Maar dát vertellen ze je lekker niet op voorhand héquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:51 schreef freecell het volgende:
het was 10 tot 12 keer een uur!
En bij eerder afkoppelen héél hard brullen.
Op een geven moment baalde ik zodra hij een piep gaf, want dan moest ik bijna weer. Om wanhopig van te worden!
Dat doet Leander ook! Als hij begint te trekken wordt het tijd om af te koppelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef Ticootje het volgende:
Als de borst leeg is gaat Jen altijd bijt-trek-zuig..... Dan weet ik dan het tijd is om af te koppelen en de andere borst aan te bieden.
Super Snakelady!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef snakelady het volgende:
Nika is heel goed aangekomen, ze waren zeer tevreden bij het CB.
Ze is van 5090 naar 5340 gegaan!!
01-08 woog ze 5160
06-10 woog ze 5090
14-10 weegt ze 5340
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Fuente het volgende:
Fijn Snakelady!
Misschien een tip voor sommigen hier. Bij de wibra hebben ze nu voedingsbh's voor 5,99! Ik heb er 2 gekocht vanmiddag, ze zitten heerlijk.
Mrien, al te herkenbaar! Liande kreeg vanaf dag 7 een flesje (ik volgde avondonderwijs en was 2x per week een avond of voormiddag weg) en dat ging goed. Tot ze ongeveer 4 maand was...en toen is ze plots beginnen weigeren...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:38 schreef mrien het volgende:
Het stomme is, ze heeft sinds ze 5 weken is erg regelmatig een flesje gedronken en dat ging altijd goed.
Ik ben zelfs een keer een avond, nacht en ochtend weggeweest en toen heeft ze ook allemaal flesjes gedronken. Waarom wil ze het nu niet meer dan![]()
Hier was het allang uitverkocht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gehaald (was niet zeker van mijn maat nu, maar had goed gegokt) en hij zit idd erg fijn.
Is dit een hoax of serieus?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef Maarten1975 het volgende:
Hoi....
iets nieuws om te onthouden met welke borst als laatste gevoed is...
maar eigenlijk handig(er) voor mannen (zoals ik), die allerlei andere zaken vergeten...hoe lang geleden heeft die kleine ook alweer gegeten...de Itzbeen
http://www.itzbeen.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |