Ik twijfelde al welke kant dat streepje op de e nou op moest... verkeerde kant dusquote:Op maandag 15 september 2008 11:05 schreef Gellius het volgende:
Deeej winter? Wat is dat?
Nee hoor, jij had het goed. Gellius is eigenwijs.quote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik twijfelde al welke kant dat streepje op de e nou op moest... verkeerde kant dus.
Is de TT zo duidelijker?
quote:5.1 Klemtoonteken
regel 5.A
Het klemtoonteken is ´.
dat is dé oplossing
het kán
vóórkomen
voorkómen
je moet het vóór je verjaardag doen
dóén
níéuwe
Goed zo. Twijfelen is wel het mìnste wat je bij idiote richtlijnen moet doen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef DaMart het volgende:
Gellius bracht me toch echt even aan het twijfelen.
JAM is vast zo'n zweetmeneer die het liefst in zijn vieze plakhemdje in het open venster hangt met zijn vieze zweterige plakhandjes om een jazztrompetje geklemd.quote:Op maandag 15 september 2008 15:39 schreef JAM het volgende:
Wat is dat voor een walgelijke jaarophaasting: de winter is in aantocht? Sodekutmoer toch een end op met je winter!
Jazzgitaartje, G., jazzgitaartje.quote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
JAM is vast zo'n zweetmeneer die het liefst in zijn vieze plakhemdje in het open venster hangt met zijn vieze zweterige plakhandjes om een jazztrompetje geklemd..
Hij heeft ook al zo'n kleverige avatar.
Een stevige wandeling op een mooie wintermorgen, en een kop soep bijquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef JAM het volgende:
M'n vrouw stond er toentertijd een bezoek te brengen. Als ik niet als het brave hondje wat ik ben achter haar aangewaggeld was, dan had ik zowaar - en nu komt het - pikstraf - gekregen..
Nope, "coming of age". Het volgt de hoofdpersoon van zijn veertiende verjaardag tot een jaar of veertig. Deel 1 is zijn puberteit. Soort fictieve biografie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:30 schreef Frollo het volgende:
Sweeet, wonderer! Waar gaat het over? Ik zag dat je het in een ander topic over een trilogie had, dus ik waag een gokje: fantasy?
Ik ken het gevoel. Als ik lees dat iemand debuteert bij prometheus en een goeie recensie krijgt in VN, dan ben ik ook jaloersquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef JAM het volgende:
[ afbeelding ].
Van harte gefeliciteerd, uiteraard met diepe en oprechte gevoelens van jaloezie. Grmbl..
't Verschil. Boekhandel annex uitgever: www.verschil.bequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:28 schreef JAM het volgende:
Bij welke uitgeverij zit je eigenlijk?
Je bent van harte uitgenodigdquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:39 schreef Frollo het volgende:
Hey cool, de presentatie is in de Villa? Da's om de hoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |