quote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef Dipkip het volgende:
Ja en dan de andere Shima noemen hm, matige garp.
Zo een klassieker. Charlie dus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Tomorrow, tomorrow!
I'll take you home tomorrow!
You're only an hour day awaaaaaaaaaaay
Dat heb ik expres aangepastquote:
JIj zou een fantastische moeder zijnquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Greys het volgende:
En die drol tussen je tenen, ach, het is een fááááááse!
Ja, ik noemde hem Charlie "Nee, hij heet Lars. Heb ik besloten." Oh, okay.quote:Op zondag 21 september 2008 09:27 schreef Dipkip het volgende:
Heet ie nou Larsleuke naam!
Denk dat ze gewoon van slag zijn door de verhuizing en alles wat nieuw is. Als ze doorhebben dat ze door jullie regelmatig worden uitgelaten en wanneer dat is, gaat het vast snel beter.
We kwamen met drie mensen binnen, ik was de gelukkigequote:Op zondag 21 september 2008 10:11 schreef MLI het volgende:
Wat tof! Zeker foto's plaatsen binnenkort! Whehehe, één stap en dan.... Herkenning alom. En Lars is een toffe naam, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Hara!
Hebben ze al op hun nieuwe kleedjes gelegen?
En die drol tussen je tenen, ach, het is een fááááááse!
Comping upquote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef verita het volgende:
Ik wil graag foto's zien van die lekkere bekkies
Dankje. We denken nu dat we misschien de verkeerde pup hebbenquote:Op zondag 21 september 2008 14:54 schreef Tezz het volgende:
Proficiat met je nieuwe hondje Hara! Super! Ik hoop dat deze pup net zo bijzonder voor je wordt als Max was.
Je zit echt uren vertederend naar ze te kijken. Of ze nu poepen, blaadjes eten of in je tenen bijtenquote:
Ik was echt verbaasdquote:Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
Ik heb ze in het echt gezien én aangeraakt. Ze zijn echt heel klein en blij. Ze poepen wel heeel groot!
Het kan dus nog zijn dat Lars Lex wordt en andersom. Maar mi kan dat ook best want Lex is wat lomper en daar vind ik de naam Lars eigenlijk wel bij passen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:15 schreef Maes het volgende:
Schattig zijn ze, Hara![]()
Ik vind de namen ook goed gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |