Vette shizzle. Denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, na dik twee jaar een nieuwe icoon.
Frutsquote:Op maandag 15 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Fruts![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
Klonkie![]()
![]()
Indahnesia![]()
![]()
Marcbeeee![]()
![]()
Kuuks![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
Wat is hetquote:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor je terug bent bij de oude.quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
wennenquote:
Jah, ik ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor je terug bent bij de oude.
En wanneer vraag je de Indonesische nationaliteit aanquote:Op maandag 15 september 2008 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wennen
Het is de Indonesische vlag op de achergrond en het nationale symbool - een garuda, mytische vogel uit het Hinduisme en Buddisme - op de voorgrond. De Garuda beeld verder weer de Pancasila - staatsideologie - uit; de vijf 'zuilen' op zijn buik en het aantal veren is 17, 8 en 45, de dag dat ze hier de onafhankelijkheid uitriepen.
Thailandquote:Op maandag 15 september 2008 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Overigens hebben Thailand en Indonesie hetzelfde nationaal symbool dus.
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.quote:Op maandag 15 september 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Het past wel bij je. Dat icoontje.
Hertog Jan.quote:
Doe eens niet zo dwars.quote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.
Netjes Fritsquote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX![]()
![]()
Hoe is het nou?
![]()
Ik zit nu vanuit mijn nieuwe huisje te FOK!ken, op iemand anders' wifi
Niet.quote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vraag je de Indonesische nationaliteit aan
wie?quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:
quote:
Dat hakenkruis erin staat weer minder lekker danquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hakenkruis erin staat weer minder lekker dan
quote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.
Dat hoeft niet hoor, zolang je dat soort dingen niet hier postquote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerste plaatje in Google zonder safe search
* indahnesia.com safe-search weer aanzet
sorry, ik zie ineens voor me hoe de hele KSC het zweet uitbreekt bij het zien van een stuk hangend vlees en vervolgens in paniek op zoek gaan naar de scrollbar om te doen alsof er niets gebeurd is..quote:Op maandag 15 september 2008 09:46 schreef Frutsel het volgende:
does ff gewoon please
er zitten ook mensen op het werk (te fokken)
dit soort plaatjes krijg je geheid shit mee
Cool, daar zit Boeddha inquote:Op maandag 15 september 2008 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
marc:
http://en.wikipedia.org/wiki/Emblem_of_Thailand
ik mail je ze wel danquote:Op maandag 15 september 2008 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, zolang je dat soort dingen niet hier post
* marc voegt indah toe aan spamfilterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |