Tofquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:40 schreef Lyssa het volgende:
Ik ga ook waarschijnlijk twee dermals laten zetten zometeen, onder begeleiding van ChipsZak. ook in mn pols, maar verticaal en niet horizontaal zoals Chipsj heeft
Edit: owh ja, eerste piercing trouwens
Ik heb ook getwijfeld met deze piercing vanwege werk zoeken. Nu heb ik een baan en kan ik er desnoods pleisters over plakken als ze het heel erg storend vinden, maar ik denk dat het wel mee zal vallen met die dermals.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Zodra ik geld heb, durf, en een goede aanleiding heb (het moet een cadeautje voor mezelf zijn) laat ik een septum zetten
. Vind 't te tof om te laten, en is makkelijk te verbergen i.v.m. werk.
Jeeeeh
Pft lippiercings zijn net etensresten, een monroe net een puist, etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:55 schreef Twinky het volgende:
septum vind ik echt niks he, net alsof je snot in je neus hebt
je hoeft verder niks te doen, ik heb m ook na 8 jaar eruit gehaald en na een jaar dacht ik ik probeer nog eens. en toen was het gaatje nog gewoon open,behalve aan de onderkant van mn tong daar zat een vlies overheen gegroeid, die heb ik doorgeprikt en voila ik heb m weer (zonder verschijnselen overigens, was gewoon een littekenvlies, geen reactie gehad)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef Siegfried het volgende:
Dit weekend ga ik na 7 jaar afscheid nemen van mijn tongpiercing..
Ik begon em langzamerhand een beetje moe te worden, en nu is het moment gekomen om em eruit te halen![]()
Groeit zoiets na 7 jaar nog dicht? En moet ik nog ergens op letten? Is het alsnog een wond die moet genezen?
ja idd. daarom heb ik die ook allemaal nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pft lippiercings zijn net etensresten, een monroe net een puist, etc.
En net te vergeten piercings in je oor net oorsmeerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pft lippiercings zijn net etensresten, een monroe net een puist, etc.
Had jij niet ook zo een bulletplugretainer geval?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind die flip-over retainers echt kut. Die snotter ik zo m'n neus uit. Eerst gaan ze scheef zitten en dan pleuren ze er bijna uit. Ik gebruik altijd van die zwarte elastiekjes (net zoals bij oorpluggen) zodat het niet scheef gaat zitten.
Lol, wat onthoud jij voor dingen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had jij niet ook zo een bulletplugretainer geval?
[ afbeelding ]
Zoiets?
Nuttigequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol, wat onthoud jij voor dingen?Klopt. Ik gebruik hem alleen nooit meer omdat ik gewoon altijd een zichtbaar iets in kan/wil hebben, en anders kan hij er nu wel een paar daagjes uit zonder problemen. Maar zo'n bullet werkte echt perfect, en ik hoefde niet op te letten of hij nog goed zat of er niet uitpleurde ofzo.
Okay, cool! Ik zal je geupdate houden danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Je mag die van mij wel hebben, hij is 1,6 breed en mijn gat is inmiddels breder. Ik heb de juiste tools om hem steriel te maken hoor, dus je krijgt hem snot en bacterievrij, als je wil. MAar dan moet je het wel doen
Dit zijn dus mijn nieuwe dermalsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
PICS VAN LYSSA !
Dírect na het zetten; nu zit er een pleistah op.
[ afbeelding ]w00p
Sweetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
PICS VAN LYSSA !
[ afbeelding ]w00p
vet, heb er zelf 3 op de zelfde plekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
PICS VAN LYSSA !
[ afbeelding ]w00p
Heb je geen last van.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:12 schreef Memento-Mori het volgende:
mooi, ik vind t ook nog steeds een toffe plek maar zo onpraktisch, hand in je zak stoppen en dergelijke
*bankrekening checkt, dezxe week wordt m nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze week in utrecht, ik wil weleens zien hoe ze gezet worden
Mensen zullen me wel gaan bitchslappen nu, maar ik vond koelte tegen mijn gezwollen conch echt heel fijn. Volgens mij is kou niet zo best voor een echte ontsteking, maar het haal de dikte gewoon weg en daardoor de irritantie die je hebt door de druk en daardoor wordt het allemaal wat rustiger.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:29 schreef Twinky het volgende:
dit is mijn linkeroor:
[ afbeelding ]
Opvallend is, dat de onderste dik is, bovenste niet. Dit is eigenlijk pas gebeurd nadat ik twee maanden geleden mijn oor stootte tegen de rand van mijn dakkapel. Sindsdien heb ik er een 8mm staafje in en zit het bolletje ook niet zo mooi meer onder de rand. Iemand ervaring? advies? Ik heb ze sinds... februari. En er blijft viezigheid uitkomen, vooral de onderste dus.
op alloverpiercings welquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Beach het volgende:
Ik wil nu eigenlijk een staafje in mn andere oor![]()
En kan je staafjes ook los kopen, voor als ik mn ringetje zat ben?
Jahoor, in elke piercingshop (iets duurder) of webshop (goedkoper) kun je die kopen. Goedkoper maar langzamer dan Alloverpiercings is crazy-factory.com, hier betaal je 0,50¤ voor een staafje. Waar in je oor zit die piercing? Anders gewoon wat verschillende maten bestellen of op laten meten bij de piercer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:49 schreef Beach het volgende:
En kan je staafjes ook los kopen, voor als ik mn ringetje zat ben?
Ik zou hem uit angst voor ontsteking wel even laten zitten hoor. Ik heb zulke situaties wel eens met mijn conch, als het lang aanhoudt doe ik er een langer staafje in en maak ik het extra schoon met zout. Zou vanzelf over moeten gaan, is gewoon wat geïrriteerd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:29 schreef Twinky het volgende:
dit is mijn linkeroor:
[ afbeelding ]
Opvallend is, dat de onderste dik is, bovenste niet. Dit is eigenlijk pas gebeurd nadat ik twee maanden geleden mijn oor stootte tegen de rand van mijn dakkapel. Sindsdien heb ik er een 8mm staafje in en zit het bolletje ook niet zo mooi meer onder de rand. Iemand ervaring? advies? Ik heb ze sinds... februari. En er blijft viezigheid uitkomen, vooral de onderste dus.
Oh hehe, zie hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:20 schreef Beach het volgende:
Op de vorige pagina staat een foto
1.6mm komt het meeste voor zie ik op alloverpiercings en dat zal het ook wel bij mij zijn..en dan moet ik zeker voor barbell kiezen omdat daar al balletjes bijzitten?
nee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:54 schreef Beach het volgende:
Mag je trouwens al wisselen als je hem pas een week hebt?
Ik zou eerst 8 proberen, dat is toch al een aanzienlijk verschil. Ik weet niet precies wat ik erin heb zitten (dacht ook 8) maar hij gaat wel sneller irriteren met een korter staafje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:07 schreef saaw het volgende:
[..]
nog iemand hier met een conch? ik heb er al tijden [vanaf het zetten] een 10mm staafje erin maar wil graag en kortere want mijn haar blijft er steeds achter hangen
maar hoe kort kan het ongeveer?
heb gee zin om 4 maten te moeten kopen om te proberen
Ik heb er gewoon een barbell inzitten, vind dat balletje aan de achterkant mooier dan een labretachterkantjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:27 schreef NieTTus het volgende:
Doen jullie bij de conch dan een labret staafje erin, of gewoon een staafje met balletje aan beide kanten?
Ik draag een labretstaafje van 5mm, want van een staafje met twee bolletjes krijg ik een zeer oor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:27 schreef NieTTus het volgende:
Doen jullie bij de conch dan een labret staafje erin, of gewoon een staafje met balletje aan beide kanten?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb hier een bioplast liggen met 4 ongebruikte staafjes (1.2mm verschillende lengtes) en een 14krt gouden bloem met zirkonia liggen(die je erin draait). ik en bioplast gaat fout, ik bijt dat echt helemaal kapot...
Ik wil me MD wisselen maar geen zin om naar de piercer te gaan, wel onwijs gave gezien op alloverpiercings
De plugs zijn van siliconen, dus echt 'klikken' doet het niet, maar verder is het inderdaad zoals jij het zegt. Super leuk! Ikzelf heb een wit en een zwart paar gehad. Het zijn gewoon zachte plugs met een gat en omdat het rubberachtig is, vallen die kralen er ook niet uit. Zolang je je aan de maat houdt die KAOS/AOP opgeeft kun je er alle ronde kralen in kwijt die je maar wilt! Oneindig variëren, erg leuk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:32 schreef Leinonlein het volgende:
Weet iemand hier trouwens iets van "Gem plugs"? Zie dat op AOP (http://www.alloverpiercings.nl/uploads/product/thumb_3901.jpg). Moet je deze pluggen kopen en kun je deze opzetstukjes (bv http://www.alloverpiercings.nl/pages/view_image.php?sSrc=http%3A//www.alloverpiercings.nl/uploads/product/3912.jpg&iWidth=283&iHeight=283&sAlt=3912) er zo inklikken oid? Ben wel benieuwd want het ziet er mooi uit en is niet duur ook.
Klinkt wel vet, ik ga het ook eens bestellen denk ik. Zijn die opzetstukjes helemaal rond, of zijn ze plat? En zie je die siliconenrand eromheen goed zitten? Heb je niet toevallig een foto met zulke pluggen in?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
De plugs zijn van siliconen, dus echt 'klikken' doet het niet, maar verder is het inderdaad zoals jij het zegt. Super leuk! Ikzelf heb een wit en een zwart paar gehad. Het zijn gewoon zachte plugs met een gat en omdat het rubberachtig is, vallen die kralen er ook niet uit. Zolang je je aan de maat houdt die KAOS/AOP opgeeft kun je er alle ronde kralen in kwijt die je maar wilt! Oneindig variëren, erg leuk.
Maar ja, mijn oren en KAOS, net als al het overige buigzame spul, dat gaat niet samen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
waar zit je MD? je kan bij allover ook n verwissel tang kopen,maar ik verwissel m atijd gewoon zo
Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
lijkt me heel mooi!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..![]()
Puur de interesse voor piercings, ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet..![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezit
heb het even voor je getekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me heel mooi!
horizontaal of verticaal naast elkaar?
en is dat niet heel lastig met scheren?
Pft I envy you! Ik ben nogsteeds niet verder dan 2.nogwat, omdat ik steeds vergeet sieraden te kopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:26 schreef hydraulix het volgende:
Yeey, ik heb mijn doel bereikt met mijn septumpiercing
6 gauge (4mm). Wilde het eerst zelf laten stretchen met behulp van een pincher, maar ik zat flink te klooien en ging uiteindelijk maar naar Classic Ink & Mods. Sharon was er niet, maar werd toen goed geholpen door Guillermo (toffe gast!). Met een taper én door het te laten doen ging het stukken makkelijker. Was een redelijk pijnlijke ervaring met flinke traanogen, maar toen éénmaal de bulletretainer erin zat viel het mee.
De eerste dagen was het flink gevoelig. Nu ben ik een weekje verder en merk er gelukkig weinig van. Laat het nog wel even goed genezen voordat ik van sieraden ga wisselen (foto's voor de geïnteresseerden komen komen ooit wel), maar kan niet wachten om mijn zwarte pincher erin te doen. Stiekem zou ik wel verder willen gaan, maar qua sieraden valt het dan gauw tegen en wordt het té massief in je gezicht IMO. Kudos aan Sharon, zij heeft mijn septumpiercing echt mooi gezet (vrij hoog).
Ik ben het deels eens met ParanoidEv over die flip-over retainers. Bij mij zaten ze (ingeklapt) wel goed, maar als ik het uitklapte konden ze er inderdaad makkelijk uitvallen en zag het er raar uit (Mijn vader noemde het ook 'snotjes')
page cannot be foundquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Oja, als je wil checken of een studio uberhaupt wel een vergunning heeft om te mogen piercen:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/
En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
En als je op vergunninghouders klikt? Dan doet hij het bij mij dus niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kandanou, bij mij thuis wel en op deze andere pc ook.
Labret moet sowieso eerst een tijdje genezen. Of en hoe lang je 'm uit kunt laten verschilt heel erg per persoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef jakkop het volgende:
Even paar vraagjes
Labret:
Hoe lang kandie uit?
Stretching:
Kostda ongeveer?
Hoe werkt het? Rammen ze er een gat in en kan je vervolgens de "pinnen" en de ringen mee naar huis nemen en ze zelf om de zoveel tijd vergroten? Of moet je terug iedere x als je em groter wil?
Tot hoe groot kunnen ze nog dicht groeien?
Je neemt die taper, smeer deze in met olie en schuif 'm vanaf 't smalle deel je oor in.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:12 schreef jakkop het volgende:
Jamaar hoe ga je dan van maat 0 naar maat 1?
Aiii das kut! Snel ook... Gelukkig heb ik een vert. en nergens last vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik had een labret, maar uitgedaan omdat ik geen tandvlees meer heb, na een jaar prikte ik hem er zo doorheen, nu istie weer 8 maanden eruit, en wederom kan ik hem er zo inprikken.
Okee nu volg ik je niet meerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je neemt die taper, smeer deze in met olie en schuif 'm vanaf 't smalle deel je oor in.
Oh sorry, ik dacht dat je oren al gepierced warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Okee nu volg ik je niet meer
Er moet toch eerst een gat zitten voordat je er iets doorheen kan steken?
Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
eskimo?
ik had me labret nog maar kort maar mijn mondje is gewoon enorm gevoelig, over een eskimo heb ik nog nagedacht maar lijkt me soms heel irri.
Hier precies hetzelfde verhaal. Ik denk zelfs dat je hem minder voelt zitten dan een gewone labret.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
binnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:22 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
1,6 x 7 mm
¤4,00 inc verzendkosten
Al denk ik dat een labret ook geen 'overlast' geeft, lijkt mij het ook waarschijnlijker dat je een labret meer zou voelen dan een eskimo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde verhaal. Ik denk zelfs dat je hem minder voelt zitten dan een gewone labret.
Kan wel als je fatsoenlijk stretched. Mijne zullen niet meer compleet dichtgroeien (te snel stretchen, heb ze al een tijd) maar ach, dat komt later wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:33 schreef jakkop het volgende:
Nou, wel iets groter dan 3 mm.
Max. dit: [ afbeelding ]
Dat is 8 mm ofzo?
Maar dan kan het zeker niet meer dichtgroeien?
ik kan soms heel onbewust lopen stressen en dat ga ik lopen bijten op mijn lip, ik beet ook altijd op mn labret staafje, en soms met zoenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom lijkt een eskimo je irritant? Ik heb nergens last van, en het heeft me ook nergens bij geërgerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |