Ja erg hequote:
Ja. Maar dat ligt niet noodzakelijk aan Fok!quote:
Ja, ik nog 2 minuten wachten, maar niemand deej hetquote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef Belsezar het volgende:
Je bent wel al voor de tweede keer de sjaak met topics openen he Ludootje
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 15 september 2008 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Maar dat ligt niet noodzakelijk aan Fok!.
Dat die jongen het ook zonder de baastopics wel zwaar gehad zou hebben.quote:
Oh vandaar! En ik maar op die F5 toets rammen alsof mijn leven ervan af hing.quote:Op maandag 15 september 2008 16:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, ik nog 2 minuten wachten, maar niemand deej het
Oh ja ongetwijfeld.quote:Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat die jongen het ook zonder de baastopics wel zwaar gehad zou hebben.
Tijd om te verhuizen naar een gehucht zonder scholen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom Leusden, voor de kinderen !
Alleen dit dansje kan overal zelfs achterin de bus!quote:
Nee, misschien nog lulliger: Het is uit.quote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Belsezar het volgende:
Het is uit.
Ik weet precies hoe die gast zich voelde toen hij de slaapkamer inliep.
nah, ik verwacht je binnenkort in OUDquote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen naar een gehucht zonder scholen.
Edwinuss, dat is sowieso een user waar ik niet een al te hoge pet van op heb. Natuurlijk wel triest dat zijn vriendin vreemd gaat. Maar het was al de 2e keer dat diezelfde vriendin dat deed.quote:Op maandag 15 september 2008 16:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, misschien nog lulliger: Het is uit.
Ik denk niet dat je vriendin dat van te voren al aan gaat geven.quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Vreemd gaan is bij mij een absolute NO-GO
Ach, een beetje in het rond neuken, wat kan dat nou voor kwaad?quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Edwinuss, dat is sowieso een user waar ik niet een al te hoge pet van op heb. Natuurlijk wel triest dat zijn vriendin vreemd gaat. Maar het was al de 2e keer dat diezelfde vriendin dat deed.
Ik neem Edwinuss geen eens serieus.quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Edwinuss, dat is sowieso een user waar ik niet een al te hoge pet van op heb. Natuurlijk wel triest dat zijn vriendin vreemd gaat. Maar het was al de 2e keer dat diezelfde vriendin dat deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |