Niet veel. Stuk of 150 man denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:20 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd hoeveel ajacieden er mee zullen reizen
In studio sport hadden ze het over 60. Gister dan.quote:Op maandag 15 september 2008 20:20 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd hoeveel ajacieden er mee zullen reizen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | * 13 Zoran Antić * 5 Aleksandar Ignjatovic * 6 Boban Dmitrovic * 26 Slavko Marić * 11 Vladimir Krnjinac * 14 Marko Mugo¨a * 4 Dragan Dragutinovic * 10 Boban Stojanović * 8 Milo¨ Stojcev * 9 Igor Grkajac Substitutes * 24 Igor Dimitrijevic * 23 Nenad Novakovic * 7 Ivan Dokovic * 18 Bojan Pavlovic * 16 Milos Obradovic * 17 vladimir Radivojevic * 22 Darko Lazovič Coach Nenad Milovanovic |
Darko Lazovic voor de winnende!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:46 schreef sjimz het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat was de opstelling tegen Lokomotiv Sofia.
Die speler zal vast met een schwalbe een penalty versieren.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Darko Lazovic voor de winnende!
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef LV het volgende:
Excuses voor als het al meerdere malen gevraagd is..
Wordt Ajax gewoon uitgezonden in tegenstelling tot de programmering?
Misschien heb je het nieuws een beetje over Ajax gevolgd maar Aissati is nog geblesseerdquote:
woops even niet opgelet. Maar dan nog ajax moet wel een betere speler kunnen opstellen als Sno.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien heb je het nieuws een beetje over Ajax gevolgd maar Aissati is nog geblesseerd]
Ik hoop dat je aankomende zondag niet weer die opmerking maakt want dan is hij er ook nog niet bij
Ja ik vind Lindgren ook beter en Gabri is ook nog geblesseerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
woops even niet opgelet. Maar dan nog ajax moet wel een betere speler kunnen opstellen als Sno hebben.
Nee ik weiger hem ook al af te schrijven.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment zijn er inderdaad weinig opties ter vervanging voor Sno.
Maar goed, hem moeten we ook niet na twee wedstrijden afschrijven. Hij speelt wel redelijk, maar in de aanval is hij de trage factor.
Lindgren kan daar toch gewoon spelen? Meer dan 1 optie ter vervanging heb je niet nodig in mijn ogen:Pquote:Op donderdag 18 september 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment zijn er inderdaad weinig opties ter vervanging voor Sno.
http://www.rojadirecta.org/quote:Op donderdag 18 september 2008 20:32 schreef Loekje het volgende:
Weet iemand hier toevallig een livestream? Ik zit in de VS en hier is het helaas niet op tv
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef Adothehague het volgende:
Ole Ole Ole Ole Forza Borac Cakak !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier spelen ze normaal.
Jaaa, zit er 1 tussen die werkt. Dank u!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
http://www.rojadirecta.org/
Op de wedstrijd van Ajax klikken in de lijst en je heb een viertal mogelijkheden.
Succes
En ik ben al 20 jaar een hoolie van Kalmar FF.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik ben ineens fan van borac
Ik wilde zeggen 'Yess, toch geen Sarpong'. Maar helaas staat de naam boven Suarez verstoptquote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef leonnekes het volgende:
Defeniteve opstelling Ajax: systeem 4-3-2-1
Stekelenburg
Van Der Wiel, Oleguer, Vermalen, Verthongen
Sarpong, Sno, Emauelson
Suarez , Sulejmani
Huntelaar
Correctie: Furby speelt gewoon als linksback.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef leonnekes het volgende:
Defeniteve opstelling Ajax: systeem 4-3-2-1
Stekelenburg
Van Der Wiel, Oleguer, Vermalen, Verthongen
Sarpong, Sno, Emauelson
Suarez , Sulejmani
Huntelaar
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef the_undertaker het volgende:
Dit wordt weer lachen vanavond
En dat Servische commentaar op de achtergrondquote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef -SG- het volgende:
Dat scorebord linksboven. Het lijk wel of we in de jaren 80/90 zijn terecht gekomen.
Borac heeft maar 1000 supporters door het hele land.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Europees voetbal![]()
wat stelt dit voor zeg. Net bij feyenoord stadion al leeg hier ook al en bij rennes ook al.
Geweldig gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En dat Servische commentaar op de achtergrond
Is bij mij niet zo... (in ieder geval niet opvallend)quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Cheiron het volgende:
loopt het geluid nou voor op het beeld?
Onderschat het aantal supporters over de rest van de wereld nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Borac heeft maar 1000 supporters door het hele land.
quote:Ajax begroot achtste finale
Door onze Telesportredactie
In de perskamer van het stadion van Partizan Belgrado meldde hij dat de Amsterdammers in de begroting rekening houden met het bereiken van de achtste finale. "We willen de eerste knock-outronde na de groepsfase overleven." Indien dat niet gebeurt, is het volgens Van der Aat geen financiële ramp. "Als we eerder worden uitgeschakeld, hebben we ook minder kosten."
Bron: De Telegraaf
bij mij wel 1 seconde oidquote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Is bij mij niet zo... (in ieder geval niet opvallend)
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En dat Servische commentaar op de achtergrond
Dat zijn de reserve spelers van Borac die al warm lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij wat onrust op de tribune, zag wat jongens lopen en rennen
Ze gaan er vanuit dat ze binnen enkele minuten een voorsprong moeten verdedigen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn de reserve spelers van Borac die al warm lopen.
Hij kan meedoen aan de grootste kroeskop van het jaar verkiezing?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft iemand al een kwaliteit kunnen ontdekken bij Sarpong? Hoeft niet persé met voetbal te maken hebben.²
Was perongelukquote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef sjimz het volgende:
Wel een goede opening van So op Suarez hoor
Ik ben nog niet zó oud.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
De kopbal van Kieft tegen Ierland ook!
Alleen Feyenoord op 0-1quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Silenus het volgende:
Alle Nederlandse clubs nu op 1-0, mooi.
Nederland 3quote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Iemand voor mij een livestream?
Zei ik dan van wel?quote:
gastquote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Stuntelaardie is nog niet in vorm zeg
ajb zeg. Gaan we dr een hetze van maken ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef Silenus het volgende:
100%kans gemist door Huntelaar deel 1 van vanavond..
www.myp2p.euquote:Op donderdag 18 september 2008 21:17 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik nu geen tv heb in de buurt.
Nee hoor, hij scoort vast wel vanavond.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
ajb zeg. Gaan we dr een hetze van maken ofzo?
Konden die voetballen danquote:Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef Barca het volgende:
Is die commentator alle Servische oorlogsmisdadigers aan het opnoemen?
In de wielen zitten hamstertjes die heel hard moeten rennenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Kriegel het volgende:
Ze hebben gemotoriseerde voertuigen daar!
Zulke spelers zijn handig... die maken de tegenstander onzekerquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Daar was Sno weer te langzaam en blesseert een Servier.
Sno weerquote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Daar was Sno weer te langzaam en blesseert een Servier.
Tijdens het EK waren we toch overeengekomen dat je die avatar met die talkpoederbips zou veranderen? Een man een man een woord een woord is het devies.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef Chadi het volgende:
Dom weer van Urby
we worden kampioen!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zoals ik hier lees is Ajax lekker bezig.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
we worden kampioen!
Urby speelt lekker. Sno is nog steeds chronisch aan de diarree.
Ik heb liever vandaag 1-0 dan 2-1, omdat ik graag geen tegendoelpunt wil.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Noshiba het volgende:
nou, ff wat zorgvuldiger worden en het word 4/5-0
Ik vind het vandaag wel meevallen. Tegen Roda was het huilen met de pet op.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:31 schreef Barca het volgende:
Furby doet 't tot nu toe niet onaardig. Sno is te traag.
Ik begin het echt steeds irritanter te vinden.. verschrikkelijk gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:33 schreef Barca het volgende:
Dat getreuzel. Hé Evander, je staat niet op de bus te wachten!
Je bent niet de enige...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik erger me dood aan Sno
Kan me geen afspraak voor d egeest halenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tijdens het EK waren we toch overeengekomen dat je die avatar met die talkpoederbips zou veranderen? Een man een man een woord een woord is het devies.²
Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef StarGazer het volgende:
Pfff die Sno is nog trager dan een Rwandees die net in een landmijn is gestapt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tijdens het EK waren we toch overeengekomen dat je die avatar met die talkpoederbips zou veranderen? Een man een man een woord een woord is het devies.²
Nu Huntelaar nog ff op dreef komen en het is losquote:Op donderdag 18 september 2008 21:36 schreef Ereinion het volgende:
Wat een klasseverschil zeg. Wat een heerlijke aanval heeft Ajax toch dit seizoen.
De man kan vrij weinigquote:
Koevermansquote:
Argh, Guinness over m'n scherm, hoer!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef StarGazer het volgende:
Pfff die Sno is nog trager dan een Rwandees die net in een landmijn is gestapt.
Blijf je jezelf nou herhalen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar is aanzienlijker slechter geworden onder van Basten. Ik zie hem kansen missen die hij voorheen altijd maakte.²
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar is aanzienlijker slechter geworden onder van Basten. Ik zie hem kansen missen die hij voorheen altijd maakte.²
0-2quote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
ik zit in de fucking trein naar tilburg... Hoe gaat het?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
Puike wedstrijd!! 0-2 voor!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
Sorry dudequote:Op donderdag 18 september 2008 21:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Argh, Guinness over m'n scherm, hoer!![]()
![]()
Ja? Tof man, wat is je ip adres?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
Stilburgquote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
Goed, 2-0 voor. Boraç heeft niks in te brengenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Tof man, wat is je ip adres?²
inderdaad voordat je een lada aangesmeerd krijgtquote:Op donderdag 18 september 2008 21:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
2-0 voor inpakken en wegwezen
tilburg goede studenten stad! Maar alleen mickey en suarez? Huntelaar laat het 'weer' afweten? Hoe staat de verdediging?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stilburg![]()
Nee maar het gaat aardig tot dusver. Vrijwel geen enkele moment in de problemen geweest en Sulejmani/Suarez zorgen voor het nodige gevaar.
Huntelaarquote:Op donderdag 18 september 2008 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
tilburg goede studenten stad! Maar alleen mickey en suarez? Huntelaar laat het 'weer' afweten? Hoe staat de verdediging?
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Sarpong staat in het veld vanwege de mooie afdronk die zijn naam geeft. Ik kan geen andere reden verzinnen.²
Bruno wie?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:50 schreef StarGazer het volgende:
Ik doe vanavond weer even een gebedje dat VD Wiel fit blijft. Wat een verademing die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |