Nee, toen ik dat tikte zat ik dus letterlijk op het scherm van m'n PDA te tikken met m'n vinger (on-screen toetsenbord) terwijl ik in de bus naar huis zat en luisterde naar MP3tjes (met daarin natuurlijk veel Room Eleven, The Feeling en wat tracks van The Pipettes, Kate Nash, Ting Tings en nog wat losse nummers).quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Woei!
Luister jij nou Coen en Sander tegenwoordig?
Want jij las zijn twitterquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, toen ik dat tikte zat ik dus letterlijk op het scherm van m'n PDA te tikken met m'n vinger (on-screen toetsenbord) terwijl ik in de bus naar huis zat en luisterde naar MP3tjes.
Hé jij daar in de radioquote:
Ik heb de afgelopen 2,5 week alleen maar lange dagen gehad op de HL, van 10 tot 17 uur.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat klinkt leest als nog een Plork en de Aannemers-fan![]()
Afgelopen zomer speelden ze op de markt bij mn ouders in de woonplaats. Ik liep net de markt op toen ze hun laatste nummer gingen spelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kan erg genieten van die gekken band sinds ze de eerste keer bij Michiel in de freaknacht waren.
I agreequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Lovestoned![]()
De remix van Justice is trouwens zooooooo onwijs vet.
Moiquote:borisz en rest![]()
Ik 0900 uur weg en 1845 thuisquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2,5 week alleen maar lange dagen gehad op de HL, van 10 tot 17 uur.
Dus je bent niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |