abonnement Unibet Coolblue
pi_61629768
Ik geloof dat ik de vorige vol gemaakt had, dus bij deze deel 30!

Welkom in het 29e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Do your worst, for I will do mine..
  zondag 14 september 2008 @ 21:16:49 #2
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 14 september 2008 @ 21:22:41 #3
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61630388
tvp
pi_61630582
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
bij deze: mijn 2 nieuwe dermals

[ afbeelding ]
Ziet er weird uit .. misschien een keer een totaalplaatje? Zit het trouwens niet vervelend met broeken?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 14 september 2008 @ 21:38:02 #5
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_61630958
Haha, zal morgen wel even maken. En mijn broeken zitten op zijn hoogst bij mijn bikinizonlijntje zeg maar xD je ziet wel als je goed kijkt een verschil enzo.. dus heb daar geen last van
pi_61631160
Er zijn mij nog 2 vraagjes komen opborrelen over eskimo piercings.. dus als iemand het weet.. alvast bedankt.
1. Kun je zelf de dikte van het staafje kiezen of hoe gaat dat?
2. Zijn het dan Curved barbells of is dat weer wat anders? Oja en dan kun je toch ook (gekleurde) balletjes gebruiken waar een logo/plaatje op staat?
Ik weet het, ben een noob. Heb alleen 3 oorbellen in elk oorlel en die zijn allemaal geschoten.
  zondag 14 september 2008 @ 21:46:12 #7
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_61631236

misschien wat duidelijker, haha.

@ Franneh
ik heb geen eskimo, maar snakebites, en kon ook gewoon zelf de dikte van het staafje bepalen. dus lijkt mij dat je dat bij een eskimo ook wel kan doen, haha. misschien dat ze eerst naar je lip gaan kijken, wat het beste is, omdat de ene natuurlijk wat dikker is dan de ander, maar het lijkt mij geen probleem? moet je anders even vragen
  maandag 15 september 2008 @ 00:54:54 #8
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61636141
je kunt inderdaad zelf kiezen tussen 1.6 of 1.2 mm dik. kwestie van smaak

er gaat een curved barbell [banana] in, de lengte daarvan kiest de piercer in eerste instantie uit [bij het zetten wat langer, ivm zwelling] waarvoor je oneindig veel verschillende bolletjes kan kopen.
het enige waar je bij de koop van bolletjes op moet letten is de dikte van de schroefdraad [1.6 of 1.2 dus]


toffe micro's pumpkin!
an urge to help mankind overcomes me
pi_61643536
Tnx beide.
pi_61648872
Even niks te melden dus tvp
Wel vet Pumpkinsoup!
  donderdag 18 september 2008 @ 15:03:38 #11
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_61732274
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:43 schreef Franneh het volgende:
Er zijn mij nog 2 vraagjes komen opborrelen over eskimo piercings.. dus als iemand het weet.. alvast bedankt.
1. Kun je zelf de dikte van het staafje kiezen of hoe gaat dat?
2. Zijn het dan Curved barbells of is dat weer wat anders? Oja en dan kun je toch ook (gekleurde) balletjes gebruiken waar een logo/plaatje op staat?
Ik weet het, ben een noob. Heb alleen 3 oorbellen in elk oorlel en die zijn allemaal geschoten.
1) ja dat kan, hoewel als je niks vraagt ik denk dat hij met 1.2 wordt gezet. Je kunt vragen om een andere maat als je dat wilt en daar zullen ze geen probleem van maken denk ik.
2) jep gebogen staafjes dus, gekleurde balletjes kunnen ook maar is niet zo gangbaar denk ik. Van balletjes met plaatjes zitten die plaatjes meestal recht tegenover het schroefdraad, in een eskimo zul je die plaatjes dus niet zo goed zien.

Oh het antwoord is al gegeven .

@Pumpkinsoup
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_61735884
Ik had een vraagje:
Ik heb mijn piercing nu ongeveer een halfjaar, maar bij het solliciteren word ik er heel vaak op afgewezen. Nu wil ik mijn piercing uitlaten tijdens het sollicitatiegesprek en MOCHT ik aangenomen worden, ook tijdens het werken.

Is het mogelijk om dit voor langere tijd te doen of groeit ie dan dicht?

Edit: Ik ben ook al aan het zoeken voor retainers, maar All Over Piercings levert pas weer na 1 oktober en ik heb volgende week donderdag mijn sollicitatiegesprek. En Crazy Factory werkt bij ons niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door Heroinjunk op 18-09-2008 17:49:28 ]
pi_61736579
En je piercing zit waar? En hoe lang heb je die al? En is hij genezen?
pi_61736603
vraagje; ik wil mijn tepelpiercing eruit halen en dicht laten groeien.
kan ik hem er gewoon uithalen, en verder niet meer naar omkijken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 18 september 2008 @ 18:38:06 #15
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61736951
door piercer laten doen
pi_61737555
wat is het verschil?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61738582
Als ie genezen is kan je hem er gewoon uit halen. Zit er een ontsteking zou ik maar ff wachten
pi_61739336
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
En je piercing zit waar? En hoe lang heb je die al? En is hij genezen?
Offcentre labret, halfjaar, ja.

pi_61739523
Ik heb mijn labrets er allemaal wel eens een dagje uitgehad, maar bij 2 van de 3 hebben ze de neiging om dan al weer dicht te gaan groeien. Je kan het eens testen natuurlijk (niet echt lekker om hem er dan weer door te raggen, maar je weet het wel )
En die retainers zag je best wel bij mij, maar minder duidelijk dan als ik ze uit had (je zag geen gaatje meer).

Pft ik wil er weer nieuwe leuke sieraden voor trouwens!
pi_61740042
Ja, ik moet het echt doen voor een sollicitatiegesprek. En ik heb echt WERK nodig .
  donderdag 18 september 2008 @ 20:45:19 #21
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61740115
dat gesprek duurt maar een uurtje ofzo neem ik aan dus dat lijkt me geen probleem
ik weet niet hoe hij prcies gezet is, bij mij zit ie net onder het randje van mn lip dus als ik hem eruit haal zie je het gaatje helemaal niet

daarna snel een retainer kopen ergens
an urge to help mankind overcomes me
pi_61741393
Nee, met het sollicitatiegesprek is het geen probleem inderdaad, maar als ik daadwerkelijk word aangenomen wel . Mja, bij mij zie je het gaatje ook totaal niet .
pi_61743670
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:49 schreef Empathologica het volgende:
Als ie genezen is kan je hem er gewoon uit halen. Zit er een ontsteking zou ik maar ff wachten
geen ontsteking, maar heb er al 2 jaar, sinds hij er in zit, last van.
hij blijft pijnlijk en er blijft viezigeid uitkomen, dat is de reden dat ik 'm eruit wil hebben
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61758181
[quote]Op zondag 14 september 2008 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
misschien wat duidelijker, haha.

Mooi, zeker als je zo'n platte buik hebt.
Maar je bent nu wel verplicht' om heupbroeken te dragen of niet, want anders gaat het toch irriteren?
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:13:19 #25
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_61759118
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik moet het echt doen voor een sollicitatiegesprek. En ik heb echt WERK nodig .
Waar ga je voor solliciteren? Bij het gesprek wat ik had voor de baan die ik nu heb, heb ik mijn piercings in gelaten (vert.labret, tong, pluggen). Ik heb gevraagd of het een probleem zou zijn als ik ze in zou houden, gelukkig was het geen probleem. Gewoon laten zien dat je bereid bent je aan te passen.
Mocht het wel een probleem zijn, dan kun je er hem wel een paar uur uit laten denk ik, maar dat is persoonlijk. Ik kan mijn vert.labret nu (heb hem nu 2,5 jaar ofzo) wel weken lang uit houden en dan is hij nog open...
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_61762345
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Waar ga je voor solliciteren? Bij het gesprek wat ik had voor de baan die ik nu heb, heb ik mijn piercings in gelaten (vert.labret, tong, pluggen). Ik heb gevraagd of het een probleem zou zijn als ik ze in zou houden, gelukkig was het geen probleem. Gewoon laten zien dat je bereid bent je aan te passen.
Mocht het wel een probleem zijn, dan kun je er hem wel een paar uur uit laten denk ik, maar dat is persoonlijk. Ik kan mijn vert.labret nu (heb hem nu 2,5 jaar ofzo) wel weken lang uit houden en dan is hij nog open...
Bij de Manfield. Nouja, ik was sowieso van plan om dat te zeggen, maar anders doe ik hem gewoon uit.
pi_61763901
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

geen ontsteking, maar heb er al 2 jaar, sinds hij er in zit, last van.
hij blijft pijnlijk en er blijft viezigeid uitkomen, dat is de reden dat ik 'm eruit wil hebben
Misschien even bij de piercer na laten kijken, als er viezigheid uit komt zou ik hem er niet gewoon uithalen -kans op infectie opsluiten-
pi_61814273
Wat bij mij nou het maffe is, mijn tongpiercing heb ik inmiddels ruim 10 jaar.. Als ik hem een jaar uit heb, stop ik hem er zo weer in! Mijn tepelpiercing heb ik inmiddels ruim 13 jaar.. En idem.. Kan hem zo een jaar uithebben en nog stop ik de piercing er zonder moeite in.. Clithood idem..

Nu is mijn vraag, groeit dit ooit nog dicht!? ik hoor altijd iedereen zeggen dat piercings binnen no time dicht zijn gegroeid.. Heb ik ze dan zolang, dat het niet meer dichtgroeit? Moet ik er wel bijzeggen dat ik in het begin ook geprobeerd heb ze even uit te laten, maar altijd kreeg ik ze na een tijd met gemak weer in... Vaag of logisch!?
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_61833677
OK, ik registreer me hier maar even om m'n vraag te stellen, haha. Ik heb een tijdje zitten denken en ben er nu wel definitief over uit dat ik graag een ringetje bovenin m'n oor zou willen hebben. Nu heb ik dus absoluut nog nooit iets in m'n oren laten doen, al weet ik al wel dat ik het wil laten piercen vanwege de minimale risico's. Alleen kom ik dan bij het volgende punt: is het mogelijk om direct een ringetje te krijgen of moet je echt eerst dat zweerknopje een tijdje laten zitten? Ik heb begrepen dat dit wel handiger is met het gaatje openhouden, maar hoe lang zal het dan ongeveer moeten? Ik vind zo'n ding namelijk maar lelijk, but if it's for the best... Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Elosius op 22-09-2008 20:34:10 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 september 2008 @ 20:34:28 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61834556
TVPiercing.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_61836517
Als je het laat piercen kun je kiezen tussen een staafje of ringetje, dus niks zweerknopje (Waarom zweerknopje? Het zweert toch niet? ) Maar gewoon ff overleggen met de piercer, de een vindt ringetje het beste, de ander een staafje
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:44:24 #32
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_61848083
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef Empathologica het volgende:
Maar gewoon ff overleggen met de piercer, de een vindt ringetje het beste, de ander een staafje
En uiteindelijk beslis je gewoon zelf wat je wilt .

Mijn lover kwam ineens met de mededeling dat hij wel microdermals wilde, hopelijk gaat dat door .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 september 2008 @ 18:50:20 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61883429
Nou, ik ben maar es begonnen met het stretchen van mijn rechter oorlel.
Nu is het natuurlijk nog niets bijzonders, Maar wel leuk om even te melden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:23:29 #34
202348 Susi
Temple of Love
pi_61884339
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ik ben maar es begonnen met het stretchen van mijn rechter oorlel.
Nu is het natuurlijk nog niets bijzonders, Maar wel leuk om even te melden.
n00b-vraag; is dat dat je bijv zo'n gat er in maakt dmv die rondjesoorbellen waardoor je er na een half jaar je vinger doorheen kan steken, omdat het gat steeds groter wordt ?

Zo ja, waarom wil je dat ? Krijg je daar 'later' geen last van ?

Jullie zijn trouwens al 3 topics verder en ik wil nog steeds een neuspiercing laten zetten
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 september 2008 @ 20:00:10 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61885359
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Susi het volgende:

[..]

n00b-vraag; is dat dat je bijv zo'n gat er in maakt dmv die rondjesoorbellen waardoor je er na een half jaar je vinger doorheen kan steken, omdat het gat steeds groter wordt ?

Zo ja, waarom wil je dat ? Krijg je daar 'later' geen last van ?

Jullie zijn trouwens al 3 topics verder en ik wil nog steeds een neuspiercing laten zetten
Ja, dat is dat.

En ik wil dat omdat ik het mooi vind.
En, mits het gat niet té groot ( ik meen ong. 1 cm oid?) word, groeit het gewoon weer naar 1 mm als je er niks meer in doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_61888756
Hm, ik heb een vraagje. Ik heb nu bijna 2 jaar mijn industrialpiercing, en ik heb er erg weinig last van gehad. Zelfs de eerste paar dagen weinig. Nou heb ik de laatste tijd telkens een soort vervelend drukkend gevoel daar, bij een van de gaatjes. Betekent dit dat het te knel zit? Ik houd 'm goed schoon, dus dat kan het niet zijn. Zo erg is het niet, en ik heb het ook niet continu, gewoon een paar keer per week, maar ik wil natuurlijk niet dat 'ie uitscheurt.

Heeft iemand dit al meerder meegemaakt? Bvd.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_61916002
vandaag weer een poging gedaan om de disc van m'n microdermal te vervangen, ditmaal bij een andere piercer.
gingen de voorgaande keren met érg veel pijn gepaard, en de laatste zelfs met een heftige ontsteking, deze keer kwam er geen centje pijn aan te pas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61920110
Ik wilde vragen of het lastig is het balletje van een microdermal te draaien en of dat niet onder je huid helemaal misgaat maar ik heb genoeg aan bovenstaande reactie dan ! Mooi niet dat ik het zelf ga proberen.
pi_61920163
een andere user hier vervangt ze zelf, maar zeker de eerste keer zou ik hget bij een piercer laten doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61920266
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
een andere user hier vervangt ze zelf, maar zeker de eerste keer zou ik hget bij een piercer laten doen
Nja, ik heb zelf het idee dat hij er nogal stevig opgedraaid is, maar ben toch zaterdag weer bij de piercer.
Ik ga het geheid vergeten te vragen
pi_61926360
Er kwam eens een vrouw naar me toe die vroeg of ik het balletje van haar microdermal even terug in kon draaien (in het café nogwel..).
pi_61930141
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Er kwam eens een vrouw naar me toe die vroeg of ik het balletje van haar microdermal even terug in kon draaien (in het café nogwel..).
!

Het er weer opdraaien is toch niet zo lastig
pi_61931689
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

!

Het er weer opdraaien is toch niet zo lastig
Nee, ik denk dat ze iets teveel op had ofzo...
pi_61935829
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, dat is dat.

En ik wil dat omdat ik het mooi vind.
En, mits het gat niet té groot ( ik meen ong. 1 cm oid?) word, groeit het gewoon weer naar 1 mm als je er niks meer in doet.
Mijn ervaring: Ik HAD een tunnel van 1cm. Geen idee waarom, maar die begon te ontsteken. Hierdoor paar maanden de tunnel eruit, en die is teruggeslonken tot ongeveer 1,5/ 2mm. (ivm littekens van te snel stretchen)

[edit] nu ben ik weer bezig om terug op de 10mm te komen, maar lukt niet zo erg.. Bij de 7mm wil ik ineens naar de 10, en das teveel en gaat ie weer zo pijnlijk worden en dik, dat ik m uit moet doen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61935874
Ehh ja 3mm in 1 keer lukt niet he
Neem 8-9 ook ff als tussenstap, doet ie vast minder pijn.
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:35:30 #46
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61936091
van 7mm in een keer naar 10mm
an urge to help mankind overcomes me
pi_61937832
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag weer een poging gedaan om de disc van m'n microdermal te vervangen, ditmaal bij een andere piercer.
gingen de voorgaande keren met érg veel pijn gepaard, en de laatste zelfs met een heftige ontsteking, deze keer kwam er geen centje pijn aan te pas
hoelang heb je je MD? als ik aan de mijne draai draait ie onder me huid mee, niet sexy

Ik heb 2 navelpiercings, een tepel,tragus en een Microdermal, me tepel is me grootste trots maar na een jaar word ik echt nog steeds gék van dat ding... grmbl*
pi_61938178
Ik wil iets laten piercen, maar ik weet niet wat .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61938357
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:35 schreef saaw het volgende:
van 7mm in een keer naar 10mm
Opzich zou het moeten kunnen aangezien er al een jaar of 5 oprij, 10mm gat in heeft gezeten. De huid zou eraan gewent moeten zijn lijkt me. Maar in mijn geval is het teveel gebleken.
Ken trouwens wel eentje die op 12 zat, ze terug "dicht" heeft laten groeien, en toen in 2 stappen weer op de 12 is uitgekomen Das ook een reden waarom ik 3mm in 1x wel dacht aan te kunnen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61938411
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

Opzich zou het moeten kunnen aangezien er al een jaar of 5 oprij, 10mm gat in heeft gezeten. De huid zou eraan gewent moeten zijn lijkt me. Maar in mijn geval is het teveel gebleken.
Ken trouwens wel eentje die op 12 zat, ze terug "dicht" heeft laten groeien, en toen in 2 stappen weer op de 12 is uitgekomen Das ook een reden waarom ik 3mm in 1x wel dacht aan te kunnen
Je gaf toch al aan littekens te hebben van te snel stretchen? Dan weet je dus al dat jouw huid blijkbaar niet zo elastisch is .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61938467
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je gaf toch al aan littekens te hebben van te snel stretchen? Dan weet je dus al dat jouw huid blijkbaar niet zo elastisch is .
Ben graag eigenwijs en sommige dingen vergeet is nogal snel..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61940586
Niet janken dan dat het zeer doet. Succes met je oren verkloten
pi_61942730
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:02 schreef Empathologica het volgende:
Niet janken dan dat het zeer doet. Succes met je oren verkloten
ik jankte ook niet
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61943564
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ben graag eigenwijs en sommige dingen vergeet is nogal snel..
dan moet je ook niet piepen als je je oor verneukt
overigens noem ik het niet eigenwijs, maar gewoon stom en ongeduldig.
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:25:45 #55
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61945354
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan moet je ook niet piepen als je je oor verneukt
overigens noem ik het niet eigenwijs, maar gewoon stom en ongeduldig.
precies dat
zeker als je het al eens gedaan hebt
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 27 september 2008 @ 08:32:25 #56
187764 Sakray
Yr Grlfnd Wntz Meh
pi_61947813
Ik had ook tesnel gestretched van 0 naar 6 in 1 dag geen blowout of andere schade opgelopen (I WAS VERY LUCKY) vriend van me dacht dat het ook zo lukken maar bij hem wel een blowout dus.

Ik heb bij de andere kant wel stapgewijs gewerkt omdat ik bij de eerste niet echt wist hoe erg je je oor kon verneuken dus zoals al zei I Was Very Lucky. ze zitte nu op 10 en ik wil ze op 14 hebben =]

En aangezien dit een Piercing Forum is mijn verdere piercings zijn een Snakebite en Monroe
pi_61948431
Is ie ook niet gescheurd ofzo? Want dat gebeurd echt sneller dan je denkt. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat jouw gat er gewoon net zo eruit ziet als een gat dat stapsgewijs gestretched is.
pi_61948730
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dan moet je ook niet piepen als je je oor verneukt
overigens noem ik het niet eigenwijs, maar gewoon stom en ongeduldig.
Ik piep ook niet. En ik heb er wel van geleerd, want na 2x zo te hebben gedaan, ga ik wel naar een tussen maatje opzoek
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 september 2008 @ 11:40:15 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61949182
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil iets laten piercen, maar ik weet niet wat .
Ik ken het gevoel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_61949375
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel.
Ik weet eigenlijk wel wat maar dat vindt niemand leuk en lijkt me ook heel erg pijn doen .

septum
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61950354
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel wat maar dat vindt niemand leuk en lijkt me ook heel erg pijn doen .

septum
is wel leuk joh
en pijn is altijd binnen no time voorbij, behalve bij je tepel dan, die brand na 3 dagen nog
doen
pi_61952409
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:11 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

is wel leuk joh
en pijn is altijd binnen no time voorbij, behalve bij je tepel dan, die brand na 3 dagen nog
doen
Dat was bij mij na een uurtje wel redelijk weg. Tenminste geen echte brandende pijn. Het zetten was daar alleen hell. Tepel = pijnlijk om te zetten.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61952597
Nu ik ze al een tijd heb kan ik me niet meer herinneren hoe het was, alleen het erop liggen was de 1e week echt klote.
pi_61952712
ik heb van de week mijn tepelpiercing eruit gehaald, had dat ding bijna 3 jaar, heeft 3 jaar zeer gedaan

wat een opluchting dat hij eruit is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 september 2008 @ 17:25:19 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61954149
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk wel wat maar dat vindt niemand leuk en lijkt me ook heel erg pijn doen .

septum
Is zeker mooi!
Heb ik ook wel es over gedacht,, haha.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_61954407
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:57 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat was bij mij na een uurtje wel redelijk weg. Tenminste geen echte brandende pijn. Het zetten was daar alleen hell. Tepel = pijnlijk om te zetten.
tepelpiercing zetten deed ook echt onmin pijn, ik liet hem in de winter zetten en stapte buiten na het piercen, het was nogal koud en ik denk dat hij grotendeels daarom 3 dagen pijn deed
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:51:42 #67
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61955742
ik heb echt nooit last gehad van mijn tepelpiercing
hij deed naturlijk best pijn bij het zetten [dus 3 sec ofzo] maar verder geen brandend gevoel of wat dan ook
an urge to help mankind overcomes me
pi_61962805
het zetten van mn tepelpiercings was bij de 1 pijnlijker dan bij de ander
maar ik heb wel na een jaar nog steeds dat k em dagelijks moet schoonmaken
als het opeens heel koud wordt voel k dat ook wel
  maandag 29 september 2008 @ 07:27:55 #69
92409 Twinky
Little star.
pi_61988490
o hier zijn jullie!

Dit is wel genoeg voor mij om geen tepelpiercing te nemen
pi_61988504
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:27 schreef Twinky het volgende:
o hier zijn jullie!

Dit is wel genoeg voor mij om geen tepelpiercing te nemen
T is voor mij alle pijn waard geweest!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 29 september 2008 @ 07:35:10 #71
92409 Twinky
Little star.
pi_61988518
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

T is voor mij alle pijn waard geweest!
nouja, mijn lichaam is niet zo goed met piercings dus mijn arme zielige tepeltjes zullen er wel helemaal niks van bakken
  maandag 29 september 2008 @ 11:21:45 #72
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61991844
Edit: hoe duur een helix is ben ik inmiddels achter, eurootje of 40. Heeft iemand goede ervaringen met een piercingshop in Nijmegen?

[ Bericht 70% gewijzigd door morgane op 29-09-2008 17:41:58 ]
pi_61999667
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:31 schreef theKiD het volgende:

[..]

T is voor mij alle pijn waard geweest!
same here, het is zelfs zo erg dat ik me andere ook wil, hoe pijn het ook deed, zelfs me tattoo deed minder pijn, en toch wil ik nog een tepel piercing zoek alleen nog iemand die me dat duwtje geeft
pi_61999722
Mijn 2e deed minder pijn dan de eerste tepelpiercing
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 30 september 2008 @ 16:45:57 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62027284
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

same here, het is zelfs zo erg dat ik me andere ook wil, hoe pijn het ook deed, zelfs me tattoo deed minder pijn, en toch wil ik nog een tepel piercing zoek alleen nog iemand die me dat duwtje geeft
*duw geeft.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62029005
Ik denk dat ik hier verkeerd zit, maar ik doe toch maar een gooi...

Naast alle beschreven piercings hier ben ik maar braaf, 3 gaatjes in elke oorlel.
2 (dus eigenlijk 4) gaatjes zijn nieuw, maar doen er erg lang over om te genezen, soms jeukt het en soms doet het nog pijn.

De een zegt dat je er niet meer moet aanzitten, de ander zegt dat je moet blijven draaien. Ik doe er 2 keer per dag Antisept op... maar wat kan ik nu het beste doen? Ik wil ze er niet uithalen want dat schijnt nog slechter te zijn.
Tralalalaaa
pi_62031375
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik denk dat ik hier verkeerd zit, maar ik doe toch maar een gooi...

Naast alle beschreven piercings hier ben ik maar braaf, 3 gaatjes in elke oorlel.
2 (dus eigenlijk 4) gaatjes zijn nieuw, maar doen er erg lang over om te genezen, soms jeukt het en soms doet het nog pijn.

De een zegt dat je er niet meer moet aanzitten, de ander zegt dat je moet blijven draaien. Ik doe er 2 keer per dag Antisept op... maar wat kan ik nu het beste doen? Ik wil ze er niet uithalen want dat schijnt nog slechter te zijn.
Hoe is je verdere weerstand momenteel? Het neigt naar herfstweer, meeste mensen zijn wat minder fit en dan hersteld zoiets dus ook minder snel.

Sowieso niet aan zitten met vieze vingers, 2x per dag goed schoonmaken met antibacteriële zeep en warm water en alleen iets als Sterilon (Antisept zal daar wel op lijken?) gebruiken als het zwaar zwaar zwaar ontstoken is. En dan maar 1x per dag, niet 2.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62032490
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

*duw geeft.
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef theKiD het volgende:
Mijn 2e deed minder pijn dan de eerste tepelpiercing
nu kriebelt het wel heel erg,
pi_62032583
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik denk dat ik hier verkeerd zit, maar ik doe toch maar een gooi...

Naast alle beschreven piercings hier ben ik maar braaf, 3 gaatjes in elke oorlel.
2 (dus eigenlijk 4) gaatjes zijn nieuw, maar doen er erg lang over om te genezen, soms jeukt het en soms doet het nog pijn.

De een zegt dat je er niet meer moet aanzitten, de ander zegt dat je moet blijven draaien. Ik doe er 2 keer per dag Antisept op... maar wat kan ik nu het beste doen? Ik wil ze er niet uithalen want dat schijnt nog slechter te zijn.
ik denk dat ze geschoten zijn of niet?
jeuken is een goed teken, maar het kan heel goed dat door de klap van het pistool je slotje zo strak zit.
me nicht heeft dat ook gehad, toen ik het slotje een stuk naar achteren schoof ging het gelijk veel beter.
Verder doet sterilon het goed voor oorlelletjes en kraakbeen, niet voor andere piercings.
pi_62038912
terug vind piercings

ik wil stiekem ook weer maar geen flauw benul wta inderdaad
pi_62212231
Ik had in mijn tragus en daith ieder een labret, maar heb ze vanavond gewisseld! Nu deze Ciruculair Barbells erin (met gekleurde steentjes maar dat zie je hier niet zogoed) ziet er best tof uit!!



Nu alleen nog kijken of ik ze ergens nog een slag kleiner kan krijgen.. Dit was het kleinst bij alloverpiercings...
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_62215217
ziet er leuk uit zo! ik heb in mn tragus een 6mm staafje met aan beide kanten een opschroefballetje, want bij een labret hield ik altijd veel te veel ruimte over maar ga binnenkort weer mijn ballclosure ring erin gooien
pi_62225117
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik denk dat ze geschoten zijn of niet?
jeuken is een goed teken, maar het kan heel goed dat door de klap van het pistool je slotje zo strak zit.
me nicht heeft dat ook gehad, toen ik het slotje een stuk naar achteren schoof ging het gelijk veel beter.
Verder doet sterilon het goed voor oorlelletjes en kraakbeen, niet voor andere piercings.
Ja, ze zijn geschoten. Het slotje zat niet heel strak, ik had ze al wat minder strak gedaan namelijk. Nog minder strak en dan zouden de slotjes er af vallen Maar ik had ze al langer dan een maand in.

Antisept is een mildere vorm van Sterilon, het droogt niet uit en er zit kamille in.

Ondertussen is 1 oor helemaal gaan opzetten bij het derde gaatje. Er zat een knopje in met een bolletje erop, en die verdween bijna in mn oor. Ik heb die eruit gehaald en ook de oorbel ernaast, en wat blijkt, allebei ontstoken en een boel troep eruit. Nu, een paar dagen later is ze zwelling wel minder geworden gelukkig. Maar die oorbellen blijven even uit.

Vroeger als kind kon ik niet tegen oorbellen, gewoon 1 gaatje in elk oor gaat, maar blijkbaar zijn meerdere gaatjes te veel voor mijn oortjes...
Tralalalaaa
  woensdag 8 oktober 2008 @ 11:56:06 #84
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62228134
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:56 schreef SickBitch het volgende:
als het opeens heel koud wordt voel k dat ook wel
Ja dat heb ik dus ook, maar nog erger met mijn oorpiercings. Kun je daar iets tegen doen behalve in september al met een muts rond lopen?

Even pimpen met mijn nieuwe pluggen, gekocht op de tattoo convention in Barcelona. Alleen ik schrik nogal van de macro functie van mijn camera, ik heb een baard .

@hierboven, ik zou even rustig aan doen met je oor. Je lichaam moet zelf kunnen genezen en als jij met je handen steeds gaat draaien en pulken dan schiet het niet op. Gewoon schoon spoelen met warm water en evt wat zout. Komt wel goed .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62228837
Leinonlein tof!! Die in je oorschelp, wat voor staafje zit daarin? Vind hem heel tof!!! Hoe groot is je tragus ciruculair? Die van mij 6 mm lang maar die van jou lijkt een stuk kleiner (en dikker!!)!?
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 8 oktober 2008 @ 12:33:53 #86
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62229198
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:20 schreef NieTTus het volgende:
Leinonlein tof!! Die in je oorschelp, wat voor staafje zit daarin? Vind hem heel tof!!! Hoe groot is je tragus ciruculair? Die van mij 6 mm lang maar die van jou lijkt een stuk kleiner (en dikker!!)!?
Dankje . Die conch bedoel je? Conch is tof, dus als je nog plek over hebt in je andere oor... hihi. Daar zit een recht staafje in van 1,6 mm dik en als ik me niet vergis 12 mm lang. In mijn tragus zit een staafje van 1,2 mm dik, hoe groot de diameter is dat weet ik niet. Heb hem gekocht bij Piercingworks in Amsterdam (Rembrandtplein) en het was daar het kleinste ringetje die ze hadden. Zelf heb ik altijd wat moeite om hem erin te krijgen.

Ik vind het ook leuk hoe jij het hebt, met die 2 circulairs, misschien dat ik ook nog een daith erbij neem .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62229502
Ja je brengt me op ideeen met die conch

Dikker is ie dan niet, wellicht heb je grotere balletjes maar als het goed is ben ik in de buurt van Adam dit weekend, dus wellicht even kijken!! (alhoewel in woon op echt kruipafstand van Adam, dus wellicht heb ik eerder al kans om even te gaan..) En dan gelijk maar kijken voor die conch (andere oor is nog leeg, dus daar moet ie dan ook komen ) Vind het zo ook leuk in mijn oor, maar vind ze eigenlijk net te groot..

Ik krijg ze zelf helemaal niet in (zijn de enige piercings die ik niet zelf in krijg..) dus mijn vent moet altijd pielen met zijn mega handen

Die tunnel is ook super leuk! Zou ik ook wel willen, maar ben echt bang als ik het ooit zat ben dat het niet meer mooi dichtgroeid... dus dat blijft een meerjaren plan, denk ik
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:55:58 #88
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62231254
Haha, leuk he, zo'n verslaving? Ik heb geen idee, de balletjes zijn namelijk ook best wel klein. Maar ik ben geen held met het onthouden van maten dus ik durf het niet te zeggen. Gewoon de kleinste nemen, want ik vind sieraden in een tragus al snel te groot.

Ja het kost wat pielwerk maar na wat oefening lukt het me ook zelf .

Ik heb mezelf erop ingesteld dat het waarschijnlijk nooit meer helemaal dicht groeit. Maar waarschijnlijk nog wel tot 1 of 2 millimeter, en daar kan ik wel mee leven. Met oorbellen in zie je er dan niks van, maar groter dan 10mm ga ik niet omdat de kans dat het dan nog terug groeit kleiner wordt. Daarnaast zijn er zoveel pluggen die niet eens opvallen als pluggen, veel mensen hebben geen idee dat het eigenlijk een gat is van 10 mm. Soms wil ik wel eens oorbellen in maar dat vind ik er zo stom uit zien naast die pluggen, dat vind ik wel jammer .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62233925
Ik ben een heeeel klein beetje impulsief

Maar kheb hem al!! net laten zetten en hij is VET!

Heb gelijk van de andere kant ook een wat betere foto gemaakt.. Kijk en aanschouw!!



En de andere kant:



enne, de kleinste balletjes zijn iets van 1 mm, dat is ECHT heel mini en krijg je er echt amper op.. 3 mm vind ik meestal wat mooier
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:57:57 #90
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62234655
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:31 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben een heeeel klein beetje impulsief

Maar kheb hem al!! net laten zetten en hij is VET!

Heb gelijk van de andere kant ook een wat betere foto gemaakt.. Kijk en aanschouw!!

[ afbeelding ]

En de andere kant:
[ afbeelding ]


enne, de kleinste balletjes zijn iets van 1 mm, dat is ECHT heel mini en krijg je er echt amper op.. 3 mm vind ik meestal wat mooier
Whaha wat vet . Dat heb je snel gedaan. Waar heb je hem laten zetten? Vond je het pijn doen? Staat je goed hoor!

Nee ik bedoelde niet de kleinste balletjes maar de kleinste ringetjes (diameter zeg maar). Wow ik heb 1 mm balletjes nog nooit gezien volgens mij, ik heb altijd 3.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62235480
Thnx!! Heb hem hier in de buurt laten zetten (niet echt bekend, maar piercen prima!) Was wel even dat ik dacht: WOW! De anderen waren iets minder gevoelig.. Maar als het eenmaal zit dan zit het ook en voel je er niets meer van (ben alleen benieuwd met slapen, want er zit echt een staafje van bijna 20mm in )

Ringetje, ja die moet zo klein mogelijk! Ik heb nu een 6 mm en die schijnt toch het kleinst te zijn.. Dus heb nu bij alloverpiercings maar van alles wat besteld (:D ) en maar een beetje pielen! En heb toch maar wat tapers van 1.6 mm en een plug van 2 & een tunnel van 4 mm besteld, toch maar beetje rekken

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 08-10-2008 16:42:36 ]
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_62292223
Dit weekend ga ik na 7 jaar afscheid nemen van mijn tongpiercing..
Ik begon em langzamerhand een beetje moe te worden, en nu is het moment gekomen om em eruit te halen

Groeit zoiets na 7 jaar nog dicht? En moet ik nog ergens op letten? Is het alsnog een wond die moet genezen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:46:25 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62292831
Mooi NieTTus.
Ik heb ook aan zoiets zitten denken, maar de pijn houd me nu nog tegen.
Ik ben voor veel plekken niet bang, maar kraakbeen..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62293025
Siegfried, ik kan mijn piercings dus echt heel lang (jaar) uithebben en dan zonder moeite weer indoen..

Is bij iedereen verschillend denk ik, want bij anderen is het in 2 dagen dicht

Ik heb in tragus en daith nu hele ringetjes, allerkleinste maat en dat staat echt heel (maar wat een gepiel, met schroevedraaier, pincet en dikke vingers zo klein zijn ze.. )



Enne ik vond kraakbeen ook whuuu, maar het valt reuze mee! Tis wel gevoelig, maar als het eenmaal genezen is nergens meer last van
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_62293830
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Siegfried het volgende:
Dit weekend ga ik na 7 jaar afscheid nemen van mijn tongpiercing..
Ik begon em langzamerhand een beetje moe te worden, en nu is het moment gekomen om em eruit te halen

Groeit zoiets na 7 jaar nog dicht? En moet ik nog ergens op letten? Is het alsnog een wond die moet genezen?
Wow, nooit gedacht dat jij hem nog is beu zou zijn
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:58:11 #96
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62294346
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef NieTTus het volgende:
Thnx!! Heb hem hier in de buurt laten zetten (niet echt bekend, maar piercen prima!) Was wel even dat ik dacht: WOW! De anderen waren iets minder gevoelig.. Maar als het eenmaal zit dan zit het ook en voel je er niets meer van (ben alleen benieuwd met slapen, want er zit echt een staafje van bijna 20mm in )

Ringetje, ja die moet zo klein mogelijk! Ik heb nu een 6 mm en die schijnt toch het kleinst te zijn.. Dus heb nu bij alloverpiercings maar van alles wat besteld (:D ) en maar een beetje pielen! En heb toch maar wat tapers van 1.6 mm en een plug van 2 & een tunnel van 4 mm besteld, toch maar beetje rekken
Hmm dat was bij mij wel anders hoor, deed aardig pijn, en soms nog wel eens. Maar ja, oorpiercings he .
En nu maar hopen dat de balletjes er niet vanaf floepen > kun je weer aan de gang haha. Ik zal, als ik weer eens bij de piercer ben, even vragen hoe groot mijn ringetje is.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi NieTTus.
Ik heb ook aan zoiets zitten denken, maar de pijn houd me nu nog tegen.
Ik ben voor veel plekken niet bang, maar kraakbeen..
Ergens wel een beetje terecht, afhankelijk van de piercing. Mijn anti-tragus deed bijvoorbeeld niet echt pijn .
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Siegfried het volgende:
Dit weekend ga ik na 7 jaar afscheid nemen van mijn tongpiercing..
Ik begon em langzamerhand een beetje moe te worden, en nu is het moment gekomen om em eruit te halen

Groeit zoiets na 7 jaar nog dicht? En moet ik nog ergens op letten? Is het alsnog een wond die moet genezen?
Als hij goed genezen (als in; niet ontstoken) is kun je hem er gewoon uit halen. Denk wel dat hij nog dicht groeit, ze groeien over het algemeen snel dicht. Maar zonde .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62306154
Ik heb gister een dermal anchor laten zetten en vind veel uiteenlopende informatie over de verzorging, is er hier iemand die er 'verstand' van heeft? Of is er een apart topic? (Ik heb 'm niet kunnen vinden.)
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:07 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62306165
Ik moest mijn drie dermals gewoon schoonhouden met het spul wat ik altijd heb voor mn piercings. Minimaal 2 keer, en maximaal 3 keer per dag. Met een wattenstaafje er omheen enzo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:18 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62306171
En wat zei je piercer dan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62306625
Ik ga ook waarschijnlijk twee dermals laten zetten zometeen, onder begeleiding van ChipsZak. ook in mn pols, maar verticaal en niet horizontaal zoals Chipsj heeft

Edit: owh ja, eerste piercing trouwens
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:47:21 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62306773
Zodra ik geld heb, durf, en een goede aanleiding heb (het moet een cadeautje voor mezelf zijn ) laat ik een septum zetten . Vind 't te tof om te laten, en is makkelijk te verbergen i.v.m. werk.

Jeeeeh
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:47:56 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62306788
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:40 schreef Lyssa het volgende:
Ik ga ook waarschijnlijk twee dermals laten zetten zometeen, onder begeleiding van ChipsZak. ook in mn pols, maar verticaal en niet horizontaal zoals Chipsj heeft

Edit: owh ja, eerste piercing trouwens
Tof . Wel foto's he als ze erin zitten!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62306821
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Zodra ik geld heb, durf, en een goede aanleiding heb (het moet een cadeautje voor mezelf zijn ) laat ik een septum zetten . Vind 't te tof om te laten, en is makkelijk te verbergen i.v.m. werk.

Jeeeeh
Ik heb ook getwijfeld met deze piercing vanwege werk zoeken. Nu heb ik een baan en kan ik er desnoods pleisters over plakken als ze het heel erg storend vinden, maar ik denk dat het wel mee zal vallen met die dermals.

En natuurlijk komen er foto's

Wish me luck
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:55:45 #104
92409 Twinky
Little star.
pi_62306906
septum vind ik echt niks he, net alsof je snot in je neus hebt
pi_62307340
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:55 schreef Twinky het volgende:
septum vind ik echt niks he, net alsof je snot in je neus hebt
Pft lippiercings zijn net etensresten, een monroe net een puist, etc.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:26:39 #106
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62307421
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Siegfried het volgende:
Dit weekend ga ik na 7 jaar afscheid nemen van mijn tongpiercing..
Ik begon em langzamerhand een beetje moe te worden, en nu is het moment gekomen om em eruit te halen

Groeit zoiets na 7 jaar nog dicht? En moet ik nog ergens op letten? Is het alsnog een wond die moet genezen?
je hoeft verder niks te doen, ik heb m ook na 8 jaar eruit gehaald en na een jaar dacht ik ik probeer nog eens. en toen was het gaatje nog gewoon open,behalve aan de onderkant van mn tong daar zat een vlies overheen gegroeid, die heb ik doorgeprikt en voila ik heb m weer (zonder verschijnselen overigens, was gewoon een littekenvlies, geen reactie gehad)
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:05:05 #107
92409 Twinky
Little star.
pi_62308073
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Pft lippiercings zijn net etensresten, een monroe net een puist, etc.
ja idd. daarom heb ik die ook allemaal niet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:10:21 #108
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62310198
PICS VAN LYSSA !

Dírect na het zetten; nu zit er een pleistah op.



w00p
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:41:46 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62310825
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Pft lippiercings zijn net etensresten, een monroe net een puist, etc.
En net te vergeten piercings in je oor net oorsmeer . En een tongpiercing net een gezwel!

Al is een septum retainer die niet ver genoeg uitsteekt wel een raar gezicht ja .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62310945
Ik vind die flip-over retainers echt kut. Die snotter ik zo m'n neus uit. Eerst gaan ze scheef zitten en dan pleuren ze er bijna uit. Ik gebruik altijd van die zwarte elastiekjes (net zoals bij oorpluggen) zodat het niet scheef gaat zitten.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:02:07 #111
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62311153
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind die flip-over retainers echt kut. Die snotter ik zo m'n neus uit. Eerst gaan ze scheef zitten en dan pleuren ze er bijna uit. Ik gebruik altijd van die zwarte elastiekjes (net zoals bij oorpluggen) zodat het niet scheef gaat zitten.
Had jij niet ook zo een bulletplugretainer geval?

[img]https://www.bodyartforms.com/images/bullet_septum.jpg[/img]

Zoiets?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62311664
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Had jij niet ook zo een bulletplugretainer geval?

[ afbeelding ]

Zoiets?
Lol, wat onthoud jij voor dingen? Klopt. Ik gebruik hem alleen nooit meer omdat ik gewoon altijd een zichtbaar iets in kan/wil hebben, en anders kan hij er nu wel een paar daagjes uit zonder problemen. Maar zo'n bullet werkte echt perfect, en ik hoefde niet op te letten of hij nog goed zat of er niet uitpleurde ofzo.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:31:55 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62311776
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:27 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Lol, wat onthoud jij voor dingen? Klopt. Ik gebruik hem alleen nooit meer omdat ik gewoon altijd een zichtbaar iets in kan/wil hebben, en anders kan hij er nu wel een paar daagjes uit zonder problemen. Maar zo'n bullet werkte echt perfect, en ik hoefde niet op te letten of hij nog goed zat of er niet uitpleurde ofzo.
Nuttige Denk dat zodra 'ie gezet is ik wel zo'n geval bestel . Maar voorlopig duurt het nog wel even voordat 'ie gezet wordt, misschien als m'n 13e maand binnen is .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62311903
Je mag die van mij wel hebben, hij is 1,6 breed en mijn gat is inmiddels breder. Ik heb de juiste tools om hem steriel te maken hoor, dus je krijgt hem snot en bacterievrij, als je wil. MAar dan moet je het wel doen
pi_62313038
Ik vind ook dat ik weer toe ben aan wat nieuws. Liefste doe ik weer een tragus proberen of een helix (of twee), maar over 3 weken begin ik weer met nieuw werk en dan moeten ze uit kunnen en dat gaat natuurlijk niet (ik ga werken binnen de advisering/consultering in de voedingsmiddelenindustrie, dus no change in hell dat je natuurlijk je piercings kunt afplakken als je een productieruimte ingaat. Voorbeeldfunctie enzo. Voordat iemand gaat mutsen dat ze het op mijn werk maar gewoon moeten accepteren ).
Worden het toch wel lichaamspiercings en tepels durf ik niet (huilie, huilie) en navel is al 2 keer mislukt.

Ik haat dit *twijfel*
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:52:35 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62313419
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Je mag die van mij wel hebben, hij is 1,6 breed en mijn gat is inmiddels breder. Ik heb de juiste tools om hem steriel te maken hoor, dus je krijgt hem snot en bacterievrij, als je wil. MAar dan moet je het wel doen
Okay, cool! Ik zal je geupdate houden dan .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62315302
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
PICS VAN LYSSA !

Dírect na het zetten; nu zit er een pleistah op.

[ afbeelding ]

w00p
Dit zijn dus mijn nieuwe dermals Nu nog in pleister, zal morgen ff nieuwe foto maken, zonder bloed enzo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:24:14 #118
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62317839
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
PICS VAN LYSSA !

Dírect na het zetten; nu zit er een pleistah op.

[ afbeelding ]

w00p
Sweet
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:50:07 #119
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_62318397
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
PICS VAN LYSSA !

Dírect na het zetten; nu zit er een pleistah op.

[ afbeelding ]

w00p
vet, heb er zelf 3 op de zelfde plek
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_62324918


Hier nog eentje van zojuist Ik ben er erg blij mee
pi_62327810
mooi, ik vind t ook nog steeds een toffe plek maar zo onpraktisch, hand in je zak stoppen en dergelijke
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 oktober 2008 @ 15:57:57 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62328724
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
mooi, ik vind t ook nog steeds een toffe plek maar zo onpraktisch, hand in je zak stoppen en dergelijke
Heb je geen last van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62328900
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb je geen last van.
zeg dat nou niet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 oktober 2008 @ 16:13:33 #124
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62329016
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

zeg dat nou niet
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62329032
Ik zit inderdaad ook niet tot en met mn pols in mn broekzak
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 oktober 2008 @ 16:19:44 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62329123
Mja, maar ook met tassen e.d.; nergens last van gehad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62329237
good to know dan
pi_62329876
Ik heb sinds een week een helix bovenin mn oor.

edit: ff fotootje


[ Bericht 57% gewijzigd door Beach op 12-10-2008 17:16:15 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:29:56 #129
92409 Twinky
Little star.
pi_62330575
dit is mijn linkeroor:


Opvallend is, dat de onderste dik is, bovenste niet. Dit is eigenlijk pas gebeurd nadat ik twee maanden geleden mijn oor stootte tegen de rand van mijn dakkapel. Sindsdien heb ik er een 8mm staafje in en zit het bolletje ook niet zo mooi meer onder de rand. Iemand ervaring? advies? Ik heb ze sinds... februari. En er blijft viezigheid uitkomen, vooral de onderste dus.
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:19:09 #130
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62331431
ik kan je eigenlijk alleen aanraden hem eruit te halen, het tot rust te laten komen en dan kun je m eventueel weer erin doen of opnieuw laten piercen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:21:14 #131
92409 Twinky
Little star.
pi_62331456
maar écht onrustig is het niet, het is eigenlijk alleen maar dik..
pi_62331722
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
good to know dan
ik ben deze week in utrecht, ik wil weleens zien hoe ze gezet worden
Tap tap tap
pi_62331783
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik ben deze week in utrecht, ik wil weleens zien hoe ze gezet worden
*bankrekening checkt, dezxe week wordt m niet *
pi_62331939
Ik wil nu eigenlijk een staafje in mn andere oor
En kan je staafjes ook los kopen, voor als ik mn ringetje zat ben?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62332137
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:29 schreef Twinky het volgende:
dit is mijn linkeroor:
[ afbeelding ]

Opvallend is, dat de onderste dik is, bovenste niet. Dit is eigenlijk pas gebeurd nadat ik twee maanden geleden mijn oor stootte tegen de rand van mijn dakkapel. Sindsdien heb ik er een 8mm staafje in en zit het bolletje ook niet zo mooi meer onder de rand. Iemand ervaring? advies? Ik heb ze sinds... februari. En er blijft viezigheid uitkomen, vooral de onderste dus.
Mensen zullen me wel gaan bitchslappen nu, maar ik vond koelte tegen mijn gezwollen conch echt heel fijn. Volgens mij is kou niet zo best voor een echte ontsteking, maar het haal de dikte gewoon weg en daardoor de irritantie die je hebt door de druk en daardoor wordt het allemaal wat rustiger.
Kwak er eens koude kamille-theezakjes op. Kamille is ook goed voor zoiets.

Eruit halen lijkt me niet nodig.
pi_62332152
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Beach het volgende:
Ik wil nu eigenlijk een staafje in mn andere oor
En kan je staafjes ook los kopen, voor als ik mn ringetje zat ben?
op alloverpiercings wel
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:05:06 #137
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62332293
alloverpiercings
pi_62333538
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

op alloverpiercings wel
Mja maten he
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:05:36 #139
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62333608
hoe bedoel je? ze hebben zoooooveel maten
pi_62335412
Dat ik niet weet wat ik moet nemen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:49:18 #141
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62338486
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Beach het volgende:
En kan je staafjes ook los kopen, voor als ik mn ringetje zat ben?
Jahoor, in elke piercingshop (iets duurder) of webshop (goedkoper) kun je die kopen. Goedkoper maar langzamer dan Alloverpiercings is crazy-factory.com, hier betaal je 0,50¤ voor een staafje. Waar in je oor zit die piercing? Anders gewoon wat verschillende maten bestellen of op laten meten bij de piercer.
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:29 schreef Twinky het volgende:
dit is mijn linkeroor:
[ afbeelding ]

Opvallend is, dat de onderste dik is, bovenste niet. Dit is eigenlijk pas gebeurd nadat ik twee maanden geleden mijn oor stootte tegen de rand van mijn dakkapel. Sindsdien heb ik er een 8mm staafje in en zit het bolletje ook niet zo mooi meer onder de rand. Iemand ervaring? advies? Ik heb ze sinds... februari. En er blijft viezigheid uitkomen, vooral de onderste dus.
Ik zou hem uit angst voor ontsteking wel even laten zitten hoor. Ik heb zulke situaties wel eens met mijn conch, als het lang aanhoudt doe ik er een langer staafje in en maak ik het extra schoon met zout. Zou vanzelf over moeten gaan, is gewoon wat geïrriteerd.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62339315
Op de vorige pagina staat een foto
1.6mm komt het meeste voor zie ik op alloverpiercings en dat zal het ook wel bij mij zijn..en dan moet ik zeker voor barbell kiezen omdat daar al balletjes bijzitten?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:40:49 #143
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62341018
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Op de vorige pagina staat een foto
1.6mm komt het meeste voor zie ik op alloverpiercings en dat zal het ook wel bij mij zijn..en dan moet ik zeker voor barbell kiezen omdat daar al balletjes bijzitten?
Oh hehe, zie het . Ja ziet eruit als 1,6. Maar ik dacht eigenlijk dat je de lengte van het staafje bedoelde (denk dat 10mm het beste is). Is wel zo handig om gelijk een barbell te bestellen, je kunt ook nog los extra balletjes bestellen voor het geval je houdt van afwisseling (of ze vaak kwijt raakt).
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62341778
Twee barbells besteld (zwart en metaalkleurig) en ook nog wat reserveballetjes. Ik kan ertegenaan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62367163
Mag je trouwens al wisselen als je hem pas een week hebt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:07:38 #146
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62368514
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:54 schreef Beach het volgende:
Mag je trouwens al wisselen als je hem pas een week hebt?
nee!
heeft de piercer je dat niet verteld?

nog iemand hier met een conch? ik heb er al tijden [vanaf het zetten] een 10mm staafje erin maar wil graag en kortere want mijn haar blijft er steeds achter hangen
maar hoe kort kan het ongeveer?

heb gee zin om 4 maten te moeten kopen om te proberen
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:00:40 #147
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62370100
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:07 schreef saaw het volgende:

[..]


nog iemand hier met een conch? ik heb er al tijden [vanaf het zetten] een 10mm staafje erin maar wil graag en kortere want mijn haar blijft er steeds achter hangen
maar hoe kort kan het ongeveer?

heb gee zin om 4 maten te moeten kopen om te proberen
Ik zou eerst 8 proberen, dat is toch al een aanzienlijk verschil. Ik weet niet precies wat ik erin heb zitten (dacht ook 8) maar hij gaat wel sneller irriteren met een korter staafje.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62370696
Doen jullie bij de conch dan een labret staafje erin, of gewoon een staafje met balletje aan beide kanten?
Hier gaat het goed! Hij zit nu een week en is al niet meer zo extreem gevoelig!! Nog een week of 3 dan wil ik toch zeker gaan wisselen, want ook hier haar wat erachter blijft hangen.. Maar hij's wel vreselijk tof!!

Qua maat, geen idee eigenlijk... wat er nu inzit en wat erin kan. Maar kan ik hier ook nog niet bepalen denk ik, want hij is nog wel een beetje opgezet.
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:57:56 #149
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62371437
kan trouwens nergens een 7mm vinden
6 lijkt me wel heel kort, dus ik ga een 8 halen van de week
an urge to help mankind overcomes me
pi_62371829
AOP heeft wel 1,6mm labretstaafjes van 7mm zie ik.
2e rij, helemaal rechts
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:22:46 #151
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62372143

1,6 x 7 mm
¤4,00 inc verzendkosten
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:42:20 #152
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62372733
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:27 schreef NieTTus het volgende:
Doen jullie bij de conch dan een labret staafje erin, of gewoon een staafje met balletje aan beide kanten?
Ik heb er gewoon een barbell inzitten, vind dat balletje aan de achterkant mooier dan een labretachterkantje .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:41:16 #153
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62374317
ik heb normaal gesproken ook een normale barbell erin dus nu een poging met een labretstaafje
net besteld en betaald dus zal van de week wel binnenkomen
ben benieuwd
an urge to help mankind overcomes me
pi_62377788
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:27 schreef NieTTus het volgende:
Doen jullie bij de conch dan een labret staafje erin, of gewoon een staafje met balletje aan beide kanten?
Ik draag een labretstaafje van 5mm, want van een staafje met twee bolletjes krijg ik een zeer oor.

Ben nog steeds op zoek naar een labretstaafje van 4mm lang, maar dat bestaat volgens mij niet Anorexia-oortjes
pi_62379365
Koop er 1 van bioplast en knip hem op maat?
pi_62379654
Mijn lijf en bioplast (of PFTE of iets degelijks) gaan niet samen. Helaas, zou wel ideaal zijn!
pi_62380068
ik heb hier een bioplast liggen met 4 ongebruikte staafjes (1.2mm verschillende lengtes) en een 14krt gouden bloem met zirkonia liggen(die je erin draait). ik en bioplast gaat fout, ik bijt dat echt helemaal kapot...

Ik wil me MD wisselen maar geen zin om naar de piercer te gaan, wel onwijs gave gezien op alloverpiercings
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:23:43 #158
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62380129
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb hier een bioplast liggen met 4 ongebruikte staafjes (1.2mm verschillende lengtes) en een 14krt gouden bloem met zirkonia liggen(die je erin draait). ik en bioplast gaat fout, ik bijt dat echt helemaal kapot...

Ik wil me MD wisselen maar geen zin om naar de piercer te gaan, wel onwijs gave gezien op alloverpiercings

waar zit je MD? je kan bij allover ook n verwissel tang kopen,maar ik verwissel m atijd gewoon zo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:32:11 #159
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62382010
Weet iemand hier trouwens iets van "Gem plugs"? Zie dat op AOP (http://www.alloverpiercings.nl/uploads/product/thumb_3901.jpg). Moet je deze pluggen kopen en kun je deze opzetstukjes (bv http://www.alloverpiercings.nl/pages/view_image.php?sSrc=http%3A//www.alloverpiercings.nl/uploads/product/3912.jpg&iWidth=283&iHeight=283&sAlt=3912) er zo inklikken oid? Ben wel benieuwd want het ziet er mooi uit en is niet duur ook .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:49:02 #160
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62382478
-

[ Bericht 99% gewijzigd door pumpkinsoup op 14-10-2008 17:52:03 ]
pi_62383294
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef Leinonlein het volgende:
Weet iemand hier trouwens iets van "Gem plugs"? Zie dat op AOP (http://www.alloverpiercings.nl/uploads/product/thumb_3901.jpg). Moet je deze pluggen kopen en kun je deze opzetstukjes (bv http://www.alloverpiercings.nl/pages/view_image.php?sSrc=http%3A//www.alloverpiercings.nl/uploads/product/3912.jpg&iWidth=283&iHeight=283&sAlt=3912) er zo inklikken oid? Ben wel benieuwd want het ziet er mooi uit en is niet duur ook .
De plugs zijn van siliconen, dus echt 'klikken' doet het niet, maar verder is het inderdaad zoals jij het zegt. Super leuk! Ikzelf heb een wit en een zwart paar gehad. Het zijn gewoon zachte plugs met een gat en omdat het rubberachtig is, vallen die kralen er ook niet uit. Zolang je je aan de maat houdt die KAOS/AOP opgeeft kun je er alle ronde kralen in kwijt die je maar wilt! Oneindig variëren, erg leuk.

Maar ja, mijn oren en KAOS, net als al het overige buigzame spul, dat gaat niet samen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:11:01 #162
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62384365
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

De plugs zijn van siliconen, dus echt 'klikken' doet het niet, maar verder is het inderdaad zoals jij het zegt. Super leuk! Ikzelf heb een wit en een zwart paar gehad. Het zijn gewoon zachte plugs met een gat en omdat het rubberachtig is, vallen die kralen er ook niet uit. Zolang je je aan de maat houdt die KAOS/AOP opgeeft kun je er alle ronde kralen in kwijt die je maar wilt! Oneindig variëren, erg leuk.

Maar ja, mijn oren en KAOS, net als al het overige buigzame spul, dat gaat niet samen
Klinkt wel vet, ik ga het ook eens bestellen denk ik. Zijn die opzetstukjes helemaal rond, of zijn ze plat? En zie je die siliconenrand eromheen goed zitten? Heb je niet toevallig een foto met zulke pluggen in? .
Hoezo heb jij problemen met siliconen? Heb het zelf nog nooit gebruikt...
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62388755
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

waar zit je MD? je kan bij allover ook n verwissel tang kopen,maar ik verwissel m atijd gewoon zo
wil je dat echt weten
is weer eens wat anders..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:11:37 #164
92409 Twinky
Little star.
pi_62389558
nou ben ik benieuwd! + pics
pi_62389629
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
pi_62391517
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..
Puur de interesse voor piercings, ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:13:29 #167
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62391556
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
lijkt me heel mooi!
horizontaal of verticaal naast elkaar?

en is dat niet heel lastig met scheren?
an urge to help mankind overcomes me
pi_62391886
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef theKiD het volgende:

[..]

Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..
Puur de interesse voor piercings, ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet..
ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezit
pi_62391963
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezit
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62392029
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef saaw het volgende:

[..]

lijkt me heel mooi!
horizontaal of verticaal naast elkaar?

en is dat niet heel lastig met scheren?
heb het even voor je getekend.
De roze is die ik al HEB, de groene en blauw zijn de gene die ik nog wil, ik weet alleen nog niet of ik ze op de groene manier zet of blauwe, mede ook idd door het scheerprobleem want dit is echt al een ramp, maar o zo mooi


dus toch nog wel enige twijfel.
pi_62392049
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef theKiD het volgende:

[..]


je moet het doen met de tekening
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:28:45 #172
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62392060
groen lijkt me het mooist, maar inderdaad wel een drama met scheren

is het vlak na het zetten ook niet vreselijk omcomfortabel met ondergoed?
an urge to help mankind overcomes me
pi_62392192
nee helemaal niet, nergens last van gehad, en hij zit ook nog ontzettend diep (mooi plat op de huid piercer had al vele ervaringen ) heb alleen 2x ongelukje gehad, eerste keer onbewust met me muts tegen de tafel aanleunen om iets te pakken, en de andere keer dat ik in een westernzadel zat (met zo'n knop) en peerd een onverwachte sprong nam. maar verder echt top
pi_62394744
Yeey, ik heb mijn doel bereikt met mijn septumpiercing
6 gauge (4mm). Wilde het eerst zelf laten stretchen met behulp van een pincher, maar ik zat flink te klooien en ging uiteindelijk maar naar Classic Ink & Mods. Sharon was er niet, maar werd toen goed geholpen door Guillermo (toffe gast!). Met een taper én door het te laten doen ging het stukken makkelijker. Was een redelijk pijnlijke ervaring met flinke traanogen, maar toen éénmaal de bulletretainer erin zat viel het mee.

De eerste dagen was het flink gevoelig. Nu ben ik een weekje verder en merk er gelukkig weinig van. Laat het nog wel even goed genezen voordat ik van sieraden ga wisselen (foto's voor de geïnteresseerden komen komen ooit wel), maar kan niet wachten om mijn zwarte pincher erin te doen. Stiekem zou ik wel verder willen gaan, maar qua sieraden valt het dan gauw tegen en wordt het té massief in je gezicht IMO. Kudos aan Sharon, zij heeft mijn septumpiercing echt mooi gezet (vrij hoog).

Ik ben het deels eens met ParanoidEv over die flip-over retainers. Bij mij zaten ze (ingeklapt) wel goed, maar als ik het uitklapte konden ze er inderdaad makkelijk uitvallen en zag het er raar uit (Mijn vader noemde het ook 'snotjes' )
pi_62394758
Ik begrijp geen reet van waar je piercing zit maar zo te lezen is het goed gelukt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:02:27 #176
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62395408
heee wat grappig kleintje! ik denk al een hele tijd aan een md op die plek!

het lijkt me dat het wisselen wel mogelijk is maar wel lastiger. de truc is vooral om de huid erom heen te "strekken" bv ik heb m op de plek van het jugulum, (het kuiltje boven je borstbeen) en ik kan dan mijn hals goed strekken,waardoor de MD als het ware gefixeerd wordt, zodat ie goed te draaien is.

Eis is ook, dat ie goed vastzit onder de huid. Er is hier iemand op het forum waarvan de MD meedraait wanneer hij/zij eraan draait.
Dan moet je hem naar links draaien,maar wel bedenken dat dat links is wanneer je ervoor staat, en niet vanuit je eigen perspectief. Snap je? dus dan lijkt t juist alsof je m naar rechts draait.
Waarschijnlijk zit ie goed vast en is t moeilijk m los te krijgen, maar af en toe m de andere kant op draaien en weer naar inks draaien wil wel eens helpen.

Wat ook helpt als ie te vast zit, is een tangetje op je huid zijdelings van de MD leggen, (je voelt als het goed is, waar de uitsteeksels van de MD zitten, daarop dus) zodat je m nog beter fixeert en m beter vast kan pakken. Ja en niet te lange nagels hebben helpt ook

veel succes!
pi_62397078
Mijne draait idd ook (nog) mee. en me nagels zijn te lang maar ga wel binnenkort naar de piercer
pi_62399012
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 03:26 schreef hydraulix het volgende:
Yeey, ik heb mijn doel bereikt met mijn septumpiercing
6 gauge (4mm). Wilde het eerst zelf laten stretchen met behulp van een pincher, maar ik zat flink te klooien en ging uiteindelijk maar naar Classic Ink & Mods. Sharon was er niet, maar werd toen goed geholpen door Guillermo (toffe gast!). Met een taper én door het te laten doen ging het stukken makkelijker. Was een redelijk pijnlijke ervaring met flinke traanogen, maar toen éénmaal de bulletretainer erin zat viel het mee.

De eerste dagen was het flink gevoelig. Nu ben ik een weekje verder en merk er gelukkig weinig van. Laat het nog wel even goed genezen voordat ik van sieraden ga wisselen (foto's voor de geïnteresseerden komen komen ooit wel), maar kan niet wachten om mijn zwarte pincher erin te doen. Stiekem zou ik wel verder willen gaan, maar qua sieraden valt het dan gauw tegen en wordt het té massief in je gezicht IMO. Kudos aan Sharon, zij heeft mijn septumpiercing echt mooi gezet (vrij hoog).

Ik ben het deels eens met ParanoidEv over die flip-over retainers. Bij mij zaten ze (ingeklapt) wel goed, maar als ik het uitklapte konden ze er inderdaad makkelijk uitvallen en zag het er raar uit (Mijn vader noemde het ook 'snotjes' )
Pft I envy you! Ik ben nogsteeds niet verder dan 2.nogwat, omdat ik steeds vergeet sieraden te kopen Foto van je neus?
pi_62399538
Iemand hier trouwens weleens naar de body & dreams in Noordwijk geweest?
Indien ja; ik zou er niet meer naar toe gaan. Onhygienische kutzaak.
pi_62399705
Oja, als je wil checken of een studio uberhaupt wel een vergunning heeft om te mogen piercen:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/

En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
pi_62400866
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Oja, als je wil checken of een studio uberhaupt wel een vergunning heeft om te mogen piercen:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/

En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
page cannot be found .
Tap tap tap
pi_62402876
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

page cannot be found .
Kandanou, bij mij thuis wel en op deze andere pc ook.
pi_62402970
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Kandanou, bij mij thuis wel en op deze andere pc ook.
En als je op vergunninghouders klikt? Dan doet hij het bij mij dus niet.
Tap tap tap
pi_62406689
Even paar vraagjes

Labret:
Hoe lang kandie uit?

Stretching:
Kostda ongeveer?
Hoe werkt het? Rammen ze er een gat in en kan je vervolgens de "pinnen" en de ringen mee naar huis nemen en ze zelf om de zoveel tijd vergroten? Of moet je terug iedere x als je em groter wil?
Tot hoe groot kunnen ze nog dicht groeien?
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:59:59 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62407230
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef jakkop het volgende:
Even paar vraagjes

Labret:
Hoe lang kandie uit?

Stretching:
Kostda ongeveer?
Hoe werkt het? Rammen ze er een gat in en kan je vervolgens de "pinnen" en de ringen mee naar huis nemen en ze zelf om de zoveel tijd vergroten? Of moet je terug iedere x als je em groter wil?
Tot hoe groot kunnen ze nog dicht groeien?
Labret moet sowieso eerst een tijdje genezen. Of en hoe lang je 'm uit kunt laten verschilt heel erg per persoon.

Stretching kun je zelf doen, kan ook bij de shop. Als het zelf doet heb je iets als dit nodig:

[img]https://www.bodyartforms.com/images/poor_stretchingkit.jpg[/img]
Dit is een taper welke je gebruikt om van maat 1 naar maat 2 te gaan (bijvoorbeeld van 8g/3mm naar 6g/4mm) samen met 2 bullet plugjes welke je na het stretchen draagt. Zijn fijn om in te doen door de ronde voorkant, en staal is een goed product voor een verse stretch. GEEN siliconen/acryl/organic plugjes dragen in een verse stretch!

Ook is het belangrijk je oren goed te olien, liefst een paar dagen voordat je gaat stretchen beginnen. Nooit maten overslaan, en goed naar je lichaam luisteren wanneer je weer verder wilt stretchen.

Bloedende/onstoken/scheurende oorlellen n.a.v. stretchen zijn je eigen schul dikke bult.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62407686
Jamaar hoe ga je dan van maat 0 naar maat 1?
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:17:22 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62407856
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:12 schreef jakkop het volgende:
Jamaar hoe ga je dan van maat 0 naar maat 1?
Je neemt die taper, smeer deze in met olie en schuif 'm vanaf 't smalle deel je oor in.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62408162
Ik had een labret, maar uitgedaan omdat ik geen tandvlees meer heb, na een jaar prikte ik hem er zo doorheen, nu istie weer 8 maanden eruit, en wederom kan ik hem er zo inprikken.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:29:11 #189
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62408270
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik had een labret, maar uitgedaan omdat ik geen tandvlees meer heb, na een jaar prikte ik hem er zo doorheen, nu istie weer 8 maanden eruit, en wederom kan ik hem er zo inprikken.
Aiii das kut! Snel ook... Gelukkig heb ik een vert. en nergens last van .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62408343
eskimo?
ik had me labret nog maar kort maar mijn mondje is gewoon enorm gevoelig, over een eskimo heb ik nog nagedacht maar lijkt me soms heel irri.
pi_62408880
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je neemt die taper, smeer deze in met olie en schuif 'm vanaf 't smalle deel je oor in.
Okee nu volg ik je niet meer

Er moet toch eerst een gat zitten voordat je er iets doorheen kan steken?
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:11:42 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62409516
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef jakkop het volgende:

[..]

Okee nu volg ik je niet meer

Er moet toch eerst een gat zitten voordat je er iets doorheen kan steken?
Oh sorry, ik dacht dat je oren al gepierced waren . Welke maat stretch zou je willen? Ze kunnen 'm al vrij groot zetten namelijk (bv. op 3 mm i.p.v. de standaard 1.2mm of 1.6mm.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62410104
Nou, wel iets groter dan 3 mm.

Max. dit:

Dat is 8 mm ofzo?

Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Eins, zwei, hoeplakai.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 17:55:53 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62410714
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
eskimo?
ik had me labret nog maar kort maar mijn mondje is gewoon enorm gevoelig, over een eskimo heb ik nog nagedacht maar lijkt me soms heel irri.
Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:02:49 #195
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62410871
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
Hier precies hetzelfde verhaal. Ik denk zelfs dat je hem minder voelt zitten dan een gewone labret.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:11:49 #196
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62411100
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:22 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
1,6 x 7 mm
¤4,00 inc verzendkosten
binnen
en precies de goeie maat [redelijk groot balletje erop]
*blij
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 18:21:58 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62411314
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:02 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde verhaal. Ik denk zelfs dat je hem minder voelt zitten dan een gewone labret.
Al denk ik dat een labret ook geen 'overlast' geeft, lijkt mij het ook waarschijnlijker dat je een labret meer zou voelen dan een eskimo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62412168
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.

Max. dit: [ afbeelding ]

Dat is 8 mm ofzo?

Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Kan wel als je fatsoenlijk stretched. Mijne zullen niet meer compleet dichtgroeien (te snel stretchen, heb ze al een tijd) maar ach, dat komt later wel.
Ik denk ook dat dat 8mm is, ziet er beetje uit zoals de mijne
pi_62412807
En wat kost het (ongeveer)?

Als je ongeveer 50 euro voor het piercen kwijt ben, hoeveel ben je dan nog kwijt aan die pinnetjes en de ringen?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62413293
Maar wacht even...als ik het goed begrijp kan ik dus gewoon een gaatje laten schieten, en dan om de zoveel tijd zo'n expander er door heen rammen, en het bijbehorende ringetje er in doen. Klopt dat?

En op hoeveel tijd tussen 2 maten moet ik dan rekenen?

En als je op normaal tempo stretcht kan het op 8 mm gewoon nog dichtgroeien?

(sorry ben echt een piercing-noobie )
Eins, zwei, hoeplakai.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 19:59:23 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62413803
Volgens mij 1 - 2 mm per maand ofzo? Al ben ik op stretch gebied ook niet de grootste expert.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62413995
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 oktober 2008 @ 20:08:05 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62414041
Met zoenen allesbehalve irritaties. , en eigs ook met lipbijten geen irritaties.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62414197
Jakkop, je kan het ook gewoon in 1x doen met een dermal punch.
pi_62416933
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:20 schreef jakkop het volgende:
En wat kost het (ongeveer)?

Als je ongeveer 50 euro voor het piercen kwijt ben, hoeveel ben je dan nog kwijt aan die pinnetjes en de ringen?
Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
pi_62417078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Iemand hier trouwens weleens naar de body & dreams in Noordwijk geweest?
Indien ja; ik zou er niet meer naar toe gaan. Onhygienische kutzaak.
Ja, ik!

Ik heb er 2 piercings laten zetten, maar ze zijn beide hartstikke goed gegaan. Geen ontstekingen, en mijn industrial is heel goed gezet. En verder ook goede service qua omwisselen van sieraden en dergelijke, vond ik. maar dat is dan alweer bijna 3 jaar geleden.

Waar ga jij meestal dan? Bij die 'nieuwe' in Katwijk?(ik kan zo even niet op de naam komen)
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_62417885
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Gahhaa ik ben al meer dan 200 euro kwijt, dure sieraden
Maar lees anders dit ff door, staat alles in.
Nice! dankje.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:54:53 #208
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62419494
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.
Ja oke, ik heb er geen last van. Maar als jij er zo eentje bent die overal op bijt dan zou het wel eens kunnen dat je ook op je eskimo gaat bijten. Gewoon afleren .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62421849
ok ik ben eruit ik wlil 3 mds diagonaal op mn pols
pi_62424619
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.

Max. dit: [ afbeelding ]

Dat is 8 mm ofzo?

Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
Lijkt me niet nee...

Ik heb zelf geen interesse in een piercing ofzo.. Maar iig: ik heb op mijn 6e een normale oorbel gekregen. Deze heb ik rond mijn 11e eruit gehaald. Toen 6jaar later ofzo, toen ik 17 was ooit een geprobeerd of ik er een paperclip (zo'n grote van 5cm lang ofzo en 13 cm als je hem uitrolt) en die kon ik er nog steeds inkrijgen. denk dat me dat nog steeds wel gaat lukken. Dus als zo'n kleine al niet dichtgroeit, hoe moet een grote dan dichtgroeien
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:20 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62425261
Omdat het gewoon bekend is dat sommigen weer naar normaal formaat teruggaan.
Of ze van 1 mm nog weer compleet dichtgroeien weet ik niet, maar alsof je daar ook echt veel van ziet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 08:04:48 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62425269
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik ben eruit ik wlil 3 mds diagonaal op mn pols
Yeey
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62425317
nu nog het belangrijskte geld hebben
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 08:15:18 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62425352
Ja, tis wel duur.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62425642
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat het gewoon bekend is dat sommigen weer naar normaal formaat teruggaan.
Of ze van 1 mm nog weer compleet dichtgroeien weet ik niet, maar alsof je daar ook echt veel van ziet.
Met dichtgroeien neem ik aan dat mensen bedoelen gewoon normaal oorbelgaatje, maar compleet dicht dat gebeurd nooit, omdat de huid genezen is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 10:42:01 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62428393
Maar Glijdt_Licht had het toch over zoeen 'grote' die niet meer dichtgroeit, of lees ik dat nou verkeerd? Laatste regel van die post, bedoel ik.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:16:47 #217
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62429257
Wat ik van de ervaringsdeskundigen en experts heb gehoord is dat vanaf ongeveer 8 a 10 mm je gaatje nog redelijk dicht groeit. Terug naar ongeveer de maat van een oorbelgaatje of iets wat je niet meer zo duidelijk ziet. Dat geloof ik dan maar. Dat het helemaal dicht groeit zal inderdaad niet gebeuren, maar moet dat dan?

En rustig aan met stretchen dan valt het wel mee met de prijs! Het dure is juist als je op je eindmaat zit en elke keer nieuwe pluggen koopt .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62432523
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, ik!

Ik heb er 2 piercings laten zetten, maar ze zijn beide hartstikke goed gegaan. Geen ontstekingen, en mijn industrial is heel goed gezet. En verder ook goede service qua omwisselen van sieraden en dergelijke, vond ik. maar dat is dan alweer bijna 3 jaar geleden.
Heb je geluk mee, die man werkt haske onhygienisch, rookt in de ruimte waar hij pierced (rookte in ieder geval, heb hem er weleens op betrapt), geeft verkeerde spullen mee om je piercing mee te reinigen (iig niet volgens de GGD-richtlijnen) en hij neemt sieraden in beslag.
Is dat je nooit opgevallen dat hij die sieraden houdt die hij er eerder inzette en waar je ook gewoon voor betaald hebt? Daar gaat ook weer het verhaal over dat hij al die piercings lekker op een schaaltje doet en dat even in de oven zet, dan vindt hij het steriel.
Leuk met een tongpiercing ook, zelfde staafjes als voor eikelpiercings

Ik heb daar 6 piercings laten zetten en daarvan zijn er 4 ook echt fiks ontstoken geweest, maar of dat aan mezelf ligt of aan hem dat weet ik niet .
quote:
Waar ga jij meestal dan? Bij die 'nieuwe' in Katwijk?(ik kan zo even niet op de naam komen)
Nee, heb geen piercings laten zetten daar. Weet ook niet hoe dat zaakje heet, die in de sluisweg bedoel je toch? En die is niet nieuw hoor, die is alleen verplaatst dacht ik .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 oktober 2008 @ 14:23:10 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62434207
Nooh. Eén van mn dermals zit ineens dicht op mn huid. Waarschijnlijk tijdens het opruimen net gebeurd ofzo. Nu is het er omheen dik en rood. Straks maar even langs de piercer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62434845
die van mij zit na het vervangen van de disc ook veel dichter op de huid, maar geen last van gelukkig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62436480
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Heb je geluk mee, die man werkt haske onhygienisch, rookt in de ruimte waar hij pierced (rookte in ieder geval, heb hem er weleens op betrapt), geeft verkeerde spullen mee om je piercing mee te reinigen (iig niet volgens de GGD-richtlijnen) en hij neemt sieraden in beslag.
Is dat je nooit opgevallen dat hij die sieraden houdt die hij er eerder inzette en waar je ook gewoon voor betaald hebt? Daar gaat ook weer het verhaal over dat hij al die piercings lekker op een schaaltje doet en dat even in de oven zet, dan vindt hij het steriel.
Leuk met een tongpiercing ook, zelfde staafjes als voor eikelpiercings

Ik heb daar 6 piercings laten zetten en daarvan zijn er 4 ook echt fiks ontstoken geweest, maar of dat aan mezelf ligt of aan hem dat weet ik niet .
[..]

Nee, heb geen piercings laten zetten daar. Weet ook niet hoe dat zaakje heet, die in de sluisweg bedoel je toch? En die is niet nieuw hoor, die is alleen verplaatst dacht ik .
Ah bah. Nou, gelukkig is het bij mij nog goedgegaan. Maar ik heb meestal ook eigen sieraden meegenomen, en niet dat spul wat hij meegaf gebruikt. Maar als ik nog iets wil, ga ik er niet meer naar toe. Ik heb al meerdere van zulke verhalen gehoord.

En ja, die is volgens mij alleen verplaatst. Maar hij zit nog niet zo lang daar, daarom. Maar daar ga ik ook niet heen.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_62463045
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat zei je piercer dan?
Van de piercer (Skin-a-Matic in Nijmegen) kreeg ik alleen een info-blaadje over piercings, waarvan veel niet eens van toepassing is op dermals. Ik vond via hyves een verzorgplan wat bij mij echt goed werkt tot nu toe:

- zachtjes wassen met unicura zeep onder de douche
- na het douchen spoelen met lauwwarme fysiologische zoutoplossing (in een borrelglaasje opwarmen in de magnetron en 3 minuten op de dermal houden, zodat deze zeg maar 'onder water' staat)
- drogen met een tissue, niet met watjes of wattestaafjes i.v.m. pluizen
- meerdere malen per dag masseren met schone (!) handen en regelmatig aandrukken zodat de dermal plat op de huid blijft.
- niet insmeren of ontsmetten met andere troep
- eventueel de eerste dagen afplakken tijdens het slapen

Ik heb trouwens zo'n heel afgezaagde net boven het décolleté. Week geleden gezet, nu al nergens meer last van en veel complimentjes gehad (ook één persoon die het afschuwelijk vond, maar ach, you can't win them all, he).
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:38:49 #223
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62463868
Ben je verder wel tevreden of Skin-a-Matic? Ik zoek nog een goede piercer in Nijmegen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:02:50 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62465712
Ik heb het meeste van die lijst niet gedaan met mn dermals.
En ik heb wel wattenstaafjes gebruikt. En verder gewoon hetzelfde spul als hetgene wat ik normaal ook meekrijg voor andere piercings.

Wel apart dat je niet eens informatie meekrijgt van de piercer. In ieder geval geen juiste informatie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:03:59 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62465730
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
die van mij zit na het vervangen van de disc ook veel dichter op de huid, maar geen last van gelukkig
Is niet na het vervangen van de disc gebeurt. In de ochtend zat 'ie nog zoals altijd; en toen in de middag tijdens een grondige schoonmaak van mn kamer zattie ineens er zo dicht op.

Maargoed, piercerman zei dat er niks ernstig was en dat het vanzelf weer zou weggaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62470084
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef morgane het volgende:
Ben je verder wel tevreden of Skin-a-Matic? Ik zoek nog een goede piercer in Nijmegen.
Mooie zaak, toffe mensen, maar ik heb er niet echt veel positiefs over gehoord. Vriendin van me raadde Paradigm in Arnhem aan voor in het vervolg (niet dat ik me als een kerstboom wil laten behangen, maar mocht ik nog iets willen). Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe 'ingewikkeld' je piercing is, Skin-a-Matic is wel prima, zogezegd.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het meeste van die lijst niet gedaan met mn dermals.
En ik heb wel wattenstaafjes gebruikt. En verder gewoon hetzelfde spul als hetgene wat ik normaal ook meekrijg voor andere piercings.

Wel apart dat je niet eens informatie meekrijgt van de piercer. In ieder geval geen juiste informatie.
Wattenstaafjes zouden kunnen pluizen en dat zou om je steentje of schijfje kunnen komen te zitten, wat zou kunnen gaan onsteken. (Zoals je ziet, veel 'zouden kunnen', ik denk ook niet dat wattenstaafjes erg pluizen persoonlijk.) Ik had geen spul gekregen, alleen een stuk unicura zeep, dus vandaar dat het wel erg handig was te weten dat het ook met zoutoplossing kan.
Verder vind ik het achteraf gezien ook slecht hoor, dat ze me nul info hebben gegeven, geen goede reclame. Vooral omdat ze al veel vaker dermals hadden gezet!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:16:30 #227
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62470245
Een stuk unicura zeep?
Mijn piercer raadt juist zo'n handpompje aan omdat een zeepje toch een bron van bacteriën is.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:34:08 #228
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62472475
ik heb ook een unicura zeeppompje gekregen, en ik moest m 2x per dag wassen, verder niks, geen gepulk, gewoon eraf blijven. het was dan ook erg snel genezen. ik had wel n recht staafje ipv een schijfje, omdat het zou kunnen zwellen en een staafje dan geen problemen geeft, en er geen rotzooi onder blijft zitten
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:31:52 #229
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62482451
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:11 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Mooie zaak, toffe mensen, maar ik heb er niet echt veel positiefs over gehoord. Vriendin van me raadde Paradigm in Arnhem aan voor in het vervolg (niet dat ik me als een kerstboom wil laten behangen, maar mocht ik nog iets willen). Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe 'ingewikkeld' je piercing is, Skin-a-Matic is wel prima, zogezegd.
[..]
ik wil gewoon een helix, dus dat lijkt me geen probleem dan
pi_62523798
ik zit er aan de denken om een lippiercing te nemen schuin onder mijn lip, op een hoogte zodat ik tussen ringetje en knopje kan wisselen.
Nu heb ik een "blistex-verslaving", dwz dat ik altijd vet op mijn lippen zit te smeren
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat dit niet goed voor de piercing kan zijn, of maakt het niet zo veel uit?
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:25:08 #231
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62524051
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef ejajurge het volgende:
ik zit er aan de denken om een lippiercing te nemen schuin onder mijn lip, op een hoogte zodat ik tussen ringetje en knopje kan wisselen.
Nu heb ik een "blistex-verslaving", dwz dat ik altijd vet op mijn lippen zit te smeren
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat dit niet goed voor de piercing kan zijn, of maakt het niet zo veel uit?
lijkt me vrij weinig uitmaken hoor
tijdes het genezen alleen goed uitkijken dat je niet steeds met je vinger er langs gaat
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 oktober 2008 @ 11:49:54 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62524665
Lijkt mij ook niet gevaarlijk voor de piercing.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62529719
Oke, bedankt!
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:00:12 #234
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62530764
waar had iemand laatst nou dat stretch-setje gekocht met de eerste 5 expanders ofzo bij elkaar?
kan het zo snel niet vinden op AOP maar wil het bestellen voor een vriendin
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 oktober 2008 @ 19:03:19 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62535224
Oh, dat was ik.
Denk ik.
'T waren er 3.
Voor 7 dollar nogwat.
Hier.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62536623
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef ejajurge het volgende:
ik zit er aan de denken om een lippiercing te nemen schuin onder mijn lip, op een hoogte zodat ik tussen ringetje en knopje kan wisselen.
Nu heb ik een "blistex-verslaving", dwz dat ik altijd vet op mijn lippen zit te smeren
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat dit niet goed voor de piercing kan zijn, of maakt het niet zo veel uit?
Niet op het piercinggaatje smeren, dan verstik je het. En met je vieze vingertjes afblijven (die potjes zitten vaak vol met bacteriën)
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:33:27 #237
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62541591
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, dat was ik.
Denk ik.
'T waren er 3.
Voor 7 dollar nogwat.
Hier.
Tof, thanks!
Heb jij het ook besteld? Heb je een foto of duidelijkere uitleg wat er nu precies in zo'n setje zit?

Van de website begrijp ik dat er een taper en een plugje is voor iedere maat, dus een setje van 2?

Absurd goedkoop trouwens, zeker met de dollar zo laag.

[ Bericht 4% gewijzigd door saaw op 20-10-2008 22:41:10 ]
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:50:22 #238
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62543651
1 Stretching kit (ALL STEEL) - 12g $7.00 $7.00
1 Stretching kit (ALL STEEL) - 10g $7.00 $7.00
1 Stretching kit (ALL STEEL) - 2g $9.00 $9.00

Items total: $23.00
Shipping (4) Global basic ground): $3.50
Total: $26.50




Eerste 2 zijn voor mn lief [heb 8, 6, 4 nog thuis liggen]
Laatste voor mijzelf [zit nu op 4g en heb nog een 1g liggen dus vandaar de 2g voor er tussenmaatje]

Duurt rond de 3 weken geloof ik, dus ruim de tijd om mn oude in de afwasmachine te stoppen en een leuk doosje te zoeken om ze in te geven.

Als het bevalt willen nog meer mensen die ik ken ook bestellen en dan wil ik deze:

an urge to help mankind overcomes me
pi_62545957
Ik ken die maten omrekentabel niet uit me hoofd.. das t enige wat me tegenhoud om zulks te bestellen...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62546082
Er staat een tabelletje op de site van BAF.

En Saaw; die blikjes-plugs zijn niet hol van binnen, dat zwarte gaatje is een geverfde deuk, dus ze zijn erg zwaar. Heb ze ooit eens voor iemand anders in 1/2" besteld en die waren echt loodzwaar, in vergelijking met bijvoorbeeld steen (staat ook redelijk bekend om zijn gewicht).
En de envolop mag je een week na versturen al verwachten hoor Gaat meestal retesnel!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:17:11 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548276
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef saaw het volgende:

[..]

Tof, thanks!
Heb jij het ook besteld? Heb je een foto of duidelijkere uitleg wat er nu precies in zo'n setje zit?

Van de website begrijp ik dat er een taper en een plugje is voor iedere maat, dus een setje van 2?

Absurd goedkoop trouwens, zeker met de dollar zo laag.
Het is een taper en twee plugjes. Die acryl versie is echt super kwaliteit, alleen misschien vind je het prettiger om met staal te stretchen.

Mijn envelopje komt van de week weer binnen . En dan krijg ik dit:

De witte acryl double flares $6,30


De aqua pyrex single flares $18


Silicon earskins $15,30

Yay voor kortingscode voor 10% . APHollow08

[ Bericht 4% gewijzigd door Debsterr op 21-10-2008 10:27:42 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:29:14 #242
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62548503
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er staat een tabelletje op de site van BAF.

En Saaw; die blikjes-plugs zijn niet hol van binnen, dat zwarte gaatje is een geverfde deuk, dus ze zijn erg zwaar. Heb ze ooit eens voor iemand anders in 1/2" besteld en die waren echt loodzwaar, in vergelijking met bijvoorbeeld steen (staat ook redelijk bekend om zijn gewicht).
En de envolop mag je een week na versturen al verwachten hoor Gaat meestal retesnel!
Ooh jammer, dan denk ik er nog even over na misschien.
Ze zijn wel heel leuk

Heb je het ook binnen een week met die goedkope verstuurmethode?

Mooi Debsterr! Ik ben nog op zoek naar echt mooie single flared organics [hout of bot]
Eerst maar even wachten op mn pakettje en wat verder stretchen voor ik heel veel sieraden ga kopen.
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:35:08 #243
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548624
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef saaw het volgende:

[..]

Ooh jammer, dan denk ik er nog even over na misschien.
Ze zijn wel heel leuk

Heb je het ook binnen een week met die goedkope verstuurmethode?

Mooi Debsterr! Ik ben nog op zoek naar echt mooie single flared organics [hout of bot]
Eerst maar even wachten op mn pakettje en wat verder stretchen voor ik heel veel sieraden ga kopen.
Thanks, ze zijn de 15e verstuurd met de Global basic dinges van $3,50, zal laten weten wanneer ik ze binnen heb. Hoop vandaag .

Die kortingscode die ik daarnet gaf trouwens is nog het hele jaar geldig!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:37:19 #244
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62548679
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Thanks, ze zijn de 15e verstuurd met de Global basic dinges van $3,50, zal laten weten wanneer ik ze binnen heb. Hoop vandaag .

Die kortingscode die ik daarnet gaf trouwens is nog het hele jaar geldig!
Ik heb ze 18 november pa snodig dus tijd zat. Wanneer heb jij ze besteld?

Had ik die kortingscode nou gister maar gehad Nja goeie reden om snel meer te bestellen.
ze hebben zo veel mooie dingen
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:40:40 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548745
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef saaw het volgende:

[..]

Ik heb ze 18 november pa snodig dus tijd zat. Wanneer heb jij ze besteld?

Had ik die kortingscode nou gister maar gehad Nja goeie reden om snel meer te bestellen.
ze hebben zo veel mooie dingen
De 14e . Heb je wel besteld met een aangemaakt account of zonder? Als je een account aanmaakt en dan ingelogd besteld, telt 'ie je bestelwaarde elke keer op. Als je dan uiteindelijk voor een bepaald bedrag besteld hebt krijg je altijd 10% korting!

En inderdaad, heb je deze al gezien?

Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:44:03 #246
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62548820
Jaa die wil ik ook


met spiegeltjes erin


enorm


Niet ingelogd besteld trouwens, mn wachtwoord wilde niet.
In 7 dagen is wel heel snel als ze roepen dat het 3 weken duurt! Ben heel benieuwd
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:50:29 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62548944
Nu wil ik hier allemaal plaatjes posten van welke ik in ieder geval nog wil hebben, maar zal ik maar gewoon de link naar m'n wishlist doen ?

https://www.bodyartforms.com/wishlist.asp?userID=30321

En inderdaad, ze zijn ook heel snel .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_62559944
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef saaw het volgende:

[..]

Ooh jammer, dan denk ik er nog even over na misschien.
Ze zijn wel heel leuk

Heb je het ook binnen een week met die goedkope verstuurmethode?
Ze zijn inderdaad wel heel leuk.

Ja, ook met de goedkope methode is het er altijd snel. Ik heb het althans altijd wel snel. Maar ik zie niet in waarom ik bijzonder daarin zou moeten zijn
pi_62560613
Ik hou van BAF
Krijg standaard 10% korting daar omdat ik lichtjes koop verslaafd ben, maar de verzending is ene keer snel andere keer niet.

Met de goedkope was het er ooit in 6 dagen, en de dure in 5. En toen deed de goedkoper er opeens 2 weken over..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:52:05 #250
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62568635
ze hebben geen microdermals
pi_62571119
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:34 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb ook een unicura zeeppompje gekregen, en ik moest m 2x per dag wassen, verder niks, geen gepulk, gewoon eraf blijven. het was dan ook erg snel genezen. ik had wel n recht staafje ipv een schijfje, omdat het zou kunnen zwellen en een staafje dan geen problemen geeft, en er geen rotzooi onder blijft zitten
Tsja, iedereen zegt toch weer iets anders dus. Bij mij gaat alles nog prima tot nu toe. Dat er rotzooi onder blijft zitten, klopt wel, maar dat is met een tissue prima bij te houden (goed drogen, zeg maar). Ik heb ook uit ervaringen die ik las op internet maar de beste manier gekozen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:09:17 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62575166
Saaw . Door die leuke can plugjes ben ik gaan kijken wat er nog meer allemaal wel is in een maatje groter (8mm i.p.v. 6mm) en nou wil ik weer stretchen.. heb net dingen op 6mm besteld .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:11:40 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62575229
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef scrub_nurse het volgende:
ze hebben geen microdermals
Moet je iets IN de microdermal draaien of erop? Oftewel, waar zit het schroefdraadje? Want bij loose balls & o-rings hebben ze wel wat discs staan hoor!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:34:28 #254
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62577342
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef Debsterr het volgende:
Saaw . Door die leuke can plugjes ben ik gaan kijken wat er nog meer allemaal wel is in een maatje groter (8mm i.p.v. 6mm) en nou wil ik weer stretchen.. heb net dingen op 6mm besteld .
sorry
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:39:05 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62605530
Oh trouwens, ik heb een goede reden om m'n spetum te laten zetten, per 1 december begin ik met een nieuwe baan! En dat moet natuurlijk gevierd worden, dus ergens tussen 15 nov. en 22 nov. uiterlijk ga ik m'n septum laten piercen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:33:06 #256
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62606730
En je nieuwe baan is septumvriendelijk? leuk dat je een nieuwe baan hebt iig
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:37:12 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62606838
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef morgane het volgende:
En je nieuwe baan is septumvriendelijk? leuk dat je een nieuwe baan hebt iig
Dat weet ik niet, maar een septum is heel makkelijk te verbergen . M'n schuine labret en gestretchte oren zijn in ieder geval geen probleem .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:39:30 #258
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62606897
Das wel fijn zeg! dan kan een septum er vast ook nog wel bij is ook niet opvallend inderdaad
pi_62607172
hoeveel betalen jullie ong voor een labret? ALLEEN het sieraad, dus niet het laten zetten.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:54:35 #260
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62607293
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Moet je iets IN de microdermal draaien of erop? Oftewel, waar zit het schroefdraadje? Want bij loose balls & o-rings hebben ze wel wat discs staan hoor!
je moet het erin draaien, en dit zijn internally threated balls/discs maar ik weet niet of die dezelfde schroefdraad hebben dan een microdermal..
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:00:24 #261
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62607449
aha ik zie dat de discs inderdaad voor surface piercings zijn, maar ook gebruikt worden voor de double helix ed dus die schroefdraad moet dan universeel zijn
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:04:28 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62624509
M'n pakje is eeeeer . Alleen m'n oren zijn te stretchy, een double flared plugje waarvan de flare op t oog een maatje groter is schuift zo m'n oor in . Vannacht maar even testen met slapen, of ze blijven zitten zo.

En Morgane, daar ben ik inderdaad wel blij om. M'n omgeving is niet zo blij met die septum, ze noemen me nu al een stier . Maar ach, ze wennen er maar aan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:42:47 #263
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62626108
Hahaha ja, stierreacties hou je toch wel. Op een gegeven moment hoor je het gewoon niet meer
Ik wil nog steeds een helix laten zetten, het is niet echt een big deal ofzo maar ik heb er steeds geen geld voor
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:16:54 #264
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62714687
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef SiETSKE. het volgende:
hoeveel betalen jullie ong voor een labret? ALLEEN het sieraad, dus niet het laten zetten.
Euhm vanaf 0,50 ¤ tot 5 ¤ (internet of in een shop)

AUUWUWUWUWWWW mijn tongweb is opeens opgezet/ontstoken/pijnlijk. Hoe kan dit zo opeens? Wie heeft de magische tip? Ik heb al zeezout en kamillethee .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:55:47 #265
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62719392
ik wacht ook met smart op mn pakketje
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:13:07 #266
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62723710
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Euhm vanaf 0,50 ¤ tot 5 ¤ (internet of in een shop)

AUUWUWUWUWWWW mijn tongweb is opeens opgezet/ontstoken/pijnlijk. Hoe kan dit zo opeens? Wie heeft de magische tip? Ik heb al zeezout en kamillethee .
kamillethee zetten en in n ijsvormpje invriezen of gewoon n iwaterijsje
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:27:15 #267
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62724118
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

kamillethee zetten en in n ijsvormpje invriezen of gewoon n iwaterijsje
Hey die heb ik nog nooit geprobeerd, kamilletheeijsblokjes hihi. Ga ik proberen, thx!
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62726616
ik heb mijn conch zojuist vervangen voor een kleinere labret, zit dat even fijn zeg!
Dat lange ding zat steeds maar de irriteren, achter mijn oor bleef mijn haar eraan zitten en ga zo maar door.. Deze is pcies-pas en nu voel ik hem dus niet meer!

En ik ben aan het nadenken over wéér een oorpiercing alleen welk oor en welke piercing.. teveel keus!! (en stretchen laat ik toch nog even zitten.. Misschien ooit..!)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:49:14 #269
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62728930
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef NieTTus het volgende:


En ik ben aan het nadenken over wéér een oorpiercing alleen welk oor en welke piercing.. teveel keus!! (en stretchen laat ik toch nog even zitten.. Misschien ooit..!)
Hahah dat ken ik! Ik zou een beetje zoeken naar iets bijzonders. Een "gekke industrial" ofzo. Verder is een rook ook 1 van mijn favo's .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62745672
Die rook is inderdaad alleen vraag ik me dan af, in welk oor. Rechts heb ik al veel tegen mijn gezicht aanzitten en links nu de conch.. De antitragus vind ik ook erg misschien neem ik ze nog wel allebei! (impulsief als ik ben )

Nog maar even over denken!! die rook heb jij toch ook? Ziet er wel heeeel tof uit! Alleen wisselen lijkt me een crime (naar een kleiner staafje..)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:41:10 #271
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62746139
misschien neem ik rechts [waar ook mn traguspiercing zit] ook nog wel een snug en forward helix neem met hele kleine balletjes
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:37:15 #272
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62749719
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef NieTTus het volgende:
Die rook is inderdaad alleen vraag ik me dan af, in welk oor. Rechts heb ik al veel tegen mijn gezicht aanzitten en links nu de conch.. De antitragus vind ik ook erg misschien neem ik ze nog wel allebei! (impulsief als ik ben )

Nog maar even over denken!! die rook heb jij toch ook? Ziet er wel heeeel tof uit! Alleen wisselen lijkt me een crime (naar een kleiner staafje..)
Impulsief ben je wel ja . Maar daar is niks mis mee!
Ja ik heb een rook, daith en antitragus in hetzelfde oor (foto in mijn fotoboek). Wisselen is inderdaad een hel, maar dat hoeft gelukkig bijna nooit.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62753986
Hoe krijg je een helix uit?
Draaien aan het balletje werkt niet en trekken ook niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:14:02 #274
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62754865
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:49 schreef Beach het volgende:
Hoe krijg je een helix uit?
Draaien aan het balletje werkt niet en trekken ook niet
Trekken gaat je alleen maar een ontstoken oor opleveren vrees ik. Gewoon draaien, misschien met behulp van tangetje of doekje zodat het minder glijdt?
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62755323
Beide kanten op na 100x draaien nog niks...en het balletje draait prima.
Heb ik weer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:33:18 #276
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62755505
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:27 schreef Beach het volgende:
Beide kanten op na 100x draaien nog niks...en het balletje draait prima.
Heb ik weer
Heb je geen rubberen handschoentjes ofzo, daarmee lukt het misschien?
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:18:40 #277
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62764591
Watvoor sieraad is het uberhaupt Beach?

Mijn BAF pakketje is binnen
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:26:24 #278
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62764874
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef saaw het volgende:

Mijn BAF pakketje is binnen
Het strechen kan beginnen
(je had toch een strechsetje gekocht?)
Levenswerk: Berlijn Blog.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:45:08 #279
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62765588
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:26 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Het strechen kan beginnen
(je had toch een strechsetje gekocht?)
Jup
Was al jaren geleden begonnen, tot 5 mm, nu verder tot 9 en dan zien we wel weer verder.
an urge to help mankind overcomes me
pi_62765990
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef saaw het volgende:
Watvoor sieraad is het uberhaupt Beach?

Mijn BAF pakketje is binnen
Gewoon een helix.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:05:19 #281
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62766355
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Gewoon een helix.
Ik vraag wat voor sieraad er in zit, niet waar ie zit
Barbell, ball closure ring, harpje, ... ?
an urge to help mankind overcomes me
pi_62766674
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef saaw het volgende:

[..]

Ik vraag wat voor sieraad er in zit, niet waar ie zit
Barbell, ball closure ring, harpje, ... ?
ik dacht dat het sieraad een helix heette.
Maar het is een ringetje met een balletje in het midden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:16:19 #283
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62766725
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef Beach het volgende:

[..]

ik dacht dat het sieraad een helix heette.
Maar het is een ringetje met een balletje in het midden.
Nee de plaats heet helix.

Als ik je goed begrijp heb je een gewone ball closure ring


Dan zit het waarschijnlijk wat strak. Probeer het ringetje een beetje open te trekken [eventueel aan iemand vragen of voorzichtig met een tangetje] dan valt het balletje er zo uit.
an urge to help mankind overcomes me
pi_62767162
Het is gelukt!
Wat zat dat ding strak zeg.
Nu heb ik mn staafje in
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:49:37 #285
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62769525
Hahaha en ik maar zeggen "draaien draaien", dacht dat er een staafje in zat.
BCR zijn echt vervelende dingen.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62801262
Nou hierbij dus mijn septum showen

6g (4mm)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 04:25:44 #287
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_62801600
Hierbij mijn piercing:

Is er helaas wel weer uit (na een jaar). Genezing van de wond bleek toch lastig. Spieren enzo die in de weg zitten.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_62801732
Niet lullig bedoeld, maar ligt het aan de foto of gaat je arm maar tot je elleboog.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 30 oktober 2008 @ 06:45:06 #289
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_62801748
Haha nee ligt aan de foto! Heb mn elleboog gebogen zeg maar
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2008 @ 07:50:01 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62801976
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:04 schreef hydraulix het volgende:
Nou hierbij dus mijn septum showen
[ afbeelding ]
6g (4mm)
Mooi.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2008 @ 07:50:21 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62801979
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 06:45 schreef FB14 het volgende:
Haha nee ligt aan de foto! Heb mn elleboog gebogen zeg maar
Kan je geen dermals daar laten zetten nu dan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62802429
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:04 schreef hydraulix het volgende:
Nou hierbij dus mijn septum showen
[ afbeelding ]
6g (4mm)
Septum is altijd goed
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:30:16 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62803418
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:04 schreef hydraulix het volgende:
Nou hierbij dus mijn septum showen
[ afbeelding ]
6g (4mm)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:12:06 #294
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_62804299
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 06:36 schreef Beach het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ligt het aan de foto of gaat je arm maar tot je elleboog.
Dat was mijn eerste gedachte ook .
Gave piercing, toffe plek, jammer dat ze altijd zo moeilijk doen met genezen...
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_62813356
Heeft er hier iemand een piercing in zijn/haar nek? Want daar twijfel ik al heel lang over om die een te zetten, maar ik ben bang dat het heel snel uitgroeit omdat het zo dicht onder het oppervlak zit en ik ben ook een beetje bang voor de pijn.

Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad en heb nu een offcentre labret. Van mjin wenkbrauw heb ik niks gevoeld eigenlijk en bij mijn labret voelde ik het alleen maar wat steken/prikken/gemeenachtig prikje.

So, I hope you can help me!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 30 oktober 2008 @ 15:48:38 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_62813624
Dermals niks dan? Daarmee is de kans op uitgroei wel kleiner. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik verder over piercings in de nek niet zoveel weet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_62815055
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft er hier iemand een piercing in zijn/haar nek? Want daar twijfel ik al heel lang over om die een te zetten, maar ik ben bang dat het heel snel uitgroeit omdat het zo dicht onder het oppervlak zit en ik ben ook een beetje bang voor de pijn.

Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad en heb nu een offcentre labret. Van mjin wenkbrauw heb ik niks gevoeld eigenlijk en bij mijn labret voelde ik het alleen maar wat steken/prikken/gemeenachtig prikje.

So, I hope you can help me!
Een vriendin van mij heeft er een gehad, die was na een half jaar eruit gegroeid.
Ze zei dat het niet veel pijn deed. Maar achteraf natuurlijk wel spijt, weggegooid geld.
Ik zou dan liever een microdermal nemen hoor. Geen pijn, beetje akelig gevoel, dat wel.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:48:05 #298
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_62826096
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft er hier iemand een piercing in zijn/haar nek? Want daar twijfel ik al heel lang over om die een te zetten, maar ik ben bang dat het heel snel uitgroeit omdat het zo dicht onder het oppervlak zit en ik ben ook een beetje bang voor de pijn.

Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad en heb nu een offcentre labret. Van mjin wenkbrauw heb ik niks gevoeld eigenlijk en bij mijn labret voelde ik het alleen maar wat steken/prikken/gemeenachtig prikje.

So, I hope you can help me!
Heb een tijdje terug een Duitser gezien met een piercing daar. Zag er erg mooi uit, en voor zover ik kon zien ook netjes genezen.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:49:44 #299
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_62826135
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kan je geen dermals daar laten zetten nu dan?
Ja, das een goed idee. Had er nog nooit van gehoord Binnenkort eens kijken of mijn piercer die ook zet. Heb je daarmee niet veel kans op infecties btw?
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:06:28 #300
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62828689
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:49 schreef FB14 het volgende:

[..]

Ja, das een goed idee. Had er nog nooit van gehoord Binnenkort eens kijken of mijn piercer die ook zet. Heb je daarmee niet veel kans op infecties btw?
nope! collega heeft er overigens 3 piercings zitten, genezing duurde lang net als een navel zeg maar
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:11:39 #301
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_62829078
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef scrub_nurse het volgende:
ze hebben geen microdermals
Wel . Bij de losse balletjes enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')