Dat denk ik ook....quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
Zou die kerel uit het cafe de vader van Abbey zijn?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zoals eerder gemeld: Alles is online te vinden. Gewoon het hele seizoen pakken, en dan alles wegvinken, behalve de episode die je wil hebben. Ok, je zal het even moeten downloaden, maar de kwaliteit is beter dan die divx-flashsites.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:29 schreef automatic_ het volgende:
De aflevering van zaterdag is dat 13?
Ik hoop in ieder geval dat het niet 12 is..
Ik heb het al gevonden, het is 11
12 staat namelijk niet online

quote:Op maandag 17 november 2008 20:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond het wel een grappige aflevering!
I could kiss you right now!
Really?
It's gone already!

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 24 november 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee, daar heb ik bij de uitzendingen echt niks van gemerkt.
Volgens mij staat dat ook los van elkaar. De AVRO zal iemand inhuren voor de ondertitels (want ze kopen het ongetiteld zeg maar) en de distributeur van de DVD's zal dat ook zelf weer moeten laten doen.
Althans, ik dacht dat het zo werkte.

quote:Op maandag 24 november 2008 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Wat is er met Kerry?
Ik wilde de uitzending online bekijken, maar hij deed allemaal stom en toen heb ik het opgegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.

Ik heb dit hele seizoen op de hdrecorder staan, voor je weet maar nooit.quote:Op maandag 24 november 2008 17:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook alSeizoen 14 dus maar weer op tv proberen te volgen dan, want dit is best triest. Hoewel het wel errrrug relaxed is om gewoon nog een aflevering te kunnen kijken als de voorgaande heul spannend was

hihi dat heb ik ook..quote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen op de hdrecorder staan, voor je weet maar nooit.
Nu nog een keertje branden.

Same here. Ik ben een hele tijd geleden bij seizoen 2 begonnen te kijken, en zit nu in seizoen 13 geloof ik.. ondertussen zijn de nieuwe afleveringen begonnen, dus dat wordt lekker doorkijken straks.quote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen op de hdrecorder staan, voor je weet maar nooit.
Nu nog een keertje branden.

Toch niet van mijn server hè? De bestanden van S14 staan er nog niet compleet op (hier en daar ontbreken nog een paar duizenden bitjes)...quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb seizoen 14 net binnenkan alleen nergens engelse subs vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |