Dat zit er dik in ja...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ames wordt natuurlijk de nanny van Joe, maar hoe gaat ie dat doen met die arm?
Aflevering 7 van seizoen 13. Ik heb geen enkele torrent met seeders kunnen vinden. Dat komt gewoon doordat in de VS inmiddels seizoen 15 wordt uitgezonden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Episodes zijn ook onafhankelijk te downloaden via een torrent. Effe uitzoeken welke aflevering het precies is, en dan moet het goedkomen.
Nope...quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lekker positief zeg...ben ik de enige die een meer duister scenario verwacht?
Inderdaad, dat valt tegen. Het enige wat je gemakkelijk kan vinden, is Frans gesproken, maar dan lopen de ondertittels niet goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aflevering 7 van seizoen 13. Ik heb geen enkele torrent met seeders kunnen vinden. Dat komt gewoon doordat in de VS inmiddels seizoen 15 wordt uitgezonden.
Frans gesproken is 10x niks, dat ga ik niet eens downloaden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat valt tegen. Het enige wat je gemakkelijk kan vinden, is Frans gesproken, maar dan lopen de ondertittels niet goed
Nee dat klopt inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:14 schreef MCH het volgende:
Klopt het nou dat ze ER na seizoen 15 kapt of heb ik dat ergens helemaal verkeerd gelezen?
Haha, dat klopt. Ik heb een kleine poging gedaan van 3minutenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Frans gesproken is 10x niks, dat ga ik niet eens downloaden.
Is er helemaal niemand die het op een dvd'tje of videoband heeft opgenomen?
Je kunt een creatief produkt het beste behouden voor aftakeling, is mijn idee. ER wordt nu al steeds minder. Vorig seizoen was eigenlijk al vrij dood, en op het moment vind ik het ook niet zo goed als dat het ooit was. Vroeger keek je, en wilde je gewoon meer. En dit meestal zonder cliffhangers oid. Ook was er regelmatig een bijzondere aflevering, waar je een bepaald gevoel aan overhield.quote:
Dat hele Afrika vond ik dan weer dodelijk saaaaaaiquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je kunt een creatief produkt het beste behouden voor aftakeling, is mijn idee. ER wordt nu al steeds minder. Vorig seizoen was eigenlijk al vrij dood, en op het moment vind ik het ook niet zo goed als dat het ooit was. Vroeger keek je, en wilde je gewoon meer. En dit meestal zonder cliffhangers oid. Ook was er regelmatig een bijzondere aflevering, waar je een bepaald gevoel aan overhield.
Een ideaal voorbeeld (en volgens een van de meest recente) is die van Kovac in Afrika. Dit was zo goed gedaan, dat het je echt aangreep. Een ander voorbeeld is de eindscene van de episode 'Quintessence of Dust' (S12E14) met Ray Barnett die een patient tegenkomt, (gespeeld door Lou Beatty Jr) een zwerver/voormalige soulzanger die hij trakteert. Ze gaan die diner binnen, en die kerel gaat zonder dat Ray het doorheeft, aan de piano zitten en zingt een prachtige 'Many Rivers to Cross', terwijl je tijdens dat nummer verschillende mensen langs ziet komen die ergens mee te dealen hebben.
Deze zaken zitten er gewoon niet meer in, en ER is verworden tot niets meer dan een gemiddelde serie die zijn aanhang voornamelijk aan een indrukwekkend verleden te danken heeft.
Nee, ik heb 'm nog steeds niet. Als je het voor me kunt branden, graag!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvesterrrr, ik zit nu in Italie, ben morgenavond thuis, kan kijken voor je, maar mijn vorige poging to branden voor iemand bleek niet te werken...
Heb je hem al, of moet ik een poging wagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |