Oooooohhhh!quote:Op maandag 15 september 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhm vijf, geloof ik
Over een les of 10 denk ik zoquote:Op maandag 15 september 2008 18:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oooooohhhh!
Wacht maar tot je de dip krijgt.
Ik woon midden in het afrijd gebied van CBR.quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat kun je dus verwachten. Rijd daar dan gewoon even wat voorzichtiger.
Dat doen ze echt niet voor de lol, hoor. Weet jij niet meer hoe het voelt als je vooraan bij het stoplicht staat, de auto afslaat en er een hele rij auto's achter je wacht, waarna je in paniek snel de auto opstart en te haastig je koppeling op laat komen waardoor de auto wéér afslaat? Dan voor de tweede keer de auto opstarten, en ondertussen staat het stoplicht al op rood. Zit je daar voor het stoplicht te wachten met een knalrode kop en te hopen dat het zo, als het groen wordt, wél gaat lukken.quote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou wel degelijk afstand, maar het afslaan van motoren voor een stoplicht kan ik niet voorkomen en dat vind ik nog het meest irritant...
Lieve Wyccie,quote:Op maandag 15 september 2008 18:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doen ze echt niet voor de lol, hoor. Weet jij niet meer hoe het voelt als je vooraan bij het stoplicht staat, de auto afslaat en er een hele rij auto's achter je wacht, waarna je in paniek snel de auto opstart en te haastig je koppeling op laat komen waardoor de auto wéér afslaat? Dan voor de tweede keer de auto opstarten, en ondertussen staat het stoplicht al op rood. Zit je daar voor het stoplicht te wachten met een knalrode kop en te hopen dat het zo, als het groen wordt, wél gaat lukken.
Dat zeg ik niet, want ik plan een voor mij bekende route ook altijd zo dat ik het nét haal, mits er geen wegversperringen of ongelukken op de weg zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Dan kan je zeggen 'Ga dan eerder van huis' of zo, maar helaas gaat die vlieger in Amsterdam niet meer op.
Een flikflak op de grond lukt mij prima, de kunst is om het op een balk te doen.quote:Ik stel voor de laatste voor: Oefenen op een stille plek, continue optrekken en weer stil gaan staan en als dat goed gaat pas de weg op.
Dat werkt niet voldoende. Als je dat een hele tijd hebt gedaan en je motor slaat dan per ongeluk voor het stoplicht af dan is er toch de paniek en de druk dat je nu andere mensen aan het ophouden bent, waarna je snel weg wil en het vaak weer mis gaat (zoals Wyccie al zei). En daar is niet aan te wennen op een rustig terreintjequote:Op maandag 15 september 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel voor de laatste voor: Oefenen op een stille plek, continue optrekken en weer stil gaan staan en als dat goed gaat pas de weg op.
Bedankt MaJo, dat vergeet ik vaak. Ik wilde braaf gaan studeren vandaag, maar daar komt nu natuurlijk niks meer van terecht.quote:
Alleen in het weekend Fokken? Dat gaat me niet lukken hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Op studiedagen moet je gewoon niet fokken
Moest je naar Groningen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:48 schreef Soempie het volgende:
Kwart over 5 op en om 19.25 uur thuiskomen is niet leuk.![]()
Gelukkig heeft Sven een ovenschotel gemaakt en de afwas gedaan.
Draai je het omquote:Op maandag 15 september 2008 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen in het weekend Fokken? Dat gaat me niet lukken hoor.
trauma'squote:Op maandag 15 september 2008 18:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doen ze echt niet voor de lol, hoor. Weet jij niet meer hoe het voelt als je vooraan bij het stoplicht staat, de auto afslaat en er een hele rij auto's achter je wacht, waarna je in paniek snel de auto opstart en te haastig je koppeling op laat komen waardoor de auto wéér afslaat? Dan voor de tweede keer de auto opstarten, en ondertussen staat het stoplicht al op rood. Zit je daar voor het stoplicht te wachten met een knalrode kop en te hopen dat het zo, als het groen wordt, wél gaat lukken.
Die is leuk!quote:Op maandag 15 september 2008 20:35 schreef B.ertha het volgende:
http://www.koreus.com/video/chat-1-2-3-soleil.html
Mietjequote:Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef wyccie het volgende:
Mijn weekend is maar 1 dag en 1 avond lang. Daar dan 30 uur studeren inproppen lukt me ook niet.
Geen dankquote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt MaJo, dat vergeet ik vaak. Ik wilde braaf gaan studeren vandaag, maar daar komt nu natuurlijk niks meer van terecht.
quote:
Ja, en ook Project Runway ga ik niet meer kijken.quote:Op maandag 15 september 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
ben je het niet vergeten aangezien je aan het fokken bent?
quote:
Succes.quote:Op maandag 15 september 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
Vijftien bladzijden per uur...... klinkt toch helemaal niet zo onhaalbaar. Maar met mijn aandachtsspanne is dat een hels karwei.
Ik laat over drie uur wel weten of het is gelukt.
alleen op maandag?quote:
Ik kliktequote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Kwaliteitje, toch?
Blauwe ballen :(
Oh, ik dacht van die blauwe ballenquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb nu zelfs last van SOG...
ER is op internetquote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Studeren. En ER opnemen.
Nog beter! Je hebt morgen toch een rustige dag, kun je lekker ER kijkenquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
ER is op internetdenk dat ik toch maar ga leren ja, dan kan ik het morgen beter volgen
MaJo ontwijkend gedragquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo MOGgen...
quote:
Goed plan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen op maandag?
Misschien kunnen we vaker lunchen. Of je moet me heel saai vinden, dan moet je dat ook zeggen
Kom op zeg...quote:Op maandag 15 september 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Als je ervoor kiest in een gebied te gaan wonen en werken waar je weet dat het verkeer een ramp is dan moet je niet gaan zeuren.
Deze...quote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef wyccie het volgende:
Een flikflak op de grond lukt mij prima, de kunst is om het op een balk te doen.![]()
Wie is trouwens de nep-Michael Jackson?
Hoe lang woon je in Amsterdam dan? Want al 20 jaar zeuren ze dat je nergens door kan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg...
Daar heb ik niet voor gekozen, dat is ontstaan nadat ik hier al woonde...
Ik ben er geboren, dus al heel lang...quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe lang woon je in Amsterdam dan? Want al 20 jaar zeuren ze dat je nergens door kan.
Veel plezier...quote:Op maandag 15 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga eindelijk studeren
Morgen hoef ik pas om 3 uur van huis weg
quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Kwaliteitje, toch?
Blauwe ballen :(
En woensdag bij ons etenquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef MaJo het volgende:Ik ben dood
dit weekend veel te weinig geslapen, mijn zus verhuisd, en vandaag weer college en Lush. Maar morgen pas om 4 uur weer verplichtingen
En vanavond america's next top model
Mjah, dat is inderdaad een lange dag. Arme Tinuviel staat elke dag om 05:50 op, en is rond 19:00 thuis...quote:Op maandag 15 september 2008 19:48 schreef Soempie het volgende:
Kwart over 5 op en om 19.25 uur thuiskomen is niet leuk.![]()
Gelukkig heeft Sven een ovenschotel gemaakt en de afwas gedaan.
Elke dag wat ik gister had.quote:Op dinsdag 16 september 2008 06:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, dat is inderdaad een lange dag. Arme Tinuviel staat elke dag om 05:50 op, en is rond 19:00 thuis...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie het ideale weekje al voor me:
Maandag omadag![]()
Dinsdag kinderdagverblijf![]()
Woensdag papadag![]()
Donderdag kinderdagverblijf![]()
Vrijdag mamadag![]()
zo zou het toch kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |