Dat zit er dik in ja...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ames wordt natuurlijk de nanny van Joe, maar hoe gaat ie dat doen met die arm?
Aflevering 7 van seizoen 13. Ik heb geen enkele torrent met seeders kunnen vinden. Dat komt gewoon doordat in de VS inmiddels seizoen 15 wordt uitgezonden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Episodes zijn ook onafhankelijk te downloaden via een torrent. Effe uitzoeken welke aflevering het precies is, en dan moet het goedkomen.
Nope...quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lekker positief zeg...ben ik de enige die een meer duister scenario verwacht?
Inderdaad, dat valt tegen. Het enige wat je gemakkelijk kan vinden, is Frans gesproken, maar dan lopen de ondertittels niet goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aflevering 7 van seizoen 13. Ik heb geen enkele torrent met seeders kunnen vinden. Dat komt gewoon doordat in de VS inmiddels seizoen 15 wordt uitgezonden.
Frans gesproken is 10x niks, dat ga ik niet eens downloaden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat valt tegen. Het enige wat je gemakkelijk kan vinden, is Frans gesproken, maar dan lopen de ondertittels niet goed
Nee dat klopt inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:14 schreef MCH het volgende:
Klopt het nou dat ze ER na seizoen 15 kapt of heb ik dat ergens helemaal verkeerd gelezen?
Haha, dat klopt. Ik heb een kleine poging gedaan van 3minutenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Frans gesproken is 10x niks, dat ga ik niet eens downloaden.
Is er helemaal niemand die het op een dvd'tje of videoband heeft opgenomen?
Je kunt een creatief produkt het beste behouden voor aftakeling, is mijn idee. ER wordt nu al steeds minder. Vorig seizoen was eigenlijk al vrij dood, en op het moment vind ik het ook niet zo goed als dat het ooit was. Vroeger keek je, en wilde je gewoon meer. En dit meestal zonder cliffhangers oid. Ook was er regelmatig een bijzondere aflevering, waar je een bepaald gevoel aan overhield.quote:
Dat hele Afrika vond ik dan weer dodelijk saaaaaaiquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je kunt een creatief produkt het beste behouden voor aftakeling, is mijn idee. ER wordt nu al steeds minder. Vorig seizoen was eigenlijk al vrij dood, en op het moment vind ik het ook niet zo goed als dat het ooit was. Vroeger keek je, en wilde je gewoon meer. En dit meestal zonder cliffhangers oid. Ook was er regelmatig een bijzondere aflevering, waar je een bepaald gevoel aan overhield.
Een ideaal voorbeeld (en volgens een van de meest recente) is die van Kovac in Afrika. Dit was zo goed gedaan, dat het je echt aangreep. Een ander voorbeeld is de eindscene van de episode 'Quintessence of Dust' (S12E14) met Ray Barnett die een patient tegenkomt, (gespeeld door Lou Beatty Jr) een zwerver/voormalige soulzanger die hij trakteert. Ze gaan die diner binnen, en die kerel gaat zonder dat Ray het doorheeft, aan de piano zitten en zingt een prachtige 'Many Rivers to Cross', terwijl je tijdens dat nummer verschillende mensen langs ziet komen die ergens mee te dealen hebben.
Deze zaken zitten er gewoon niet meer in, en ER is verworden tot niets meer dan een gemiddelde serie die zijn aanhang voornamelijk aan een indrukwekkend verleden te danken heeft.
Nee, ik heb 'm nog steeds niet. Als je het voor me kunt branden, graag!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvesterrrr, ik zit nu in Italie, ben morgenavond thuis, kan kijken voor je, maar mijn vorige poging to branden voor iemand bleek niet te werken...
Heb je hem al, of moet ik een poging wagen?
Klopt, je hoeft het niet meer te proberen. Toch bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoef het dus niet meer te proberen dan?
Scheelt mij weer, en jou ook, nu kan je hem zeker weten zien.
[eindelijk aflevering gezien dus mag ik hier weer kijken]quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ames wordt natuurlijk de nanny van Joe, maar hoe gaat ie dat doen met die arm?
Ik vond het een leuke aflevering ieg
Ik heb gisteren tot en met aflevering 15 gekeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft het niet meer te proberen. Toch bedankt voor het aanbod!
Aflevering 7 heb ik gisteravond inderdaad al gezien. Vanochtend had mijn laptop ongeveer 80% van het hele seizoen binnen, ik denk dat inmiddels het hele seizoen op de hardeschijf staat.Ik hoef geen enkele aflevering meer te missen.
Nu maar hopen dat ik me kan inhouden niet verder te kijken...
/edit: yep, ik heb het hele seizoen binnen. Omdat ik geen enkele beperkingen op de uploadsnelheid heb gelegd heb ik inmiddels 58GB geupload.Met een ratio van 7.6 kan ik iig geen leecher genoemd worden.
nah dies wel een verpleegkundige he...quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmorgen gekeken. Heerlijke ouderwetse aflevering.
Vroegah zou Carol Hathaway die stoere rol gehad hebben.
Haha neequote:Op zondag 16 november 2008 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Heb je je ook niet kunnen inhouden?
http://tvokay.com/tv/er.htm daar kan je ze online kijkenquote:Op zondag 16 november 2008 14:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet de aflevering van volgende week even gaan regelen...
Iemand een linkje waar ik hem kan vinden?
Dat denk ik ook....quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
Zou die kerel uit het cafe de vader van Abbey zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals eerder gemeld: Alles is online te vinden. Gewoon het hele seizoen pakken, en dan alles wegvinken, behalve de episode die je wil hebben. Ok, je zal het even moeten downloaden, maar de kwaliteit is beter dan die divx-flashsites.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef automatic_ het volgende:
De aflevering van zaterdag is dat 13?
Ik hoop in ieder geval dat het niet 12 is..
Ik heb het al gevonden, het is 11
12 staat namelijk niet online
quote:Op maandag 17 november 2008 20:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond het wel een grappige aflevering!
I could kiss you right now!
Really?
It's gone already!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 24 november 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee, daar heb ik bij de uitzendingen echt niks van gemerkt.
Volgens mij staat dat ook los van elkaar. De AVRO zal iemand inhuren voor de ondertitels (want ze kopen het ongetiteld zeg maar) en de distributeur van de DVD's zal dat ook zelf weer moeten laten doen.
Althans, ik dacht dat het zo werkte.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Wat is er met Kerry?
Ik wilde de uitzending online bekijken, maar hij deed allemaal stom en toen heb ik het opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Ik heb dit hele seizoen op de hdrecorder staan, voor je weet maar nooit.quote:Op maandag 24 november 2008 17:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook alSeizoen 14 dus maar weer op tv proberen te volgen dan, want dit is best triest. Hoewel het wel errrrug relaxed is om gewoon nog een aflevering te kunnen kijken als de voorgaande heul spannend was
hihi dat heb ik ook..quote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen op de hdrecorder staan, voor je weet maar nooit.
Nu nog een keertje branden.
Same here. Ik ben een hele tijd geleden bij seizoen 2 begonnen te kijken, en zit nu in seizoen 13 geloof ik.. ondertussen zijn de nieuwe afleveringen begonnen, dus dat wordt lekker doorkijken straks.quote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen op de hdrecorder staan, voor je weet maar nooit.
Nu nog een keertje branden.
Toch niet van mijn server hè? De bestanden van S14 staan er nog niet compleet op (hier en daar ontbreken nog een paar duizenden bitjes)...quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb seizoen 14 net binnenkan alleen nergens engelse subs vinden
Dat klopt!quote:Op maandag 24 november 2008 15:32 schreef Yoni het volgende:
Vraagje, is de ondertiteling van de serie die nu op tv wordt uitgezonden ook zo slecht?
Ik heb seizoen 10,11 en 12 op DVD gekocht, omdat ik op een gegeven moment ben afgehaakt door al het schuiven met de uitzendingen, maar de ondertiteling is soms echt om te huilen! Spelfouten, tikfouten, mannen die ineens een 'ze' worden en andersom, slechte vertalingen (John Doe werd Jan Smit, "I'm total crap" werd "ik ben een soort van krab" enz.).
[ Bericht 7% gewijzigd door MaxC op 25-11-2008 23:30:54 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Ik ook niet. Erg irritant bij een serie als ER waar het toch wat lastiger is om de tekst te volgen omdat de setting altijd vrij snel en druk wordt gehouden, itt veel andere series waar een personage als centrum van een scene wordt genomen en duidelijk naar voren komt. Maar goed, ik kan natuurlijk moeilijk wachten tot ze hier uitgezonden wordenquote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb seizoen 14 net binnenkan alleen nergens engelse subs vinden
aanstaande zaterdag geen ER...quote:Op woensdag 26 november 2008 18:47 schreef marientje het volgende:
TVP voor zaterdag, ik ben @!#$$%@#@ al 3 weken achter elkaar vergeten te kijken.....
Stomme zaterdagavond!
Wel hier posten okay?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
heb ff een mailtje gestuurd waarom en zo. Ben benieuwd naar de reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
[ Bericht 26% gewijzigd door BE op 29-11-2008 20:09:57 ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:12 schreef Xaobotnik het volgende:Lummel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 29-11-2008 20:10:10 ]"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oh je bent geweldig! Jammer dat 12 van dit seizoen er nou net weer niet op staatquote:Op zondag 30 november 2008 19:04 schreef automatic_ het volgende:
Als je de vorige blz. door leest, dan zie je een link
Vandaag was zeker de overgeslagen kerstaflevering? Ben benieuwd wat we volgende week te zien krijgen, of die van twee weken geleden weer of we gaan vrolijk verder.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef PM-girl het volgende:
Er is dus afgelopen week gewoon een aflevering overgeslagen, weet ik inmiddels. Degene waar jullie over schrijven hierboven is het vervolg op de kerstaflevering en die is niet uitgezonden.
Kan ik er mooi nog een binnenhalen!
De kerstaflevering was best leuk trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |