saaie zeiksnorquote:
Goeie rush, prachtig afgemaaktquote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil die goal van Granqvist zien.
Dat was niet echt een troll maar meer een grapje op de reactie die hij gequote had.quote:Op zondag 14 september 2008 16:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Sjimz, ik weet dat je voor ajax bent maar haal die troll-reactie van Longmen dan ook weg!
Dit was de eerste reactie van een Feyenoord supporterquote:Op zondag 14 september 2008 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in 2 jaar. Wat een topprestatie van Marco.
Dit was de reactie er op terug.quote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Feyenoord boven Ajax, voor de eerste keer in 2 jaar, wat een topprestatie van Verbeek.
Sowieso weinig mooie goals deze speelronde, heb er eigenlijk maar 2 gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond die goal van Granqvist eigenlijk wel meevallen, werd niet echt goed verdedigd.
Wat zei hij?quote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef Longmen het volgende:
van Halst had wel gelijk over Sno
Tja daar hebben we Van Halst niet voor nodig om dat te zien, toch?quote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat hij dienend en sneller moet spelen.
Dat ziet Ray Charles ook wel.quote:Op zondag 14 september 2008 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja daar hebben we Van Halst niet voor nodig om dat te zien, toch?
Dat scheelt al een beetjequote:
Kloon van?quote:Op zondag 14 september 2008 16:43 schreef Kopbal het volgende:
Van Basten: 'Roda dat het ons ontzettend moeilijk heeft gemaakt'.![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 14 september 2008 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Amoah vandaag gescoord dan Humberto?
Lekker scherp.quote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh de eretreffer is dus gevallen. Dat was me ontgaan.
quote:
Lastige wedstrijd voor Utrecht.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen Utreg - WillemII
VSquote:Michel Vorm
Tim Cornelisse (C)
Sander Keller
Francis Dickoh (Gha)
Mihai Nesu (Roe)
Michael Silberbauer (Den)
Vito Wormgoor
Simon Cziommer (Dui)
Leroy George
Morten Skoubo (Den)
Loïc Loval (Glp)
quote:Maikel Aerts (C)
Jens Janse
Danny Schenkel
Rens van Eijden
Léo Veloso (Bra)
Danny Mathijssen
Ibrahim Kargbo (SLe)
Said Boutahar
Mehmet Akgün (Dui)
Ibad Muhamadu
Frank Demouge
Ach ja, ik vind het wel lief dat ze zo met mijn cluppie bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De eerste 2 nummers die worden gezongen bij Utrecht - Willem 2: En wie niet springt is een jood, en heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam
Ik kijk, maar ga niet -verder kijken- neequote:
Zo vroeg in het seizoen al voetbalmoe?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik kijk, maar ga niet -verder kijken- neeBen beetje voetbalmoe ff en zo'n geweldige wedstrijd is het niet.
afgelopen week al zo'n 10 a 11 wedstrijden volledig gezienquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo vroeg in het seizoen al voetbalmoe?
Wat zei die mafkees nou weer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Loen
Wil de feiten ook nooit onder ogen zien.
Dat Willem II niet zozeer de veel betere kansen had.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat zei die mafkees nou weer?
Droeftoeter eerste klas inderdaad, als dat de opvolger van Willem wordt dan wordt je ook niet vrolijk als Utrechtsupporter.quote:
Dan heb je dus echt een schiet tent met altijd priijs.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Greene moet inderdaad in de basis JP.
eredivisie livequote:
http://www.atdhe.net/live-tv-259.htmlquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:47 schreef 9christensen het volgende:
livestream?
dat kan ik niet betalenquote:
Dodgy site.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-259.html
Vergeet je klapper niet..quote:
nee, touzani en die nigeriaan staan achterinquote:
Ik vond de 2e keuze (Karel) beter, maar ik snap waarom ze die naam niet hebben gekozen.quote:
Ik moest nog wat eten fixen, douchen en nu boodschappen doen dus heb 1e helft overgeslagen... maar goed ook zo te lezenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef 9christensen het volgende:
typische zaterdagavond kwart voor 7 wedstrijd
Doorgebroken speler vasthouodenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Serieus? Wat heeft hij gedaan?
Hoe dat danquote:
Mjah.... Vind het persoonlijk een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel terechte kaart VS?
Talentje hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef TheArt het volgende:
Van Wolfswinkel
Zap ik net over omdat het me met die rode kaart bij heracles leuker leekquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef TheArt het volgende:
Van Wolfswinkel met de 1-0 voor Vitesse.
Als het terecht is, zou ik niet weten waarom hij daar geen rode kaart voor mag geven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Wat een sjap die Van Egmond. Zo'n kaart geef je niet in de eerste minuut. Nu al geen wedstrijd meer. GG.
Hij houdt zich aan de regels is. Doorgebroken speler = rood. Of het nou in de eerste minuut is of in de negentigste.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Wat een sjap die Van Egmond. Zo'n kaart geef je niet in de eerste minuut. Nu al geen wedstrijd meer. GG.
Even vasthouden. Was een overtreding, daar niet van. Maar godverdomme man, daar geef je een rode kaart voor in de 60ste minuut ofzo... en dan nog misschien ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na 2 minuten al rood bij Grunn? Wat deed die gast in godsnaam?
Wat een bullshit. In de eerste minuut is het geen rood, maar in de 60e minuut welquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Even vasthouden. Was een overtreding, daar niet van. Maar godverdomme man, daar geef je een rode kaart voor in de 60ste minuut ofzo... en dan nog misschien ook weer niet.
Keloel, regels zijn regelsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Even vasthouden. Was een overtreding, daar niet van. Maar godverdomme man, daar geef je een rode kaart voor in de 60ste minuut ofzo... en dan nog misschien ook weer niet.
Klopt, als iedere scheidsrechter dat doet, elke regel naleven volgens het boekje, dan is dit geval minder zuur. Er bestaat ook nog zoiets als 'in de geest van de wedstrijd fluiten'. En ja vaak wordt volstaan met een gele kaart voor een gelijkwaardige overtreding op die plek van het veld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een bullshit. In de eerste minuut is het geen rood, maar in de 60e minuut wel
In de geest van de wedstrijd fluiten? De wedstrijd was 1 minuut oudquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:02 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Klopt, als iedere scheidsrechter dat doet, elke regel naleven volgens het boekje, dan is dit geval minder zuur. Er bestaat ook nog zoiets als 'in de geest van de wedstrijd fluiten'. En ja vaak wordt volstaan met een gele kaart voor een gelijkwaardige overtreding op die plek van het veld.
Maar goed, veel plezier met je
Kijk gewoon op de plekken waar altijd streams te vinden zijn.quote:
Ach donder toch op met die smileys. Als dit ons aller Ajax overkwam was het fokforum te klein...quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In de geest van de wedstrijd fluiten? De wedstrijd was 1 minuut oud
Net als dat nu de Grunners het niet fijn vinden. Zijn alleen wat minder massaal aanwezig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ach donder toch op met die smileys. Als dit ons aller Ajax overkwam was het fokforum te klein...
Rood is rood. Dan boeit het niet of het de 1e of de laatste minuut is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ach donder toch op met die smileys. Als dit ons aller Ajax overkwam was het fokforum te klein...
Zeur niet, als de scheids vindt dat het een rode kaart is, is het z'n goed recht die te trekken toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Rood is rood toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Bordeaux roodquote:
Daar was mn hoop ook ff op gevestigd. Volgens het boekje is dit gewoon rood. Punt is, veel te vaak wordt er slechts geel voor gegeven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:15 schreef The_Verve het volgende:
Van de doorgaans laffe Van Egmond had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat hij geel zou geven. Ik kwam tijdens de herhaling de kamer binnenlopen en mijn eerste gedachte was: "Dat is al de tweede gele kaart voor Femi..."
Hopelijk slaat Van Egmond nu aan het marchanderen...
Dat zou me daar toch kut zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:17 schreef Prosac het volgende:
van Egmond wil nog wel eens erg graag consequent zijn en compenseren, dus zou maarzo rood kunnen vallen voor Heracles vanavond.
Dat vond de scheids ookquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef Ungeheuer het volgende:
Godverdehoeren! DIe closeup van Barbara, dat was opeens schrikken.
Ja lekker kan je het niet noemen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef Ungeheuer het volgende:
Godverdehoeren! DIe closeup van Barbara, dat was opeens schrikken.
Ook lekker origineel daarquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:58 schreef Happel het volgende:
Toppertje: Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo, Ajax moet dood, Az moet kapot en op zondag schoppen we Feijenoord verrot.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:06 schreef Prosac het volgende:
Fledderus erin, we spelen weer met 11 man.
Voorlopig staan jullie nog achterquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:06 schreef Prosac het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef Prosac het volgende:
YES!!!
Matthijs erin, wij gaan winnen!
Spelen we met 9 man en een paardekop.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:18 schreef Prosac het volgende:
YES!!!
Matthijs erin, wij gaan winnen!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:15 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe gaat het in Alkmaar? Of heeft die een eigen topic?
Voor de mensen achter het doel is het minder. Nou ja, er hangt gelukkig een net...quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:26 schreef Prosac het volgende:
toch mooi dat Fledderus constant van afstand wil schieten
Serieus? Waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:28 schreef Ungeheuer het volgende:
Eigen topic toch?
Volgend jaar dus de opvolger van Stekelenburgquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:42 schreef Prosac het volgende:
Het wantrouwen wat ik enigzins had tegen Luciano is voorlopig toch wel geheel weg. Wat een reddingen weer.
Vermeer dus niet zo geniaal als sommigen roepen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgend jaar dus de opvolger van Stekelenburg
Ik zie Vermeer niet zo vaak, maar ik vind hem geen Ajax1 keeper nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vermeer dus niet zo geniaal als sommigen roepen?
Goed teken als je Vermer niet vaak zietquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie Vermeer niet zo vaak, maar ik vind hem geen Ajax1 keeper nee.
6 mln plus Gentenaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:44 schreef denthemen het volgende:
Luciano is echt een topper
Ik weet niet of Luciano in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort...quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgend jaar dus de opvolger van Stekelenburg
Onzin hij wisselt als een slappe kutquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:24 schreef Prik0 het volgende:
Louis met de gouden wissel. Alleen toptrainers zien dat!
Wat hebben PVS en AZ met Feyenoord Ajax temaken? NIKS!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:29 schreef Prosac het volgende:
Opmerkelijk.. algemene mening was dat PSV wel even zou winnen van AZ.. dat beloofd wat voor morgen.
Inderdaad, ik zie het verband direct!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:29 schreef Prosac het volgende:
Opmerkelijk.. algemene mening was dat PSV wel even zou winnen van AZ.. dat beloofd wat voor morgen.
Tot de goal viel er weinig te melden, dus waarom daarvoor posten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:32 schreef Prosac het volgende:
ah gossie, de Ajacieden melden zich direct.
hap hap
quote:
Inderdaad, Egmond floot 2e helft voor iedere duikelpartij van Groningen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
hahahaha, van de 3 minuten blessuretijd hebben we daadwerkelijk 15 seconden gevoetbald.
Hij heeft de 2e helft niet in de vorm van een rode kaart gecompenseerd, maar toch hadden jullie hem wel opeens extreem mee. Egmond is zo'n droeftoeter, hij is niet partijdig, maar gewoon slecht. Het is altijd maar bidden dat hij een beetje in je voordeel fluit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:17 schreef Prosac het volgende:
van Egmond wil nog wel eens erg graag consequent zijn en compenseren, dus zou maarzo rood kunnen vallen voor Heracles vanavond.
Met succesquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:06 schreef Prosac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Met dank aan het Almeloose publiek dat Luciano graag een vuurtje wilde aanbieden. Daar maakte hij uiteraard dankbaar gebruik van.quote:Op zondag 21 september 2008 01:54 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, Egmond floot 2e helft voor iedere duikelpartij van Groningen.Blessuretijd zelf bewust bijgehouden, fucking 1 minuut speeltijd.
Hij had het stil moeten leggen. Maar als je laat doorspelen en omroepen voldoende vindt dan moet je niet vervolgens na 1 minuut pure speeltijd in de extra tij afluiten.quote:Op zondag 21 september 2008 11:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met dank aan het Almeloose publiek dat Luciano graag een vuurtje wilde aanbieden. Daar maakte hij uiteraard dankbaar gebruik van.
Daarom ben ik ook een voorstander van zuivere speeltijd. Gisteren bij Kickers Emden - Paderborn '06 geweest. Daar hadden ze wel 15 minuten langer moeten doorspelen om het gerek van Paderborn te kunnen compenseren.quote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij had het stil moeten leggen. Maar als je laat doorspelen en omroepen voldoende vindt dan moet je niet vervolgens na 1 minuut pure speeltijd in de extra tij afluiten.
Dat krijg je met Oost.quote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef Jovatov het volgende:
ENORME kans voor de Graafschap zojuist, maar hij wist hem naast het doel te werken
quote:Op zondag 21 september 2008 09:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar slaat dat met 3D poppetjes in de TT op?De graphics van de NOS bij de opstellingen enzo, voor de samenvatting aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Meer op Jan van Halst en 'Piero'quote:Op zondag 21 september 2008 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De graphics van de NOS bij de opstellingen enzo, voor de samenvatting aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |