abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 03:09:03 #101
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_76666249
quote:
Op maandag 11 januari 2010 03:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd toch snel
Jij hebt trouwens echt mijn ondertitel gestolen... Ik had hier echt máánden "Mr. Brightside" als sub...
pi_76666550
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Hmmm... dit is interessant topic! Ik heb aardig wat mannelijke vrienden en heb het van beide kanten mee mogen maken (ja, ook meisjes kunnen in die zogenaamde friendzone raken). Maar eigenlijk denk ik dat het beginstadium dat je elkaar leert kennen gewoon erg belangrijk is!
Nee hoor, dat kunnen vrouwen niet. Mannen kunnen verscheidene redenen hebben om niet naar bed te gaan met een vrouw, maar omdat ze zo'n goede vriendin is, is er niet één van. Als een vrouw redelijk aantrekkelijk is (seksueel, lichamelijk of geestelijk) en vrijgezel, en de situatie doet zich voor, zal een man er voor gaan. Bij vrouwen is dat anders.
pi_76680777
quote:
Op maandag 11 januari 2010 03:09 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Jij hebt trouwens echt mijn ondertitel gestolen... Ik had hier echt máánden "Mr. Brightside" als sub...
Okeu... nou ik loop hier net een paar weken rond en lees/post eigenlijk sinds een paar dagen op het forum, dus het was niet met opzet En toevallig vind ik dat ook gewoon een briljant nr. van The Killers
Maar als je het heeeeeeeeel erg vind gezien je schijnbare status op fok, dan wil ik het ook wel in een ander nr. veranderen hoor... Smile you mean it ofzo. Of zit daar ook al een copyright op? :

[ Bericht 10% gewijzigd door MidnightB00m op 11-01-2010 15:39:30 ]
pi_76680922
quote:
Op maandag 11 januari 2010 05:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee hoor, dat kunnen vrouwen niet. Mannen kunnen verscheidene redenen hebben om niet naar bed te gaan met een vrouw, maar omdat ze zo'n goede vriendin is, is er niet één van. Als een vrouw redelijk aantrekkelijk is (seksueel, lichamelijk of geestelijk) en vrijgezel, en de situatie doet zich voor, zal een man er voor gaan. Bij vrouwen is dat anders.
Waarom is dat bij vrouwen anders? Ik dat bij vrouwen/meiden waarbij zo'n situatie voordoet er een groot deel ook net zo goed voor gaat dan hoor...
pi_76681042

[ Bericht 100% gewijzigd door MidnightB00m op 11-01-2010 15:38:20 ]
pi_76682467
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:30 schreef styliste het volgende:

[..]

Ja dat kan, en dan nog zijn er meerdere mogelijkheden.
Je kan zo'n jongen in de friendzone plaatsen omdat je die gevoelens niet meer hebt maar het kan ook zijn dat ze er nog wel zijn maar je het idee hebt dat die gevoelens van zijn kant weg zijn. Als vrouw zijnde wil je hem dan toch zo dichtbij mogelijk houden. En hoe doe je dat dan het veiligst? Juist.. de friendzone...
Bedankt!

hmm, ze weet volgensmij wel dat mijn gevoelens er nog wel zijn, en zelf denk ik ook wel dat ze mij nog wel leuk vind, maarja, wij mannen kunnen dat maar slecht inschatten geloof ik
pi_76683508
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Waarom is dat bij vrouwen anders? Ik dat bij vrouwen/meiden waarbij zo'n situatie voordoet er een groot deel ook net zo goed voor gaat dan hoor...
De kans dat een man er voor gaat is vele vele vele malen groter. Vrouwen vinden 'anders gaat de vriendschap misschien kapot' veel belangrijker dan mannen als het op seks komt.
pi_76685983
Enige manier om uit een friend-zone te komen is om compleet een ander persoon te worden. Je zit er immers niet voor niets.
pi_76688082
Ik heb niet alles gelezen, maar even een reactie;

Blijkbaar gebeurd het niet alleen bij mannen, want ik zelf zit ook in de 'friendszone' bij een jongen.
Paar maanden geleden zijn we (in mijn ogen) begonnen met 'daten', hij vroeg mij uit, super enthousiast en amicaal..Alleen gebeurde er vervolgens van zijn kant helemaal niets. Geen flirten, geen teasen, geen subtiele aanrakingen. Hij heeft gezegd dattie me een leuke meid vind, maar alles blijft vriendschappelijk. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik normaal gesproken niet mag klagen als het om aandacht van mannen gaat.
We zien elkaar nog steeds regelmatig en hebben dan echt een superleuke tijd. Maar blijkbaar ziet hij mij toch echt als een 'gewone vriendin'. En nee, hij is geen verlegen type, bovendien kun je dat merken aan iemand. Hij is juist een heel spontaan en open persoon.
Anyway, had dit nog nooit meegemaakt bij een jongen...heb zelfs al overwogen of die homo is..
pi_76688290
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef _Ruby_ het volgende:

Blijkbaar gebeurd het niet alleen bij mannen, want ik zelf zit ook in de 'friendszone' bij een jongen.
Paar maanden geleden zijn we (in mijn ogen) begonnen met 'daten', hij vroeg mij uit, super enthousiast en amicaal..Alleen gebeurde er vervolgens van zijn kant helemaal niets. Geen flirten, geen teasen, geen subtiele aanrakingen. Hij heeft gezegd dattie me een leuke meid vind, maar alles blijft vriendschappelijk. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik normaal gesproken niet mag klagen als het om aandacht van mannen gaat.
We zien elkaar nog steeds regelmatig en hebben dan echt een superleuke tijd. Maar blijkbaar ziet hij mij toch echt als een 'gewone vriendin'. En nee, hij is geen verlegen type, bovendien kun je dat merken aan iemand. Hij is juist een heel spontaan en open persoon.
Anyway, had dit nog nooit meegemaakt bij een jongen...heb zelfs al overwogen of die homo is..
Misschien durft-ie niet duidelijk te zijn, ontbreekt 't 'm aan guts en moet jij eens initiatief tonen.
pi_76688384
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien durft-ie niet duidelijk te zijn, ontbreekt 't 'm aan guts en moet jij eens initiatief tonen.
Misschien wel, maar ik detecteer totaal geen greintje interesse bij hem.
Bovendien, het welbekende probleem, ik ben bang de friendschap kwijt te raken
pi_76688410
Ik heb trouwens al een keer voorzichtig wat flirts zijn kant op gegooit, is die nooit op in gegaan...
Nou, dan weet je het wel
pi_76688911
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef _Ruby_ het volgende:

100% zeker dat als jij in een regenjas bij hem aan de deur komt (en alleen een regenjas), dat hij er voor gaat.
pi_76689240
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik heb trouwens al een keer voorzichtig wat flirts zijn kant op gegooit, is die nooit op in gegaan...
Nou, dan weet je het wel
hmm ja, als die daar totaal niet op reageert, ja dan lijkt het mij wel vrij duidelijk idd, tenminste dat zou ik wrs ook doen

en ja mannen kunnen vrouwen ook best in de friendzone plaatsen, niet alle mannen denken alleen aan sex, ik heb ook best wel mooie vriendinnen maar daar zou ik geloof ik echt niet zomaar mee het bed in duiken.
maarja ik ben wrs ook maar een zeldzaam geval
pi_76691371
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:34 schreef _Ruby_ het volgende:
Nou, dan weet je het wel
Zo werkt het bij mij niet ... ik ga nooit serieus in op flirts van vriendinnen. Als ze serieus en duidelijk tegen mij zegt dat ze méér wil (danwel seks, danwel relatie) ga ik er pas over nadenken. Straks is het een 'grapje' en wordt het ongemakkelijk.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:56 schreef guan86 het volgende:
[..] ik heb ook best wel mooie vriendinnen maar daar zou ik geloof ik echt niet zomaar mee het bed in duiken.
maarja ik ben wrs ook maar een zeldzaam geval
Niet echt zeldzaam hoor, je wil natuurlijk niet die vriendin kwetsen, door misbruik van haar te maken.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_76692912
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:46 schreef mahlah het volgende:

[..]

Zo werkt het bij mij niet ... ik ga nooit serieus in op flirts van vriendinnen. Als ze serieus en duidelijk tegen mij zegt dat ze méér wil (danwel seks, danwel relatie) ga ik er pas over nadenken. Straks is het een 'grapje' en wordt het ongemakkelijk.
Dat dus.
pi_76696061
[
quote:

[..]

[..]
En als het nou van een 'vriendin' komt die je nog maar een paar weken kent? Dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden, niet?
pi_76700544
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:16 schreef _Ruby_ het volgende:
[
[..]

En als het nou van een 'vriendin' komt die je nog maar een paar weken kent? Dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden, niet?
Dan is het geen vriendin .. een meisje komt pas in de friendzone van me, als voor mij de seks is uitgesloten (ofwel vanuit haar kant, ofwel als ik beter kan krijgen)
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_76702794
quote:

Niet echt zeldzaam hoor, je wil natuurlijk niet die vriendin kwetsen, door misbruik van haar te maken.
ja hoor JIJ snapt het
  maandag 11 januari 2010 @ 23:50:09 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76704698
Ja ik heb ook vrouwen in mijn friend zone zitten. Ze zijn opzich wel leuke vrouwen en ik zou zeker seks met hun willen, maar zij willen meer. En ik heb gewoon geen zin in drama, dus ik blijf liever gewoon vrienden met hun.

Niet vergeten, seks verandert alles.

En als een jongen uit de friend zone wilt, dan moet hij weten waarom hij in de friend zone zit. Lang niet altijd zal een jongen uit de friend zone kunnen, maar ik ken wel wat success verhalen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_76709831
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Toch komt het wel gewoon voor, vrienschappen tussen man en vrouw.

Hoe werkt het dan voor een man? Zoals ik het zelf zie (en dan helpt het dat ik toevallig ook man ben ) bedenk je bij het kennismaken met een vrouw na een paar minuten al hoe fuckable deze vrouw precies is en dus wáár die vrouw precies terechtkomt op jouw ladder.

Als betrokkene erg hoog terechtkomt, dan gaat die factor voor de man een hele grote rol spelen tijdens hun vriendschap; als hij bij de vrouw in de friendszone zit, is deze vriendschap dus behoorlijk scheef want hij heeft nogal andere motieven dan zij.

Als ze echter heel laag terechtkomt dan zal hij er niet veel meer over nadenken (hij heeft immers vrouwen op die ladder op veel hogere posities staan waar hij zijn vuige gedachten op richt) en kan er dus een normale, gelijkwaardige vriendschap ontstaan.
Zit wat in. Ik denk ook dat een factor is hoe open je met elkaar communiceert over het hele thema. Ik heb bijvoorbeeld zelf gemerkt dat toen ik seksgevoelens begon te krijgen voor een vriend en dat aangaf en hij dat niet zo had dat dat maakte dat dat meer gelijk ging lopen. Omdat je weet hoe de ander zich voelt kun je je daarop instellen en afstemmen. Dat heeft natuurlijk geen zin als je al zwaar verliefd op iemand bent, maar ik word niet meer zo zwaar verliefd als ik niet voel dat er een grote kans is dat dat een kans van slagen heeft.

Nou ja ik weet inmiddels dat vriendschap met een man heel goed kan, sterker nog ik kan lekker met hem knuffelen en logeren en dat gaat prima zolang we elkaar maar op de hoogte houden van hoe we erin staan. Ik kan me voorstellen dat als je niet goed met elkaar praat dat de één veel eerder van alles gaat voelen dan de ander en dat uit elkaar gaat lopen.
Ik bedoel, ik sta voor hem inmiddels zwaar hoog op de fuckladder maar hij vind het niet moeilijk om dat idee los te laten. Veel mannen lijken te denken dat fysiek zijn meteen met seks moet en dat het zonder niet leuk is. Hij kan dat los van elkaar zien en daarom kunnen we ook zo heerlijk knuffelen en tegen elkaar aan liggen en kan zowel ik als hij daar van genieten om het knuffelen zelf.
zelfde als diginoob
pi_76709863
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:06 schreef Walging het volgende:

Ik denk dat vrouwen meer behoefte hebben aan vriendschap (met mannen), zij zullen dus wél attent en belangstellend zijn naar mannen toe die hen op seksueel gebied niet interesseren, omdat zij een vriendschap met hen nastreven. Een man (die haar wel ziet zitten) zal dit soort acties opvatten als signalen dat zij meer wil, en hij zal aan blijven modderen met die vriendschap omdat hij denkt dat hij kans maakt. Wanneer hij 'de sprong' waagt, en zij wijst hem af, is hij hoogst verbaasd omdat zij hem in zijn ogen toch echt wel interessant vond, waarom deed ze anders zo? Waarschijnlijk zal de vrouw zeggen dat ze niets met hem wil omdat hij zo'n goede vriend is en ze dat niet wil verpesten, maar eigenlijk is het zo dat hij in de eerste plaats zo'n goede vriend geworden is omdát ze niets met hem wil, dat zegt ze alleen niet omdat ze 'aardig' wil zijn.

Ziehier een voorbeeld van wat ik bedoel met communicatie kan dingen gelijk trekken. Als die man van meet af aan had gevraagd wat de betreffende vrouw met die signalen bedoeld, of als die vrouw dat had uitgelegd, had hij niet hoeven denken dat hij een kans maakte op die manier en kan hij zich op een ander type relatie instellen en kijken of dat is wat hij wil. Probleem al een stuk minder een probleem.

Je hoeft jezelf niet verliefd te laten worden om eens wat uit te spreken. Je kan ook bij welk gevoel dan ook daar iets mee doen of dat zeggen. Altijd leuke gespresstof ook.
zelfde als diginoob
pi_76717104
'de fuckladder'
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:53:03 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_76721291
Ja kijk, omdat je geen nee zal zeggen tegen seks betekent niet dat je geen vrienden met een mooie meisje kan zijn. Ik heb ook genoeg van de mooie vriendinnen die ik gewoon als vriend ziet. Natuurlijk als een van hun 's avonds bij mij toe komt en naakt op mijn bed gaat liggen dan zou ik haar wel neuken. Maar dat betekent niet dat ik niet gewoon met hun kan chillen en uitgaan zonder gevoelens erbij te krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')