zaterdag toch he? Dat wist ik, maar was zelf wellicht op het terrasje te vinden toen jij thuis kwam en je hier melddequote:Op maandag 15 september 2008 08:45 schreef BrandX het volgende:
Hey die Indah! Wou dat het hier wat warmer wasna drie maanden niet kouder dan 25 graden is het hier maar koud
![]()
oh, en ik ben nog maar net anderhalf dagje thuis hoor, dus zo laat ben je niet
quote:Op maandag 15 september 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, nou. Hier was het een klotezomer. Waar ben je geweest? Ook alweer? Enzo?
lekker hoorquote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Italie, dolomieten. 10 weken door de bergen gestruind en allerlei gave en enge dingen gedaan en daarna 4 dagen Wenen en 6 dagen Praag gedaan.
Lekker!quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Italie, dolomieten. 10 weken door de bergen gestruind en allerlei gave en enge dingen gedaan en daarna 4 dagen Wenen en 6 dagen Praag gedaan.
Laat je geloof in God je de dag doorslepenquote:Op maandag 15 september 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet iets hebben wat me de dag doorsleept. Mijn god.
Oh nee, die mafketel. Die heb ik lang genoeg aangehoord toen ik in Eindhoven zatquote:Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
Laat je geloof in God je de dag doorslepen![]()
het is hier zo gezelliequote:Op maandag 15 september 2008 08:27 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen koffie- en theeleuters
Hey Klonk! toch blijven hangen hier bij die gekke KSC-ers
Het is weer duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Fruts![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
Klonkie![]()
![]()
Indahnesia![]()
![]()
Marcbeeee![]()
![]()
Kuuks![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
kwestie van wennen voor onsquote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, na dik twee jaar een nieuwe icoon.
Vette shizzle. Denk ik.quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Frutsquote:Op maandag 15 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Fruts![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
Klonkie![]()
![]()
Indahnesia![]()
![]()
Marcbeeee![]()
![]()
Kuuks![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
Wat is hetquote:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor je terug bent bij de oude.quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
wennenquote:
Jah, ik ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor je terug bent bij de oude.
En wanneer vraag je de Indonesische nationaliteit aanquote:Op maandag 15 september 2008 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wennen
Het is de Indonesische vlag op de achergrond en het nationale symbool - een garuda, mytische vogel uit het Hinduisme en Buddisme - op de voorgrond. De Garuda beeld verder weer de Pancasila - staatsideologie - uit; de vijf 'zuilen' op zijn buik en het aantal veren is 17, 8 en 45, de dag dat ze hier de onafhankelijkheid uitriepen.
Thailandquote:Op maandag 15 september 2008 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Overigens hebben Thailand en Indonesie hetzelfde nationaal symbool dus.
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.quote:Op maandag 15 september 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Het past wel bij je. Dat icoontje.
Hertog Jan.quote:
Doe eens niet zo dwars.quote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.
Netjes Fritsquote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX![]()
![]()
Hoe is het nou?
![]()
Ik zit nu vanuit mijn nieuwe huisje te FOK!ken, op iemand anders' wifi
Niet.quote:Op maandag 15 september 2008 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vraag je de Indonesische nationaliteit aan
wie?quote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:
quote:
Dat hakenkruis erin staat weer minder lekker danquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hakenkruis erin staat weer minder lekker dan
quote:Op maandag 15 september 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had eerder een duitse adelaar verwacht.
Dat hoeft niet hoor, zolang je dat soort dingen niet hier postquote:Op maandag 15 september 2008 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerste plaatje in Google zonder safe search
* indahnesia.com safe-search weer aanzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |