Precies mijn gedachten..quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Slapen? Oh ja, goed idee. Is wel lastig met RatM.
Nee, en ook met melk graagquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
I like Pearl Jam like I like my coffee, black.
Oe, heb ik die gemist....quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
I like Pearl Jam like I like my coffee, black.
's Avonds niet, maar overdag gaat ie hier toch elke ochtend om ca. 08.30 op 3FM.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Ik ben benieuwd: luisteren jullie nog evenveel 3FM als zegmaar een jaar geleden?
Yup... Maarreh... gefeliciteerd!quote:
Nee, 4 uur Giel is echt te veel. En op vrijdag nacht sla ik die ook over. C&S sla ik ook over. En soms, als ik toch alleen op kantoor zit, gebruik ik www.nederland.fm & www.england.fm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nog 8 minuten en hij kan op 3FM
Ik ben benieuwd: luisteren jullie nog evenveel 3FM als zegmaar een jaar geleden?
Same here..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Nee, 4 uur Giel is echt te veel. En op vrijdag nacht sla ik die ook over. C&S sla ik ook over. En soms, als ik toch alleen op kantoor zit, gebruik ik www.nederland.fm & www.england.fm.
"Nieuw" format van 3FM, doet me niet zo goed. En als dadelijk Claudiaterug komt, ben ik weer 2 uur kwijt. En dan is er een hele grote muziek liefhebber op de Radio: De één verliest een uur en de ander krijgt Andrew
Dus ik luister minder....
Uurtje minder hier (bijv. Giel), uurtje meer daar (bijv. 3e uur 3voor12). Zal per saldo niet veel uitmaken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nog 8 minuten en hij kan op 3FM
Ik vond dat echt een vreselijk nummer "vroeger". Toen we nog met het bord op schoot bij Pa en Ma thuis naar de top 40 keken. Maar daarna ben ik dit nummer gaan waarderen, nu vind ik het een erg mooi nummer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Speciaal voor Litton-Lane - Sinead O'Conner
Gorki ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Speciaal voor Litton-Lane - Sinead O'Conner
Sinead O`Conner is een Ierse Zangeres. (vandaar)quote:
Het ging toch over het gebruik van dat nummer van R.E.M.?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sinead O`Conner is een Ierse Zangeres. (vandaar)
Gister goed nieuws gehad over verhuizen, nu gaan we naar fase 2
Ik quote trouwens de verkeerde postquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het ging toch over het gebruik van dat nummer van R.E.M.?
Werd iig gebruik in zo'n hele slechte comedy over een volwassen kerel met een baard en een krantwijk.
Aha, nu snap ik hem ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik quote trouwens de verkeerde post. Moest die van Sesjee zijn.
Correct, Get a life.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het ging toch over het gebruik van dat nummer van R.E.M.?
Werd iig gebruik in zo'n hele slechte comedy over een volwassen kerel met een baard en een krantwijk.
En fase 2 is , inpakken ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct, Get a life.
edit: zo heet die serie dus, niet dat je een "life" moet "get"-ten...
Ik denk dat je Corky bedoelt, van Life goes on.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..].
Hoe kom ik eigenlijk bij Gorki? O, wacht, was dat ook niet een serie?
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En fase 2 is , inpakken ?
Oja, ik kwam er niet op. Dat was hem inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je Corky bedoelt, van Life goes on.
rocker.gifquote:
Yup, thanksquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je Corky bedoelt, van Life goes on.
Bij veel platen mis ik tegenwoordig iets als de bijbehorende jingle ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef Sersjee het volgende:
Toch lekker dat je altijd kan rekenen op die "Tros!"-jingle tijdens She's so young.
Ik ook, The Seed 2.0 zonder Rock 'n Rollquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij veel platen mis ik tegenwoordig iets als de bijbehorende jingle ontbreekt.
Die JXL,quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef JDude het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met dit nummer.
Hallo iedereen!
Nee, ik bedoel die krolse kat daarvoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Die JXL,
Die ben ik ook behoorlijk beu. Doe dan een andere, van zijn vroegere werk.
Weet je wat ik op brood had Hans, worst!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom Ekdom achter de knoppen. Prima!
Altijd mooi!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je wat ik op brood had Hans, worst!
![]()
.
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Whehe. De eindeloze categorie "Hoe dan Storm, in een glas water?"quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef cosmick het volgende:
![]()
.
"Komt dat pak uit de desert, Storm?"quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehe. De eindeloze categorie "Hoe dan Storm, in een glas water?"
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
"Komt dat pak uit de desert, Storm?"
Ik heb de radio traditiegetrouw na het nieuws van 12.00 op KinkFM gezet, dus ik heb het helemaal gemist..quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat is er nou precies met Stenders? Heb het net gemist.
"Is het een wervel, Storm?"quote:
Kut. Ik baal echt da'k dat gemist heb. Nou draaien al hun nummers wel hun rondjes op m'n mp3speler, maar zoiets op de radio horen is toch, ja, speciaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:16 schreef cosmick het volgende:
Oja, Fleet Foxes was overigens wel fijn om op de radio te horen! Meer!!!
FF luister ik al een tijdje, maar het is bijna kippenvel om 'm dan in het 'openbaar' te horen ;P.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kut. Ik baal echt da'k dat gemist heb. Nou draaien al hun nummers wel hun rondjes op m'n mp3speler, maar zoiets op de radio horen is toch, ja, speciaal eigenlijk.
En gelukkig heeft God only knows gewonnen, een van de allermooiste liedjes ooit imho.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeh deze is vet van everlast
edit:
Wat cos dus eigenlijk zegt
Bizar... Of is dat net jaren `90?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja, ik gebruik nog altijd "gaaf" en "tof", net zoals in the 80's. "Vet" vind ik trouwens meer iets voor mensjes die van slechte rap houden en/of maximaal 12 jaar oud zijn
.
Wel heel erg zoetzappig en bedenkelijke sentimentele melodietjes, maar vooral stiekum toch wel leuk [quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Cos
All The Good Things. Nelly FZo mooi liedje
Jups! en deze van Novastar vind ik ook bijzonder fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel heel erg zoetzappig en bedenkelijke sentimentele melodietjes, maar vooral stiekum toch wel leuk [].
Ja, beetje hetzelfde verhaal, maar heeeeeul mooi en goed hoor!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups! en deze van Novastar vind ik ook bijzonder fijn.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, beetje hetzelfde verhaal, maar heeeeeul mooi en goed hoor!!!!
Nee, toen ik dat tikte zat ik dus letterlijk op het scherm van m'n PDA te tikken met m'n vinger (on-screen toetsenbord) terwijl ik in de bus naar huis zat en luisterde naar MP3tjes (met daarin natuurlijk veel Room Eleven, The Feeling en wat tracks van The Pipettes, Kate Nash, Ting Tings en nog wat losse nummers).quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Woei!
Luister jij nou Coen en Sander tegenwoordig?
Want jij las zijn twitterquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, toen ik dat tikte zat ik dus letterlijk op het scherm van m'n PDA te tikken met m'n vinger (on-screen toetsenbord) terwijl ik in de bus naar huis zat en luisterde naar MP3tjes.
Hé jij daar in de radioquote:
Ik heb de afgelopen 2,5 week alleen maar lange dagen gehad op de HL, van 10 tot 17 uur.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat klinkt leest als nog een Plork en de Aannemers-fan![]()
Afgelopen zomer speelden ze op de markt bij mn ouders in de woonplaats. Ik liep net de markt op toen ze hun laatste nummer gingen spelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kan erg genieten van die gekken band sinds ze de eerste keer bij Michiel in de freaknacht waren.
I agreequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Lovestoned![]()
De remix van Justice is trouwens zooooooo onwijs vet.
Moiquote:borisz en rest![]()
Ik 0900 uur weg en 1845 thuisquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2,5 week alleen maar lange dagen gehad op de HL, van 10 tot 17 uur.
Dus je bent niet de enige.
Zonde!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgelopen zomer speelden ze op de markt bij mn ouders in de woonplaats. Ik liep net de markt op toen ze hun laatste nummer gingen spelen
Ik heb morgen van 16 tot 18uur college.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
Morgen eerst een uurtje les, dan een uur wachten, dan een invalles -O_, en dan is het 11 uur, en hoef ik me pas om half twee weer te melden.
Bij mij is het dus om 8.50 weg en om 18.05 thuis. Jij wint dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik 0900 uur weg en 1845 thuis.
Maandag ook al lang
Morgen lekker vrij en de hele dag naar de Algemene Beschouwingen kijken
Hoe ging de tekst van dat mooie korte liedje ook alweer?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zonde!!![]()
De laatste keer in de freaknacht was trouwens ook weer hilarisch met Michiel, Roos en Ancilla in de polonaise
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe ging de tekst van dat mooie korte liedje ook alweer?
Roosmarijn wil em nooit draaien als ik em aanvraagquote:
Dan vraag je zeker om het volledige nummer ipv. de radio-edit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn wil em nooit draaien als ik em aanvraag
Tssss.. Hij duurt slechts bijna 11 minuten..quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn wil em nooit draaien als ik em aanvraag
Hehe, dan moeten ze minimaal de helft wegknippen vrees ik ;-).quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vraag je zeker om het volledige nummer ipv. de radio-edit.
Dat nummer van 11 minuten IS de radio-edit, het origineel duurt 50 minuten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hehe, dan moeten ze minimaal de helft wegknippen vrees ik ;-).
In de Freaknacht speelden ze al de radio-edit. Volledige versie schijnt 50 minuten te duren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vraag je zeker om het volledige nummer ipv. de radio-edit.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat nummer van 11 minuten IS de radio-edit, het origineel duurt 50 minuten.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de Freaknacht speelden ze al de radio-edit. Volledige versie schijnt 50 minuten te duren.
quote:Videoclip A public thing bijna af!
Goeiegod! Tja, met Sjalalalala kun je urenlang doorgaan..quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat nummer van 11 minuten IS de radio-edit, het origineel duurt 50 minuten.
Ik heb er 'n hard hoofd in..quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
Zouden ze Sjalala wel in de computer hebben staan?
Als bedje ;-).quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb er 'n hard hoofd in..
Zullen ze überhaupt wel PedA in de computer hebben staan?
Als achtergrondmuziekje..quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog niet..![]()
The Verve!!
Heb ik dat?! Draaien ze twee keer op een dag Fleet Foxes en twee keer ben ik niet in de buurt van een radio... Ik ruik een complot!quote:
Kan me dat stukje helemaal niet meer herinneren..quote:
Tja, ben helemaal verliefd op die band. Jammer dat White Winter Hymnal niet overdag is gedraaid, van die plaat krijg ik nog steeds rillingen over m'n rug.quote:
Wie is die ander dan die m leuk vindt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb ik dat?! Draaien ze twee keer op een dag Fleet Foxes en twee keer ben ik niet in de buurt van een radio... Ik ruik een complot!
O ja, goedenavond![]()
Eindelijk thuis...
Gerard draaide 'em tijdens Stenders Eetvermaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:08 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Wie is die ander dan die m leuk vindt?
Fijn wegdroomplaatje vind ik datquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ben helemaal verliefd op die band. Jammer dat White Winter Hymnal niet overdag is gedraaid, van die plaat krijg ik nog steeds rillingen over m'n rug.
Volgens mij is 'ie alleen nog maar bij MYA gedraaid..quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Wat is dat toch met Black & Gold de laatste tijd? Niet dat ik het erg vind of zo, maar hij heeft toch een nieuwe single uit?
quote:
Laatste 2x werd ie bij Gerard gedraaid. Ik vind het ook niet zo'n geweldige plaat. Ik hoor veel liever Black & Gold.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie alleen nog maar bij MYA gedraaid..
Denk ook niet dat 'ie veel airplay zal gaan krijgen eigenlijk..
De meeste mensen kunnen het niet horen: (net al met het piepje van de tv, dat hoor ik ook wel, veel mensen kunnen dat niet horen)quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Dan vraag ik me af wat ik altijd hoor als ik in de zomer buiten zit en van die vliegende knaagdieren over komen fladderen als vleermuizen geen geluid maken.
ik hoor ook altijd hele hoge piepgeluiden als er vleermuizen vliegen. Je moet er wel een beetje op letten, want erg hard is het niet. Of is mijn gehoor afgesleten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Dan vraag ik me af wat ik altijd hoor als ik in de zomer buiten zit en van die vliegende knaagdieren over komen fladderen als vleermuizen geen geluid maken.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen het niet horen: (net al met het piepje van de tv, dat hoor ik ook wel, veel mensen kunnen dat niet horen)
klik
Ah, ok. Had geen zin om 't na te kijken maar wist nog wel dat Rudy 'm gedraaid heeftquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste 2x werd ie bij Gerard gedraaid. Ik vind het ook niet zo'n geweldige plaat. Ik hoor veel liever Black & Gold.
En dan zeggen ze dat je doof wordt door altijd maar je mp3-speler aan te hebben staan...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen het niet horen: (net al met het piepje van de tv, dat hoor ik ook wel, veel mensen kunnen dat niet horen)
klik
Oké, nu heb ik dankzij deze discussie dus eindelijk door dat er niks mis is met die van mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat dusIk hoorde vroeger in huis ook altijd als er ergens een TV aanstond, puur door dat geluid van de beeldbuis!
Kan ik niet ontvangen, maar dat is ook niet nodigquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die BBC Four kunnen ontvangen: vanavond om 22.30 de 2e aflevering vanFlight of the Conchords
Geen idee! Weet iemand het wel? Ik heb niet gehoord of er wat over gezegd is door Gerardquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
waar war Rob vanmiddag?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee! Weet iemand het wel? Ik heb niet gehoord of er wat over gezegd is door Gerard
MetMichielMetMuijs is het lekker Studie Ontwijkend Gedrag vertonenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Bah... moet ik ineens 2 scripties beoordelen en beide gaan over een onderwerp dat me totaal niet aanspreekt. Zogenaamd ter voorbereiding voor mn eigen scriptie. En dan ook nog eens in een week (docenten doen er zo ongeveer een maand over om 1 scriptie na te kijken). Ik ben al de hele week druk met alle andere opdrachten die me opgegeven zijn, plus de andere vakken. En omdat ik geen zin heb, blijf ik het maar uitstellen...
Zo uitgeklaagd... nu verder met zin maken.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Bah... moet ik ineens 2 scripties beoordelen en beide gaan over een onderwerp dat me totaal niet aanspreekt. Zogenaamd ter voorbereiding voor mn eigen scriptie. En dan ook nog eens in een week (docenten doen er zo ongeveer een maand over om 1 scriptie na te kijken). Ik ben al de hele week druk met alle andere opdrachten die me opgegeven zijn, plus de andere vakken. En omdat ik geen zin heb, blijf ik het maar uitstellen...
Zo uitgeklaagd... nu verder met zin maken.
Is het alleen maar jouw hond dan? Kunnen je ouders en zusje niet een handje helpen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds
* Broekie is een beetje moe.
"Vannacht" geslapen van 6:45 tot 9:30, de rest van de nacht heeft Nova me bijna de hele tijd wakker gehouden...
Begin me nu toch sterk af te vragen of ik later wel kinderen wil
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ziek, en door 'n storing ofzo was dat bericht niet goed aangekomen..
Broekie![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
was Michiel in de buurt om iets in de fik te steken ofzo
Point taken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het alleen maar jouw hond dan? Kunnen je ouders en zusje niet een handje helpen?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Timo20Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Wat moet je 's nachts precies doen dan? Als er echt iets aan de hand is dan moet je er natuurlijk heen, maar het is ook goed als je af en toe gewoon niets erop uit doet. Dan leert Nova ook dat je niet altijd kunt komen als er wat is. Plus, als je altijd komt als ze piept dan ga je haar aanleren om te gaan piepen als ze aandacht wil. En mijn ervaring met honden is dat ze vaak aandacht willen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Point taken.
M'n zusje slaapt op zolder, m'n moeder met oordopjes in tegen het gesnurk van m'n vader die op zijn beurt 's nachts toch niets hoort. Blijf ik over als degene die haar wel hoort piepen en daar heel slecht tegen kan...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg jeuk op lastig bereikbare plaatsen van de stem van Colbie Caillat...
Het negeren ging vannacht goed tot ze ineens het idee kreeg zich via de waterbak een weg naar buiten te graven. Althans, dat probeerde ze dus. Resultaat was een zeiknatte bench en hond, waarna ze natuurlijk absoluut niet meer wilde slapen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat moet je 's nachts precies doen dan? Als er echt iets aan de hand is dan moet je er natuurlijk heen, maar het is ook goed als je af en toe gewoon niets erop uit doet. Dan leert Nova ook dat je niet altijd kunt komen als er wat is. Plus, als je altijd komt als ze piept dan ga je haar aanleren om te gaan piepen als ze aandacht wil. En mijn ervaring met honden is dat ze vaak aandacht willen.
Een tiepvaud... Moet Blu-ray zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
hej dit staat op de site van MetMichiel.....
*Je kunt namelijk de bluerate DVD van Within Temptation winnen* wat is een bluerate DVD???![]()
Hmm ja... das niet erg handig. Als zo'n bak omver gaat ligt natuurlijk de hele bench onder water.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het negeren ging vannacht goed tot ze ineens het idee kreeg zich via de waterbak een weg naar buiten te graven. Althans, dat probeerde ze dus. Resultaat was een zeiknatte bench en hond, waarna ze natuurlijk absoluut niet meer wilde slapen...
Nee, hij ging niet omver, ze "groef" hem gewoon leeg...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm ja... das niet erg handig. Als zo'n bak omver gaat ligt natuurlijk de hele bench onder water.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een tiepvaud... Moet Blu-ray zijn.
Iglu & Hartly
Zelfde effect. Maar Nova zal waarschijnlijk ook wel snel genoeg door hebben dat het niet werkt om een gat in je bak te graven.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, hij ging niet omver, ze "groef" hem gewoon leeg...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:06 schreef Brennel het volgende:
Eén van m'n ratten probeert m'n aardbeien met slagroom te bietsen...
gttttttttttttttttttttttttttttt6t66w <--- dit heeft hij erover te zeggen![]()
Rythm is a dancer
Mag ook wel eens gedraaid worden op 3FM. Was super op Pinkpop, maar je hoort er nooit wat over. Als ik er niet bij geweest was, had ik waarschijnlijk niet geloofd dat ze er waren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Het nieuws is toch niet interessant vandaag, dus maar ff Eagles of Death Metal opgezet
Heb ze niet gezien op Pinkpopquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag ook wel eens gedraaid worden op 3FM. Was super op Pinkpop, maar je hoort er nooit wat over. Als ik er niet bij geweest was, had ik waarschijnlijk niet geloofd dat ze er waren.
Eagles of Death Metal speelde toen in de tent iedereen zich afvroeg of Amy McDonald nog wel zou komen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb ze niet gezien op Pinkpopomdat ik
![]()
Roisin Murphy
![]()
ging zien. Heb hun cd pas eergisteren
binnen gehaald
Het staat me toch een partij op instorten niet te zuinig, maar wat een track ! Dit is het oude Queen werk en dat hoor je aan alles. Geniaal!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de Dak-industrie in Groningen gouden tijden doormaakt dankzij Hans.
Desalniettemin:Queen
hahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:Kings of Leon
Maar goed dat je dak er al af was, Hans
Oh ja, klopt. Toen stond ik te wachten bij Editors, als ik me niet vergis. Wie was dat nog eens die gelijk met Roisin Murphy was? Counting Crows?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eagles of Death Metal speelde toen in de tent iedereen zich afvroeg of Amy McDonald nog wel zou komen.
Geen idee, was er alleen op zaterdag. Roisin en CC waren wel allebei op zondag, maar geen idee of dat tegelijk was. Ik was trouwens ook al vroeg weg bij EoDM vanwege Editors. Dat was toch wel een van dé bands waarom ik op Pinkpop was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Toen stond ik te wachten bij Editors, als ik me niet vergis. Wie was dat nog eens die gelijk met Roisin Murphy was? Counting Crows?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Sersjee het volgende:
Nog een BBC-tip: vanavond om 23.00 op BBC2 Later with Jools Holland, met o.a. Metallica en Kings of Leon!
Dat dacht ik... Na 22.00 ben ik wel ff zoet!quote:
Bon nochequote:
Baby Get Higherquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
*steekt jointje meteen aan*
Heb je al uitgelegd hoe dat moet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Bren..nog ff doorkleppe en je kan n nieuw topic opene straks
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
Goedenavond!
Ik hoop dat Michiel mijn request gaat draaien, maar ik betwijfel het.
Dat betwijfel ik ook, aangezien Michiel thuis zitquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
Goedenavond!
Ik hoop dat Michiel mijn request gaat draaien, maar ik betwijfel het.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je al uitgelegd hoe dat moet?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ook, aangezien Michiel thuis zit
Eh ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ook, aangezien Michiel thuis zit
Snoop Dogg - My Medicinequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heet die nieuwe van Snoop Dogg eigenlijk? kan `m niet vinden![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
doe mij toch maar de amy winehouse versie van dit nummer
doe mij toch maar de amy winehouse Zutons versie van dit nummer
What's My Namequote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heet die nieuwe van Snoop Dogg eigenlijk? kan `m niet vinden![]()
Topquote:
doe mij toch maar de amy winehouse versie van dit nummer
Nou, in ieder geval niet meteen de eerste keer, want nog geen uur later probeerde ze het opnieuw...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfde effect. Maar Nova zal waarschijnlijk ook wel snel genoeg door hebben dat het niet werkt om een gat in je bak te graven.
Die is ook leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je hem gaaf vindt, zou je ook eens Everlast - Folsom Prison Blues moeten luisteren.
Laatste stuk AV. Toch wel lekker hoor, vooral Stereophonics en TPOH. She's so young heeft Gerard ook al minstens twee keer voor mij gedraaidquote:16-09-2008 11:36 Roachford Cuddly Toy
16-09-2008 11:40 Stereophonics Dakota
16-09-2008 11:44 Gabrielle Dreams
16-09-2008 11:50 Pursuit Of Happiness She's So Young
16-09-2008 11:54 Estelle Ft Kanye West American Boy
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is ook leuk![]()
1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool...
Ik ook!quote:
toen werd ik 5. Ik kan mij nog herinneren dat in de winter 78-79 er een flink pak sneeuw lag, en er steeds een vetkwab genaamd Meatloaf op TV wasquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je hem gaaf vindt, zou je ook eens Everlast - Folsom Prison Blues moeten luisteren.
fukaduk, cl vanavond, helemaal vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |