Eagles of Death Metal speelde toen in de tent iedereen zich afvroeg of Amy McDonald nog wel zou komen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb ze niet gezien op Pinkpopomdat ik
![]()
Roisin Murphy
![]()
ging zien. Heb hun cd pas eergisteren
binnen gehaald
Het staat me toch een partij op instorten niet te zuinig, maar wat een track ! Dit is het oude Queen werk en dat hoor je aan alles. Geniaal!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de Dak-industrie in Groningen gouden tijden doormaakt dankzij Hans.
Desalniettemin:Queen
hahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:Kings of Leon
Maar goed dat je dak er al af was, Hans
Oh ja, klopt. Toen stond ik te wachten bij Editors, als ik me niet vergis. Wie was dat nog eens die gelijk met Roisin Murphy was? Counting Crows?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eagles of Death Metal speelde toen in de tent iedereen zich afvroeg of Amy McDonald nog wel zou komen.
Geen idee, was er alleen op zaterdag. Roisin en CC waren wel allebei op zondag, maar geen idee of dat tegelijk was. Ik was trouwens ook al vroeg weg bij EoDM vanwege Editors. Dat was toch wel een van dé bands waarom ik op Pinkpop was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Toen stond ik te wachten bij Editors, als ik me niet vergis. Wie was dat nog eens die gelijk met Roisin Murphy was? Counting Crows?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef Sersjee het volgende:
Nog een BBC-tip: vanavond om 23.00 op BBC2 Later with Jools Holland, met o.a. Metallica en Kings of Leon!
Dat dacht ik... Na 22.00 ben ik wel ff zoet!quote:
Bon nochequote:
Baby Get Higherquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
*steekt jointje meteen aan*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |