abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 12:51:07 #241
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61728988
Jojo en Hoekie gefeliciteerd met jullie dochtertje en ook veel sterkte gewenst met het verwerken van alle emoties
  donderdag 18 september 2008 @ 12:57:33 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61729134
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jojo (en mannetje) gefeliciteerd met jullie dochter. Ik denk dat Isis niet in een liefdevoller nest geboren had kunnen worden.
Dat denk ik ook. Van harte met de geboorte van jullie dochter Isis. Hopelijk mag ze snel in goede toestand bij jullie thuis komen wonen en slapen in het bedje dat voor haar neergezet is.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61729355
Sjonge Jojo, wat een hoop te verwerken inene zeg
maar van harte gefeliciteerd met jullie verse dochterbaby isis! welkom!! een meisje

ik hoop dat je snel opknapt van de operatie en dat isis ook snel mee mag!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61729761
Jojo, Hoekie, en Finn! hartelijk gefeliciteerd met ISIS! wat een heftige dagen hebben jullie achter de rug, en zeker die uurtjes net na de bevalling, wat moet dat spannend geweest zijn... en dan de Down-mededeling.. dat is ook flink schrikken, lijkt me. ik hoop dat Isis snel aansterkt en lekker mee naar huis kan. Isis, veel geluk & plezier gewenst in je leven!!
pi_61730179
Jojogirl en Hoekie, van harte met jullie dochtertje Isis. Ik hoop dat Isis snel mee naar huis mag.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:41:06 #246
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61730184
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef Vicky het volgende:
Daarstraks de gyn gebeld want ik moest terugkomen bij lange cyclus of zwangerschap.
Heb 14 oktober een echo.
dat is wel lekker snel Vicky... spannend!!!
No more games, no more drama...
pi_61730217
Jojo en hubbie en Finn, Als eerste gefeliciteerd met Isis, Als 2e hoop ik natuurlijk dat jullie beiden goed en voorspoedig herstellen en lekker van elkaar mogen genieten
==============================================================
/klaagmodus aan:
Wat n vervelende combinatie is Hormonen en Consultatiebureau zeg Krijg er ff heerlijk op mn kop omdat mijn dochtertje niet genoeg aangekomen/gegroeid is... de opmerkingen die ik erbij kreeg zal ik wellicht verkeerd interpreteren door die mormonen, maar t kwam op mij over alsof ik mn kind zou laten verhongeren in hun ogen Terwijl ik er juist alles maar dan ook alles aan doe om haar in iedergeval het voorgeschreven minimum te laten eten... pfff k was a onwijs emo vandaag en dit is er niet beter op zo
/klaagmodus uit
verder alles zn gangetje.
Welkom alle nieuwe zwangeren ik hoop dat jullie gauw je draai kunnen vinden hier
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 18 september 2008 @ 13:45:26 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61730277
Jojo, wat een prachtige naam, Isis
Veel sterkte met bijkomen van alles, en heel veel geluk gewenst met jullie kleine meisje!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61730305
Vicky, ook hier van harte natuurlijk!

Ik sta in de top 10!
pi_61730361
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Leah het volgende:
Predictor is een rottest . Die heeft heel veel HCG (zwangerschapshormoon) nodig om postief te testen.

De keren dat ik op een Etostest twee streepjes had was ik zwanger .

Ik zou zeggen, Gefeliciteerd!!!
ik weet niet hoe iedereen daarbij komt want ik testte met de Predictor 1 dag voor NOD positief en met de CB pas na 4 dagen.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61730583
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:07 schreef Fruppel het volgende:
Jose wat een mega gave echo plaatjes!!!
Wij gaan met 26weken een pretecho doen, mogen de aanstaande oma's gezellig mee!
Ja, leuk dat je de oma's meeneemt!! Wij hadden mijn ouders meegenomen. Ze vonden het super leuk. Kreeg gister op mijn verjaardag nog een super lief kaartje van mijn moeder, gericht aan de kleine met een knuffeltje erbij '.... hoe je ook mag heten, wij zullen deze speciale avond niet vergeten'... Ik heb me toch moeten huilen toen ik dat las en ook 's avonds toen we naar bed gingen, begon ik weer...

Mijn vader is hartpatiënt... en het eerste wat mijn vader zei na de echo was 'het hart is ook goed, he?'... dat vond ik zooo bijzonder en lief dat hij dat zei, omdat zijn hart dus niet zo gezond is... ook toen had ik de tranen in mijn ogen staan (en nu weer)...

De oma's zullen het echt zeker weten leuk vinden...!! Veel plezier en geniet ervan!!

Gefeliciteerd Vicky & Svyatagor!

Marlieske, volgens mij kun je gewoon meedoen, hoor, aan MvM! Dat heeft er volgens mij niks mee te maken dat je in het verleden een ks hebt gehad... En vragen die ze stelden... uuh... eigenlijk niks bijzonders. Alleen wanneer ik positief getest had, vervolgens deden zij nog een test ter bevestiging en toen was het eigenlijk alleen maar uitleg over het werk van MvM...

Dank jullie wel voor alle reacties op de foto's...

edit: jeetje Jojo & Hoekie, gefeliciteerd met jullie kleine Isis! Maar...wat een verhaal zeg... da's niet niks waar jullie nu doorheen moeten. Heel veel sterkte...!

[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 18-09-2008 14:22:38 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_61730740
Vicky , van harte gefeliciteerd!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 14:05:01 #253
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61730768
Isis
Jojogirl, Hoekie en Finn, gefeliciteerd! En veel sterkte gewenst met het verwerken van alle heftige dingen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 18 september 2008 @ 14:23:58 #254
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61731294
Jojo en Hoekie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven.
Ik hoop dat jullie de heftigheid die gebeurd is en waar vast nog meer van gaat komen kunnen behappen. Ik hoop dat jullie snel thuis zijn waar jullie lekker samen van de kraamtijd/roze wolk en elkaar kunnen genieten.

Vickyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61731315
Jojo en Hoekie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isis
Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61731339
Vicky gefelicteerd!

Jojogirl gefeliciteerd met Isis Sterkte met het verwerken.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_61731350
jeetje Jojo, wat een dubbel bericht!
Ten eerste ontzettend gefeliciteerd met jullie kleine meisje Isis !
Ten tweede wens ik jullie toch extra veel sterkte bij al deze emoties en spanningen over gezondheid!
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 september 2008 @ 14:28:53 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61731425
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):

"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
*flashbacks...

Jojo, ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze achtbaan Isis is een geweldige naam (en ik hoop eigenlijk dat bij jullie hetzelfde gebeurt als bij haar bijna naamgenootje...) voor beslist een heel mooi meisje
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 18 september 2008 @ 14:39:14 #259
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61731700
Jojo wat een heftige tijd maar ondanks alles wil ik jullie van harte feliciteren met jullie dochter , geweldige naam!!
pi_61731988
Van harte met jullie dochtertje! Prachtige naam inderdaad!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61732915
Gefeliciteerd ! Isis vind ik ook een mooie naam !
Sterkte de komende tijd met opknappen van alle tegenslagen.
  donderdag 18 september 2008 @ 15:33:43 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_61733027
Jojo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat jullie beiden snel opknappen!
stormy waters...
sailin'
pi_61733055
Van harte svyatagor!

AE, als ik het goed begrijp heb je zelf een donor gezocht?
Vriendin van mij is bezig met het alleenstaand moeder worden via het ziekenhuis. Wat een traject zeg...

Vicky, woei !!!!

Jojo en Hoekie, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van Isis! Wat heftig zeg, sterkte met alles voor jezelf een een rijtje zetten.
Fake it till you make it...
pi_61733426
Jojo en Hoekie, gefeliciteerd met jullie Isis! Hopelijk mag ze snel mee naar huis.
Vergeet niet ook te genieten he, hoewel het misschien allemaal heel anders is dan je verwacht had, en hoewel Isis anders is dan je verwacht had. Anders kan zo mooi zijn ook. Maar daar zijn jullie inmiddels vast al achter.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 18 september 2008 @ 15:59:08 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61733650
Jojo en Hoekie gefeliciteerd met jullie Isis. Wat een prachtige naam

Veel sterkte bij het op een rijtje krijgen van al je emoties.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61734147
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hier een berichtje van mama Jojo van gisteravond (geplaatst door trotse papa en man Hoekie):

"Hier even een kort berichtje van mij vanuit het ziekenhuis, want de CTG was niet ok zoals jullie uit m'n verdwijnig vast al begrepen hadden. Maandag 15.28 uur ben ik na een spoedkeizersnee bevallen van een mooi meisje genaamd ISIS. Helaas had ze meconium ingeademd waardoor ze bij de grboorte geen hartactie en ademhaling had. Na supersnel ingrijpen en reanimeren is ze binnen 2 uur naar de IC neonatologie van 't LUMC gebracht, wqaar ik nu ook lig. Ze is nu stabiel en wordt 72 uur gekoeld in slaap gehouden om zo de schade van het zuurstoftekort bij de geboorte zoveel mogelijk beperkt te houden.
Verder kregen we maandagavond nog een schok te verwerken: Isis heeft Downsyndroom. De DNA test moet nog volgen, maar alle uiterlijke kenmerken zijn zo duidelijk dat 't al vaststaat en die test alleen nog de definitieve bevestiging is (dit heeft trouwens niets te maken met en was ook niet de oorzaak van het feit dat ze maandag kennelijk in nood was).
Met mij gaat het fysiek goed, voor dag 2 na een keizersnee. Heb alweer zelf gedoucht en ben soort van mobiel. Ook ben ik druk aan het kolven geslagen, zodat ik nu tenminste iets praktisch voor Isis kan doen. Emotioneel is het een achtbaan geweest sinds maandagmiddag. Ik ben nu ook begonnen alles op te schrijven om 't voor mezelf op een rijtje te krijgen, want alles ging zo snel dat ik nog lang niet alles kan plaatsen (en ik stukjes kwijt ben). Vrijdag (morgen dus) kom ik naar huis, dan zal ik proberen nog weer een update te posten."
Gefeliciteerd met de geboorte van Isis. Wat een schrik en emotionele achtbaan zal lhet voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 18 september 2008 @ 16:23:35 #267
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61734310
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef Nijna het volgende:
AE, als ik het goed begrijp heb je zelf een donor gezocht?
Vriendin van mij is bezig met het alleenstaand moeder worden via het ziekenhuis. Wat een traject zeg...
Ow via ziekenhuis? Dan is er wat meer aan de hand of niet? Want mij werd verteld dat je als gezonde vrouw niet in aanmerking kwam om het via een ziekenhuis te doen.

Daarbij zou dat trouwens natuurlijk ook extra geld kosten, die behandelingen zijn behoorlijk duur.

Ik ben blij dat ik zelf een donor gevonden heb... en dan ook nog in vriendenkring
Overigens dacht ik dat het heel lastig werd een donor te vinden, maar er zijn genoeg donors die het op discrete wijze willen doen, gewoon omdat ze graag iemand willen helpen.
pi_61734508
Jojo, allereerst gefeliciteerd! En verder heel veel succes met wennen aan een onverwachte situatie! Ik wens je veel kracht en sterkte toe, maar ik heb ook alle vertrouwen dat Isis bij jullie héél goed op haar plek zal zijn! Ze heeft een goed plekje uitgezocht
pi_61734733
Jojo, vriend & Isis heel veel kracht toegewenst voor komende tijd! Ik was vandaag in het LUMC en heb extra aan jullie gedacht
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_61735094
Svyatagor gefeliciteerd en welkom

Vicky, van harte gefeliciteerd!!!!

JoJogirl; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isis Heel veel sterkte met alle emoties die je voor je kiezen hebt gekregen. Ik hoop dat jullie heel snel met jullie meisje naar huis mogen
pi_61735381
Jojo: Gefliciteerd en heel veel sterkte de komende tijd!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_61735386
Jojogirl, gefeliciteerd met Isis! Ik hoop dat het goed met haar gaat. Heel veel sterkte met het verwerken van alle emoties en geniet van jullie dochter.
pi_61735920
Jojogirl gefeliciteerd met jullie dochter en sterkte met alles.
Vicky van Harte Gefeliciteerd!!

Ik ben sinds vandaag met verlof!!!!!
pi_61737510
Jojo en man, eigenlijk alles is hier al gezegd. Heel veel sterkte in de emotionele rollercoaster waar je nu middenin zit en gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
pi_61737583
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je de oma's meeneemt!! Wij hadden mijn ouders meegenomen. Ze vonden het super leuk. Kreeg gister op mijn verjaardag nog een super lief kaartje van mijn moeder, gericht aan de kleine met een knuffeltje erbij '.... hoe je ook mag heten, wij zullen deze speciale avond niet vergeten'... Ik heb me toch moeten huilen toen ik dat las en ook 's avonds toen we naar bed gingen, begon ik weer...

Mijn vader is hartpatiënt... en het eerste wat mijn vader zei na de echo was 'het hart is ook goed, he?'... dat vond ik zooo bijzonder en lief dat hij dat zei, omdat zijn hart dus niet zo gezond is... ook toen had ik de tranen in mijn ogen staan (en nu weer)...

De oma's zullen het echt zeker weten leuk vinden...!! Veel plezier en geniet ervan!!
Mij ontroert dit verhaal ook een beetje, wat lief van je vader en moeder!
Wij nemen ook de oma's mee naar de pretecho, de opa's zagen het niet zo zitten
  donderdag 18 september 2008 @ 19:13:50 #276
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61737748
Jojogirl en Hoekie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isis. Wat een prachtige naam! Ik hoop dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen en dat jijzelf ook voorspoedig herstelt van de keizersnee Jojo.
pi_61738095
Jojo en familie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Isis! En veel sterkte!

Vicky ook gefeliciteerd!

Een tip voor de dames met rugklachten: bij mijn fysio doe ik nu oefeningen op/met een grote bal (skippybal formaat) en dat helpt mij wel, de klachten zijn een stuk minder geworden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 september 2008 @ 19:33:05 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61738144
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:30 schreef cattie het volgende:
Jojo en familie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Isis! En veel sterkte!

Vicky ook gefeliciteerd!

Een tip voor de dames met rugklachten: bij mijn fysio doe ik nu oefeningen op/met een grote bal (skippybal formaat) en dat helpt mij wel, de klachten zijn een stuk minder geworden.
hoe werken die oefeningen dan precies?? ik wil zelf wel naar fysio, maar ik krijg geen enkele behandeling vergoed
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 18 september 2008 @ 19:50:02 #279
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61738589
Jojogirl, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag. Beterschap met aansterken en heel veel kracht toegewenst van mij en meneer k_i_m .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61738594
Gisteren twijfelde we nog of we nu wel óf niet zwanger waren omdat een test negatief aangaf, de andere (etos) positief. Na vandaag nog twee tests uitgevoerd te hebben, kruidvat huismerk en clearblue, weten we het nu zeker: we zijn zwanger!!! hiep hoi 25 mei is het zover
pi_61738629
Dit topic loopt lekker vol met nieuwe zwangeren!
Gefeliciteerd jostib2nd!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61738630
DJMO: Zitten op de bal met 1 been recht vooruit gestrekt en dan een bal vangen, naar links en rechts draaien met je bovenlichaam, terwijl je 1 been vooruit strekt, met je schouders op de bal, buik omhoog, voeten op de grond (bruggetje) dan armen recht omhoog en om en om 1 been strekken enz enz. Op internet zijn de ballen en de boeken erover wel te koop. Maar het lijkt me wel handig om het eerst een keer onder begeleiding te doen als je het wil doen.

Jostiband, gefeliciteerd!
pi_61738679
Jojogirl, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isis! Heel veel sterkte gewenst.
pi_61738782
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:
Gisteren twijfelde we nog of we nu wel óf niet zwanger waren omdat een test negatief aangaf, de andere (etos) positief. Na vandaag nog twee tests uitgevoerd te hebben, kruidvat huismerk en clearblue, weten we het nu zeker: we zijn zwanger!!! hiep hoi 25 mei is het zover
Gefeliciteerd!

Wat een streepjesregen hier zeg!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 september 2008 @ 20:00:37 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61738865
gefeliciteerd Jostib2nd en de andere 2 nieuwe moeders in spe ik was jullie helemaal vergeten te feliciteren

@cattie, dat klinkt me nogal acrobatisch in de oren ... ik geloof dat ik het toch maar liever niet doe.. ben niet zo'n held wat dat betreft
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 18 september 2008 @ 20:06:58 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61739043
Jojogirl, Jojoman en Finn, van harte gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige dochtertje en zusje Isis!
Mooie naam!

Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Ik wens jullie heel veel geluk met z'n vieren!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61739076
Het is heel erg op evenwicht bewaren gericht, daarmee train je ook de spieren in je onderrug. Ik ben heel slecht in het bewaren van mijn evenwicht en de oefeningen zijn ook best moeilijk voor mij. Vandaag ben ik van de bal gevallen.. Maar het helpt bij mij, en dat vind ik het belangrijkst.
pi_61739082
Jojo gefeliciteerd met Isis, wat een mooie naam!
Ik hoop voor je dat je snel met je dochtertje naar huis mag en ik wens je heel veel sterkte en geluk toe
pi_61739137
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:23 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ow via ziekenhuis? Dan is er wat meer aan de hand of niet? Want mij werd verteld dat je als gezonde vrouw niet in aanmerking kwam om het via een ziekenhuis te doen.

Daarbij zou dat trouwens natuurlijk ook extra geld kosten, die behandelingen zijn behoorlijk duur.

Ik ben blij dat ik zelf een donor gevonden heb... en dan ook nog in vriendenkring
Overigens dacht ik dat het heel lastig werd een donor te vinden, maar er zijn genoeg donors die het op discrete wijze willen doen, gewoon omdat ze graag iemand willen helpen.
Geen medische reden hoor.
Zelf een donor vinden lukte niet dichtbij zeg maar. En dan zijn er wel genoeg mannen die het wel willen doen, maar ja...
Maar super dat je zelf een donor in je vriendenkring hebt gevonden .
Ik wens je een goede zwangerschap!!!

En josti ook van harte!
Fake it till you make it...
pi_61739267
Jojogirl, Hoekie en Finn, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Wat een mooie naam heeft ze

Ook sterkte met de achtbaan waarin jullie nu zitten. Was ze ook iets te vroeg? (ik weet niet precies wanneer je uitgerekend was)
Variety is the spice of life
pi_61739458
Ik heb van alles gemist, zie ik al!

Marlieske ook gefelicteerd zeg!

EnJosti ook!
Variety is the spice of life
pi_61739688
Jojogirl en Hoekie, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!!
Hopelijk mag ze snel naar huis.
  donderdag 18 september 2008 @ 20:38:09 #293
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61739914
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:50 schreef jostib2nd het volgende:
Van harte gefeliciteerd
Make love, not war ☮
  donderdag 18 september 2008 @ 20:44:40 #294
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61740096
jostib2nd gefeliciteerd!!
  donderdag 18 september 2008 @ 20:50:08 #295
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61740232
Jojogirl en Hoekie van harte gefeliciteerd met Isis
Wat een schrik allemaal zeg. Wat een emotionele achtbaan zijn jullie ingegaan. Hoe vindt Finn het allemaal?
Doe wat anderen hier ook al zeiden, schrijf veel op en GENIET

Vicky, gefeliciteerd eindelijk!
Ook Jostib2nd en andere nieuwen in dit topic een fijne zwangerschap toegewenst.

Oja, voor ik het vergeet: Cattie , het komt echt wel weer goed allemaal.
Lekker douchen!
  donderdag 18 september 2008 @ 20:51:16 #296
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61740264
Kent iemand dit. Ik heb begrepen dat het erg handig moet zijn en erg mooi en strak in het ledikantje ligt. Het is dus een soort van dekbedovertrek maar dan voor dekens....
Make love, not war ☮
pi_61740861
Jojo en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat heftig allemaal zeg. Veel sterkte met alles verwerken, maar vooral veel geluk met jullie viertjes gewenst.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:20:31 #298
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61741241
Lieve Jojo-girl, Hoekie en Finn!

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zusje en dochter ISIS!

Wat een spannende tijd is het, waar jullie direct ingekomen zijn. Ik hoop dat alles vlug wat rustiger wordt en Isis vlug fit is, net als jij Jojo-girl.
Ik wens jullie heel veel geluk, kracht en succes en plezier met zijn viertjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 18 september 2008 @ 21:31:44 #299
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61741680
Isis, welkom om deze wereld.
Fam. Jojo, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met z'n viertjes. En uiteraard ook sterkte met de emotionele verwerking van deze afgelopen heftige dagen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 18 september 2008 @ 22:48:38 #300
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61744697
Vriendin heeft last van steken en krampen enzo, maar dat is best normaal las ik ergens, klopt? Het is echt stressen af en toe en dat zal de komende tijd nog wel zo blijven..
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 18 september 2008 @ 22:55:30 #301
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61744978
Jojogirl, jojolief en kleine Finn van harte met jullie speciale dochter en zusje.

Geniet van elkaar en probeer de afgelopen hectische dagen een klein plekje te geven en geniet van de liefde, afhankelijkheid en vrolijkheid die jullie krijgen en nog gaan krijgen van kleine Isis en dat is onbeschrijfbaar (spreek uit tante-ervaring).
Jojo ik hoop dat je snel opknapt van de keizersnede en dat Isis snel met jullie mee naar huis kan/mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')