abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61877552
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik hoef het niet te bagatelliseren, want zonder twijfel zijn er belangrijkere en journalistiek hoogwaardigere zaken voorhanden dan dit.
Een minister of staatssecretaris die draait of liegt weegt voor mij zwaarder dan een Kamerlid of bijvoorbeeld een gemeenteraadslid, dus nee, dit geldt niet voor alle leugens of voor alle politici.
Verder vind ik het erg onbeleefd een vraag met een tegenvraag te beantwoorden. Ik zou het op prijs stellen als je dit zo snel mogelijk recht zet.
Deze kwestie is belangrijk genoeg om uit te zoeken. Een politicus die premier zegt te worden en niet eerlijk is over haar verleden en anderen de maat neemt als het daar om gaat, me dunkt.

Ik had het niet alleen over ministers en stsecrissen - maar over politici. De media heeft hier geen punt van gemaakt, dat heeft Verdonk zelf gedaan. Ze had kunnen zeggen: ik ben inderdaad lid van de PSP geweest en op oudere leeftijd een stuk wijzer geworden ofzo, dat soort oneliners hoor je vaak bij de rechtse bekeerlingen. Was er niks aan de hand geweest. Maar ze doet er zo krampachtig over.

Op welke vraag wilt u nog een antwoord.?
pi_61877823
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:42 schreef SCH het volgende:
Maar ze doet er zo krampachtig over.
Ik denk dat ze eerder "krampachtig" bepaalde feiten verdrongen heeft..o.a. omdat het niet zo past in haar politiek miljeu van nu..
Ik durf toch niet te zeggen dat ze bewust liegt..maar sommige feitjes weet ze echt niet meer, wilt ze niet meer weten... andere feitjes zegt ze misschien bewust maar voor de helft en wat verbloemend..zodat ze 'politiekcorrect' naar voren komt.

Het kan zijn dat ze niet wist dat ze als lid van de vrouwengroep ook werd ingeschreven als PSP-lid ?
Kan...
Maar die Ger Paulussen was namens de PSP op bezoek geweest bij haar en zeker moet duidelijk geweest zijn dat hij dacht dat ze PSP-lid was ?
En dan die brief aan het PSP-bestuur.... dat komt toch over als een lid die haar bestuur aanspreekt... en niet als een buitenstaander die zich bemoeit met zaken die intern zijn...alleen voor PSP-leden..
Ze moest indertijd zeker geweten hebben dat ze als lid werd ingeschreven... maar dat wilt ze niet meer weten, net als de verdediging van de piersonkraakpanden... .. ze wilt ook niet meer weten dat ze actief die kraakpanden mee heeft verdedigd..in die nacht
pi_61878126
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:42 schreef SCH het volgende:

Ik had het niet alleen over ministers en stsecrissen - maar over politici.
Ministers en staatssecretarissen zijn politici.
Leugens van een minister wegen nu eenmaal zwaarder dan leugens van politici buiten de regering, laat staan leugens van lokale politici, bijvoorbeeld gemeenteraads- of deelraadsleden.
quote:
Op welke vraag wilt u nog een antwoord.?
Een antwoord op de vraag, wat ik daarover gezegd zou moeten hebben of je dat zomaar iets aanneemt als reactie op jouw opmerking, dat ik bij Duyvendak, bij Tara Singh Varma, bij Lazrak of een willekeurig welke linkse politicus een opmerking over de mate van importantie niet had gezegd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61897212
quote:
‘Ed Sinke lekte lijst Verdonk-donateurs’
Van onze verslaggeefster Lidy Nicolasen
gepubliceerd op 25 september 2008 02:45, bijgewerkt op 00:12

Den Haag - Officieel ontkent Rita Verdonk (TON) te weten wie de lijst van haar donateurs heeft gelekt naar de actualiteitenrubriek Netwerk. Sylvia Tóth was er een dag eerder minder zwijgzaam over. Zij wist zeker te weten dat de informatie afkomstig is van Verdonks voormalige bondgenoot Ed Sinke, nu haar meest effectieve vijand. Sinke is niet beschikbaar voor commentaar.

Sinds zijn aantijgingen is Trots op Nederland in de peilingen in een vrije val geraakt. Van de bijna twintig zetels waarop Verdonk ooit staat kon maken, zijn er nog maar elf over.

Nu ligt ook de lijst van donateurs op straat. Tóth zelf (10 duizend euro) hoort met John de Mol (35 duizend euro) tot de tot dusver goed bewaarde geheimen. Een eenmalige gift, verklaarde ze namens beiden, met de toevoeging dat ze wel vaker initiatieven tegen de gevestigde orde steunen. Hun eenmalige gift maakt hen nog geen aanhangers van Trots op Nederland, verklaarde ze.

Dat geldt niet voor vastgoedhandelaar Chris Thunnessen, die een ton doneerde en het partijkantoor ter beschikking stelde. Een donateur van het eerste uur is Harry Mens (25 duizend euro). Hij heeft zich inmiddels afgekeerd van de nieuwe politieke beweging. Onbekend is de herkomst van het bedrijf Pershore Holding, dat ook een ton leverde. Hetzelfde bedrag kwam van ondernemer Willem Zegwaard. Met geld van veel kleine donateurs had Verdonk begin deze zomer zeven ton aan giften.

Verdonk heeft de namen van de donateurs zelf nooit bekend willen maken. Minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken wil haar en anderen in de toekomst daartoe dwingen. Zij komt met een wet, die iedereen verplicht de herkomst van giften van meer dan 3.000 gulden openbaar te maken. Dat geldt ook voor nieuwe politieke bewegingen als Trots Op Nederland, die nog geen subsidie krijgen.
Maar diezelfde Sinke wilde niet zeggen wat nou die 'Pershore Holding' is. Zal dus wel iets duisters zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 25 september 2008 @ 09:38:57 #255
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_61897394
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het slechte nieuws is dat D66 weer op winst staat.

Ook vreselijk vaag. Weet absoluut niet wat je aan die club hebt. Net zo erg als PvdA wat dat betreft.
Lees het partijprogramma dan, sukkel.
  donderdag 25 september 2008 @ 10:58:15 #256
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61899127
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:28 schreef Klopkoek het volgende:

Minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken wil haar en anderen in de toekomst daartoe dwingen. Zij komt met een wet, die iedereen verplicht de herkomst van giften van meer dan 3.000 gulden openbaar te maken.
Gulden? Weet Ter Horst niet dat het enige wettelijk betaalmiddel in Nederland de euro is?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_61899391
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:38 schreef solyaris het volgende:

[..]

Lees het partijprogramma dan, sukkel.

Dat is een Verdonk aanhanger die weet niet dat Politieke Partijen ook een Partij Programma hebben.
3 x links is ook rechts
pi_61899454
.` Hun eenmalige gift maakt hen nog geen aanhangers van Trots op Nederland, verklaarde ze.`

Toch wel erg laf, ze schaamt zich zeker.
3 x links is ook rechts
pi_61899533
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:11 schreef GoAwaYn00b het volgende:

[..]

Dat is een Verdonk aanhanger die weet niet dat Politieke Partijen ook een Partij Programma hebben.
Sommige partijen hebben een partijprogramma he, en standpunten. Dat gaat voor V&W ook niet op
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_61899904
Hoe heerlijk ironisch dat zometeen een ton (uit Cyprus, welteverstaan) de beweging van mevrouw Verdonk de das om zal doen.
pi_61899960
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef Croupouque het volgende:
Hoe heerlijk ironisch dat zometeen een ton (uit Cyprus, welteverstaan) de beweging van mevrouw Verdonk de das om zal doen.
Genekt door iets uit het buitenland
pi_61908240
Vanavond de nieuwe Politieke Barometer, ze zakt nog verder
  donderdag 25 september 2008 @ 17:14:08 #263
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_61909216
Wat zou het nou dat ze liegt en dat ze draait over haar PSP-lidmaatschap? Het ís geen ding, ongeacht of ze het er zelf van zou maken door haar gedrag. Nee, ik ben flink afgeknapt op Nova. Het was zo'n enorm non-item.

Het maakt pas wat uit of je liegt en draait over je stemgedrag, of over geheime bondgenootschappen met andere Kamerfracties, of idd over je partijfinanciering, of banden met criminele/racistische groeperingen. Dat maakt uit, niet een verleden dat er nu écht in de verste verte niet toe doet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_61909611
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:14 schreef Andromache het volgende:
Wat zou het nou dat ze liegt en dat ze draait over haar PSP-lidmaatschap? Het ís geen ding, ongeacht of ze het er zelf van zou maken door haar gedrag. Nee, ik ben flink afgeknapt op Nova. Het was zo'n enorm non-item.

Het maakt pas wat uit of je liegt en draait over je stemgedrag, of over geheime bondgenootschappen met andere Kamerfracties, of idd over je partijfinanciering, of banden met criminele/racistische groeperingen. Dat maakt uit, niet een verleden dat er nu écht in de verste verte niet toe doet.
Op zich heb je daar misschien een punt maar het is in dit geval van belang omdat Verdonk 1 van de scherpste criticasters was toen het ging over de vraag of minister Cramer wel of niet een handtekening onder een advertentie had gezet en zich dat niet goed kon herinneren.
pi_61911742
9 zetels nu

bron
pi_61911925
Ben benieuwd of de VVD dan weer wat groeit.
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:23:40 #267
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_61922108
Met de liberalere weg die de VVD net ingeslagen is? Zal mij benieuwen, denk het niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_61924230
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd of de VVD dan weer wat groeit.
Ik denk dat de mensen die enkel protest stemmen nu blanco of een enkeling naar Wilders zullen opleveren...
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:56:30 #269
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_61926314
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Genekt door iets uit het buitenland
...en dus bestaat uit een ToN

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:18:28 #270
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_61931325
We gaan niet links, we gaan niet rechts, we gaan diep in zee
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61940346
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef schatje het volgende:
9 zetels nu
Dat vind ik nog veel nu duidelijk is dat ToN gewoon een voortzetting van de LPF is: hetzelfde geruzie, hetzelfde gebrek aan inhoud, dezelfde louche financiers.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:00:20 #272
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92563057
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat vind ik nog veel nu duidelijk is dat ToN gewoon een voortzetting van de LPF is: hetzelfde geruzie, hetzelfde gebrek aan inhoud, dezelfde louche financiers.
Hoeveel hadden ze er uiteindelijk?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:02:43 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_92563237
Doet ToN mee aan de provinciale statenverkiezingen volgende maand? :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:03:13 #274
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92563276
Goede vraag.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:04:52 #275
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92563405
In ieder geval wel vrolijke hoofden op de site:

"Ik ben politici"
Bis bis bis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')