Precies mijn gedachten..quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Slapen? Oh ja, goed idee. Is wel lastig met RatM.
Nee, en ook met melk graagquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
I like Pearl Jam like I like my coffee, black.
Oe, heb ik die gemist....quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
I like Pearl Jam like I like my coffee, black.
's Avonds niet, maar overdag gaat ie hier toch elke ochtend om ca. 08.30 op 3FM.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Ik ben benieuwd: luisteren jullie nog evenveel 3FM als zegmaar een jaar geleden?
Yup... Maarreh... gefeliciteerd!quote:
Nee, 4 uur Giel is echt te veel. En op vrijdag nacht sla ik die ook over. C&S sla ik ook over. En soms, als ik toch alleen op kantoor zit, gebruik ik www.nederland.fm & www.england.fm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nog 8 minuten en hij kan op 3FM
Ik ben benieuwd: luisteren jullie nog evenveel 3FM als zegmaar een jaar geleden?
Same here..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Nee, 4 uur Giel is echt te veel. En op vrijdag nacht sla ik die ook over. C&S sla ik ook over. En soms, als ik toch alleen op kantoor zit, gebruik ik www.nederland.fm & www.england.fm.
"Nieuw" format van 3FM, doet me niet zo goed. En als dadelijk Claudiaterug komt, ben ik weer 2 uur kwijt. En dan is er een hele grote muziek liefhebber op de Radio: De één verliest een uur en de ander krijgt Andrew
Dus ik luister minder....
Uurtje minder hier (bijv. Giel), uurtje meer daar (bijv. 3e uur 3voor12). Zal per saldo niet veel uitmaken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nog 8 minuten en hij kan op 3FM
Ik vond dat echt een vreselijk nummer "vroeger". Toen we nog met het bord op schoot bij Pa en Ma thuis naar de top 40 keken. Maar daarna ben ik dit nummer gaan waarderen, nu vind ik het een erg mooi nummer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Speciaal voor Litton-Lane - Sinead O'Conner
Gorki ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Speciaal voor Litton-Lane - Sinead O'Conner
Sinead O`Conner is een Ierse Zangeres. (vandaar)quote:
Het ging toch over het gebruik van dat nummer van R.E.M.?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sinead O`Conner is een Ierse Zangeres. (vandaar)
Gister goed nieuws gehad over verhuizen, nu gaan we naar fase 2
Ik quote trouwens de verkeerde postquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het ging toch over het gebruik van dat nummer van R.E.M.?
Werd iig gebruik in zo'n hele slechte comedy over een volwassen kerel met een baard en een krantwijk.
Aha, nu snap ik hem ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik quote trouwens de verkeerde post. Moest die van Sesjee zijn.
Correct, Get a life.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het ging toch over het gebruik van dat nummer van R.E.M.?
Werd iig gebruik in zo'n hele slechte comedy over een volwassen kerel met een baard en een krantwijk.
En fase 2 is , inpakken ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct, Get a life.
edit: zo heet die serie dus, niet dat je een "life" moet "get"-ten...
Ik denk dat je Corky bedoelt, van Life goes on.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..].
Hoe kom ik eigenlijk bij Gorki? O, wacht, was dat ook niet een serie?
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En fase 2 is , inpakken ?
Oja, ik kwam er niet op. Dat was hem inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je Corky bedoelt, van Life goes on.
rocker.gifquote:
Yup, thanksquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je Corky bedoelt, van Life goes on.
Bij veel platen mis ik tegenwoordig iets als de bijbehorende jingle ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:53 schreef Sersjee het volgende:
Toch lekker dat je altijd kan rekenen op die "Tros!"-jingle tijdens She's so young.
Ik ook, The Seed 2.0 zonder Rock 'n Rollquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij veel platen mis ik tegenwoordig iets als de bijbehorende jingle ontbreekt.
Die JXL,quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:21 schreef JDude het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met dit nummer.
Hallo iedereen!
Nee, ik bedoel die krolse kat daarvoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Die JXL,
Die ben ik ook behoorlijk beu. Doe dan een andere, van zijn vroegere werk.
Weet je wat ik op brood had Hans, worst!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom Ekdom achter de knoppen. Prima!
Altijd mooi!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet je wat ik op brood had Hans, worst!
![]()
.
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Whehe. De eindeloze categorie "Hoe dan Storm, in een glas water?"quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:37 schreef cosmick het volgende:
![]()
.
"Komt dat pak uit de desert, Storm?"quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehe. De eindeloze categorie "Hoe dan Storm, in een glas water?"
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
"Komt dat pak uit de desert, Storm?"
Ik heb de radio traditiegetrouw na het nieuws van 12.00 op KinkFM gezet, dus ik heb het helemaal gemist..quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:53 schreef Zuignapje het volgende:
Wat is er nou precies met Stenders? Heb het net gemist.
"Is het een wervel, Storm?"quote:
Kut. Ik baal echt da'k dat gemist heb. Nou draaien al hun nummers wel hun rondjes op m'n mp3speler, maar zoiets op de radio horen is toch, ja, speciaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:16 schreef cosmick het volgende:
Oja, Fleet Foxes was overigens wel fijn om op de radio te horen! Meer!!!
FF luister ik al een tijdje, maar het is bijna kippenvel om 'm dan in het 'openbaar' te horen ;P.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kut. Ik baal echt da'k dat gemist heb. Nou draaien al hun nummers wel hun rondjes op m'n mp3speler, maar zoiets op de radio horen is toch, ja, speciaal eigenlijk.
En gelukkig heeft God only knows gewonnen, een van de allermooiste liedjes ooit imho.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeh deze is vet van everlast
edit:
Wat cos dus eigenlijk zegt
Bizar... Of is dat net jaren `90?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja, ik gebruik nog altijd "gaaf" en "tof", net zoals in the 80's. "Vet" vind ik trouwens meer iets voor mensjes die van slechte rap houden en/of maximaal 12 jaar oud zijn
.
Wel heel erg zoetzappig en bedenkelijke sentimentele melodietjes, maar vooral stiekum toch wel leuk [quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Cos
All The Good Things. Nelly FZo mooi liedje
Jups! en deze van Novastar vind ik ook bijzonder fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel heel erg zoetzappig en bedenkelijke sentimentele melodietjes, maar vooral stiekum toch wel leuk [].
Ja, beetje hetzelfde verhaal, maar heeeeeul mooi en goed hoor!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups! en deze van Novastar vind ik ook bijzonder fijn.
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, beetje hetzelfde verhaal, maar heeeeeul mooi en goed hoor!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |