quote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef Dipkip het volgende:
Ja en dan de andere Shima noemen hm, matige garp.
Zo een klassieker. Charlie dus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Tomorrow, tomorrow!
I'll take you home tomorrow!
You're only an hour day awaaaaaaaaaaay
Dat heb ik expres aangepastquote:
JIj zou een fantastische moeder zijnquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Greys het volgende:
En die drol tussen je tenen, ach, het is een fááááááse!
Ja, ik noemde hem Charlie "Nee, hij heet Lars. Heb ik besloten." Oh, okay.quote:Op zondag 21 september 2008 09:27 schreef Dipkip het volgende:
Heet ie nou Larsleuke naam!
Denk dat ze gewoon van slag zijn door de verhuizing en alles wat nieuw is. Als ze doorhebben dat ze door jullie regelmatig worden uitgelaten en wanneer dat is, gaat het vast snel beter.
We kwamen met drie mensen binnen, ik was de gelukkigequote:Op zondag 21 september 2008 10:11 schreef MLI het volgende:
Wat tof! Zeker foto's plaatsen binnenkort! Whehehe, één stap en dan.... Herkenning alom. En Lars is een toffe naam, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Hara!
Hebben ze al op hun nieuwe kleedjes gelegen?
En die drol tussen je tenen, ach, het is een fááááááse!
Comping upquote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef verita het volgende:
Ik wil graag foto's zien van die lekkere bekkies
Dankje. We denken nu dat we misschien de verkeerde pup hebbenquote:Op zondag 21 september 2008 14:54 schreef Tezz het volgende:
Proficiat met je nieuwe hondje Hara! Super! Ik hoop dat deze pup net zo bijzonder voor je wordt als Max was.
Je zit echt uren vertederend naar ze te kijken. Of ze nu poepen, blaadjes eten of in je tenen bijtenquote:
Ik was echt verbaasdquote:Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
Ik heb ze in het echt gezien én aangeraakt. Ze zijn echt heel klein en blij. Ze poepen wel heeel groot!
Het kan dus nog zijn dat Lars Lex wordt en andersom. Maar mi kan dat ook best want Lex is wat lomper en daar vind ik de naam Lars eigenlijk wel bij passen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:15 schreef Maes het volgende:
Schattig zijn ze, Hara![]()
Ik vind de namen ook goed gekozen.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Heb vandaag voor iemand zo'n grote ooievaar voor in de tuin gemaakt. Moet er nu bij jullie ook een komen?
Van hondquote:Op zondag 21 september 2008 19:27 schreef Dipkip het volgende:
Wisselen jullie nu van naam of van hondverwarring
Dus jullie blijven een puppy houden die Lars heet, alleen wordt het de andere puppy?quote:Op maandag 22 september 2008 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Van hondLars wordt Lex en Lex wordt Lars. We gaan nu alleen nog bij de DA kijken of de mix up echt klopt, maar dat moet haast wel
Ja, de foto's waar Lex bij staat blijft toch hier als Larsquote:Op maandag 22 september 2008 14:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus jullie blijven een puppy houden die Lars heet, alleen wordt het de andere puppy?![]()
Tot wanneer blijft Broeder Lex Naamloos bij jullie eigenlijk?
DAt was toen nog Lex inderdaad die op Krioro slaaptquote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef nokwanda het volgende:
Is het nou die van die lieve foto, slapend tegen je blauw/grijze trui aan?
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Hoe lang heeft het geduurt voor ze het er over eens waren hoe jij ging heten?
quote:
lars!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ze zitten al. Ze volgen, tandjes![]()
![]()
Deze fotos met rode bandje is Lex. Bij nieuwe fotos is Charlie degene met het rode bandje
U vraagteist..quote:
Ze liggen constant op en over en onder en naast elkaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef Maes het volgende:
Dank u![]()
Ze zijn ééééééééénig. Met zijn 2en in een mandje, lief hoor
Nou, ze "spelen" aan de andere kant ook héél wild somsquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owwwwww ik wil ze hebben!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex zwaait al naar je
*SMELT*quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lex zwaait al naar je
Je kunt in het echt niet stoppen met kijkenquote:
hoe oud zijn ze nu QB?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:00 schreef Queen_Bee het volgende:Ik ben Krioro niet
En dit waren alle "oude" foto's, vanaf nu is Charlie rood en Lex bruin
Tegenwoordig worden we alleen nog met een plas wakker, verder gebeurt er niets meer in huis
Rond de 8 wekenquote:
Die van ons ook. Officieel heet ie Colin, maar het ligt er maar net aan hoe we hem noemen. Krijgt ie iets lekkers dan roepen we 'Klikoooo', Doet ie raar dan noemen we hem Clinton, en is ie lief dan zeggen we 'Heilige'. En hij luistert ernaar. Bolle werkt ook. Dikke weer nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Men, mijn hond heeft een stuk of 4 namen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:12 schreef Harajuku. het volgende:
Lex had de hik, hij keek me zo zielig aan![]()
Toen ben ik er bij blijven zitten tot ie in slaap viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |