en wat heb je dan precies geleerd in dit topic?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:49 schreef Xeanor het volgende:
Walging postte precies wat ik met dit topic te weten had willen komen. [ afbeelding ]
Verdere bevestiging van een aantal dingen die ik wel al wist, en sommige dingen die ik vermoedde. Het zijn trouwens leuk gedetailleerde posts, sommige kleine details had ik eigenlijk nog nooit over nagedacht of dat zo zou zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en wat heb je dan precies geleerd in dit topic?
Tofquote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ludootje het volgende:
Een erg leuke blog die ook dieper op de friendzone in gaat: http://nondatinglife.blog(...)ive-friend-zone.html
Erg grappig geschreven en erg herkenbaar. Ik raad iedereen dan ook aan de hele serie posts over daten door te lezen.
Deel 1 was ook leukquote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Ludootje het volgende:Deze verscheen ineens weer in mijn AT.
Inderdaad, ik hem me krom gelachen over dat stukje
Amen to thatquote:Op woensdag 17 september 2008 12:42 schreef Ludootje het volgende:
Om toch even met dit juweeltje aan te komen, vond hem wel toepasselijk voor dit topic:
[..]
Met dank aan je goede vrienden van Bash.org
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:08 schreef Ludootje het volgende:
Een erg leuke blog die ook dieper op de friendzone in gaat: http://nondatinglife.blog(...)ive-friend-zone.html
Erg grappig geschreven en erg herkenbaar. Ik raad iedereen dan ook aan de hele serie posts over daten door te lezen.
Andersom zou een vrouw nooit met een vriend neuken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind de hele friendszone gedoe eigenlijk bullshit. In het echt is het niet zo zwart op wit. Ik heb vroeger relaties gehad met vriendinnen die eerst vrienden waren, en ik heb ook vrouwen die in mijn "friendszone" zitten.
Ten eerste zetten mannen ook vaak vrouwen in de friendszone, misschien fokkers niet maar dat komt waarschijnlijk omdat de meeste fokkers gewoon niet zoveel vrienden hebben waarschijnlijk. Het is heel handig om een goede vrouwelijke vriendin te hebben. Zo leer je makkelijk andere vrouwen krijgen, je kan haar advies vragen van de vrouwelijke kant, ze kan je dingen vertellen die je normaal gesproken niet zou weten en je kan je anders gedragen voor een vrouw dan voor een man.
Vrouwelijke vriendinnen in de friendszone zitten in de friendszone omdat je ze niet aantrekkelijk vind, of je vind hun wel aantrekkelijk maar je hebt geen gevoelens voor hun. Natuurlijk zouden de meeste mannen wel een mooie vriendin neuken als het makkelijk zou zijn. Dat zou ik ook doen met de vrouwen in mijn friendszone. Als een mooie meisje die mijn vriend is een keertje tegen mij zou zeggen van "ik ben geil, wil je me neuken?" dan zou ik het doen natuurlijk. Maar dat betekent niet dat ik niet vrienden met haar kan zijn als ze niet wilt neuken.
De reden dat vrouwen mannen in de friendzone zetten is omdat ze niet verliefd of aangetrokken voelen tot die ene jongen, dat is het gewoon. Niks meer, niks minder.
Dat zijn sowieso sterke mannelijke eigenschappen. Dus zelfs als je in de friendszone zit, kun je volgens mij weer terugkomen door je zo op te stellen. Een drastische verandering van gedrag is wel nodig. Probleem is alleen dat de verliefdheid een beetje in de weg zit met "ruggegraat" en je zult de vriendschap op het spel moeten durven zetten. Als je elkaar niet regelmatig tegenkomt ziet, is de kans volgens mij groot dat het mislukt omdat ze zich in eerste instantie waarschijnlijk aan je gaat ergeren. En dat is dan ook maar beter zo.quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Wei_Jun het volgende:
How to avoid:
1. Niet teveel praten over persoonlijke issues, maar over (gezamenlijke) interesses etc.
2. Ruggegraat, dus durf nee te zeggen als je iets niet wilt/mag en niet zielig doen.
3. Maak (sexueel getinte) grapjes
4. Wacht niet te lang met serieuze interesse tonen
Ja dat kan, en dan nog zijn er meerdere mogelijkheden.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:50 schreef guan86 het volgende:
Vraag aan de vrouwen: als je geintreseerd bent in een jongen ook sexueel, kan die dan alsnog in de friendzone komen als je hem beter leert kennen?
owja, en je bent ook een keer met hem op date geweest en toen heb je hem ook gezoend, maar elkaar daarna wegens omstandigheden heel lang niet kunnen zien?
kortom: iemand waarin je echt geintreseerd was, kan die alsnog in de friendzone komen of blijven die gevoelens voor hem bestaan ?
Friendzone is zoo 2008!quote:Op maandag 11 januari 2010 02:41 schreef MidnightB00m het volgende:
Oh had niet naar de data gekregen, maarre... dit onderwerp is niet meer 'hot'? :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |