We kunnen ook op jou geilen maarja.quote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we weer geilen op een onbereikbaar vrouwpersoon?
Echt?quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
We kunnen ook op jou geilen maarja.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
We kunnen ook op jou geilen maarja.
Eer al een tijdje niet gezien...quote:Op maandag 15 september 2008 12:39 schreef Houniet het volgende:
Ja he. Ik wacht op eer-ik eigenlijk
.
Hoe is het verder OA?
Zelfkennisquote:
Gaat goed hoorquote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef OA het volgende:
Eer al een tijdje niet gezien...
Prima met mij hoor!En met u?
Here I am!quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Eer al een tijdje niet gezien...
Prima met mij hoor!En met u?
Wat toevallig!quote:
beetje wel jaquote:
Als ik die niet had.. Men.. wat zou de wereld er dan mooi uit zienquote:
Hoe is het (bij de NS)?quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zou het bijna niet geleuven he!
Kut.quote:
Haha.quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef mash_ het volgende:
NS :R
quote:
Wat een spermahoofdquote:
Ik heb ook zo'n brilquote:
Nee.quote:
Nee. Ik ben zuinig op mezelf!quote:
Jammer jammerquote:
Welke ben jij?quote:
Op die foto wel bij mequote:
Wie zichzelf spaart, is al gauw een postzegelquote:
Dat zeggen ze alleen maar. Anders komt het zo hard aanquote:Op maandag 15 september 2008 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt elke school wilt mij als stagiaire hebben maar geen enkele heeft plaats.
WAT HEB IK DAAR NOU AAN LIJERS![]()
Ik klaag ook niet. En het is mn neefjequote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha.
Maar voor zover ik het kan zien, heb je niks te klagen.
Jups, o.a. maar goed. Man, 3e jaars, lekker twee dagen in de week.quote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen maar. Anders komt het zo hard aan![]()
GeintjeJe doet de pabo neem ik aan?
Sorry. Het is eenmaligquote:
Mits vrouw.quote:
Of BBquote:
Die waar je eerste weggetrapt bent?quote:Op maandag 15 september 2008 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kut.
Maar nog 2 weken, dan ga ik weer terug naar m'n eigen afdeling.
Nee.quote:Heb je al gepraat met NS?
quote:Op maandag 15 september 2008 13:41 schreef Bravebart het volgende:
Mits vrouw.
Nee bahquote:
Die jaquote:Op maandag 15 september 2008 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Die waar je eerste weggetrapt bent?![]()
[..]
Nee.
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet. En het is mn neefje
Whehe hoiquote:Op maandag 15 september 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, eindelijk tijd om even hoi te zeggen![]()
Ik zag het net ja, timing weerquote:Op maandag 15 september 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Net op het punt dat het hier dood ligt
quote:Net eindelijk weer taart gehad! we waren het bedrijf van de maand bij een leverancier
Om half 1 had ik het druk met eten, en net anderhalf uur college gehad, dus geen tijd om laptop op te startenquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, eindelijk tijd om even hoi te zeggen![]()
Ik wil ook taartquote:Op maandag 15 september 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Net eindelijk weer taart gehad! we waren het bedrijf van de maand bij een leverancier
Er is nog een hele taart overquote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is nog een hele taart over
Enschedequote:
is dat nietongelooflijk saai?quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Mr.G het volgende:
Eerste dag stage![]()
Vanochtend om kwart voor 6 op, jullie kennen het waarschijnlijk wel![]()
Prima werk verder. Ik heb de miljoenennota bijvoorbeeld al onder ogen gehad![]()
Welkomquote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef Mr.G het volgende:
Eerste dag stage![]()
Vanochtend om kwart voor 6 op, jullie kennen het waarschijnlijk wel![]()
Prima werk verder. Ik heb de miljoenennota bijvoorbeeld al onder ogen gehad![]()
Zeker niet! Ik doe bestuurskunde dus het ligt aardig in de lijn van het vak.quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
is dat nietongelooflijk saai?
en welkom!
Ja die wil ik ook! Ik vind de 189 euro ook nog wel meevallenquote:
Heb je haar al zover dat ze onder je bureau kruipt?quote:Op maandag 15 september 2008 15:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik doe bestuurskunde dus het ligt aardig in de lijn van het vak.
Ik keek er echt tegenop, ben verre van een ochtendmens en het onderzoek leek me wat 'stoffig'. Maar het is echt prima. Ik lees over interessante dingen, je gaat in de praktijk echt de diepte in.
(en ik heb een eigen grooot bureau met allemaal stukken erop, een pc, een telefoon en een secretaresse die koffie brengt en die ik dingen kan laten doen.![]()
)
Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe ze eruit zietquote:Op maandag 15 september 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je haar al zover dat ze onder je bureau kruipt?
Zo ben ik nietquote:Op maandag 15 september 2008 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je haar al zover dat ze onder je bureau kruipt?
Whehehe je kan ook eer-ik vragen, die wilt vast helpenquote:Op maandag 15 september 2008 15:59 schreef mash_ het volgende:
zzo klaaar! ik ging de lades van me bureau opruimen
[ afbeelding ]
\ik ben al klaarquote:Op maandag 15 september 2008 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Whehehe je kan ook eer-ik vragen, die wilt vast helpen!
nou voor 3 van die kleine lades vind ik het aardig watquote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef Battlefan het volgende:
Dat is ook weinig, ik ben 2 weken bezig geweest om orde in de chaos te scheppen![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 15 september 2008 16:25 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb het over m'n hele kamer danMaar in 3 lades kan ik heel wat kwijt hoor
Je kan hier een zakje geld ophalen...quote:Op maandag 15 september 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dankje, dankje
ik PM m'n rekeningnummer wel
Dat zie je toch niet als ze onder je bureau zitquote:Op maandag 15 september 2008 15:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe ze eruit ziet
quote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet als ze onder je bureau zit![]()
Oh, ben weer thuis![]()
Ja van 11 tot 1quote:
Nog 2 wekenquote:Op maandag 15 september 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe lang heb je nog vakantie nu?
Lang zatquote:
Oh, jij hebt nu voor het eerst OV zeker?quote:Daarna even de stad in geweest!
Moest me ov ophalen en ik heb 2 paar nieuwe oorbellen gehaald
Ach, ze mag gratis reizen, dan kan ze best geld uitgeven aan oorbellenquote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Lang zat
[..]
Oh, jij hebt nu voor het eerst OV zeker?
OV halen en thuiskomen met oorbellen. Vrouwen![]()
Ik heb zojuist mn tas uitgepakt (de troep nog niet opgeruimd, maar mn tas is leegquote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga je je nog vervelen
Of ging je nou nog een keer op vakantie?
Ja maar hij is pas geldig vanaf oktoberquote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, jij hebt nu voor het eerst OV zeker?
OV halen en thuiskomen met oorbellen. Vrouwen![]()
Oh ja, fijn is datquote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Milou__ het volgende:
Ja maar hij is pas geldig vanaf oktober![]()
quote:op dat 2e reageer ik niet
Sjonge jongequote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef Jipje het volgende:
Ik heb zojuist mn tas uitgepakt (de troep nog niet opgeruimd, maar mn tas is leeg) en ik moet alweer bijna opnieuw inpakken
We gaan donderdagavond naar Spanje
Eindelijk zon
Dus vervelen ga ik me zeker niet hoor
De stad in gaan na school moet je nu nog doen, nu het nog kan, voor je het weet heb je er geen tijd meer voorquote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar hij is pas geldig vanaf oktober![]()
op dat 2e reageer ik niet
Owja, en als ik thuiskom van spanje hoef ik nog maar 9 weken te werken en dan heb ik 1 week vrij, en dan zit ik ALWEER in het vliegtuig. Maar dan voor 24 uurquote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, fijn is dat
[..]
![]()
![]()
[..]
Sjonge jonge
Sommige mensen ook [ afbeelding ]
Zie OP.quote:
Het gaat hardquote:Op maandag 15 september 2008 16:51 schreef Jipje het volgende:
Owja, en als ik thuiskom van spanje hoef ik nog maar 9 weken te werken en dan heb ik 1 week vrij, en dan zit ik ALWEER in het vliegtuig. Maar dan voor 24 uur
Zie OPquote:
Oke, BAN.quote:
Ik ben 52 weken weg danquote:Op maandag 15 september 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat hard
Als jij dan weg bent heb ik nog een week, en dan ben ik ook 3 weken weg
[..]
Zie OP
quote:
Het gaat ook niet alleen om de foto.quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Opzich geen straf voor het netvlies.. heb ze mooier gezien though
quote:
tja, ik ken dr niet.. als ik haar een keer tussen de lakens vind gaan we praten...quote:Op maandag 15 september 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om de foto.
't is ook een tof kind.
quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
De stad in gaan na school moet je nu nog doen, nu het nog kan, voor je het weet heb je er geen tijd meer voorEn zeker nu genieten, want als je dalijk fulltime gaat werken heb je voor dat soort dingen alleen nog maar tijd in je vakantie
Tja... Nu nog nietquote:Op maandag 15 september 2008 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
!
Geen geld om de stad leeg te kopen
veertien punt gifquote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tja, ik ken dr niet.. als ik haar een keer tussen de lakens vind gaan we praten...
Als je fulltime werkt welquote:
bijbaantjes.nlquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je fulltime werkt wel
Maar dan heb je weer geen tijd
Oplossing: zoek iemand die fulltime werkt, en maak zijn/haar geld op![]()
Ik had dankzij dat bijbaantje toch eigenlijk nooit echt tijd, alleen aan het begin van het schooljaarquote:Op maandag 15 september 2008 17:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bijbaantjes.nl
altijd grappig wel..
eerst heb je alle tijd van de wereld maar ontbreekt het geld
dan heb je het geld en ontbreekt je de tijd..
gelukkig werkte ik al jong en veel, waardoor situatie 1 niet voorkwam bij mij
Dat vroeg ik toch ook helemaal nietquote:
Nu is ze er opeens snel hoorquote:Op maandag 15 september 2008 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles.. ik kan je mijn rekeningnummer wel even pm-en
Dat heet: het lotquote:
Mijn algehele dankquote:Op maandag 15 september 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
Oh nee, ik moet natuurlijk vragen wat ik er voor terug krijg
Je hebt gewoon een perfecte timingquote:
Nee, nu doe ik het meteenquote:
Schatje!!!quote:
Dat is algemeen bekendquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
Nee, nu doe ik het meteen
Oh, als er nog hogere bieders zijn dan hoor ik het wel hè![]()
Neequote:Op maandag 15 september 2008 16:55 schreef OA het volgende:
Zo, de werkdag zit erop!
De stagedag ook?
Waar is je vrolijkheid gebleven?quote:
Oktober, Egyptequote:
Dat is heul andersquote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ach piles, zeur niet, ji jgaat strax ook fucking lang weg!
Oktober, weekje Disneyquote:
Ohhh die is er nog hoorquote:Op maandag 15 september 2008 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar is je vrolijkheid gebleven?
Volgens mij is dat onmogelijk bij hemquote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr.. ik wil je betrappen op chagrijnigheid
Zondag was ik even sagoquote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr.. ik wil je betrappen op chagrijnigheid
Nou dan uhm. heb je pechquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat eventjes shaggi telt natuurlijk niet
quote:
Die waar het zo lastig mee was/is undso. maar hebben officeel nog niet echt watquote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar met welk meisje heb je nu iets dan? das me nog niet duidelijk
Aah toch wel jaquote:Op maandag 15 september 2008 18:16 schreef mash_ het volgende:
Die waar het zo lastig mee was/is undso. maar hebben officeel nog niet echt watmaarja dat komt nog wel gok ik
Wel meer dan de 1e stap alquote:Op maandag 15 september 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah toch wel ja
Hmm, maar dan is de eerste stap in iedergeval gezet
quote:Op maandag 15 september 2008 18:16 schreef mash_ het volgende:
Die waar het zo lastig mee was/is undso. maar hebben officeel nog niet echt watmaarja dat komt nog wel gok ik
fokken!quote:Op maandag 15 september 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
En weer gegeten
Eens kijken wat ik de rest van de avond ga doen
Joahquote:
Ik wel, al ben ik zo even de eerste twee afleveringen van Californication kijkenquote:Op maandag 15 september 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit er wel in, als hier ook mensen zijn tenminste
Ten huwelijk vragen?quote:Op maandag 15 september 2008 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ligt eraan wat je onder die eerste stap verstaat
Nee hoor.. wantja seks voor het huwelijk is nog steeds taboe, dus dan moet je wel snel trouwenquote:Op maandag 15 september 2008 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ten huwelijk vragen?
Of ga ik nu te snel?
Ik heb Theme Hospital net weer geinstalleerdquote:Op maandag 15 september 2008 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wel, al ben ik zo even de eerste twee afleveringen van Californication kijken![]()
.
Ja, dat dusquote:
Theme Hospitalquote:Op maandag 15 september 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb Theme Hospital net weer geinstalleerd
Briljant spel![]()
Ja, preciesquote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor.. wantja seks voor het huwelijk is nog steeds taboe, dus dan moet je wel snel trouwen
Nee man! iheb het helemaal plat gespeeld.. vorig jaar ook nogquote:
Oh ja, rattenquote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee man! iheb het helemaal plat gespeeld.. vorig jaar ook nog
En natuurlijk ratjes schieten!!(alleen duurt dat op een gegeve moment te lang
)
Oh jaquote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee!! ik bedoel dat level met ratjes schieten
Ik ken alleen dat met die ratten, de rest niet (meer) geloof ikquote:Dat trucje ken ik.. net als het algehele vals spelen
Ja, zal zo ff wat uitzoeken, mag namelijk geen foto's posten waar ook maar iets herkenbaars op staat, geheimhoudingsplicht enzo...quote:
Ja, ik ben die machine aan het zoeken nuquote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon zo'n code intoetsen op dat apparaat en dan toetscombinaties die zorgen voor extra geld, of dat je naar het einde van de maand/jaar springt. echt relaxed
Trauma's komen terugquote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snapte pas na een hele lange tijd hoe je dat moest doen met infecties/virus... ik snapte het maar niet dat je ze ook daadwerkelijk moest genezen voor de tijd erop zat
Kom ik ook net achter, maar had geen zin om te wachtenquote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Machine aan het zoeken?dat is gewoon als je zo'n bericht krijgt van dat er weer een ziekte is ontdekt of wat dan ook
Heb al een lijstjequote:Op maandag 15 september 2008 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Iets met code 20895 ofzo? eens opzoeken
Druk met chillen, toch knapquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ff druk, zo douchen, chillen en weer naar de baas
als ikeen leuke film kan vinden. Heb nog een tweede kaartje gratis en ik geloof dat mijn broer een gratis kaartje voor FbtS heeftquote:
Whehehe jaquote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef mash_ het volgende:
dat spel speelde ik vroeger altijdmet die mensen met een ballon hoofd
Heb ik nog niet gehad, nu wel voor het eerst de Slack Tong Clinicquote:Op maandag 15 september 2008 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Watch out, there is an emergency coming, six people with blooty head
Ik wil print screensquote:Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad, nu wel voor het eerst de Slack Tong Clinic
He jij! Reageer eensquote:
Maar 4 jaarquote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Ik loop nog steeds op schema wat stufi/studie betreft![]()
4 jaar lieverd.quote:Op maandag 15 september 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat 4 jaar
Stufi? Ik dacht dat dat 5,5 jaar was
Ik dacht dus ook 5 jaar, dus dat was even schrikken. Gelukkig red is het allemaal nogquote:
Tof. Je hebt een hoop theme spellen die zijn altijd wel lachequote:Op maandag 15 september 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Theme Hospital
Heel oud, maar nog zo briljant
Moet je een ziekenhuis runnen
quote:System requirements: Pentium 75MHz processor, 8MB RAM (16MB if played on Windows XP), 1MB graphics card, 55MB hard drive space
Zeker, zulke spellen blijven leukquote:Op maandag 15 september 2008 20:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tof. Je hebt een hoop theme spellen die zijn altijd wel lache
Dat heb ik nietquote:
ik weet niet of mijn PC dat wel trekt hoorquote:
Verkeerde quote, my bad.quote:
Ik straks ookquote:
Je hebt een kind?quote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik straks ook... Hoewel het eigenlijk niet voor mij is bedoeld...
Lekker he!quote:Op maandag 15 september 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik naar zweet.
Wat doet zo'n stuk hardlopen een mens goed zeg.
Voel me weer top
Shampooooooooquote:
Ik ga mezelf ook effe inzepenquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker he!
Kan niet wachten op mijn Ipod!
Succesquote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga mezelf ook effe inzepen
Effe dat zweet eraf rammen.
Kleine neefje.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben Comedy Central kijken en daarna naar bed
Ik ben echt de enige die minimaal 10/15 minuten onder de douche staat hèquote:Op maandag 15 september 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo, schoon
Effe turbozeepie gedaan
Ja... en als ik langer dan 10 minuten douche... staat de halve badkamer blank...quote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt de enige die minimaal 10/15 minuten onder de douche staat hè![]()
Ah, handigquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef PieterBas het volgende:
Ja... en als ik langer dan 10 minuten douche... staat de halve badkamer blank...
Douchegordijn is te kort...
quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ga switchen naar laptop/bed.
Heb ik al gedaan...quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt de enige die minimaal 10/15 minuten onder de douche staat hè![]()
Chill in bed / Laptop aan tv / goed geluidquote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef Houniet het volgende:
Spa & Fruit / musica / headphone / chill in bed / laptop.
Laten we het maar op toeval houdenquote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef Battlefan het volgende:
Waarom is het hier altijd druk als ik er niet ben?
Geen muziekquote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Chill in bed / Laptop aan tv / goed geluid
Ga ik morgenochtend doenquote:
Vroeger was het altijd drukquote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef Battlefan het volgende:
Waarom is het hier altijd druk als ik er niet ben?
Mooie tijden waren het, toen Stage SC bijna op slot ging... na 6 topics in één dag.quote:
Voor mij morgen nietquote:
Daar was ik nog niet eens bijquote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef PieterBas het volgende:
Mooie tijden waren het, toen Stage SC bijna op slot ging... na 6 topics in één dag.
Die ken ik dan alleen van de verhalenquote:Maar dat was nog niks vergeleken met de voorganger... van de Stage SC
luie flikkerquote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor mij morgen niet. Woensdag weer vrij
!
ik ook hoorquote:
Ja man, elke maandag en woensdag. De rest van de week goed bikkelenquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
Ah, gevonden, het laatste topic: De Staigairs #260
Die ging echt heel hard...quote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
Ah, gevonden, het laatste topic: De Staigairs #260
Toen waren er ook echt veel mensenquote:
Net niet, wel een filmquote:
Nog meer stats... hoogste percentage?quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Toen waren er ook echt veel mensen
Misschien maak ik er nog wel eens stats van, als ik zin heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |