Okquote:Op maandag 15 september 2008 20:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
PIK_!
Teen?
Enfin, ik wilde wel heul graag de lapo want dan had ik het thema Breathtaking007 gemaakt en dan hadden we hendig sjieke photoshops kunnen maken![]()
!
Er waren nog 298 posts, en ik dacht, m'n internet is sloom dus ik druk alvast.. Is het voor 1x snelquote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan had je beter je best moeten doen om de LAPO te krijgen.
bwehehehe maar FOK is ook tering traag.quote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Er waren nog 298 posts, en ik dacht, m'n internet is sloom dus ik druk alvast.. Is het voor 1x snel.
De 'kom uit de kaste' 1?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehehehe maar FOK is ook tering traag.
Maak eens een nieuwe hierarchie gebaseerd op piemellengte (tietomtrek voor de wijfjes) gecombineerd met baasheid van je postsquote:
Doei doei.quote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef Gupje het volgende:
maar ik gaben vanavond terug!
No lapo's for me again
Nee. Hoezo?quote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Bobby Ik eis antwoord !!
Breng jij mij ook naar Noorwegen ?
Tsk ..quote:
Omdat het faalhazen zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
Waarom vergeet iedereen steeds het laatste stuk van de disclaimer
1. BigKahunaquote:Op maandag 15 september 2008 20:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Maak eens een nieuwe hierarchie gebaseerd op piemellengte (tietomtrek voor de wijfjes) gecombineerd met baasheid van je posts![]()
.
quote:Op maandag 15 september 2008 20:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1. Rhythm
1. BigKahuna
2. ?
2. ?
3. ?
3. ?
Bridget Maasland ook.quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Deze sloerie heeft eindelijk d'r baby.
Kunnen zulke mensen niet gewoon een nekschot krijgen?
1. BobbyBquote:Op maandag 15 september 2008 20:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Maak eens een nieuwe hierarchie gebaseerd op piemellengte (tietomtrek voor de wijfjes) gecombineerd met baasheid van je posts![]()
.
Jezus ..quote:Op maandag 15 september 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Deze sloerie heeft eindelijk d'r baby.
Kunnen zulke mensen niet gewoon een nekschot krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |