En ik ben al 20 jaar een hoolie van Kalmar FF.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik weet niet hoe het komt maar ik ben ineens fan van borac
Ik wilde zeggen 'Yess, toch geen Sarpong'. Maar helaas staat de naam boven Suarez verstoptquote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef leonnekes het volgende:
Defeniteve opstelling Ajax: systeem 4-3-2-1
Stekelenburg
Van Der Wiel, Oleguer, Vermalen, Verthongen
Sarpong, Sno, Emauelson
Suarez , Sulejmani
Huntelaar
Correctie: Furby speelt gewoon als linksback.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef leonnekes het volgende:
Defeniteve opstelling Ajax: systeem 4-3-2-1
Stekelenburg
Van Der Wiel, Oleguer, Vermalen, Verthongen
Sarpong, Sno, Emauelson
Suarez , Sulejmani
Huntelaar
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:53 schreef the_undertaker het volgende:
Dit wordt weer lachen vanavond
En dat Servische commentaar op de achtergrondquote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef -SG- het volgende:
Dat scorebord linksboven. Het lijk wel of we in de jaren 80/90 zijn terecht gekomen.
Borac heeft maar 1000 supporters door het hele land.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Europees voetbal![]()
wat stelt dit voor zeg. Net bij feyenoord stadion al leeg hier ook al en bij rennes ook al.
Geweldig gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En dat Servische commentaar op de achtergrond
Is bij mij niet zo... (in ieder geval niet opvallend)quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Cheiron het volgende:
loopt het geluid nou voor op het beeld?
Onderschat het aantal supporters over de rest van de wereld nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Borac heeft maar 1000 supporters door het hele land.
quote:Ajax begroot achtste finale
Door onze Telesportredactie
In de perskamer van het stadion van Partizan Belgrado meldde hij dat de Amsterdammers in de begroting rekening houden met het bereiken van de achtste finale. "We willen de eerste knock-outronde na de groepsfase overleven." Indien dat niet gebeurt, is het volgens Van der Aat geen financiële ramp. "Als we eerder worden uitgeschakeld, hebben we ook minder kosten."
Bron: De Telegraaf
bij mij wel 1 seconde oidquote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Is bij mij niet zo... (in ieder geval niet opvallend)
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En dat Servische commentaar op de achtergrond
Dat zijn de reserve spelers van Borac die al warm lopen.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij wat onrust op de tribune, zag wat jongens lopen en rennen
Ze gaan er vanuit dat ze binnen enkele minuten een voorsprong moeten verdedigen?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn de reserve spelers van Borac die al warm lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |