quote:Op donderdag 18 september 2008 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je mag die man misschien niet.
Maar hij is wel de cleanst van allemaal. De rest zijn huichelaars, landveraders en genocide plegers. Ohja en niet te vergeten fascisten.
De andere milieuproblemen zoals de vervuiling van lucht, bodem en water gingen door exact dezelfde cyclus heen.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb ook al eerder betoogd dat al die stompzinnige "aandacht" voor het klimaat van nu schadelijk is voor de echte milieuproblemen. Die moeten opgelost worden, niet het CO2-neutraal vliegen.
Dat komt voornamelijk dat wij dichtgestompte ogen hebben van de kritiekloze riooljournalistiek.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou Wilders stemmers, Lambiekje steunt jullie.
Al die fascisten in de Tweede Kamer, en die cleane Wilders die maar niet begrepen wordt.
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De andere milieuproblemen zoals de vervuiling van lucht, bodem en water gingen door exact dezelfde cyclus heen.
Oh laatst in de krant een plaatje van CO2 plannen. In de grond stoppen. Welke infantiel heeft dat bedacht.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De andere milieuproblemen zoals de vervuiling van lucht, bodem en water gingen door exact dezelfde cyclus heen.
Ze gingen wel degelijk door precies dezelfde cyclus heen. Waarbij op een gegeven moment de wetenschap het helemaal eens was maar er een lobby van 'sceptici' bleef die het er bijzonder moeilijk mee had.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
De vervuiling daarvan is namelijk direct meetbaar. En dus behandelbaar. CO2 versus klimaat is helemaal niet duidelijk. Maar toch doen, omdat de fascist het zegt. Wat een treurnis.
Tja Torero, ik heb de artikeltjes gelezen over de duinkerke-transgressies die je indertijd had geschreven op wikipedia. Aan de hand van bedenkelijke bronnen! De conspiracy theorien van Delahaye die het zeewaterquote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik houd me niet bezig met recente klimaten. Wel weet ik dat het systeem Aarde zo ingewikkeld is dat er slechts met flinke foutmarges iets over te zeggen valt. Die is Gore Goebbels in zijn propagandatoespraken even vergeten te vermelden. Bij hem komt het meest dramatische sprookje uit.
Goed zo, want een bang mens is een gehoorzaam mens.
WAT? Ik heb geen idee waar je het over hebt man, kom met duidelijke bronnen en referenties of beschuldig niemand...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:13 schreef barthol het volgende:
[..]
Tja Torero, ik heb de artikeltjes gelezen over de duinkerke-transgressies die je indertijd had geschreven op wikipedia. Aan de hand van bedenkelijke bronnen! De conspiracy theorien van Delahaye die het zeewater
in de vroege middeleeuwen tot aan Nijmegen laat staan en doodleuk beweert dat er die eeuwen in Nederland al die tijd geen bewoning mogelijk was.
Dat terwijl allerlei archeologische vondsten, zoals vroegmiddeleeuwse begravingen, ondanks hun bescheidenheid in aantal, een ander beeld laten zien. Ik vroeg me echt af hoe een sereuze geoloog die onzin van Delahaye zo kon omarmen.
Dat voorkomt aardbevingen. Nadat er ergens gas is gewonnen, kunnen die ruimtes gevuld worden met CO2.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oh laatst in de krant een plaatje van CO2 plannen. In de grond stoppen. Welke infantiel heeft dat bedacht.
Het zal lichte aardbevingen niet voorkomen ofzo. Het is wel zo dat de druk redelijk op peil gehouden kan worden door middel van CO2-injectie. Als [/b]middel[/b] is er dan ook niets mis mee. Als doel wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat voorkomt aardbevingen. Nadat er ergens gas is gewonnen, kunnen die ruimtes gevuld worden met CO2.
Sommige mensen vinden dat prettig. Sommigen. Misschien niet allemaal. Misschien vinden sommigen aardbevingen voorkomen infantiel. Dat kan.
Mijn punt was: wat is er dan infantiel aan CO2-injectie? Dat heeft echt niet als doel 'om netto minder CO2 uit te stoten' ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zal lichte aardbevingen niet voorkomen ofzo. Het is wel zo dat de druk redelijk op peil gehouden kan worden door middel van CO2-injectie. Als [/b]middel[/b] is er dan ook niets mis mee. Als doel wel.
dit is een van de versiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WAT? Ik heb geen idee waar je het over hebt man, kom met duidelijke bronnen en referenties of beschuldig niemand...
Nee, in olie- en gasreservoirs heeft het als doel de druk nog enigszins op peil te houden. Denk aan het terug injecteren van CO2 in een fles Spa Rood om hem langer gasdragend te houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn punt was: wat is er dan infantiel aan CO2-injectie? Dat heeft echt niet als doel 'om netto minder CO2 uit te stoten' ofzo.
Wat is het probleem? Ik voorzag in een wens van een collega-editor. Ik heb daartoe de bronnen gezocht die te vinden waren...quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef barthol het volgende:
[..]
dit is een van de versies
pagina
kijk eens naar die bronnen joh
Ik meen in het verleden ook wat uitgebreidere versies te hebben gezien met het kaartje van Nederland
van Delahaye op de pagina zelf
Niet erg zorgvuldig als dat sites zijn van aanhangers van Delahaye met z'n theorienquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik voorzag in een wens van een collega-editor. Ik heb daartoe de bronnen gezocht die te vinden waren...
Je kan erop googlen om te weten hoe omstreden hij is, Hij laat de zeespiegel ook zo'n 9 meter stijgen in de vroegmiddeleeuwse periode, om aan te tonen dat trajectum (utrecht) toen in Noord Frankrijk moet hebben gelegen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef El_Matador het volgende:
Wie de hell is Delahaye man? Ik draag daar geen verantwoordelijkheid voor. Heb toen ooit es gegoogled en zoveel mogelijk bronnen erbij gepakt. Weet ik veel wat een Delahaye of wie dan ook voor onzin vermeldt...
Get a life man.
Kan het niet zo zijn dat er dan op langere termijn dat als iemand per ongeluk daar gaat boren of als een oliereservoir opraakt het aangezuigt. Ik denk namelijk dat he slecht is om dat in de grond te spuiten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat voorkomt aardbevingen. Nadat er ergens gas is gewonnen, kunnen die ruimtes gevuld worden met CO2.
Sommige mensen vinden dat prettig. Sommigen. Misschien niet allemaal. Misschien vinden sommigen aardbevingen voorkomen infantiel. Dat kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |