Ruilen van aantal posts? Dan ben je er al.quote:
"Op FOK! hechten wij geen enkele waarde aan communicatie. Indien u deze vaardigheden dus niet bezit is dit een pré."quote:
Dan kom ik zeker in aanmerkingquote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
"Op FOK! hechten wij geen enkele waarde aan communicatie. Indien u deze vaardigheden dus niet bezit is dit een pré."
Maar je hebt dan een tagjequote:
Ik wil best een tagje, zolang het maar geen 'Developer' isquote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je hebt dan een tagje
fapfapfap
True, true.quote:Op maandag 15 september 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil best een tagje, zolang het maar geen 'Developer' is
WTF, jij bent de no.2 poster van Fok!quote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
"Op FOK! hechten wij geen enkele waarde aan communicatie. Indien u deze vaardigheden dus niet bezit is dit een pré."
Trots.quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
WTF, jij bent de no.2 poster van Fok!
Ik heb inderdaad betere tijden gekend.quote:Op maandag 15 september 2008 15:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
WTF, jij bent de no.2 poster van Fok!
Ik weet zeker dat ik niks van je aanheb, want jij bent slechts jij, en ik ben aan, gek!quote:
Ik viste naar een complimentje, Q.quote:
Lit, Lit, Lit, niet springen naar de meest voor de hand liggende conclusiequote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niks van je aanheb
kerk.quote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niks van je aanheb, want jij bent slechts jij, en ik ben aan, gek!
Dat laatste was toch al bekend?quote:Op maandag 15 september 2008 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik viste naar een complimentje, Q.
Jij en signalen.
Wat dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lit, Lit, Lit, niet springen naar de meest voor de hand liggende conclusie.
.
.
Je zekerheid zou ook kunnen voortkomen uit het niet dragen van enig kledingstuk natuurlijk.quote:
Vaak komen ze in groepen, te dom om te poepen!quote:Op maandag 15 september 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niks van je aanheb, want jij bent slechts jij, en ik ben aan, gek!
Dat het illegaal is snap ik maar mijn vraag was of het ook als moreel verwerpelijk gezien moet worden. Iets wat al over het vrije net is gegaan en wat je net zo goed op had kunnen nemen op je harddiskrecorderquote:Op zondag 14 september 2008 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De afleveringen die jij downloadt met ondertiteling zijn waarschijnlijk de dvd's van die serie, dus dan is het illegaal, want je downloadt materiaal waar je niet voor hebt betaald en dat anders op dvd verkrijgbaar is. Dat is iets anders dan de serie op tv.
Slet ik kom de hele tent bakken!quote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Vaak komen ze in groepen, te dom om te poepen!
Ik zou naar JvT gaan.quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slet ik kom de hele tent bakken!
Ik moet trouwens kiezen tussen een hardcorefeestje en JvT.
Ze komen hier in Dter.
Als jij het zegt.quote:Op maandag 15 september 2008 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat laatste was toch al bekend?.
Omdat je een lekker wijf bent natuurlijk!.
Tja, dilemma.quote:Op maandag 15 september 2008 15:41 schreef Kluts het volgende:
Maar op dat hardcorefeestje komen wel een hoop "gabbers" van vroeger, das ook wel toe.
Mja, kansloos, ik klik niet eens.quote:Op maandag 15 september 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
omg... n.a.v. zo'n ONZ topic eens even gaan kijken op die sugababes / superdudes site... Wat een kansloos paupervolk komt daar zeg!![]()
![]()
Check zo'n figuur bijvoorbeeld: http://www.superdudes.nl/!!!!!!!!!*CHRIS
Wat voor vacature precies? En heel veel succes uiteraard!quote:Op maandag 15 september 2008 15:46 schreef Burdie het volgende:
Owwww, zojuist zo'n verschrikkelijk leuke vacature gevonden (en gelijk gesolliciteerd natuurlijk)!!!!
Fingers crossed.
Nee, toch maar gewoon bij een colaatje gehouden. Leek me toch iets verstandigerquote:Op maandag 15 september 2008 15:52 schreef Kluts het volgende:
Ludootje! gister nog n biertje gepakt?
Administratief/secretarieel werk bij een middelbare school hier in 't dorpquote:Op maandag 15 september 2008 15:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat voor vacature precies? En heel veel succes uiteraard!
Heb je dat topic over bazen al gezien met die Onur Torko? Hij gaat misschien fok aanklagen en de mensen die zijn portretrecht hebben geschaadquote:Op maandag 15 september 2008 15:45 schreef Ludootje het volgende:
omg... n.a.v. zo'n ONZ topic eens even gaan kijken op die sugababes / superdudes site... Wat een kansloos paupervolk komt daar zeg!![]()
![]()
Check zo'n figuur bijvoorbeeld: http://www.superdudes.nl/!!!!!!!!!*CHRIS
Watje.quote:Op maandag 15 september 2008 15:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, toch maar gewoon bij een colaatje gehouden. Leek me toch iets verstandiger
Leuk!quote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel werk bij een middelbare school hier in 't dorp!
Klinkt lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zat er net even door te scrollen jaquote:Op maandag 15 september 2008 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je dat topic over bazen al gezien met die Onur Torko? Hij gaat misschien fok aanklagen en de mensen die zijn portretrecht hebben geschaad
Ach ja, vanavond ga ik weer loosquote:
Niet op 1 avond te combineren? JvT komt vast niet zo laat dat het hc feestje over is neem ik aanquote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slet ik kom de hele tent bakken!
Ik moet trouwens kiezen tussen een hardcorefeestje en JvT.
Ze komen hier in Dter.
WTF, is er een middelbare school?quote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 16:11 schreef webspider het volgende:
[..]
WTF, is er een middelbare school?
Daarom Leusden, voor de kinderen !quote:Op maandag 15 september 2008 16:11 schreef webspider het volgende:
[..]
WTF, is er een middelbare school?
Baas fotosoep #7quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Zat er net even door te scrollen jaWaar lees je dat stukje van aanklagen?
[..]
Ach ja, vanavond ga ik weer loos
True. Feestje is alleen in Apeldoorn, dus moet wel de laatste trein pakken dan.quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet op 1 avond te combineren? JvT komt vast niet zo laat dat het hc feestje over is neem ik aan
Een vriendin van me komt uit Leusden, even vragen waar zij op school heeft gezeten en of het wat isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |