Kom op zeg...quote:Op maandag 15 september 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Als je ervoor kiest in een gebied te gaan wonen en werken waar je weet dat het verkeer een ramp is dan moet je niet gaan zeuren.
Deze...quote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef wyccie het volgende:
Een flikflak op de grond lukt mij prima, de kunst is om het op een balk te doen.![]()
Wie is trouwens de nep-Michael Jackson?

Hoe lang woon je in Amsterdam dan? Want al 20 jaar zeuren ze dat je nergens door kan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg...
Daar heb ik niet voor gekozen, dat is ontstaan nadat ik hier al woonde...

Ik ben er geboren, dus al heel lang...quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe lang woon je in Amsterdam dan? Want al 20 jaar zeuren ze dat je nergens door kan.

Veel plezier...quote:Op maandag 15 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga eindelijk studeren
Morgen hoef ik pas om 3 uur van huis weg

quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Kwaliteitje, toch?
Blauwe ballen :(

En woensdag bij ons etenquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef MaJo het volgende:Ik ben dood
dit weekend veel te weinig geslapen, mijn zus verhuisd, en vandaag weer college en Lush. Maar morgen pas om 4 uur weer verplichtingen
En vanavond america's next top model

Mjah, dat is inderdaad een lange dag. Arme Tinuviel staat elke dag om 05:50 op, en is rond 19:00 thuis...quote:Op maandag 15 september 2008 19:48 schreef Soempie het volgende:
Kwart over 5 op en om 19.25 uur thuiskomen is niet leuk.![]()
Gelukkig heeft Sven een ovenschotel gemaakt en de afwas gedaan.

Elke dag wat ik gister had.quote:Op dinsdag 16 september 2008 06:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, dat is inderdaad een lange dag. Arme Tinuviel staat elke dag om 05:50 op, en is rond 19:00 thuis...

quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie het ideale weekje al voor me:
Maandag omadag![]()
Dinsdag kinderdagverblijf![]()
Woensdag papadag![]()
Donderdag kinderdagverblijf![]()
Vrijdag mamadag![]()
zo zou het toch kunnen?

Niet alleen om het te laten praten, maar ook de rest. Kindje ging geloof ik ook op armpjes door de kamer, als een aap.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was het ook alweer? Pedagogen maken de slechtste ouders?
Doet me denken aan die knakker die een aapje bij z'n kind zet om het te laten praten maar het ging precies andersom

Hij bedoelt wee wee hours...of eigenlijk wee hours.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, gelukkig, jullie zijn er nog.![]()
ff een vraagje, mijn collega heeft het over wiwi hours. Vaag zegt me dat wel iets, maar ik kan er op Inet niets over vinden. Weten jullie meer? Kan ook Wewe hours zijn weet niet precies hoe je het schrijft.

Klopt, 'wee' stamt af uit het Gaelic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bedoelt wee wee hours...of eigenlijk wee hours.
I stayed up into the wee hours.
Oftewel de kleine uurtjes. "a wee bit" betekent "een klein beetje".
Schots volgens mij.

quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto?

Heb je het tegen mij? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
WTF? Die was weer op Soempie gericht. Steeds een beetje ertussendoor posten

Ja al 2x wil ik een antwoord posten(zonder te quoten) op Soemp. Maar daar doe ik zo lang over dat er iemand tussendoor post(jij dus in dit geval 2x).quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik snap het niet

quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb al één hoofdstuk af en moet nu nog 2 van een ander boek. Ik ga best goed

Jij hebt wel heel vreemde vogels gespot...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb mijn bagger weer gespuid voor vandaag in het fototopic

Dat zei ik toch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch blij dat ik mijn dollars nog niet heb gehaald, dat ding keldert nu weer als een baksteen...

Ja..1 strange bird, a bunch of hot birds and Big Birdquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vreemde vogels gespot...

Ja echt. Er schieten enorm veel woorden door mijn hoofd.quote:

't Is gewoon zonde, want juist de opbouw van simpel naar absurd was zo mooi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt. Er schieten enorm veel woorden door mijn hoofd.

En dan toch nog Fokken hequote:Op dinsdag 16 september 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
Damn, sta ik om 11 uur op zodat ik nog wat dingen kan doen, maar komt er niets van terechtheb alleen ontbeten
![]()

Dat dus...squote:Op dinsdag 16 september 2008 13:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is gewoon zonde, want juist de opbouw van simpel naar absurd was zo mooi.![]()
Hij had wel kunnen bedenken dat het mooi was geweest voor onzin.

Een chip die voorgeprogrammeerd is met je geplande schema zou bij jou wonderen doen...quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:19 schreef MaJo het volgende:
Damn, sta ik om 11 uur op zodat ik nog wat dingen kan doen, maar komt er niets van terechtheb alleen ontbeten
![]()

Heb ieder jaar wat plantjes in de tuin of op het dakterras staan. Niet dat ik hetzelf rook (absoluut niet, ik word er kotsmisselijk van...), maar gewoon voor de fun en het feit dat de geur van de plant muggen op afstand houdt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
MS-patiënt vrijuit na kweken cannabis
Je zou je toch kapot moeten schamen als je bij het OM zit. Helemaal als die in hoger beroep gaan

quote:Liever Parkinson en een beetje bier morsen, dan Alzheimer en je bier vergeten op te drinken.
quote:Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.

Snakey is het topic aan het reddenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vreemde vogels gespot...

* loopt naar linker oorquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
Wie?

Wat is daar nu gebeurdquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Snakey is het topic aan het redden

1. plaatje wordt gepost en langzaamaan komen er steeds meer geavanceerde Photoshopsquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daar nu gebeurd
Puinhoop en op slot...

Sterker nog, dit is mijn 3e trage post. En toevallig weer bij jouquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef Soempie het volgende:![]()
was voor etcie bedoeld.![]()
Je bent niet de enige die vandaag moeite heeft met snel reageren, Nem.

Toffe job, dat MOD zijn...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. plaatje wordt gepost en langzaamaan komen er steeds meer geavanceerde Photoshops
2. Ongestelde mod HMaster komt binnen en delete de hele bende
3. Tha_Erik verplaatst het topic naar ONZ
4. iedereen gaat jengelen en enkelen plaatsen fotos terug maar het topic is niet meer wat het geweest was
5. Snakey redt die topiques.

quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een chip die voorgeprogrammeerd is met je geplande schema zou bij jou wonderen doen...

Het heet hier niet voor niets SlowChat...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterker nog, dit is mijn 3e trage post. En toevallig weer bij jou

OMGquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:46 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! Je raad nooit met wie ik heb staan praten vandaag![]()
![]()
Hiukwan
![]()
ik stond buiten te wachten op m'n projectgenoten en ze zag me staan. Even mee staan praten, weigerde pertinent te vragen over ExRo
maar ze begon er zelf over (
) heb even gevraagd hoe ze het gevonden had 'erg mooi' en ze vond het leuk om zichzelf nu terug te zien
Ik had gezegd dat ik niet keek, maar dat ik via internet wist dat ze mee deedheb maar niet gezegd dat ze hier compleet afgebrand is
daar mag ze zelf achterkomen

quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet hier niet voor niets SlowChat...
Als mensen dan ineens snel gaan reageren dan is dat vragen om problemen.
Veiligheidshalve quoot ik bijna altijd daarom...

Hiukwan heeft meegedaan een Expeditie Robinson, en ik heb toevallig bij haar in de klas op de basisschool gezeten. Nooit weer gezien, tot vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
Wie?
ja ik had echt iets: ik kijk het niet, jij boeit me verder ook niet, dus why botherquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
OMG![]()
briljant trouwens dat je er niets over vraagt en ze er dan zelf over begint
Je moet echt eens een aflevering kijken, kun je lachen
vanavond ga ik de aflevering van zondag kijken

Soempie +1quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net drie postzegels op de envelop geplakt, zoek ik het adres op, is het een antwoordnummer!

True, truequote:

Klopt.quote:

Dat zijn fijne dagen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk het gevoel dat ik een actieve dag heb gehad.
Nu nog eten wegwerken, wat huishouden doen en dan opdrachten maken. Yes, ik kom d'r wel.

Hihihihiquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt.Soempie kwam er alleen pas een maand geleden achter dat er dan niet eens postzegels op hoeven. Nooit geweten en altijd met postzegels verstuurd. Sven wees me er dus op.

Nog een Soempie +1? Ik denk het welquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef wyccie het volgende:
Cool, ik kom er nu per ongeluk achter dat ik met 1 druk op de knop een kopie kan maken met mijn printer/scanner!
Voorheen scande ik het eerst en printte het dan uit.

Ik ben geen campus gewend en het voelt allemaal wat schoolser. De opdrachten zijn van laag niveau en voegen niet veel toe. Vooral dat vind ik jammer, omdat het me wel tijd kost.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar alleen de maandag is dus zo erg vroeg. Wat vind je van Nijmegen?

De meeste mensen komen er wel alleen ze zien soms door de bomen het bos niet meer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:41 schreef wyccie het volgende:
Eindelijk het gevoel dat ik een actieve dag heb gehad.
Nu nog eten wegwerken, wat huishouden doen en dan opdrachten maken. Yes, ik kom d'r wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |