Een deel van de Laatste foto's uit deel 133quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
DC wat een mooi mannetje heb je daar!
en de rest is ook weer erg leuk, mooie ballerina, rennende maria met dr mooie jas, stoere maarten, strandmeisje en een lief duimelotje
hier nog een duimelotje![]()
![]()
Ja, ze is idd precies op tijdquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef bixister het volgende:
haha leuke verhalen bij de foto's ook suzanna! en wat is julia toch alweer een hele dame! ze heeft emma's krullen afgepakt zo te zien!knap van emma dat ze zindelijk is
(juist mooi op tijd toch?! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die krulletjes, dat lijkt wel een beetje te kloppen ja, hoewel Emma wel wat over heeft nog (onderaan haar haartjes, nu het langer wordt komt het weer wat terug)... maar het is zelfs niet te vergelijken met de krulletjes van Emma, Julia heeft er echt heel veel meer! Grappig hoor, hoe dat gaat met die genen.
Kan jij niet even met ShaoliN gaan praten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind 3 kinderen ook zoooo stoer. Ja het is een logistiek gezeik en nee, we hebben zelden nog tijd voor onszelf, maar als Nienke tegen me ligt te pruttelen of ik dat eigenwijze koppie van Saskia onder die pet zietof het enthousiasme waarmee Tijn zich op me stort als ik 's avonds thuis komt is alles goed
Zeg, lieg niet jij mutschie!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke foto's allemaal! Volgens mij hebben we ook amper gezinsfoto's. Iig wel van toen Kim net geboren was. Maar ik haat het dan ook om zelf op de foto te gaan.
Weet jij meer dan ik?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Sugar het volgende:
Jippie, wéér van die leuke foto's van het reilen en zeilen bij Suzanna en de meiden!Mooi zijn ze, die kinderen van jou! Op naar nummer 4!
![]()
Jij twee Saartjes en ik twee Floortjes, en dan ruilen we er ééntje, oke?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
AchgosZo zou ik er ook best twee van willen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef pinquit het volgende:
floor meets spiegel![]()
hoe herkenbaar, ik heb ook een hoop zulke foto's
Oh klinkt als een gouden combinatiequote:Op vrijdag 19 september 2008 13:58 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Jij twee Saartjes en ik twee Floortjes, en dan ruilen we er ééntje, oke?![]()
Verrek, nu je het zegt ...quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:59 schreef Noli. het volgende:
[..]
Zeg, lieg niet jij mutschie!
Het was dan wel geen technisch hoogstandje maar jullie stonden er alledrie op
Hij staat nooit zo open voor discussie hequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kan jij niet even met ShaoliN gaan praten?![]()
Jullie foto's zijn geweldig trouwens
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah lief die Floortjes!!
En Amber met Toto, Sassa en Koning Koos, geweldig!
(laatst had Meike zo'n meet met Diddl, ze schrok zich rot toen beest begon te bewegen! brullen!)
Jasja, wat een moppie is het toch!
Suzanna, idd erg leuk al die foto's met bijschriften! Leuke meiden heb je toch!
Ik zit hier te wachten en te wachten en te f5-en voor die hunk foto's van Dean op vakantie!! Hoe zit dat Vief!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Zo geweldig als grote broer, kleine zus in bad doet!
[ afbeelding ]
Kwikkies
[ afbeelding ]
Na d`r slaapje even snel 1 staartje gemaakt, zag er wel hilarisch uit anders
Oh en die kleertjes liggen nu op de 'te klein' stapel![]()
[trots] Ze speelde ook echt, niet rammen op de toetsen maar afzonderlijke noten aanslaan[/trots]quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef pinquit het volgende:
oooh en emmaa!!! wat word jij een mopje zegop die laatste foto lijkt ze wel een prof
prachtig meisje
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:40 schreef Vivi het volgende:
Vast even een (voor mij) absolute smeltfoto tussendoor.
[ afbeelding ]
Zou niet best zijn 50 en moeder van een 4-jarigequote:Op zondag 21 september 2008 00:24 schreef bixister het volgende:
[..]
gefeliciteerd!knap dat je er zo positief mee omgaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |