Je bent mijn heldquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:42 schreef Snakey het volgende:
Even opruimen en wat posts terug toveren.
-edit-
Zo, dat valt niet mee om alles weer goed te krijgen. Kheb m'n best gedaan.
En ik had in mijn haast geeneens tekst erbij gezetquote:[ Bericht 43% gewijzigd door HMaster-II op 16-09-2008 12:45 ]
Je bent de grappige inzendingen vergeten terug te zetten Snakey.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:42 schreef Snakey het volgende:
Even opruimen en wat posts terug toveren.
-edit-
Zo, dat valt niet mee om alles weer goed te krijgen. Kheb m'n best gedaan.
Dit was het. Ik heb wel wat dubbele verwijderd/weggelaten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je bent de grappige inzendingen vergeten terug te zetten Snakey.
of was dit het?![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef SolidArt het volgende:
Ik mis de baasbird
Alberto checkt de park.quote:
Lachen doe je normaal toch met je mond, niet met je ribben...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Pollewoppie het volgende:
HAHAHAHA stelletje klootzakken! ik heb een gekneusde rib, ik kan niet lachen!!!!
met je lachspierenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lachen doe je normaal toch met je mond, niet met je ribben...
Jij hebt overduidelijk nooit een gekneusde rib gehad... lachen (en niesen en hoesten) doe je ook met je longen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lachen doe je normaal toch met je mond, niet met je ribben...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:45 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nooit een gekneusde rib gehad... lachen (en niesen en hoesten) doe je ook met je longen...
x2quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, ik heb de afgelopen dagen niet zo hard gelachen.
Dit was een redelijk duidelijke post toch? Vanaf hier weer verder met die foto.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:41 schreef Snakey het volgende:
Bagger die hier niet thuishoort verwijderd. Blijf gewoon ontopic of post helemaal niks, zo moeilijk is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |