Mooi, dan kan ik straks weer richting bank of bedquote:
Ook lekkerquote:
ow.. die is al best wel oud.. doe toch maar geen bakje, ik zet zelf welquote:
Ik ben hier ook niet veel geweest. Ik moest mijn mijn nieuwe speelgoed uit japan spelen, naar Schiphol, naar Burgers Zoo (weer een jaar abo gehaaldquote:Op maandag 15 september 2008 07:36 schreef Klonk het volgende:
Pheno
En vanaf vandaag ga ik mijn leven weer beteren en weer aanwezig zijn hier, was erg druk de afgelopen paar dagen met logees, bezoek en ander gespuis b
fapfapfapquote:Op maandag 15 september 2008 07:49 schreef Klonk het volgende:
en bevalt je nieuwe speelgoed uit Japan een beetje ?
Hoe vaak ben je in de dierentuin te vinden dan?quote:Op maandag 15 september 2008 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet veel geweest. Ik moest mijn mijn nieuwe speelgoed uit japan spelen, naar Schiphol, naar Burgers Zoo (weer een jaar abo gehaald) etc etc. met zo'n mooi weer ga ik niet fokken.
Ik ben overigens op het werk nu, op mijn parttimedag
Best vaak eigenlijk, ik woon er vlakbijquote:Op maandag 15 september 2008 08:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in de dierentuin te vinden dan?
Kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt. 1 dierentuin per jaar, hooguit, is voor mij meer dan genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Best vaak eigenlijk, ik woon er vlakbij
ik heb in Emmen gewoond, en had daar ook een abo op de dierentuin en kwam er dagelijks, gewoon tijdens een rondje wandelen, zag het gewoon als een gewoon park, maar dan met olifanten in plaats van eendjesquote:Op maandag 15 september 2008 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt. 1 dierentuin per jaar, hooguit, is voor mij meer dan genoeg.
Dat hoop ik ook, dat is nu denk ik wel het oudste gedeelte. En het minst interessant. Ik heb nu de Rimba gezien, wel leuk, maar ook nog niet helemaal af.quote:Op maandag 15 september 2008 08:08 schreef Klonk het volgende:
Burgers is altijd een raar park, heel modern en mooi op sommige stukken en heel ouderwetsch op andere stukken, hopelijk vinden ze nog wat geld om al die kleine gaaskooien en vogelhuis ook te vervangen voor iets moois
Ach, het is hier toch al blauw als de neten.quote:Op maandag 15 september 2008 08:27 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen koffie- en theeleuters
Hey Klonk! toch blijven hangen hier bij die gekke KSC-ers
quote:Op maandag 15 september 2008 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb in Emmen gewoond, en had daar ook een abo op de dierentuin en kwam er dagelijks, gewoon tijdens een rondje wandelen, zag het gewoon als een gewoon park, maar dan met olifanten in plaats van eendjes
toch wel handig, zo'n park 'in de buurt'. Die keren dat ik in Arnhem was (voor Burgers overigens) zat ik de meeste tijd wel in de Bush te loeren naar al het kleine wat daar rondloopt (geen meisjesquote:Op maandag 15 september 2008 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, dat is nu denk ik wel het oudste gedeelte. En het minst interessant. Ik heb nu de Rimba gezien, wel leuk, maar ook nog niet helemaal af.
En inderdaad, voor 96 euro (echtpaar abo) heb je een jaar lang een leuk wandelpark. Camera soms mee, soms ook niet. Even lekker in de Ocean zitten, een uurtje kijken naar de vissen
Of gaan spotten in de Bush of Mangrove, als je daar goed oplet zie je veel meer dan als je er doorheen rent (zoals de meesten, want die willen hun dagentree eruit halen door alles in een dag te bekijken).
Welkom terug!quote:Op maandag 15 september 2008 08:27 schreef BrandX het volgende:
Ja, nou. Hier was het een klotezomer. Waar ben je geweest? Ook alweer? Enzo?quote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef BrandX het volgende:
Hey die Indah! Wou dat het hier wat warmer wasna drie maanden niet kouder dan 25 graden is het hier maar koud
![]()
oh, en ik ben nog maar net anderhalf dagje thuis hoor, dus zo laat ben je niet
zaterdag toch he? Dat wist ik, maar was zelf wellicht op het terrasje te vinden toen jij thuis kwam en je hier melddequote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef BrandX het volgende:
Hey die Indah! Wou dat het hier wat warmer wasna drie maanden niet kouder dan 25 graden is het hier maar koud
![]()
oh, en ik ben nog maar net anderhalf dagje thuis hoor, dus zo laat ben je niet
quote:Op maandag 15 september 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, nou. Hier was het een klotezomer. Waar ben je geweest? Ook alweer? Enzo?
lekker hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Italie, dolomieten. 10 weken door de bergen gestruind en allerlei gave en enge dingen gedaan en daarna 4 dagen Wenen en 6 dagen Praag gedaan.
Lekker!quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Italie, dolomieten. 10 weken door de bergen gestruind en allerlei gave en enge dingen gedaan en daarna 4 dagen Wenen en 6 dagen Praag gedaan.
Laat je geloof in God je de dag doorslepenquote:Op maandag 15 september 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet iets hebben wat me de dag doorsleept. Mijn god.
Oh nee, die mafketel. Die heb ik lang genoeg aangehoord toen ik in Eindhoven zatquote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
Laat je geloof in God je de dag doorslepen![]()
het is hier zo gezelliequote:Op maandag 15 september 2008 08:27 schreef BrandX het volgende:
Het is weer duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Fruts![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
Klonkie![]()
![]()
Indahnesia![]()
![]()
Marcbeeee![]()
![]()
Kuuks![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
kwestie van wennen voor onsquote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, na dik twee jaar een nieuwe icoon.
Vette shizzle. Denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Frutsquote:Op maandag 15 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Fruts![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
Klonkie![]()
![]()
Indahnesia![]()
![]()
Marcbeeee![]()
![]()
Kuuks![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor je terug bent bij de oude.quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
wennenquote:
Jah, ik ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor je terug bent bij de oude.
En wanneer vraag je de Indonesische nationaliteit aanquote:Op maandag 15 september 2008 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wennen
Het is de Indonesische vlag op de achergrond en het nationale symbool - een garuda, mytische vogel uit het Hinduisme en Buddisme - op de voorgrond. De Garuda beeld verder weer de Pancasila - staatsideologie - uit; de vijf 'zuilen' op zijn buik en het aantal veren is 17, 8 en 45, de dag dat ze hier de onafhankelijkheid uitriepen.
Thailandquote:Op maandag 15 september 2008 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Overigens hebben Thailand en Indonesie hetzelfde nationaal symbool dus.
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.quote:Op maandag 15 september 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Het past wel bij je. Dat icoontje.
Hertog Jan.quote:
Doe eens niet zo dwars.quote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.
Netjes Fritsquote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX![]()
![]()
Hoe is het nou?
![]()
Ik zit nu vanuit mijn nieuwe huisje te FOK!ken, op iemand anders' wifi
Niet.quote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vraag je de Indonesische nationaliteit aan
wie?quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:
quote:
Dat hakenkruis erin staat weer minder lekker danquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hakenkruis erin staat weer minder lekker dan
quote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.
Dat hoeft niet hoor, zolang je dat soort dingen niet hier postquote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerste plaatje in Google zonder safe search
* indahnesia.com safe-search weer aanzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |