En van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:00 schreef ToruYasunaga het volgende:
Of bij Herman Dupont, alias meneer de Beuker de kippenneuker uit Barneveld.
Figuranten is de enige Grunberg die ik niet uitgelezen heb. Eigenlijk vond ik alleen Fantoompijn erg leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef leipelullo het volgende:
Heeft iemand van jullie Figuranten van Grunberg gelezen?
Ik ben nu op de helft, maar vind er niks aan. Wordt het nog een beetje leuk of kan ik net zo goed stoppen met lezen?
Nou, ik ben in hier een paar gameswinkels geweest, maar ik a) heb de nieuwe Col niet eens zien liggen en b) was niet echt onder de indruk van de prijzen in het algemeen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Gellius het volgende:
Veel belangrijker: de nieuwe Colonization ligt in de schappen, begrijp ik. In de VS dan wel, maar niettemin. Verhip, Frollo is daar nu, bedenk ik me net. Koop even groot in, Frollo!
Ik heb 'm toch gekocht.quote:
Eigenlijk geen andere, ik lees echt al geruime tijd mee op dit forum en het meest interessantste onderdeel (waar ik ook de beste tips vandaan haal niet onbelangrijk was toch wel hier. Vandaar.quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Z het volgende:
De Keep.
[ afbeelding ]
Welkom. Welke andere groepjes heb je overwogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |