Ik twijfelde al welke kant dat streepje op de e nou op moest... verkeerde kant dusquote:Op maandag 15 september 2008 11:05 schreef Gellius het volgende:
Deeej winter? Wat is dat?
Nee hoor, jij had het goed. Gellius is eigenwijs.quote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik twijfelde al welke kant dat streepje op de e nou op moest... verkeerde kant dus.
Is de TT zo duidelijker?
quote:5.1 Klemtoonteken
regel 5.A
Het klemtoonteken is ´.
dat is dé oplossing
het kán
vóórkomen
voorkómen
je moet het vóór je verjaardag doen
dóén
níéuwe
Goed zo. Twijfelen is wel het mìnste wat je bij idiote richtlijnen moet doen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef DaMart het volgende:
Gellius bracht me toch echt even aan het twijfelen.
JAM is vast zo'n zweetmeneer die het liefst in zijn vieze plakhemdje in het open venster hangt met zijn vieze zweterige plakhandjes om een jazztrompetje geklemd.quote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef JAM het volgende:
Wat is dat voor een walgelijke jaarophaasting: de winter is in aantocht? Sodekutmoer toch een end op met je winter!
Jazzgitaartje, G., jazzgitaartje.quote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
JAM is vast zo'n zweetmeneer die het liefst in zijn vieze plakhemdje in het open venster hangt met zijn vieze zweterige plakhandjes om een jazztrompetje geklemd..
Hij heeft ook al zo'n kleverige avatar.
Een stevige wandeling op een mooie wintermorgen, en een kop soep bijquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef JAM het volgende:
M'n vrouw stond er toentertijd een bezoek te brengen. Als ik niet als het brave hondje wat ik ben achter haar aangewaggeld was, dan had ik zowaar - en nu komt het - pikstraf - gekregen..
Nope, "coming of age". Het volgt de hoofdpersoon van zijn veertiende verjaardag tot een jaar of veertig. Deel 1 is zijn puberteit. Soort fictieve biografie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:30 schreef Frollo het volgende:
Sweeet, wonderer! Waar gaat het over? Ik zag dat je het in een ander topic over een trilogie had, dus ik waag een gokje: fantasy?
Ik ken het gevoel. Als ik lees dat iemand debuteert bij prometheus en een goeie recensie krijgt in VN, dan ben ik ook jaloersquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef JAM het volgende:
[ afbeelding ].
Van harte gefeliciteerd, uiteraard met diepe en oprechte gevoelens van jaloezie. Grmbl..
't Verschil. Boekhandel annex uitgever: www.verschil.bequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef JAM het volgende:
Bij welke uitgeverij zit je eigenlijk?
Je bent van harte uitgenodigdquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Frollo het volgende:
Hey cool, de presentatie is in de Villa? Da's om de hoek!
You gotta be kidding mequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Whehe, ik zit dan juist in... New England!
De indian summer, inderdaad, daar komen we voor. Auto'tje huren en dan maar leaf peepen in de Adirondacks, de Green Mountains en de White Mountains!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
You gotta be kidding meGeniet van de indian summer. Als het weer van de afgelopen weken nog een beetje doorzet, heb je een prachtige tijd.
Dat wel. Maar 't is geen Revequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef leipelullo het volgende:
Geen passages vol met seks tussen man en man?
Zo niet, dan wil ik het best lezen
Leuk. Zwaai even naar mijn eenzaam achterblijvende geliefde als je langs Concord komtquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
De indian summer, inderdaad, daar komen we voor. Auto'tje huren en dan maar leaf peepen in de Adirondacks, de Green Mountains en de White Mountains!
Pun intended?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:04 schreef JAM het volgende:
Niets mis met een goede pot kontneuken.
Komt voor mekaar!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk. Zwaai even naar mijn eenzaam achterblijvende geliefde als je langs Concord komt
Niet eens, niet eens, maar nu je het zegt zal het me vast weleens overkomen zijn.quote:
Spongebob. En hij miauwt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:38 schreef leipelullo het volgende:
Waar is die slak ook alweer van?
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:11 schreef ShadyLane het volgende:
Het te raden tienletterwoord bij Lingo was vandaag 'defenderen'. Bestaat dat echt?
Ik kan hier net geen leuke grap over het boycotten van de Spelen over maken.quote:
Als 't functioneel, smaakvol en zonder rare woorden is, laat dan maar zitten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wel. Maar 't is geen Reve't Is functioneel, smaakvol en er worden geen rare woorden gebruikt. Kom op, ik heb me ook door Giphart moeten worstelen. Zo erg is het allemaal echt niet.
quote:Aulus Gellius
1·Rom. taalgeleerde uit de tweede eeuw na Chr., begon te Athene gedurende de lange winteravonden een verzamelwerk Noctes Atticae (Attische nachten) genaamd, waarin allerlei wetenswaardigheden behandeld worden
O, die charlatan kende je nog niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef Frollo het volgende:
Elke keer dat je de cd-romversie van Van Dale opstart, laat hij een willekeurig lemma zien. Goed voor de woordenschat en, zo blijkt nu, een beter begrip van de mede-TTK LPT'er. Want dit kreeg ik gisteravond voor mijn neus:
[..]
Tsja, de teerbeminde woonde twee jaar in Parijs. Sommige mensen zijn nu eenmaal onrustig. Ik heb dat zelf niet. Ik ben tamelijk honkvast en reis niet graag.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef Frollo het volgende:
En sowieso, wat moet een Romein in Athene?
Schoenlapper blijf bij je leest, zeg ik altijd maar.
Dat klinkt prima.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Thisbe het volgende:
New York, ik had er meer van verwacht. Maar het was voornamelijk herrie, slechtgeklede mensen op straat, en onoverzichtelijk.
Pardon?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Dat in het Metropolitan een vrouwtje de schilderijen stond te soppen maakte het er niet beter op.
Ik ben afgelopen weekeinde naar Stockholm geweest. Gewoon, om een biertje te drinken.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Thisbe het volgende:
New York, ik had er meer van verwacht. Maar het was voornamelijk herrie, slechtgeklede mensen op straat, en onoverzichtelijk.
Dat in het Metropolitan een vrouwtje de schilderijen stond te soppen maakte het er niet beter op.
De Kailash is een mooie, sacrale Berg die mooi is in elk licht. Bovendien onbeklimbaar, heilig, eeuwig:quote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef Gellius het volgende:
Wat maakt een berg mooi? De reis die je afgelegd hebt om hem te zien? (Dan is alles mooi waar je voor moet reizen) Het licht dat erop schijnt? (dan kan iedere berg zowel mooi als lelijk zijn, afhankelijk van het weer) De koele statistieken van de berg? (Ik twijfel hier).
Sinds wanneer? En waarom staat dat niet op de kalender?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:16 schreef JAM het volgende:
Zingen godverdomme, zingen. Ik ben jarig. Grmbl..
Ach, je bent nog geeneens dertig, aansteller.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:16 schreef JAM het volgende:
Zingen godverdomme, zingen. Ik ben jarig. Grmbl..
Ik bedoelde natuurlijk te zeggen dat de Kailash ook mooi is in lelijk licht. Maar voor wat koele statistieken heb ik contact opgenomen met de ambtenaar in Inda die over dat soort zaken gaat (zij meet overigens ook de hoogte in New Delhi):quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:49 schreef Gellius het volgende:
Een mooie berg die mooi is. Ja, zo kan ik het ook, zodiakk. Ik ken deze berg overigens niet, heb je wat koele statistieken?
Zwitserse bergen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Thisbe het volgende:
De Breithorn in het ochtendlicht, vanuit mijn slaapkamertje.Dát is het mooitse uitzicht.
had je verdriet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:38 schreef ToruYasunaga het volgende:
Gisteren was de dag dat de keizer hoffelijk mijn tranen droogde.
En wat doet hij om 13.30? Verzadigd zijn, na bijna 150 km gereden te hebben.quote:Op zondag 21 september 2008 06:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wat doet I.R.Baboon op zondagochtend om 6.50? Hij bereidt zich voor op de Dam tot Dam fietsclassic.
Van harte.quote:
O, met wat meer inzet had ik je wel kunnen zien finishenquote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wat doet hij om 13.30? Verzadigd zijn, na bijna 150 km gereden te hebben.
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Zou Frollo internet hebben daaro?
Om precies te zijn zit ik nu in de Fairfield Inn in Concord.quote:Wel grappig dat ik een dag eerder uit hetzelfde gebied ben vertrokken
Eigenaardig toch dat hij mij totaal niets deed en ik het steeds terzijde wilde leggen als een rommelig geschreven boek.quote:
Tom Lanoye was allesbehalve saai. Man, wat kan die man goed iets voordragen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef zodiakk het volgende:
Wat een oersaai festival lijkt me dat.
Nee, maar ik heb juist een afspraak gemaakt om te gaan, ergens in oktober. In de herfstvakantie.quote:Op maandag 22 september 2008 14:20 schreef Gellius het volgende:
Mane, ben jij al naar die Israelstentoonstelling in het Gemeentemseum geweest?
Onderwerpen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Phedre77 het volgende:
Je kan maken van een boekclubje wat je ervan wilt maken. Alhoewel. Is best lastig van de grond te krijgen vaak.
Maar dit is bijna een onderwerp...
quote:Op zondag 21 september 2008 23:18 schreef ShadyLane het volgende:
Ik voel me toch altijd het beste als ik samen met mensen ben die alles eigenlijk ook dieptriest vinden en dan besluiten dat we juist daarom maar zoveel mogelijk lol moeten maken
Dat is in ieder geval goed om te horen, maar het lijkt me nog steeds saai. Ik kies liever voor het TodaysArt festival.quote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef mane het volgende:
Tom Lanoye was allesbehalve saai. Man, wat kan die man goed iets voordragen.
Ha, leuk. Een topic over Vestdijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:25 schreef Mainport het volgende:
Ik heb een mooi topic geopend, maar hij heeft tientallen minder reacties dan de NS Publieksprijs.
AKO Literatuurprijs
Ja, daar ben ik natuurlijk ook bij!quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed om te horen, maar het lijkt me nog steeds saai. Ik kies liever voor het TodaysArt festival.
En dan rest hen slechts nog het verzorgen van een sfeervol haardvuur voor je.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Gellius het volgende:
Meer vermoeidheid. Als die frisse, nieuwe usertjes nu nog even een kussen opklopten, het voetenbadje klaarzetten, een borrel inschonken en het eten kookten was het.
Jobim, The Real book.quote:Op maandag 15 september 2008 15:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Jazzgitaartje, G., jazzgitaartje..
[ afbeelding ].
Goed, gister terug gekomen. Lekkere drie weken gehad.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ha! Z! Hoe vaart ghij?
Ja, was alles naar wens? Drie weken is wel tof.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:36 schreef Z het volgende:
[..]
Goed, gister terug gekomen. Lekkere drie weken gehad.
Ik heb met Sophie van der Stap vroeger in werkgroepen gezeten, samen opdrachten gemaakt en haar ooit van m'n bagagedrager laten vallen, maar ik heb het boek nooit durven lezen (terwijl ik het wel ooit gekregne heb van iemand).quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef Z het volgende:
Sardinië. Heb niet veel bijzonders gegeten, alleen maar zelf gekookt. Leuk is wel dat, waar wij kabeljauw in van die Iglo diepvriespakjes hebben, zij Merluzzo (Heek) hebben, veel lekkerder natuurlijk. Veel tijdschriften gelezen, en Dimitri Verhulst, Kafka, een slecht vertaalde thriller, Sophie van der Stap (niks an) en Boy With the Striped Pyjama's (mwah).
Hij stond al op m'n to do list, en nu helemaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Z het volgende:
Ik heb de helaasheid der dingen gelezen en die vond ik leuk. M'n vrouw () vond het wel een beetje een mannenboek, veel sterke verhalen en een hoop bier.
Ik vond 'm ook erg leuk. Als coureur die wel eens een pintje pakt, zul je 't vast waarderen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij stond al op m'n to do list, en nu helemaal..
Meisje met de negen pruiken. Het is wel een ok verhaal maar ik ergerde me een aan haar persoonlijk. Ze doet een beetje interessanterig. En het nawoord waarin ze haar schrijverschap bespreekt vond in stuitend.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb met Sophie van der Stap vroeger in werkgroepen gezeten, samen opdrachten gemaakt en haar ooit van m'n bagagedrager laten vallen, maar ik heb het boek nooit durven lezen (terwijl ik het wel ooit gekregne heb van iemand).
Was dit het eerste of het tweede boek?
Ze is best schattig hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:20 schreef Z het volgende:
[..]
Meisje met de negen pruiken. Het is wel een ok verhaal maar ik ergerde me een aan haar persoonlijk. Ze doet een beetje interessanterig. En het nawoord waarin ze haar schrijverschap bespreekt vond in stuitend.
Edelstenen uit een grot hakken?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vraag me al maanden af "wat voor werk doet dwerg nu?", maar ik vergeet het elke keer te vragen.
Zag 'm liggen, toch nog maar even niet gehaald. Heb 't al druk zat. Maar volgens mij is-tie toch behoorlijk kut.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:45 schreef Mainport het volgende:
Vanaf vandaag ligt de nieuwe Grunberg in de winkels.
Vroeger was het allemaal zo veel beter, l.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:17 schreef Thisbe het volgende:
IR, ik mis je. Het wordt weer tijd voor bier en een slecht gesprek.
quote:The smallest minority on earth is the individual. Those who deny individual rights cannot claim to be defenders of minorities.
Vindt iemand dit werkelijk diepgravende analyses?quote:So you think that money is the root of all evil? Have you ever asked what is the root of money? Money is a tool of exchange, which can’t exist unless there are goods produced and men able to produce them. Money is the material shape of the principle that men who wish to deal with one another must deal by trade and give value for value. Money is not the tool of the moochers, who claim your product by tears or of the looters, who take it from you by force. Money is made possible only by the men who produce. Is this what you consider evil?
Is dit een poging om Claudia_x uit haar tent te lokken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
[..]
Vindt iemand dit werkelijk diepgravende analyses?
Ha.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:34 schreef Gellius het volgende:
Ja, hoi. Mijn trouwdag is over precies twee weken.
En van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:00 schreef ToruYasunaga het volgende:
Of bij Herman Dupont, alias meneer de Beuker de kippenneuker uit Barneveld.
Figuranten is de enige Grunberg die ik niet uitgelezen heb. Eigenlijk vond ik alleen Fantoompijn erg leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef leipelullo het volgende:
Heeft iemand van jullie Figuranten van Grunberg gelezen?
Ik ben nu op de helft, maar vind er niks aan. Wordt het nog een beetje leuk of kan ik net zo goed stoppen met lezen?
Nou, ik ben in hier een paar gameswinkels geweest, maar ik a) heb de nieuwe Col niet eens zien liggen en b) was niet echt onder de indruk van de prijzen in het algemeen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Gellius het volgende:
Veel belangrijker: de nieuwe Colonization ligt in de schappen, begrijp ik. In de VS dan wel, maar niettemin. Verhip, Frollo is daar nu, bedenk ik me net. Koop even groot in, Frollo!
Ik heb 'm toch gekocht.quote:
Eigenlijk geen andere, ik lees echt al geruime tijd mee op dit forum en het meest interessantste onderdeel (waar ik ook de beste tips vandaan haal niet onbelangrijk was toch wel hier. Vandaar.quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Z het volgende:
De Keep.
[ afbeelding ]
Welkom. Welke andere groepjes heb je overwogen?
Ik. Ik ben het fundament van TTKLPT. En het ornament.quote:Op maandag 29 september 2008 08:24 schreef Gellius het volgende:
Zijn er mensen die er wel echt bij horen hier? Evhte LITters van het eerste uur?
Ik? Ik voel me helemaal nergens te goed voor.quote:Op maandag 29 september 2008 09:00 schreef leipelullo het volgende:
Voel je jezelf te goed voor de nieuwe mensen?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef Z het volgende:
Ik ben ontheemd. Op m'n werk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |