverwege de zwangerschap geen beugel meer. Gelukkig, ik voelde me net een zwangere tiener met die dikke buik en die beugelquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
AAAAAHHH
Hij heeft jouw mond, Freecell, of niet? Heb je nog altijd een beugel, eigenlijk?
het past ja, letterlijk en figuurlijk hahahaha! En 6 weken, tering wat gaat dat snel zeg! Luca is alweer bijna 3 weken en nu 3250 gram... zo snel gaat het....quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:27 schreef freecell het volgende:
Het past gewoon hè? In de wipstoel! Prachtig gezicht!
Leander is komende zondag 6 weken en is nu ongeveer 7 pond
quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Kan iemand Jen uit komen leggen dat babies over het algemeen eerst moeten leren kruipen voordat ze gaan staan?
Je zegt doek, is dat echt meer een dekentje dan? Dit is namelijk alleen maar een lakentje, van een vriendin gekregen. En ik vind dat ook zo lief, dus als er een dekentje van bestaat, wil ik dat ooookquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:14 schreef Madelieve het volgende:
Ah wat een lieve Stella en zij heeft ook de Hema-doek waar ik inmiddels zo aan verknocht ben en waarvoor ik alvast een plekje heb gereserveerd in de baby-doos later![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:21 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Je zegt doek, is dat echt meer een dekentje dan? Dit is namelijk alleen maar een lakentje, van een vriendin gekregen. En ik vind dat ook zo lief, dus als er een dekentje van bestaat, wil ik dat ooook.
Jasja verzuipt in der pakje, hihi. Wat een dotje Madelieve
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |