En wij hebben ook nog een vriezert en een chequequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op deze vraag, ik denk dat we met die 8 dozen en die 100 kilo al een heel eind in de buurt zijn. En wat al genoemd werd, er zitten een hoop non-food dingen bij zoals al die handdoeken en speeltjes etc. Buiten die 8 dozen staan er bij ons ook nog 2 tassen met spullen en voer bijv. en een losse zak. Geloof me, als je alles van de auto's bij elkaar legt, is het toch best veuullll
Neee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
En doh, laten we Carnibest natuurlijk niet vergeten!!!
Idd! En die doneren zolang de voorraad strekt!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
En doh, laten we Carnibest natuurlijk niet vergeten!!!
Had mevrouw Carnibest een verrassing dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd! En die doneren zolang de voorraad strekt!
Was het asiel bereid om maandelijks eten op te halen uit Ermelo trouwens? Dat heb ik niet meegekregen namelijk.
Ben benieuwd wat ze als verrassing heeft. En volgens mij had ze ook nog mandjes enzo?
Yeah, worsten, vleisch, mandjes en een verrassing. Volgens mij weet het asiel dat nog niet eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd! En die doneren zolang de voorraad strekt!
Was het asiel bereid om maandelijks eten op te halen uit Ermelo trouwens? Dat heb ik niet meegekregen namelijk.
Ben benieuwd wat ze als verrassing heeft. En volgens mij had ze ook nog mandjes enzo?
Hihihi, Greys mag alsnog wel met de Smartie er achter aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah, worsten, vleisch, mandjes en een verrassing. Volgens mij weet het asiel dat nog niet eens
Gaan we redden, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb ook zin in zaterdag![]()
En Chips, ga je dat redden donderdag?
Jeujquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaan we redden, hoor.
& Kattenharen weghalen doen wij altijd met rubberen handschoenen.
Het lijkt wel he?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hihihi, Greys mag alsnog wel met de Smartie er achter aan
Jup...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik hoop overigens dat 'de verrassing' niet te groot is, anders past het allemaal nooit in de auto
Ik had ook niet op die mandjes gerekend namelijk
Stond dat in een van haar mails? Van die verrassing?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik hoop overigens dat 'de verrassing' niet te groot is, anders past het allemaal nooit in de auto
Ik had ook niet op die mandjes gerekend namelijk
Stond dat in een van haar mails? Van die verrassing?
Aightquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef Greys het volgende:
Hara, zou jij Corine alsjeblieft nog even willen mailen om te vragen of haar spullen in de achterbak van een grote personenauto passen?Dan stop ik de rest op de achterbank, de krabpaal en mandjes en tassen enzo. Ik vind het zo zonde om met twee auto's achter elkaar aan te gaan rijden als het toch in 1 auto past, de benzine is al duur genoeg
Heb weer een muzikale associatie...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef Greys het volgende:
quote:And I gotta let you know, no, you're never gonna regret it
So open up your eyes, I got a big surprise, it'll feel all right
quote:Op dinsdag 16 september 2008 @ 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb weer een muzikale associatie...
And I gotta let you know, no, you're never gonna regret it
So open up your eyes, I got a big surprise, it'll feel all right
De spullen van Mascara-Klodder, Dizzy-Miss-Lizzy en van de dames wiens spulletjes al bij DML stonden. Op zich is dat wel tussen de voorstoelen en de achterbank te frotten, en de grotere spullen zoals mandjes en krabpaal op de achterbank. En dan nog wat spulletjes van ferrari-rood en van mezelf.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Paradise by the Dashboardlight![]()
![]()
Maar Greys, jij moet toch nog veul meer spul meenemen dan alleen Carnibest?
Ik ben ook verschrikkelijk btwquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Max was echt verschrikkelijk. Die kon je elke dag kammen met 3 verschillende borstels/kammen en nóg kwam je behaard het huis uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |