Ben ik het niet echt mee eens, als we een spits hadden die zelf ook een actie met een bal kan maken i.p.v. alleen maar kaatsen en schieten hadden we veel meer grote kansen gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:39 schreef Multatilu het volgende:
5-0. Niet slecht, maar ook niet heel goed. Buiten deze doelpunten niet heel veel gecreeerd. Wel jammer dat het publiek weer continue over Ajax moet zingen. Dan neem je het woord supporten niet al te letterlijk.
Aan Biseswar was ook alle vermaak van de 2e helft te danken. Feyenoord speelde in ieder geval een stuk beter dan vorige week in Almelo. Denk dat het resultaat van volgende week vrij veel invloed gaat hebben op de komdende periode. Mocht er gewonnen worden van Ajax dan kan het zomaar zijn dat er een goede serie neergezet gaat worden. Gaan ze er echter hopeloos in tegen Ajax dan verwacht ik een stormachtige herfst.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, als we een spits hadden die zelf ook een actie met een bal kan maken i.p.v. alleen maar kaatsen en schieten hadden we veel meer grote kansen gehad.
Biseswar speelde puik, beter dan prutsers Lee en Slory ooit hebben gedaan.
Groot deel van de Feyenoord aanhang in de Kuip dacht daar vanavond anders over getuige het "Joden gaan eraan"quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef Kopbal het volgende:
Ach, een overwinning op Ajax zou gewoon een stunt zijn. Daar acht ik dit gehandicapte team nog niet toe in staat.
Dat moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Groot deel van de Feyenoord aanhang in de Kuip dacht daar vanavond anders over getuige het "Joden gaan eraan"
Ich weiss, ich weiss.....quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet je met een korreltje zout nemen.
Humberto Tan had het erover dat hij nu een vriendin heeft die ervoor zorgt dat hij zich niet verslaapt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
1e helft was ruk. 2e helft was een stuk beter. Die Biseswar kan volgens mij best aardig voetballen als je hem een beetje vertrouwen geeft.
Hij kan ook gewoon een goede wekker kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Humberto Tan had het erover dat hij nu een vriendin heeft die ervoor zorgt dat hij zich niet verslaapt...
Laten we dus maar hopen dat ze hem niet snel dumpt want dan schijnt de discipline weg te zijn en als ik Verbeek een beetje in kan schatten houdt hij daar totaal niet van, mensen die te laat komen.
Idd, wat een slap gelul zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een goede wekker kopen.
Om 00.30 komen de hoogtepunten van Studio sport voorbij op ned 3. Denk dat ze die doelpunten wel laten zien. Anders morgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Nette overwinning. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd, althans niet met deze cijfers. Boven verwachting dus, al was het spel nog niet altijd om over naar huis te schrijven, en vond ik veel spelers nog wat onzeker overkomen.
Lang geleden dat er met ruime cijfers werd gewonnen.![]()
Wel jammer dat Studio Sport de wedstrijd waarschijnlijk meteen om 22.30 heeft uitgezonden, toen zat ik nog in het stadion maar ik had graag nog de doelpunten van Biseswar teruggezien.
Achja van mijn part snijdt zijn vriendin z'n korstjes van z'n brood, als ie maar goed speelt.quote:
Moet het wel aanblijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Achja van mijn part snijdt zijn vriendin z'n korstjes van z'n brood, als ie maar goed speelt.
Ik zal hem niet missen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:41 schreef denthemen het volgende:
Volgens Gertjan Verbeek zal Slory nu opnieuw het revalidatietraject voor het herstel van een hamstringblessure in. Hij zei dat tegenover Radio Rijnmond. Daarvoor staat volgens Verbeek minimaal zes weken. Slory was na afloop zeer aangeslagen, zo liet Verbeek weten. 'Ik wilde hem even aanhalen, maar hij wilde ook van mij niets weten. Dat is logisch op zo'n moment.' [reageer]
Robben kan voetballen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
2e Robben die Slory
Dank voor de tip en anders zie ik ze inderdaad morgen wel weer voorbij komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Om 00.30 komen de hoogtepunten van Studio sport voorbij op ned 3. Denk dat ze die doelpunten wel laten zien. Anders morgen
Alleen dan zonder goed spelquote:
Ja logischquote:
Yup, maar zelf Cardiff (geloof ik?) wees hem af.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
Was Bisewar niet de speler die weg mocht?
Ik wil het niet verassend noemen. In z'n periode bij Heracles liet hij bij vlagen zien meesterlijk te kunnen voetballen. Dat zal nu niet anders worden. Westrijden waarin hij ongrijpbaar lijkt zullen wel worden afgewisseld met wedstrijden waarbij er vanalles misgaat. Bij spelers bij wie het mentaal niet altijd even goed zit zijn de eerste paar acties van een wedstrijd vaak bepalend. Gaan die goed dan groeit het vertrouwen en dus ook automatisch het niveau.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Verrassend wat Biseswar laat zien.
Sheffield Unitedquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Yup, maar zelf Cardiff (geloof ik?) wees hem af.
Was jij niet moe?quote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Happel het volgende:
Wat is het mooi om Feijenooord - PSV (Uefa Cup) terug te zien.
Blijft mooi om te zien dat Feyenoord grotendeels uit Nederlandse spelers bestaatquote:
groeten aan leonardoquote:Op zondag 14 september 2008 01:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een pareltjes die doelpunten van Biseswar, logisch dat jullie je gezegend voelen met deze Ajax klasse!
Wtf heb jij gesliktquote:Op zondag 14 september 2008 01:12 schreef sp0t het volgende:
Ik voorzie een grote toekomst voor Biseswar.
Ik denk dat hij de opvolger gaat worden van Diego bij Werder Bremen.
Deze jongen past precies tussen de spelers van Werder Bremen en ik denk dat het vooral met Tim Wiese op persoonlijk vlak heel goed gaat klikken.
zolang wij geen andere spits kopen, kan hij gewoon blijvenquote:Op zondag 14 september 2008 03:06 schreef erkel het volgende:
Goed dat Biseswar nog wat leuke dingen laat zien, kunnen we hem misschien toch nog ergens slijten in de winterstop.
speelde goed jaquote:Op zondag 14 september 2008 10:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook genoten van Wijnaldum gisteren, speelde echt een sterke wedstrijd.
Ik vond Hofland best sterk spelen. Betrouwbaar en als het moest maakte hij ook nog wel eens een overtreding.quote:Op zondag 14 september 2008 12:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het was niet echt goed gisteren. Vooral voorin ging er erg veel mis. Achterin gaven ze gelukkig eens vrij weinig weg, en de eerste helft was op zich best om van te genieten. Geen goed voetbal, maar wel de tegenstander steeds opjagen en het spel steeds heel snel hervatten. Goede inzet.
Voor donderdag en zondag moet het wel veel en veel beter, anders hebben we donderdag echt een probleem.
Wheheh goed voor mekaar Keltiequote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Heb een gele kaart van Feijenoord gekregen in verband met openbare dronkenschap
Klapte in de eerste helft onderuit (net na de eerste strafschop).
Beneden m'n, bij De Kuip opgegeten, friet er maar weer uitgekotst en toen stonden er allemaal stewards om mij heen
Naar het politiebureau, babbeltje gemaakt en naar de auto gelopen (met een maatje).
Gezellig, die zaterdag wedstrijden
Moraal van het verhaal:
Niet smiddags gaan drinken, terwijl je die dag maar 2 boterhammen met pindakaas op hebt en daarna een zakje friet bij De Kuip eten.
Azijnsmaak in je muil na het kotsen
quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Heb een gele kaart van Feijenoord gekregen in verband met openbare dronkenschap
Beneden m'n, bij De Kuip opgegeten, friet er maar weer uitgekotst en toen stonden er allemaal stewards om mij heen
Naar het politiebureau, babbeltje gemaakt en naar de auto gelopen (met een maatje).
Moraal van het verhaal:
Niet smiddags gaan drinken, terwijl je die dag maar 2 boterhammen met pindakaas op hebt en daarna een zakje friet bij De Kuip eten.
Moraal van het verhaal:
Voetbal is oorlog hequote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Gisteren was het maar matig op de goals van Biseswar en zijn voorzet op Mols na. Maarja het is volendam maar...
Kan dat uitschot dat joden aan het gas en dergelijke zong voortaan buiten blijven? Stelletje misselijkmakende figuren!
Moraal van het verhaal:
Met mosterd?quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gele kaart.
Als je flink zat bent moet je ook gewoon 3 broodjes unox halen.
Lekker zijn die, hèquote:Op zondag 14 september 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geen echte, je krijgt altijd die mosterdsaus erbij van unox.
Opzich viel het "goed zat" nog wel mee.quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gele kaart.
Als je flink zat bent moet je ook gewoon 3 broodjes unox halen.
Ja, als er joden bij zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 13:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gele kaart
[..]
Voetbal is oorlog he
Dat is al een tijd aan de gang. Heb het al vaker gezien iig, erg triest.quote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja, en mensen die goedwillig bier over fotograven + hun aparateur gooien
Op zulk soort momenten schaam ik me als Feyenoord supporter. Bij de laatste 3 doelpunten tegen Volendam werd er constant moetwillig een beker met bier de lucht in gegooid boven een fotograaf met een laptop en 2 camera's.quote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is al een tijd aan de gang. Heb het al vaker gezien iig, erg triest.
Alleen tegen Schalke was dat grappig bij die Duitse cameraploeg![]()
dat was leuk jaquote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Kopbal het volgende:
Alleen tegen Schalke was dat grappig bij die Duitse cameraploeg![]()
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.quote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ach het is nog maar een weekje. Moet kunnen vind ik.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.
Volgende week niet hoorquote:En volgende week hoor je die eerste stiltes weer rond de 10e minuut.
Ja, maar er was nou niet echt een uitdaging qua aanval. Maar, hij speelde inderdaad best degelijk. Ik heb eigenlijk helemaal geen anti-ajax nummers gehoord. Alleen tijdens de samenvatting hoorde ik opeens joden gaan eraan Heel vreemd.quote:Op zondag 14 september 2008 12:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond Hofland best sterk spelen. Betrouwbaar en als het moest maakte hij ook nog wel eens een overtreding.
Volgende week durft idd 3/4 niet eens het hand in hand te zingen!!quote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.
En volgende week hoor je die eerste stiltes weer rond de 10e minuut.
verdedigend wel, opbouwend was het nog zwakquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja, maar er was nou niet echt een uitdaging qua aanval. Maar, hij speelde inderdaad best degelijk.
Die vetklep stond lekker te keepen inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef ruud_fr het volgende:
verbazingwekkend hoe die dikke er een paar ballen van Van Bronckhorst uit hield trouwens![]()
Lijkt me ook beter. Niks forceren svp.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meld dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
Was toch al bekend? Ik wist het iig al.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meld dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 14 september 2008 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was toch al bekend? Ik wist het iig al.
Wie zegt dat Bruins het niet redt? Verbeek zei dat het met Landzaat een wat lastiger verhaal was, dus ik neem aan dat hij hem niet meteen laat meespelen zondag.quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Waarom Landzaat en Bruins niet? Die waren voor gisteren toch al bijna fit?
Niks verbazingswekkend aan. Hij doet dat al jaren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef ruud_fr het volgende:
verbazingwekkend hoe die dikke er een paar ballen van Van Bronckhorst uit hield trouwens![]()
wat danquote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks verbazingswekkend aan. Hij doet dat al jaren.
Je moet trouwens nog wat aanpassen aan de op, koekebakker.
Kutzooi.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meldt dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
ff de oude speelschema.png deleten bij Photobucket en opnieuw uploaden, dan hoeft de OP niet telkens aangepast te worden (zie bestandsnaam)quote:Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Tssss...
http://i38.photobucket.co(...)OK/speelschema-1.png
Donequote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ff de oude speelschema.png deleten bij Photobucket en opnieuw uploaden, dan hoeft de OP niet telkens aangepast te worden (zie bestandsnaam)
Wat werd er gezongen? Joden gaan eraan of zo? Vind ik nogal gewaagd (en arrogant) gezien de laatste ontmoetingen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die anti ajax liedjes mogen ze voortaan ook wel achterwegen laten. Als het nou tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax zingt, oke. Maar doe dat net met wedstrijden die totaal niets met ajax te maken hebben. Met dat soort liedjes steun je de ploeg niet.
Oja, en mensen die moedwillig bier over fotograven + hun aparateur gooien
Van dat ding dat jullie "friet" durven noemen, krijg ik sowieso kotsneigingen, gezopen of nietquote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Moraal van het verhaal:
Tim Wiese.quote:Op zondag 14 september 2008 01:12 schreef sp0t het volgende:
Ik voorzie een grote toekomst voor Biseswar.
Ik denk dat hij de opvolger gaat worden van Diego bij Werder Bremen.
Deze jongen past precies tussen de spelers van Werder Bremen en ik denk dat het vooral met Tim Wiese op persoonlijk vlak heel goed gaat klikken.
Een wisselspeler die wat kan forceren is nooit weg.quote:Op maandag 15 september 2008 00:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tim Wiese.
Biseswar was zeker okee vandaag, en dat is maar goed ook met het oog op de beschikbare aanvallers op dit moment.
Zeker niet nee, en ik ben niet echt onder de indruk van Mols. Ik heb respect voor hoe hard hij werkt, maar hij is gewoon bij lange na niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een wisselspeler die wat kan forceren is nooit weg.
Dat weet ik wel zeker.... En dat weet jij ookquote:Op zondag 14 september 2008 23:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Van dat ding dat jullie "friet" durven noemen, krijg ik sowieso kotsneigingen, gezopen of niet![]()
Wedden dat je na een middagje deftig bier zuipen en deftige friet vreten helemaal niks hebt
quote:Op maandag 15 september 2008 06:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.... En dat weet jij ook
Ken hem persoonlijkquote:
Alleen raak je nooit verder dan onze lokale kroegquote:Op maandag 15 september 2008 09:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ken hem persoonlijk
Hij komt weleens, via mij, naar Feijenoord en andersom ga ik weleens naar Club Brugge
Komt omdat iemand die kaarten zo kut regelt.quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Alleen raak je nooit verder dan onze lokale kroeg
dan zit je bij Feyenoord ook primaquote:Op maandag 15 september 2008 11:40 schreef blueangel_ het volgende:
Klantenservice en Club Brugge zijn 2 woorden die nooit samen in 1 zin hebben gepast
Nog niets van gemerktquote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan zit je bij Feyenoord ook prima
Waar werd dat uitgezonden dan?quote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Happel het volgende:
Wat is het mooi om Feijenooord - PSV (Uefa Cup) terug te zien.
quote:
wel edit van mod (link weggehaald)quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor de mensen die de Uefa-cup wedstrijd Feyenoord - PSV eens willen terug kijken heb ik hier een nieuwsgroep-link.
http://www.newzleech.com/
Feijenoord Klantenpesten is het toch?quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan zit je bij Feyenoord ook prima
quote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Robin IS kwart of half Marokkaans, slimmerd.
Zoiets las ik een tij geleden toch echt een keer in de krant. Kan er geen officiele bron van vinden overigens.quote:Op maandag 15 september 2008 12:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van Persie is een halve marokkaan wisten jullie dat?
Bron:
[..]
Dat doen ze allemaal tegenwoordig, om je dood aan te ergeren.quote:
Dat bullshitverhaal duikt telkens weer op, inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 12:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van Persie is een halve marokkaan wisten jullie dat?
Bron:
[..]
Ik hoop overigens dat intern Feyenoord flink pissig is op de KNVB en er maatregelen getroffen gaan worden (geen spelers meer afstaan wanneer het niet verplicht is b.v). Foppe had ons met gigantische problemen op kunnen zadelen.quote:Makaay lijkt fit voor Klassieker
ROTTERDAM - Feyenoord-spits Roy Makaay is weer zo goed als fit. De Klassieker lijkt haalbaar. Niet lang na de zo ongelukkige Olympische Spelen formuleerde Roy Makaay zijn doel. Vóór de Klassieker tegen Ajax wilde de spits hersteld zijn van de voetbreuk die hij in China opliep.
,,En dat lijkt te gaan lukken,’’ aldus Makaay, die dinsdag de groepstraining hervat. ,,Maandag heb ik nog een laatste test afgelegd met hersteltrainer Bjorn Rekelhof,’’ aldus de spits. ,,Dat ging goed, ik kan alles weer. Ook voluit schieten ging prima en dat was, gezien de aard van mijn blessure, het belangrijkste.’’
Zijn laatste competitieduel voor Feyenoord speelde Makaay een half jaar geleden, op 12 maart, toen hij geblesseerd raakte in de uitwedstrijd tegen AZ. Daarna kwam hij alleen nog als invaller in actie in de bekerfinale. ,,Ik kan niet wachten om weer te spelen voor Feyenoord. Dit kan gewoon een mooi seizoen worden, daar ben ik van overtuigd.’’
Makaay liep zijn recente voetbreuk op in Tianjin, in de eerste wedstrijd van het Olympisch elftal tegen Nigeria. Bij een schotpoging werd de aanvaller hard geblokt door een Afrikaanse verdediger. Na de eerste scan van zijn voet leek de blessure mee te vallen, maar een week later werd na nieuw onderzoek alsnog een breuk geconstateerd.
,,Als ik dat gelijk had geweten, had ik die twee wedstrijden tegen de Verenigde Staten en Japan natuurlijk niet gespeeld,’’ aldus Makaay. ,,Maar dat is achteraf makkelijk praten. Na de uitschakeling tegen Argentinië heb ik de Spelen voor mezelf gelijk helemaal afgesloten. Het is niet geworden wat ik ervan gehoopt had, klaar. Bij thuiskomst ben ik me direct weer op Feyenoord gaan richten.’’ Cynische opmerkingen dat hij beter in Rotterdam had kunnen blijven, heeft hij bij Feyenoord nooit gehoord. Niet van supporters en niet van mensen binnen de club. ,,Want zij zullen ook wel begrijpen dat ik het me zo niet had voorgesteld. Ik ging naar China om een medaille te winnen, niet om geblesseerd te raken.’’
Zijn geduld werd de laatste weken behoorlijk op de proef gesteld. ,,Met zo’n voetbreuk valt er niet zoveel te behandelen. Je kunt die botten niet naar elkaar toe masseren. Wat ik vooral heb gedaan, is zorgen dat ik fit werd en bleef. Dat heb ik zowel binnen in het krachthonk gedaan als buiten op het veld. De afgelopen week merkte ik echt dat het snel vooruit ging.’’ Als het moet speelt Makaay zondag vanaf de eerste minuut tegen Ajax. ,,Maar dat bepaalt de trainer. Ik wil gewoon zorgen dat ik volledig fit en beschikbaar ben.’’
De Klassieker leeft zoals altijd in de Kuip, maar voor Feyenoord wacht eerst nog een zwaar UEFA Cup-duel met Kalmar FF, de koploper in de Zweedse competitie. ,,Daar is iedereen nu eerst op gefocust,’’ aldus Makaay. ,,En terecht, want dat zou nog wel eens een heel moeilijke wedstrijd kunnen worden. Daarna telt Ajax pas.’’
Daar is de speler zelf ook bij, en volgens mij had hij geen last meer.quote:Op maandag 15 september 2008 17:12 schreef TC03 het volgende:
Dan nog, Foppe liet Makaay invallen terwijl hij last had.
Moeten ze dus sowieso niet meer doen vanaf nu.quote:Op maandag 15 september 2008 17:10 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zou Feyenoord boos moeten zijn op de KNVB? Feyenoord heeft Makaay zelf laten gaan.
Dat ook ja, maar Foppe heeft ook de verantwoordelijkheid om spelers tegen zichzelf te beschermen. Tenzij Makaay echt aan heeft zitten dringen dat ie wilde spelen had Foppe nooit risico mogen nemen met hem.quote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef Happel het volgende:
Makaay is zelf de sukkel in deze. Geheel zijn eigen fout dat hij uit China is terug gekomen met een nog zwaardere blessure.
quote:Leroy Fer liep in het duel met Volendam een bloeduitstorting op zijn voet op, nadat een tegenstander hierop ging staan. De medische staf hoopt dat de middenvelder voor donderdag, als de UEFA Cup-wedstrijd tegen Kalmar FF op het programma staat, hiervan hersteld zal zijn, maar houdt nog een slag om de arm.
Laat donderdag maar niet spelen dan als ie nog niet fit is, de wedstrijd van zondag is veel en veel zwaarder.quote:
Maar de wedstrijd van donderdag is belangrijkerquote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Laat donderdag maar niet spelen dan als ie nog niet fit is, de wedstrijd van zondag is veel en veel zwaarder.
Komt ie weer hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Laat donderdag maar niet spelen dan als ie nog niet fit is, de wedstrijd van zondag is veel en veel zwaarder.
quote:
NOS-AJAX TEGEN RODA
Om gek van te worden. Jaren had de NOS de tijd om zich voor te bereiden op een revanche. Om ruime afstand te nemen van dat schandelijke verleden als Ajax-omroep.
En ze zouden het beter gaan doen.
En wat zagen we gisteravond.
Het werd een partijdige omarming van Ajax die nog heftiger was dan ooit in het verleden was vertoond (Ned. 1 – 19.00 uur).
Nadat die afgrijselijke openingsbeelden waren gepasseerd, het videoresultaat van een 13-jarige knul die zijn eerste softwarepakketje van pa had gekregen, waarin wij werden opgezadeld met de meest krankzinnige en nutteloze blokkendozen vol rammelshots waaruit geen enkel doel of artistiek inzicht bleek, echt kleuterwerk een omroep volstrekt onwaardig (het beroep heet “editor” in Hilversum), werden wij door Tom Egbers (Ajax) behendig het Ajax-universum binnengeleid. Ajax dus…eindeloos Ajax.
Tevoren was door de NOS beloofd dat ruime afstand zou worden genomen van dat ellendige Talpa-gedoe om niet de stand op de ranglijst te volgen maar in het vervolg, net als vroeger, de volgorde van samenvattingen nu te laten bepalen door de stand op de ranglijst.
Welnu, Groningen verkeerde tot gisteren bijvoorbeeld bovenin (het linker rijtje, zeggen ze daar), Ajax daarentegen onderaan (het rechter rijtje), dus logisch toch: “we beginnen met Ajax-Roda”, sprak en besloot de presentator (Ajax) niettemin.
Dat wil zeggen nadat wij van Basten (Ajax) al hadden gezien om nog eens over het Ajax van vorige week te praten.
Over de beeldenmontage van het wedstrijdverslag dat volgde kan niet anders gezegd worden dan dat het een regelrechte NOS-provocatie was richting de neutrale kijker, de niet-Ajax-aanhang, en met name de tegenstander Roda. Van de eerste helft waren uitsluitend beelden gebruikt van Ajax vooruit, en van de tweede helft overwegend Roda achteruit, hetgeen een volstrekt belachelijke, onzorgvuldige en onevenwichtige selectie dient te worden genoemd.
Het is werkelijk een wonder dat Ajax gelet op deze beeldenreeks niet met 42-0 heeft gewonnen doch slechts met 1-0. De naam Roda viel dan ook nauwelijks behalve dan om aan te geven dat het Ajax-spel nu eenmaal helaas met 22 spelers moest worden begonnen.
Ook had de NOS beloofd met ingang van dit seizoen in het vervolg geen tussenshots meer te plaatsen van trainers, coaches en bankzitters, maar uitsluitend van de deelnemers aan de wedstrijd.
Maar omdat het hier Ajax betrof zagen wij tijdens het spel wel degelijk en desondanks Marco van Basten (Ajax) als trainer langs de zijlijn, en uiteraard niet die van Roda JC.
De opponent van Ajax werd tijdens de wedstrijd geen seconde in beeld gebracht.
Dus onze aandacht werd nu extra geleid naar de gebruikelijke wezenloze nabeschouwingen waaraan beide partijen steevast mogen deelnemen.
Gisteravond ging het commentaar op de wedstrijd na afloop als volgt: eerst Marco van Basten (Ajax), vervolgens Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), vervolgens de trainer van Ajax, Marco van Basten, waarna wederom Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) in beeld het woord werd gegund om zijn visie op de wedstrijd en zichzelf! te geven.
Namens Roda verscheen wederom helemaal niemand meer op ons scherm en de honderdduizenden beeldbuizen in “het diepste zuiden” (zoals Egbers Roda positioneerde); bijvoorbeeld, iemand namens Roda JC die ons allen nog van een toevoeging had kunnen voorzien zodat de schijn van neutraliteit kon worden opgehouden.
Er viel ook helemaal niets meer toe te voegen of te schijnen, de schande was ons glashelder gepresenteerd.
Een monopolist is nooit neutraal.
Het Ajaxbolwerk heeft zich opnieuw gevestigd in Hilversum.
Ajax en de NOS zijn synoniemen; “020 is identiek aan 035”.
okquote:Op maandag 15 september 2008 18:53 schreef Droopie het volgende:
Een mooie recensie van Frits Bom jarenlang de ombudsman en vakantie op www.tvrecensies.nl
Iets wat wij natuurlijk al wisten, maar nu ook door een neutraal persoon perfect verwoord.
[..]
preciesquote:Op maandag 15 september 2008 18:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar de wedstrijd van donderdag is belangrijker
Wat een tenenkrommend slecht stukje.quote:Op maandag 15 september 2008 18:53 schreef Droopie het volgende:
Een mooie recensie van Frits Bom jarenlang de ombudsman en vakantie op www.tvrecensies.nl
Iets wat wij natuurlijk al wisten, maar nu ook door een neutraal persoon perfect verwoord.
[..]
inderdaad, het woord Feyenoord komt niet eens in het stuk voor dus het is me een raadsel waarom het hier gepost wordtquote:Op maandag 15 september 2008 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
en wat heeft dit met Feyenoord te maken?
Niet direct iets, maar Ajax is onze rivaal en we spelen er volgende week tegen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
en wat heeft dit met Feyenoord te maken?
Nou en, donderdag is belangrijker.quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Niet direct iets, maar Ajax is onze rivaal en we spelen er volgende week tegen.
Eigenlijk wel ja, maar toch is er bij mij veel meer spanning voor zondag.quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou en, donderdag is belangrijker.
Bij mij ook hoor. Een week of twee al, vorig jaar had ik daar totaal geen last van.quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar toch is er bij mij veel meer spanning voor zondag.Misschien ook omdat ik dan ook ga en bovendien vrijwel al m'n studiegenoten en collega's voor Ajax zijn.
En hij schiet nog een stuk beter uit dan Henk.quote:Op zondag 14 september 2008 12:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Die keeper van Volendam was trouwens ook nog wel aardig. Paar goede ballen gepakt nog.
Het is jammer dat we zoveel geblesseerden hebben, waardoor Ajax toch de favoriet is.quote:Op maandag 15 september 2008 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor. Een week of twee al, vorig jaar had ik daar totaal geen last van.
Ajax zit in dezelfde situatie, hebben alleen wat minder geblesseerden. Zijn alleen verre van ingespeeld en moeten deze week ook nog naar het buitenland. Dat soort dingen spelen ook wel mee.quote:Op maandag 15 september 2008 20:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het is jammer dat we zoveel geblesseerden hebben, waardoor Ajax toch de favoriet is.
Met een volledig fit en ingespeeld elftal hadden we Ajax thuis echt een flinke tik kunnen uitdelen.
Ze zijn idd nog totaal niet ingespeeld, als Feyenoord er vanaf het begin flink fanatiek op zit, en de Kuip goed loskomt, dan maken we wel een kans.quote:Op maandag 15 september 2008 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ajax zit in dezelfde situatie, hebben alleen wat minder geblesseerden. Zijn alleen verre van ingespeeld en moeten deze week ook nog naar het buitenland. Dat soort dingen spelen ook wel mee.
quote:15-09-2008 JONG FEYENOORD ZET OOK WILLEM II AAN DE KANT: 3-0
De terugkeer van Jong Feyenoord in de eredivisie blijft succesvol verlopen. Na uitoverwinningen op Jong Ajax en Jong AZ moest tijdens de eerste thuiswedstrijd van het seizoen ook Jong Willem II eraan geloven. De ploeg van Alex Pastoor overtuigde met gedreven spel en een 3-0 overwinning. Kermit Erasmus keerde terug van een blessure en drukte met twee doelpunten stevig zijn stempel. De derde treffer kwam op naam van Luis Pedro. Rob van Dijk speelde zijn eerste wedstrijd na zijn terugkeer bij Feyenoord en onderscheidde zich met enkele fraaie reddingen.
De aanvallende intenties van Jong Feyenoord waren vanaf het begin van de wedstrijd duidelijk zichtbaar. Het spel speelde zich de eerste helft voornamelijk af op de helft van Willem II, zonder dat de beloften uitgespeelde kansen af wisten te dwingen. Van Dijk voorkwam zelfs een vroege achterstand, toen Willem II-er Michael de Leeuw plotseling voor de doelman opdook. Van Dijk bleek niet te verrassen en keerde de inzet van de aanvaller.
De 1-0 kwam na ruim een half uur letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen. Feyenoord was nog niet gevaarlijk geweest, tot het moment dat Norichio Nieveld vanuit het centrum van de verdediging de bal achter de defensie van Willem II liet vallen. Erasmus was attent en tikte de bal vanuit de lucht over de uitkomende Tilburgse doelman. Hiermee was ook direct de ruststand bereikt.
Aan het begin van de tweede helft stond Erasmus ook aan de basis van de 2-0. De Zuid-Afrikaan pikte de bal op het middenveld op en dribbelde enkele tegenstanders voorbij, waarna de aanvaller Michal Janota aan de linkerkant het zestienmetergebied instuurde. De invaller behield het overzicht en gaf Luis Pedro bij de tweede paal een niet te missen kans.
Erasmus bleef een plaag voor de Tilburgse defensie. Bleek de Zuid-Afrikaan na een van zijn vele dribbels oog in oog met Willem II-doelman Bruno Appels niet koelbloedig genoeg, als eindstation van een snelle aanval was Erasmus halverwege de tweede helft wel succesvol. Aanvoerder Glenn Kobussen bracht de aanvaller met een steekbal in stelling en Erasmus haalde de trekker overtuigend over: 3-0.
Door de overwinning blijft de ploeg van trainer Alex Pastoor na drie wedstrijden zonder puntenverlies in de eredivisie voor beloften. Volgende week maandag speelt Jong Feyenoord wederom een thuiswedstrijd. Op het vaste aanvangstijdstip van half zeven is op Varkenoord Jong FC Groningen de tegenstander.
Jong Feyenoord – Jong Willem II 3-0
Scoreverloop:
35’ 1-0 Erasmus
49’ 2-0 Pedro
71’ 3-0 Erasmus
Opstelling Jong Feyenoord: Van Dijk; Van Stee (33’ Pedro), Nieveld, Derijck, Wattamaleo; Tiendalli, Manteiga (69’Barends), Schet (46’ Janota), Kobussen; Pattinama en Erasmus.
Laat Verbeek maar wat jaartjes zitten, die weet wel raad met deze jeugdspelers.quote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat wel goed bij Jong Feyenoord. Dat is nogal een verschil met vorige seizoenen, en dat met zoveel ontzettend jonge spelers, dat geeft hoop.![]()
Ook lekker dat Jong Ajax de thuiswedstrijd tegen Jong NEC met 3-4 heeft verloren.
Denk dat jullie nu wel gaan winnen zondag.quote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat wel goed bij Jong Feyenoord. Dat is nogal een verschil met vorige seizoenen, en dat met zoveel ontzettend jonge spelers, dat geeft hoop.![]()
Ook lekker dat Jong Ajax de thuiswedstrijd tegen Jong NEC met 3-4 heeft verloren.
jij zegt t....quote:Op maandag 15 september 2008 21:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Denk dat jullie nu wel gaan winnen zondag.
Dat hoop ik ook. Maar ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:17 schreef co2301 het volgende:
Eerste thuiswedstrijd begon heerlijk, redelijke 1e helft (wel met voorsprong komen door 2 penals), alleen jammer weer van slory2e helft was heerlijk om te zien, vooral bisewar zn acties
![]()
nu hopen dat we zondag lekker kunnen feesten in rotjeknor
Hier ook. Heb er eigenlijk ook geen vertrouwen in.quote:Op maandag 15 september 2008 20:07 schreef ruud_fr het volgende:
totaal geen spanning hier, zal eind van de week wel een beetje komen denk ik
Ajax gebruikt meestal de wedstrijd tegen Feyenoord om uit een vormcrisis te raken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:46 schreef co2301 het volgende:
tja ajax speelt ook niet echt lekker (was vooral tegen roda te zien), krijgen wel kansen maar benutten niks, dus als dat zondag zo aanblijft geef ik ons wel een kans
Je vergeet dat Huntelaar wel dus 8 kansen heeft gekregen, om alle kansen van Suarez, Sulejmani en andere spelers niet te vergeten... Ajax is toch echt wel een paar klasses beter dan Volendam... Dat het vizier tegen Roda niet op scherp stond, betekent niet dat we niet kunnen vlammen in de Kuip...quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zet mijn geld op 1-0 voor ons. Wij gaven tegen Volendam niks weg (ok, het was Volendam, maar niks weggeven is voor ons al heel wat) en als zelfs Huntelaar 8 keer op doel schiet en niet scoort, lijkt het me duidelijk dat zij de vorm missen. Ook (hopelijk) geen Mols, die het niet meer kan belopen (maar wel goed genoeg is als pinch-hitter imo), scheelt al aardig wat denk ik.
Als onze achterhoede net zo speelt als tegen Volendam zal ajax minder kansen krijgen als tegen Rodaquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Je vergeet dat Huntelaar wel dus 8 kansen heeft gekregen, om alle kansen van Suarez, Sulejmani en andere spelers niet te vergeten... Ajax is toch echt wel een paar klasses beter dan Volendam... Dat het vizier tegen Roda niet op scherp stond, betekent niet dat we niet kunnen vlammen in de Kuip...
Volendam kreeg na rust een zeer grote kans, die gestopt werd door Timmer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zet mijn geld op 1-0 voor ons. Wij gaven tegen Volendam niks weg (ok, het was Volendam, maar niks weggeven is voor ons al heel wat) en als zelfs Huntelaar 8 keer op doel schiet en niet scoort, lijkt het me duidelijk dat zij de vorm missen.
quote:Feyenoord-Kalmar FF voor UEFA 'High risk' wedstrijd
16-9-2008
Feyenoord-Kalmar FF is door de UEFA aanwezen als wedstrijd met een hoog risico. De ogen van de Europese voetbalbond zullen op Feyenoord gericht zijn wanneer de club aanstaande donderdag haar rentree op de Europese velden beleefd. De UEFA heeft voor het duel tegen de Zweedse koploper zelfs extra waarnemers benoemd die in het stadion aanwezig zullen zijn om eventuele wanordelijkheden te rapporteren.
Feyenoord doet middels een open brief aan haar supporters een beroep op het gezonde verstand van een ieder die de wedstrijd aanstaande donderdag bezoekt:
Open brief
quote:Hofland: ‘Feyenoord moet Ajax bij de keel pakken’
16-9-2008
Kevin Hofland ziet in het vervolg van het seizoen graag weer het Feyenoord van vroeger terug, te beginnen in de komende thuiswedstrijden van donderdag tegen Kalmar FF (voor de UEFA Cup) en zondag tegen Ajax. “We moeten nog meer gaan laten zien van: wij zijn Feyenoord, niemand doet ons wat,” zegt de 29-jarige verdediger. “Wij moet weer laten blijken dat wij voor niemand onder doen in Nederland. In de tijd van John de Wolf en Henk Fräser lukte dat Feyenoord bijna altijd. Toen stonden er hier voor aanvang echt een paar gasten in de gang. Het gevecht begon al in de tunnel. Dat gevoel moet terug. We moeten van tevoren al gaan uitstralen dat we onoverwinnelijk zijn. In de Kuip lukt ons dat vaak nog wel, maar daarbuiten niet. Waarom dat is, weet niemand.”
Volgens Hofland moet Feyenoord proberen ‘zo lang mogelijk’ mee te doen om het kampioenschap. “Als we er vervolgens in slagen de titel te pakken, dan is dat super. Maar worden we geen kampioen, dan moeten we er in ieder geval voor zorgen dat we bij de eerste drie eindigen. Echt veel versterkingen zijn er deze zomer niet bij gekomen, maar als straks iedereen fit is en we een beetje meer geluk hebben dan vorig seizoen, zijn we al een stuk verder.”
Over de kansen van zijn ploeg in de komende Klassieker durft hij weinig te zeggen. “Ajax is net als wij een ploeg die zijn draai nog moet vinden, met een nieuwe trainer en nieuwe spelers. Wij moeten er gewoon vol op gaan, ze bij de keel pakken en dan niet meer loslaten.”
Mooi gesproken van Hofland. Maar daar heb je wel een paar imponerende jongens voor nodig a la Fräser en de Wolf. Dat zie ik de selectie van nu dan weer niet doen.quote:
Er krijgen er wel steeds meer een kaal koppie om te imponeren..quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mooi gesproken van Hofland. Maar daar heb je wel een paar imponerende jongens voor nodig a la Fräser en de Wolf. Dat zie ik de selectie van nu dan weer niet doen.
Tja, nu nog Jaap Stam tatoeages en meer in het krachthonk...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Er krijgen er wel steeds meer een kaal koppie om te imponeren..
Normaal gesproken heeft Ajax ook een stuk minder kansen nodig om meer goals te scoren als afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als onze achterhoede net zo speelt als tegen Volendam zal ajax minder kansen krijgen als tegen Roda
Hoflandquote:
En wat is er dan alsnog mis met zijn woorden. Als hij 300 % geeft en het gaat voor geen meter dan geeft dat niet. Maar als Bruins er de pet naar gooit na 30 minuten, mag je daar terecht boos over zijn. Maar oke, jij bent altijd zo simpel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hofland
Die had vorig jaar na de zeperd tegen NAC in de competitie ook al mooie woorden klaarstaan (spelers die het niet kunnen opbrengen om net dat extra te geven hadden volgens hem niks te zoeken in het elftal) terwijl ie zelf een draak van een seizoen speelde.
Het zijn woorden waar je als Feyenoord supporter natuurlijk trots op mag wezen, maar die jongen faalt toch keer op keer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wat is er dan alsnog mis met zijn woorden. Als hij 300 % geeft en het gaat voor geen meter dan geeft dat niet. Maar als Bruins er de pet naar gooit na 30 minuten, mag je daar terecht boos over zijn. Maar oke, jij bent altijd zo simpel.
Toen zijn probleempjes waren opgelost vorig seizoen ging hij stukken beter voetballen. Ook de wedstrijd tegen Volendam was wat dat betreft hoopvol maar het blijft natuurlijk Volendam.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zijn woorden waar je als Feyenoord supporter natuurlijk trots op mag wezen, maar die jongen faalt toch keer op keer.
Maar goed we zullen zondag voor de verandering het tegendeel weet te bewijzen.
Jarenlang het grootste verdedigende talent van PSV, aanvoerder bij Wolfsburg, talloze keren bij de selectie van Oranje, maar nee hij kan er niets van.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zijn woorden waar je als Feyenoord supporter natuurlijk trots op mag wezen, maar die jongen faalt toch keer op keer.
Maar goed we zullen zondag voor de verandering het tegendeel weet te bewijzen.
Magath zag zelf ook wel dat Hofland niet meer de Hofland van zijn PSV tijd was. Toen was ie top. Maar in zijn laatste seizoen bij Wolfsburg speelde hij gewoon matig. Pakte altijd wel z'n kaartje mee (ook rode) en had (onbesuisde) overtredingen nodig om z'n mannetje te stoppen. Toen ie eenmaal naar Feyenoord vertrok had ik zelf ook de verwachting dat hij een aanwinst voor Feyenoord zou zijn (dat moet ik bekennen) maar na een seizoen te hebben gespeeld heeft hij absoluut niet aan de verwachtingen weten te voldoen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jarenlang het grootste verdedigende talent van PSV, aanvoerder bij Wolfsburg, talloze keren bij de selectie van Oranje, maar nee hij kan er niets van.[ afbeelding ]
Hopelijk doet hij dat zondag weerquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pakte altijd wel z'n kaartje mee (ook rode) en had (onbesuisde) overtredingen nodig om z'n mannetje te stoppen.
Daar dupeer je je eigen ploeg toch alleen maar mee?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat zondag weer
Ons aanvalstrio is onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat zondag weer
zagen we tegen willem 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ons aanvalstrio is onnavolgbaar.
Maak toch niet uit. Als je de tegenstander pijn kan doen geeft dat ook voldoening.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar dupeer je je eigen ploeg toch alleen maar mee?
Het geeft mij persoonlijk geen voldoening als Oleguer Makaay geblesseerd zou trappen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Maak toch niet uit. Als je de tegenstander pijn kan doen geeft dat ook voldoening.
Ben benieuwd of van basten leonardo laat spelen.Hoop t
Sja ik ben ook heel fanatiek maar ik hoef geen speler naar de klote te zien worden getrapt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het geeft mij persoonlijk geen voldoening als Oleguer Makaay geblesseerd zou trappen.
Maar misschien ben ik daar wel te veel mens voor en te weinig supporter.
Dat heb ik ook niet bij elke Ajax-speler.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het geeft mij persoonlijk geen voldoening als Oleguer Makaay geblesseerd zou trappen.
Maar misschien ben ik daar wel te veel mens voor en te weinig supporter.
quote:Feyenoord roept fans op tot goed gedrag
Sport - door Redactie op 16-09-2008 @ 15:36
Feyenoord is erop gebrand een goed figuur te slaan in Europa, zowel op het veld als op de tribune. De Rotterdammers hebben daarom vandaag een open brief naar de supporters op de clubwebsite geplaatst. Daarin verzoekt de club de fans tijdens de wedstrijd tegen Kalmar FF donderdag 'het gezonde verstand te gebruiken en het elftal op een positieve manier te steunen'.
"Feyenoord wil in de nabije toekomst weer een rol van betekenis gaan spelen", staat in de brief te lezen. "Nationaal én internationaal in de Uefa-competities. Daar werken we hard aan. Deelname aan Europees voetbal is een belangrijke voorwaarde om onze toekomstplannen te kunnen verwezenlijken." Het gedrag van de fans kan daarbij de doorslag geven, stelt de club, die weet dat een nieuwe misstap fatale gevolgen kan hebben.
In de brief refereert Feyenoord daarbij aan de Europese wedstrijd tegen Nancy in november 2006. "Feyenoord beleefde een inktzwarte avond door toedoen van zich supporter noemende mensen." In de Franse stad braken voor en tijdens de wedstrijd rellen uit, waarbij de Franse politie zelfs traangas gebruikte. Doorspelen werd daardoor onmogelijk.
De brief, ondertekend door algemeen directeur Eric Gudde en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, besluit met een hoopvol 'Feyenoord rekent op u!'
Het is er wel het tijdstip naar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
Desnoods snuift hij een gram coke weg om te kunnen spelen.
Last van een snot neusquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
Gio staat er wel. Desnoods snuift hij een gram coke weg om te kunnen spelen.
Gokken op wedstrijden van je eigen club is sowieso not done.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Happel het volgende:
Tientje op Kalmar gezet. Ben ik nu een verrader. [ afbeelding ]
Maar het is zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gokken op wedstrijden van je eigen club is sowieso not done.![]()
jorien2quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Happel het volgende:
Doe het niet, al die negatieve karma. Beter winnen ze, dan is het weer gezellig in het stadionquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Happel het volgende:
Nee, geen tientje...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus je hebt ook gelijk een tientje op ajax gezet?
Sowieso nooit op je eigen club wedden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Happel het volgende:
Ik wed dan ook tegen mijn club.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sowieso nooit op je eigen club wedden.
dat is gewoon stomquote:
Dan zou ik nog steeds een kut avond hebben ondanks dat meevallertje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt of een goede avond, of een kutavond met een meevallertje.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:32 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dan zou ik nog steeds een kut avond hebben ondanks dat meevallertje.
Dan zitten we op een lijn.quote:
Hou even opquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Best zin in donderdag trouwens.
Ouderwets avondje middagje bier tanken en Europees voetbal.
Voordeel van het student zijn en een OV-kaart hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou even op
Kom meteen vanuit werk, mag blij zijn als ik het fluitsignaal haal.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voordeel van het student zijn en een OV-kaart hebben.
Reden dat ik niet ga.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou even op
Kom meteen vanuit werk, mag blij zijn als ik het fluitsignaal haal.
Ik heb een redelijke verbinding, dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 17 september 2008 06:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reden dat ik niet ga.
19.00 -> Teveel gedoe om op tijd en fatsoenlijk in Rotterdam/ De Kuip te komen.
Ik niet. T-Mobile, huilen met de pet op.quote:Op woensdag 17 september 2008 07:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke verbinding, dus dat zit wel snor.
ook leuk:quote:Landzaat terug op het trainingsveld
ROTTERDAM - Denny Landzaat is dinsdag teruggekeerd op het trainingsveld. De middenvelder van Feyenoord hervatte de individuele buitentraining.
Landzaat is herstellende van een hamstringblessure, die hem zaterdag voor het competitieduel tegen Volendam (5-0) aan de kant hield. Landzaat werkte dinsdag zonder problemen trap- en passoefeningen af, meldt de Feyenoordsite.
Het is onduidelijk of Landzaat donderdag speelklaar is voor het UEFA-Cupduel tegen het Zweedse Kalmar FF. Zondag staat voor de Rotterdamse club de topper tegen Ajax op het programma.
Bij de groepstraining van Feyenoord dinsdag ontbraken overigens Giovanni van Bronckhorst en Manteiga wegens ziekte.
quote:‘Ik hoor bij de beste keepers’
Uitgegeven: 17 september 2008 9:55
Laatst gewijzigd: 17 september 2008 10:01
AMSTERDAM - Henk Timmer heeft van zich afgebeten. De doelman van Feyenoord reageert in de VI op de uitlatingen van Hans van Breukelen. De oud-international meldde in De Telegraaf dat Timmer geen topkeeper is.
“Wat Hans zegt, interesseert me niet zoveel,” is de tweede sluitpost van Oranje duidelijk. “Nederland heeft in de afgelopen veertig jaar maar één absolute topkeeper gehad: Edwin van der Sar. Nu Edwin is gestopt met Oranje, laat hij nogal een erfenis achter. Maar daar krijgen Italië en Spanje ook last van als Gianluigi Buffon en Iker Casillas stoppen. Alleen doen wij er in Nederland raar over.”
Timmer snapt daarom ook niets van de kritiek van Van Breukelen. “Óf de bondscoaches snappen er niks van, óf ik behoor gewoon nog steeds tot de twee beste keepers van Nederland. Ik denk het laatste,” besluit de Rotterdamse sluitpost.
Opvolger
Een week geleden liet Van Breukelen zijn licht schijnen over het gat dat Van der Sar in het Nederlands elftal achterlaat. De doelman van Manchester United beëindigde na het afgelopen Europees Kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk zijn interlandloopbaan. Een echte topkeeper heeft Oranje daardoor op dit moment niet meer, meende Van Breukelen.
Maarten Stekelenburg is op dit moment de onbetwiste nummer één onder bondscoach Bert van Marwijk, maar een goede tweede keeper is op dit moment ver te zoeken. Van Breukelen vertelde dat Sander Boschker en Henk Timmer het maximale uit hun carrière hebben gehaald, maar absoluut geen topkeepers zijn.
Ik begin het weer wat positiever in te zien voor zondag.quote:2008 - Makaay, Vlaar en Bruins stevenen af op rentree tegen Ajax
Naast Makaay hopen ook Vlaar en Bruins hun rentree te maken tegen Ajax. Alledrie de spelers konden de groepstraining inmiddels hervatten. Het duel tegen Kalmar FF lijkt vor hen nog te vroeg te komen.
pfffquote:Op woensdag 17 september 2008 06:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reden dat ik niet ga.
19.00 -> Teveel gedoe om op tijd en fatsoenlijk in Rotterdam/ De Kuip te komen.
quote:
hier heeft Van Breukelen gelijk inquote:Van Breukelen vertelde dat Sander Boschker en Henk Timmer het maximale uit hun carrière hebben gehaald, maar absoluut geen topkeepers zijn.
Weet niet of het zo positief is dat er spelers instaan die 0,0 wedstrijdritme hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik begin het weer wat positiever in te zien voor zondag.
Ben je straks gelijk door je 3 wissels heen na 10 minuten..quote:Op woensdag 17 september 2008 11:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Weet niet of het zo positief is dat er spelers instaan die 0,0 wedstrijdritme hebben.
vroege wissels pakken goed uitquote:Op woensdag 17 september 2008 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben je straks gelijk door je 3 wissels heen na 10 minuten..
Liever een Vlaar zonder wedstrijdritme dan een Greene met wedstrijdritme.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Weet niet of het zo positief is dat er spelers instaan die 0,0 wedstrijdritme hebben.
Ben blij dat Lucius terug is.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Liever een Vlaar zonder wedstrijdritme dan een Greene met wedstrijdritme.
Ik denk Greene, aangezien die in de voorbereiding en tegen Heracles ook de voorkeur boven Buijs kreeg.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben blij dat Lucius terug is.
Ik vraag me af wat nu de rangorde is als Lucius geblesseerd raakt. Komt dan Buijs of toch Greene op die plek te spelen.
Spelers laten spelen om in de etalage te zettenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:19 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik denk Greene, aangezien die in de voorbereiding en tegen Heracles ook de voorkeur boven Buijs kreeg.
Bovendien gaat Buijs toch gratis de deur uit lopen, die hoef je dus ook niet meer te laten spelen om hem in de etalage te zetten. Laat maar een jaartje op de bank of liever nog in het 2e wegrotten.
Ben ik met je eens hoor. Maar wanneer 2 spelers elkaar in kwaliteit niet veel ontlopen (in dit geval in negatief opzicht dusquote:Op woensdag 17 september 2008 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spelers laten spelen om in de etalage te zetten![]()
De beste moet spelen.
Mits niet op z'n de guzmans geventileerd kan dat zondag goed van pas komen!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:11 schreef navigator het volgende:
Lood om oud ijzer in m.i.
Persoonlijk zie ik liever Buijs, al is het alleen maar om zn blinde haat richting Ajax
Inderdaad, dan hoort zo'n elleboog op adamsappel-hoogte...quote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mits niet op z'n de guzmans geventileerd kan dat zondag goed van pas komen!
Davids is in elk geval weg nu.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je kunt beter zeggen dat het bij De Guzman op z'n Buijs' gingquote:Op woensdag 17 september 2008 14:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kom op hé.quote:Op woensdag 17 september 2008 07:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik niet. T-Mobile, huilen met de pet op.
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik begin het weer wat positiever in te zien voor zondag.
quote:Vlaar loopt opnieuw knieblessure op
17 september 2008
Ron Vlaar blijft sukkelen met zijn linkerknie. De verdediger van Feyenoord raakte woensdag tijdens de training opnieuw geblesseerd aan het gewricht, meldt de Rotterdamse club op haar website. Over de ernst van de blessure is nog niets duidelijk.
Vlaar sukkelt al ruim een jaar met zijn linkerknie. In een competitiewedstrijd tegen Roda JC scheurde hij zijn kruisband, waarna hij negen maanden uit de roulatie was. In de zomer sloot hij weer aan bij de selectie van Feyenoord, maar half augustus ging het tijdens de training opnieuw mis. De verdediger moest een paar weken rust houden en deed deze week voor het eerst weer mee met de groepstraining.
quote:Timmer (blij): Gelukkig is Makaay weer fit.
Verslaggever: Maar hij staat niet in de basis volgens Verbeek.
Timmer (droog): Oh, dat heeft hij niet met mij overlegd anders
Is die nog niet weg dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ach anders zit Vincken ook het hele seizoen alleen op de tribune.
Heitinga kwam ook terug, en hóéquote:Op woensdag 17 september 2008 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die gast kan beter kappen met voetbal.
Nee nog niet.Ik snap niet dat ze de hoop nog niet hebben opgegeven.Jij had toch een weddeschap over Vincken met iemand hier?quote:
He wat?!quote:Tomasso, Zuid-Afrikaans bier lijkt me wel wat.
Met Vincken geen idee. Op de jubileumdag was die onderweg terug zei die. En met Vlaar is het gewoon zwaar kut!!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef Kopbal het volgende:
TJDoornbos kom er maar in!
Wat is er nu weer met ons favoriete brekebeentje aan de hand?
Is Woerts afgevallen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Woerts bij Doordekken
http://end.sport2media.com/license.php?ProductID=18594
Toekomst schat, toekomst.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
Wat moet je met Krul als je Robje hebt?
Wat moet je met Krul als je Darley hebt? Je kan beter een getalenteerde speler hebben en gewoon 2 met ervaring.quote:
Ze winnen nooit van de Jodenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat moet je met Krul als je Darley hebt? Je kan beter een getalenteerde speler hebben en gewoon 2 met ervaring.
Mulder had sowieso niet naar Excelsior gemoeten. De enige die daar ooit beter van terugkwam was Buffel. Krul gewoon halen...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat Krul maar zitten inderdaad.
Ten minste, Mulder doet het voorlopig uitstekend bij Excelsior. En Mulder is nuchter genoeg voor een volle Kuip denk ik.
Net of er een bizar groot verschil zit tussen keepen in de Eredivisie en Eerste divisie. Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat je ballen moet tegenhouden. Hij doet er uitstekend wedstrijdritme op en doet het zoals gezegd uitstekend.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mulder had sowieso niet naar Excelsior gemoeten. De enige die daar ooit beter van terugkwam was Buffel. Krul gewoon halen...
Nee hoor, het was of of geweest. Of Krul was gekomen, dan kon Mulder (voorlopig) weg, of Krul kwam niet en dan had Mulder 2e keeper kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Happel het volgende:
Eerst zeiken op Feijenoord dat Krul niet komt en nu zeggen dat Krul maar lekker weg moet blijven en Mulder er wel klaar voor is. Zo zie je maar dat supporters altijd onzinnig zitten te blaten ten tijde van de transferperiode.:')
Idd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Net of er een bizar groot verschil zit tussen keepen in de Eredivisie en Eerste divisie. Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat je ballen moet tegenhouden. Hij doet er uitstekend wedstrijdritme op en doet het zoals gezegd uitstekend.
Spelen voor 6000 mensen of voor 45000 is een groot verschil hoor. Sowieso ligt er bij Feyenoord veel meer druk op dan bij Excelsior.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Net of er een bizar groot verschil zit tussen keepen in de Eredivisie en Eerste divisie. Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat je ballen moet tegenhouden. Hij doet er uitstekend wedstrijdritme op en doet het zoals gezegd uitstekend.
Krul is niet nodig als Mulder die vorm vasthoudt. En dan heb je nog Darley achter de hand. 3 keepers van +- 20 jaar is pure kapitaal en talentvernietiging.
True. En dat gaf ik al aan in een eerdere post. Ik denk dat hij er nuchter genoeg voor is.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:44 schreef Juk het volgende:
[..]
Spelen voor 6000 mensen of voor 45000 is een groot verschil hoor. Sowieso ligt er bij Feyenoord veel meer druk op dan bij Excelsior.
Hertog Jan smaakt beter.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Tomasso, Zuid-Afrikaans bier lijkt me wel wat.
Zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Happel het volgende:
Eerst zeiken op Feijenoord dat Krul niet komt en nu zeggen dat Krul maar lekker weg moet blijven en Mulder er wel klaar voor is. Zo zie je maar dat supporters altijd onzinnig zitten te blaten ten tijde van de transferperiode.:')
Voor keepers is het belangrijk om veel wedstrijdervaring op te doen, je ziet ze daar meestal echt beter van worden. Voor Mulder op deze leeftijd is verhuur naar Excelsior ideaal. Het liefstr volgend seizoen verhuren aan een eredivisieclub en dan kijken hoe ver hij staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mulder had sowieso niet naar Excelsior gemoeten. De enige die daar ooit beter van terugkwam was Buffel. Krul gewoon halen...
quote:Oproep: Zing zondag 19.08 minuten 'Mijn Feyenoord'!
Geschreven op 2008-09-17 om 22:09 | Aantal keer bekeken: 3265 | Aantal reacties: 36 | Bron: FR12.nl Bij veel Feyenoord-supporters gaat momenteel het idee de ronde om komende zondag de spelers een enorme boost te geven. Hoe doen we dat? Door de eerste 19 minuten en 8 seconden, verwijzend naar het oprichtingsjaar van onze club, het lied 'Mijn Feyenoord' te zingen.
Ook FR12.nl vind dit een geweldig idee en hoopt op massale deelname. Schreeuw je club naar de overwinning! Laat zien dat je voor Feyenoord bent. Het Legioen moet zich weer als vanouds roeren. Wie wil hier de 22e weer met een @!#$ gevoel naar school/het werk? Wie wil hier de dagbladen maandagochtend weer moeten vermijden?
We weten het, er is weinig tegen te doen (het gebeurt overal in Europa), maar weet één ding: Feyenoord - 020 is de wedstrijd van het jaar. Alles is geoorloofd. Het mes moet op tafel. De treinen moeten worden ontvangen op het voorplein. De dreiging moet weer voelbaar zijn. De haat moet weer borrelen.
Als de sfeer goed is en de ploeg staat op scherp, blijven er de 21e gewoon drie punten in Rotterdam. Een kolkende Kuip kan niet verliezen! Dus schreeuw je keel helemaal schoor voor Feyenoord! 21 september 2008 moet herrinerd worden als de dag waarop Feyenoord de grote rivaal versloeg, met hulp van een fantastich Legioen. Laat je horen!
bij gebrek aan betere en fitte spelers jaquote:Bahia wil nog heel lang bij Feyenoord blijven
Geschreven op 2008-09-18 om 12:31 | Aantal keer bekeken: 649 | Aantal reacties: 14 | Bron: Feyenoordnetwerk
Afgelopem zomer werd het contract van Bahia opengebroken en verlengd. Ondanks dat hij elk seizoen geen zekerheid heeft te spelen, speelt hij zich steeds weer in de basis. 'Ik ben heel blij met mijn nieuwe contract' zo laat hij weten in een interview met Metro. 'Ik heb er niet lang over na hoeven denken. Er zou ook buitenlandse interesse zijn, maar dat is nooit concreet geworden.'
Zo stapte iemand van Porto naar mij toe en die zei dat ze me in de gaten zouden houden, maar sindsdien heb ik niks gehoord. Ik hoef ook niet zo nodig naar een andere competitie. Ik zit al in het buitenland. Ik vind het belangrijker dat ik deel uit maak van de geschiedenis van een club en dat als ik gestopt ben of weg ben de deuren altijd open blijven voor me.
Als dit contract afloopt heb ik er acht jaar Feyenoord op zitten, maar misschien verlengen we over een paar jaar weer. De enige droom die ik heb is om opgeroepen te worden voor het nationale team van Brazilie.'
Op de TV hoor je de liederen niet altijd even goed denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:22 schreef BB-boy het volgende:
Dat is sowieso toch het enige liedje dat word gezongen (naast hamas hamas)
Misschien moet jij je volumeknop wat hoger zetten.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef BB-boy het volgende:
Harder zingen dan.
ben jij zaterdag wel geweestquote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Misschien moet jij je volumeknop wat hoger zetten.
quote:
dacht ik al, was doodstil namelijkquote:
dan moet je gewoon in de rij staan waarschijnlijkquote:Hoe werkt dat eigenlijk bij kaartjes afhalen aan het stadion? Heb je dan een aparte rij of moet je gewoon bij iedereen die een kaartje koopt gaan staanWas te lui om naar de primera te lopen gisteren
Aha, dus het maakt niks uit of je ze al hebt betaald.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dacht ik al, was doodstil namelijk
[..]
dan moet je gewoon in de rij staan waarschijnlijk
nee, wij kopen voor vrienden regelmatig kaartjes via Skelperquote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Aha, dus het maakt niks uit of je ze al hebt betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |