Goed plan.quote:Op maandag 15 september 2008 21:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
alleen op maandag?
Misschien kunnen we vaker lunchen. Of je moet me heel saai vinden, dan moet je dat ook zeggen
Kom op zeg...quote:Op maandag 15 september 2008 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Als je ervoor kiest in een gebied te gaan wonen en werken waar je weet dat het verkeer een ramp is dan moet je niet gaan zeuren.
Deze...quote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef wyccie het volgende:
Een flikflak op de grond lukt mij prima, de kunst is om het op een balk te doen.![]()
Wie is trouwens de nep-Michael Jackson?
Hoe lang woon je in Amsterdam dan? Want al 20 jaar zeuren ze dat je nergens door kan.quote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg...
Daar heb ik niet voor gekozen, dat is ontstaan nadat ik hier al woonde...
Ik ben er geboren, dus al heel lang...quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe lang woon je in Amsterdam dan? Want al 20 jaar zeuren ze dat je nergens door kan.
Veel plezier...quote:Op maandag 15 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik ga eindelijk studeren
Morgen hoef ik pas om 3 uur van huis weg
quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
Kwaliteitje, toch?
Blauwe ballen :(
En woensdag bij ons etenquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef MaJo het volgende:Ik ben dood
dit weekend veel te weinig geslapen, mijn zus verhuisd, en vandaag weer college en Lush. Maar morgen pas om 4 uur weer verplichtingen
En vanavond america's next top model
Mjah, dat is inderdaad een lange dag. Arme Tinuviel staat elke dag om 05:50 op, en is rond 19:00 thuis...quote:Op maandag 15 september 2008 19:48 schreef Soempie het volgende:
Kwart over 5 op en om 19.25 uur thuiskomen is niet leuk.![]()
Gelukkig heeft Sven een ovenschotel gemaakt en de afwas gedaan.
Elke dag wat ik gister had.quote:Op dinsdag 16 september 2008 06:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, dat is inderdaad een lange dag. Arme Tinuviel staat elke dag om 05:50 op, en is rond 19:00 thuis...
quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie het ideale weekje al voor me:
Maandag omadag![]()
Dinsdag kinderdagverblijf![]()
Woensdag papadag![]()
Donderdag kinderdagverblijf![]()
Vrijdag mamadag![]()
zo zou het toch kunnen?
Niet alleen om het te laten praten, maar ook de rest. Kindje ging geloof ik ook op armpjes door de kamer, als een aap.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was het ook alweer? Pedagogen maken de slechtste ouders?
Doet me denken aan die knakker die een aapje bij z'n kind zet om het te laten praten maar het ging precies andersom
Hij bedoelt wee wee hours...of eigenlijk wee hours.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, gelukkig, jullie zijn er nog.![]()
ff een vraagje, mijn collega heeft het over wiwi hours. Vaag zegt me dat wel iets, maar ik kan er op Inet niets over vinden. Weten jullie meer? Kan ook Wewe hours zijn weet niet precies hoe je het schrijft.
Klopt, 'wee' stamt af uit het Gaelic.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bedoelt wee wee hours...of eigenlijk wee hours.
I stayed up into the wee hours.
Oftewel de kleine uurtjes. "a wee bit" betekent "een klein beetje".
Schots volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto?
Heb je het tegen mij? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
WTF? Die was weer op Soempie gericht. Steeds een beetje ertussendoor posten
Ja al 2x wil ik een antwoord posten(zonder te quoten) op Soemp. Maar daar doe ik zo lang over dat er iemand tussendoor post(jij dus in dit geval 2x).quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik snap het niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb al één hoofdstuk af en moet nu nog 2 van een ander boek. Ik ga best goed
Jij hebt wel heel vreemde vogels gespot...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik heb mijn bagger weer gespuid voor vandaag in het fototopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |