Ben ik het niet echt mee eens, als we een spits hadden die zelf ook een actie met een bal kan maken i.p.v. alleen maar kaatsen en schieten hadden we veel meer grote kansen gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:39 schreef Multatilu het volgende:
5-0. Niet slecht, maar ook niet heel goed. Buiten deze doelpunten niet heel veel gecreeerd. Wel jammer dat het publiek weer continue over Ajax moet zingen. Dan neem je het woord supporten niet al te letterlijk.
Aan Biseswar was ook alle vermaak van de 2e helft te danken. Feyenoord speelde in ieder geval een stuk beter dan vorige week in Almelo. Denk dat het resultaat van volgende week vrij veel invloed gaat hebben op de komdende periode. Mocht er gewonnen worden van Ajax dan kan het zomaar zijn dat er een goede serie neergezet gaat worden. Gaan ze er echter hopeloos in tegen Ajax dan verwacht ik een stormachtige herfst.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, als we een spits hadden die zelf ook een actie met een bal kan maken i.p.v. alleen maar kaatsen en schieten hadden we veel meer grote kansen gehad.
Biseswar speelde puik, beter dan prutsers Lee en Slory ooit hebben gedaan.
Groot deel van de Feyenoord aanhang in de Kuip dacht daar vanavond anders over getuige het "Joden gaan eraan"quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef Kopbal het volgende:
Ach, een overwinning op Ajax zou gewoon een stunt zijn. Daar acht ik dit gehandicapte team nog niet toe in staat.
Dat moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:56 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Groot deel van de Feyenoord aanhang in de Kuip dacht daar vanavond anders over getuige het "Joden gaan eraan"
Ich weiss, ich weiss.....quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat moet je met een korreltje zout nemen.
Humberto Tan had het erover dat hij nu een vriendin heeft die ervoor zorgt dat hij zich niet verslaapt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
1e helft was ruk. 2e helft was een stuk beter. Die Biseswar kan volgens mij best aardig voetballen als je hem een beetje vertrouwen geeft.
Hij kan ook gewoon een goede wekker kopen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Humberto Tan had het erover dat hij nu een vriendin heeft die ervoor zorgt dat hij zich niet verslaapt...
Laten we dus maar hopen dat ze hem niet snel dumpt want dan schijnt de discipline weg te zijn en als ik Verbeek een beetje in kan schatten houdt hij daar totaal niet van, mensen die te laat komen.
Idd, wat een slap gelul zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een goede wekker kopen.
Om 00.30 komen de hoogtepunten van Studio sport voorbij op ned 3. Denk dat ze die doelpunten wel laten zien. Anders morgenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Nette overwinning. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd, althans niet met deze cijfers. Boven verwachting dus, al was het spel nog niet altijd om over naar huis te schrijven, en vond ik veel spelers nog wat onzeker overkomen.
Lang geleden dat er met ruime cijfers werd gewonnen.![]()
Wel jammer dat Studio Sport de wedstrijd waarschijnlijk meteen om 22.30 heeft uitgezonden, toen zat ik nog in het stadion maar ik had graag nog de doelpunten van Biseswar teruggezien.
Achja van mijn part snijdt zijn vriendin z'n korstjes van z'n brood, als ie maar goed speelt.quote:
Moet het wel aanblijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Achja van mijn part snijdt zijn vriendin z'n korstjes van z'n brood, als ie maar goed speelt.
Ik zal hem niet missen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:41 schreef denthemen het volgende:
Volgens Gertjan Verbeek zal Slory nu opnieuw het revalidatietraject voor het herstel van een hamstringblessure in. Hij zei dat tegenover Radio Rijnmond. Daarvoor staat volgens Verbeek minimaal zes weken. Slory was na afloop zeer aangeslagen, zo liet Verbeek weten. 'Ik wilde hem even aanhalen, maar hij wilde ook van mij niets weten. Dat is logisch op zo'n moment.' [reageer]
Robben kan voetballen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
2e Robben die Slory
Dank voor de tip en anders zie ik ze inderdaad morgen wel weer voorbij komen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Om 00.30 komen de hoogtepunten van Studio sport voorbij op ned 3. Denk dat ze die doelpunten wel laten zien. Anders morgen
Alleen dan zonder goed spelquote:
Ja logischquote:
Yup, maar zelf Cardiff (geloof ik?) wees hem af.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
Was Bisewar niet de speler die weg mocht?
Ik wil het niet verassend noemen. In z'n periode bij Heracles liet hij bij vlagen zien meesterlijk te kunnen voetballen. Dat zal nu niet anders worden. Westrijden waarin hij ongrijpbaar lijkt zullen wel worden afgewisseld met wedstrijden waarbij er vanalles misgaat. Bij spelers bij wie het mentaal niet altijd even goed zit zijn de eerste paar acties van een wedstrijd vaak bepalend. Gaan die goed dan groeit het vertrouwen en dus ook automatisch het niveau.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Verrassend wat Biseswar laat zien.
Sheffield Unitedquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Yup, maar zelf Cardiff (geloof ik?) wees hem af.
Was jij niet moe?quote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Happel het volgende:
Wat is het mooi om Feijenooord - PSV (Uefa Cup) terug te zien.
Blijft mooi om te zien dat Feyenoord grotendeels uit Nederlandse spelers bestaatquote:
groeten aan leonardoquote:Op zondag 14 september 2008 01:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een pareltjes die doelpunten van Biseswar, logisch dat jullie je gezegend voelen met deze Ajax klasse!
Wtf heb jij gesliktquote:Op zondag 14 september 2008 01:12 schreef sp0t het volgende:
Ik voorzie een grote toekomst voor Biseswar.
Ik denk dat hij de opvolger gaat worden van Diego bij Werder Bremen.
Deze jongen past precies tussen de spelers van Werder Bremen en ik denk dat het vooral met Tim Wiese op persoonlijk vlak heel goed gaat klikken.
zolang wij geen andere spits kopen, kan hij gewoon blijvenquote:Op zondag 14 september 2008 03:06 schreef erkel het volgende:
Goed dat Biseswar nog wat leuke dingen laat zien, kunnen we hem misschien toch nog ergens slijten in de winterstop.
speelde goed jaquote:Op zondag 14 september 2008 10:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook genoten van Wijnaldum gisteren, speelde echt een sterke wedstrijd.
Ik vond Hofland best sterk spelen. Betrouwbaar en als het moest maakte hij ook nog wel eens een overtreding.quote:Op zondag 14 september 2008 12:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het was niet echt goed gisteren. Vooral voorin ging er erg veel mis. Achterin gaven ze gelukkig eens vrij weinig weg, en de eerste helft was op zich best om van te genieten. Geen goed voetbal, maar wel de tegenstander steeds opjagen en het spel steeds heel snel hervatten. Goede inzet.
Voor donderdag en zondag moet het wel veel en veel beter, anders hebben we donderdag echt een probleem.
Wheheh goed voor mekaar Keltiequote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Heb een gele kaart van Feijenoord gekregen in verband met openbare dronkenschap
Klapte in de eerste helft onderuit (net na de eerste strafschop).
Beneden m'n, bij De Kuip opgegeten, friet er maar weer uitgekotst en toen stonden er allemaal stewards om mij heen
Naar het politiebureau, babbeltje gemaakt en naar de auto gelopen (met een maatje).
Gezellig, die zaterdag wedstrijden
Moraal van het verhaal:
Niet smiddags gaan drinken, terwijl je die dag maar 2 boterhammen met pindakaas op hebt en daarna een zakje friet bij De Kuip eten.
Azijnsmaak in je muil na het kotsen
quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Pfff.. Heb een gele kaart van Feijenoord gekregen in verband met openbare dronkenschap
Beneden m'n, bij De Kuip opgegeten, friet er maar weer uitgekotst en toen stonden er allemaal stewards om mij heen
Naar het politiebureau, babbeltje gemaakt en naar de auto gelopen (met een maatje).
Moraal van het verhaal:
Niet smiddags gaan drinken, terwijl je die dag maar 2 boterhammen met pindakaas op hebt en daarna een zakje friet bij De Kuip eten.
Moraal van het verhaal:
Voetbal is oorlog hequote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Gisteren was het maar matig op de goals van Biseswar en zijn voorzet op Mols na. Maarja het is volendam maar...
Kan dat uitschot dat joden aan het gas en dergelijke zong voortaan buiten blijven? Stelletje misselijkmakende figuren!
Moraal van het verhaal:
Met mosterd?quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gele kaart.
Als je flink zat bent moet je ook gewoon 3 broodjes unox halen.
Lekker zijn die, hèquote:Op zondag 14 september 2008 14:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geen echte, je krijgt altijd die mosterdsaus erbij van unox.
Opzich viel het "goed zat" nog wel mee.quote:Op zondag 14 september 2008 13:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gele kaart.
Als je flink zat bent moet je ook gewoon 3 broodjes unox halen.
Ja, als er joden bij zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 13:49 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gele kaart
[..]
Voetbal is oorlog he
Dat is al een tijd aan de gang. Heb het al vaker gezien iig, erg triest.quote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja, en mensen die goedwillig bier over fotograven + hun aparateur gooien
Op zulk soort momenten schaam ik me als Feyenoord supporter. Bij de laatste 3 doelpunten tegen Volendam werd er constant moetwillig een beker met bier de lucht in gegooid boven een fotograaf met een laptop en 2 camera's.quote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is al een tijd aan de gang. Heb het al vaker gezien iig, erg triest.
Alleen tegen Schalke was dat grappig bij die Duitse cameraploeg![]()
dat was leuk jaquote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Kopbal het volgende:
Alleen tegen Schalke was dat grappig bij die Duitse cameraploeg![]()
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.quote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ach het is nog maar een weekje. Moet kunnen vind ik.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.
Volgende week niet hoorquote:En volgende week hoor je die eerste stiltes weer rond de 10e minuut.
Ja, maar er was nou niet echt een uitdaging qua aanval. Maar, hij speelde inderdaad best degelijk. Ik heb eigenlijk helemaal geen anti-ajax nummers gehoord. Alleen tijdens de samenvatting hoorde ik opeens joden gaan eraan Heel vreemd.quote:Op zondag 14 september 2008 12:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond Hofland best sterk spelen. Betrouwbaar en als het moest maakte hij ook nog wel eens een overtreding.
Volgende week durft idd 3/4 niet eens het hand in hand te zingen!!quote:Op zondag 14 september 2008 15:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat het hele anti-ajax gedoe het laatste jaar trieste vormen aanneemt.
En volgende week hoor je die eerste stiltes weer rond de 10e minuut.
verdedigend wel, opbouwend was het nog zwakquote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja, maar er was nou niet echt een uitdaging qua aanval. Maar, hij speelde inderdaad best degelijk.
Die vetklep stond lekker te keepen inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef ruud_fr het volgende:
verbazingwekkend hoe die dikke er een paar ballen van Van Bronckhorst uit hield trouwens![]()
Lijkt me ook beter. Niks forceren svp.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meld dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
Was toch al bekend? Ik wist het iig al.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meld dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 14 september 2008 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was toch al bekend? Ik wist het iig al.
Wie zegt dat Bruins het niet redt? Verbeek zei dat het met Landzaat een wat lastiger verhaal was, dus ik neem aan dat hij hem niet meteen laat meespelen zondag.quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Waarom Landzaat en Bruins niet? Die waren voor gisteren toch al bijna fit?
Niks verbazingswekkend aan. Hij doet dat al jaren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef ruud_fr het volgende:
verbazingwekkend hoe die dikke er een paar ballen van Van Bronckhorst uit hield trouwens![]()
wat danquote:Op zondag 14 september 2008 17:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks verbazingswekkend aan. Hij doet dat al jaren.
Je moet trouwens nog wat aanpassen aan de op, koekebakker.
Kutzooi.quote:Op zondag 14 september 2008 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek meldt dat Karim El Ahmadi en Ron Vlaar Ajax waarschijnlijk niet gaan halen.
ff de oude speelschema.png deleten bij Photobucket en opnieuw uploaden, dan hoeft de OP niet telkens aangepast te worden (zie bestandsnaam)quote:Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Tssss...
http://i38.photobucket.co(...)OK/speelschema-1.png
Donequote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ff de oude speelschema.png deleten bij Photobucket en opnieuw uploaden, dan hoeft de OP niet telkens aangepast te worden (zie bestandsnaam)
Wat werd er gezongen? Joden gaan eraan of zo? Vind ik nogal gewaagd (en arrogant) gezien de laatste ontmoetingen.quote:Op zondag 14 september 2008 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die anti ajax liedjes mogen ze voortaan ook wel achterwegen laten. Als het nou tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax zingt, oke. Maar doe dat net met wedstrijden die totaal niets met ajax te maken hebben. Met dat soort liedjes steun je de ploeg niet.
Oja, en mensen die moedwillig bier over fotograven + hun aparateur gooien
Van dat ding dat jullie "friet" durven noemen, krijg ik sowieso kotsneigingen, gezopen of nietquote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Keltie het volgende:
Moraal van het verhaal:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |