Dat denk ik ook. Van harte met de geboorte van jullie dochter Isis. Hopelijk mag ze snel in goede toestand bij jullie thuis komen wonen en slapen in het bedje dat voor haar neergezet is.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jojo (en mannetje) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik denk dat Isis niet in een liefdevoller nest geboren had kunnen worden.
dat is wel lekker snel Vicky... spannend!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Vicky het volgende:
Daarstraks de gyn gebeld want ik moest terugkomen bij lange cyclus of zwangerschap.
Heb 14 oktober een echo.
ik weet niet hoe iedereen daarbij komt want ik testte met de Predictor 1 dag voor NOD positief en met de CB pas na 4 dagen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Leah het volgende:
Predictor is een rottest. Die heeft heel veel HCG (zwangerschapshormoon) nodig om postief te testen.
De keren dat ik op een Etostest twee streepjes had was ik zwanger.
Ik zou zeggen, Gefeliciteerd!!!
Ja, leuk dat je de oma's meeneemt!! Wij hadden mijn ouders meegenomen. Ze vonden het super leuk. Kreeg gister op mijn verjaardag nog een super lief kaartje van mijn moeder, gericht aan de kleine met een knuffeltje erbij '.... hoe je ook mag heten, wij zullen deze speciale avond niet vergeten'... Ik heb me toch moeten huilen toen ik dat las en ook 's avonds toen we naar bed gingen, begon ik weer...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Fruppel het volgende:
Jose wat een mega gave echo plaatjes!!!
Wij gaan met 26weken een pretecho doen, mogen de aanstaande oma's gezellig mee!
*flashbacks...quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):
"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
Gefeliciteerd met de geboorte van Isis. Wat een schrik en emotionele achtbaan zal lhet voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):
"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
Ow via ziekenhuis? Dan is er wat meer aan de hand of niet? Want mij werd verteld dat je als gezonde vrouw niet in aanmerking kwam om het via een ziekenhuis te doen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Nijna het volgende:
AE, als ik het goed begrijp heb je zelf een donor gezocht?
Vriendin van mij is bezig met het alleenstaand moeder worden via het ziekenhuis. Wat een traject zeg...
Mij ontroert dit verhaal ook een beetje, wat lief van je vader en moeder!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je de oma's meeneemt!! Wij hadden mijn ouders meegenomen. Ze vonden het super leuk. Kreeg gister op mijn verjaardag nog een super lief kaartje van mijn moeder, gericht aan de kleine met een knuffeltje erbij '.... hoe je ook mag heten, wij zullen deze speciale avond niet vergeten'... Ik heb me toch moeten huilen toen ik dat las en ook 's avonds toen we naar bed gingen, begon ik weer...![]()
Mijn vader is hartpatiënt... en het eerste wat mijn vader zei na de echo was 'het hart is ook goed, he?'... dat vond ik zooo bijzonder en lief dat hij dat zei, omdat zijn hart dus niet zo gezond is... ook toen had ik de tranen in mijn ogen staan (en nu weer)...
De oma's zullen het echt zeker weten leuk vinden...!! Veel plezier en geniet ervan!!![]()
hoe werken die oefeningen dan precies?? ik wil zelf wel naar fysio, maar ik krijg geen enkele behandeling vergoedquote:Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef cattie het volgende:
Jojo en familie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Isis!En veel sterkte!
![]()
Vicky ook gefeliciteerd!![]()
Een tip voor de dames met rugklachten: bij mijn fysio doe ik nu oefeningen op/met een grote bal (skippybal formaat) en dat helpt mij wel, de klachten zijn een stuk minder geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:
Gisteren twijfelde we nog of we nu wel óf niet zwanger waren omdat een test negatief aangaf, de andere (etos) positief. Na vandaag nog twee tests uitgevoerd te hebben, kruidvat huismerk en clearblue, weten we het nu zeker: we zijn zwanger!!! hiep hoi25 mei is het zover
Geen medische reden hoor.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ow via ziekenhuis? Dan is er wat meer aan de hand of niet? Want mij werd verteld dat je als gezonde vrouw niet in aanmerking kwam om het via een ziekenhuis te doen.
Daarbij zou dat trouwens natuurlijk ook extra geld kosten, die behandelingen zijn behoorlijk duur.
Ik ben blij dat ik zelf een donor gevonden heb... en dan ook nog in vriendenkring
Overigens dacht ik dat het heel lastig werd een donor te vinden, maar er zijn genoeg donors die het op discrete wijze willen doen, gewoon omdat ze graag iemand willen helpen.
Van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:
Gisteren twijfelde we nog of we nu wel óf niet zwanger waren omdat een test negatief aangaf, de andere (etos) positief. Na vandaag nog twee tests uitgevoerd te hebben, kruidvat huismerk en clearblue, weten we het nu zeker: we zijn zwanger!!! hiep hoi25 mei is het zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |