Pff..iemand nog tips voor flesweigerende borstvoedingskindjes op het kdv?
Dinsdag en woensdag thuis geoefend met de fles, ze accepteert de fles van mij nu wel weer en dat ging toen redelijk goed. Gisteravond heeft m'n man nog flesje gegeven en dat ging zo zo.
Vandaag ging ze weer naar het kdv, eerste fles ging op 20 cc na op, goed dus (dat was tussen 10 en 11), maar ging niet van harte. De rest van de dag heeft ze totaal 10cc op
Het leek soms wel alsof ze heel goed aan het drinken was, heel hard aan het zuigen, maar totaal dus maar 10cc.
Net bij mij thuis eerst aan de borst even gedronken, luier gewisseld en toen nog maar flesje geprobeerd. Van de fles van 120 cc heeft ze 70cc op, hardstikke goed dus. En daarna nog een paar slokjes bij mama
Het stomme is, ze heeft sinds ze 5 weken is erg regelmatig een flesje gedronken en dat ging altijd goed.
Ik ben zelfs een keer een avond, nacht en ochtend weggeweest en toen heeft ze ook allemaal flesjes gedronken. Waarom wil ze het nu niet meer dan
Ze heeft Avent flessen, nu met speen 2. Speen 1 hebben we eerst een tijdje gebruikt, maar dan duurde het echt heel lang voor ze de fles op had. Difrax heb ik ook een keer geprobeerd, maar dat was helemaal geen succes
Hebben jullie nog tips? Want ik wordt hier wel heel verdrietig van..
Op het kdv vroegen ze al een tshirt van me mee te geven, zodat ze misschien als ze m'n geur ruikt wel wil drinken.