Mijn Warsteiners zijn helaas al een tijdje op, ik Grolsch verder tot de horizonquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:01 schreef crossover het volgende:
Ik begin aan m'n derde euroshopper
Warsteiner? Zeker doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:14 schreef crossover het volgende:
Maar het kan in smaak nog wel verschillen als het in kwaliteit niet verschilt.
Toch maar eens bestellen als ik het ergens zie dan
ook lekker, maar onwaarschijnlijk duur. 7,2 liter HJ is duurder dan 7,92 liter Grolsch. Dat kan niet.quote:
Nouquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen Nederland is grolsch toch wel zo'n beetje "as good as it gets"
Maar ongeveer elk Duits bier is makkelijk beter. behalve Becks dan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is de keus heel simpel idd. Altijd Hertog Jan
Pff duurde ffquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:07 schreef Fha het volgende:
Zo. weer fris en fruitig.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
Baileys
was gezellig. En nu.. ook maar slapen?
Dan begint het enigszins geloofwaardig te worden dat je niet meer op je benen kunt staanquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er om 2 uur?
Oh zo, dat moet lukkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan begint het enigszins geloofwaardig te worden dat je niet meer op je benen kunt staan
T is dan ook een criminele pokkezooi daarquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, we hebben een rel hier in hellevoetsluis, precies waar ik woon is een hevige ruzie ontstaan.
Zondag om 10:00??? Ga uitslapen manquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh zo, dat moet lukken
Al wil ik rond 10 uur in de sportschool staan
Dat is tegenwoordig uitslapenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Zondag om 10:00??? Ga uitslapen man
We hebben met de hele buurt een rel weten op te lossen. Vier 'feestgangers' tussen 14-16 jaar gingen elkaar met een mes ter lijf... Damnquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook een criminele pokkezooi daar
Op mijn enige vrije dag slaap ik altijd tot 1 uur uitquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig uitslapen
Maar kinderen zijn altijd zo lief en schattig. Nu krijg je weer allemaal moeders achter je aan hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
We hebben met de hele buurt een rel weten op te lossen. Vier 'feestgangers' tussen 14-16 jaar gingen elkaar met een mes ter lijf... Damn
Hellevoetsluis is een en al relquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
@A4W: een rel? in Hvs? Kennen ze dat daar ook al? Waar moet dat heen met deze wereld...
wat?quote:
hvs is bij mijn weten Hilversum. Daar kan qu meer over vertellen.quote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn altijd zo lief en schattig. Nu krijg je weer allemaal moeders achter je aan hoor
Ze hebben echt geen normen en waarden, om elf uur ruzie zoeken en die gasten/hoeren liepen gewoon over andermans autos en oja, toen ik thuis kwam en een bocht maakte reed ik over twee fietsen heen. Netjes geparkt op de openbare weg, kon letterlijk 2 fietsen onder mijn auto vandaan trekken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hellevoet ja hoorhet zal daar ook eens wel een week lang goed gaan
Er zijn ook nog lieve mensen hoor, zoals je trouwe buurtquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis is een en al rel
Ongetwijfeld. Maar nu nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hvs is bij mijn weten Hilversum. Daar kan qu meer over vertellen.
Wel opletten hequote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef DR34M3R het volgende:
o wacht... pagina 2 was er natuurlijk al voor ik reageerde op pagina 1....
Bestaat qu nogquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hvs is bij mijn weten Hilversum. Daar kan qu meer over vertellen.
Ik vind het erg irritant als ik iets post en er intussen heel veel posts tussen staan. Kunnen we afspreken dat we dat niet doen nu? Zo kan ik het niet zo goed bij houdenquote:
Als jij wat doorpost zal het niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vind het erg irritant als ik iets post en er intussen heel veel posts tussen staan. Kunnen we afspreken dat we dat niet doen nu? Zo kan ik het niet zo goed bij houden
Ja hallo! Weet je wel hoeveel tijd het me extra kost met al die backspace om te zorgen dat de spelling en grammatica correct blijft?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij wat doorpost zal het niet meer gebeuren
Lekker he, die drankquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hallo! Weet je wel hoeveel tijd het me extra kost met al die backspace om te zorgen dat de spelling en grammatica correct blijft?
quote:
Jah. Al zal de eerste wel door de war geschopt gaan worden door de kids: uitslapen.quote:Op zondag 14 september 2008 00:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, jullie al plannen voor morgen?
Weer gaat toch mooi worden?? Ik ga iig uitslapen tot rond 12:00, daarna Formule 1 kijken en voetbal aansmijtenquote:Op zondag 14 september 2008 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Al zal de eerste wel door de war geschopt gaan worden door de kids: uitslapen.
Tweede: vriend onderhand eens zien...wordt tijd. Maar ik weet niet eens of hij morgen kan..
Derde: nieuwe winterjas van de oudste ruilen voor een maatje groter. Mits het weer mee zit.
Dan moet je niet typen met een plectrum in je handquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hallo! Weet je wel hoeveel tijd het me extra kost met al die backspace om te zorgen dat de spelling en grammatica correct blijft?
quote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Weer gaat toch mooi worden?? Ik ga iig uitslapen tot rond 12:00, daarna Formule 1 kijken en voetbal aansmijten. Voor de rest, we zien wel.
Voor Baileys vind ik het heel veelquote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar niet zoveel gehad hoor. 2 Baileys. In 2,5 uur.. Valt best mee toch?
Morgen zonnig maar slechts eens graad of 17quote:Op zondag 14 september 2008 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Al zal de eerste wel door de war geschopt gaan worden door de kids: uitslapen.
Tweede: vriend onderhand eens zien...wordt tijd. Maar ik weet niet eens of hij morgen kan..
Derde: nieuwe winterjas van de oudste ruilen voor een maatje groter. Mits het weer mee zit.
Hahaquote:Op zondag 14 september 2008 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Als het weer nou mooi genoeg wordt ga ik met ze aan het water liggen
niet echt zwemweer dus...quote:Op zondag 14 september 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen zonnig maar slechts eens graad of 17
Ligt eraan of je binnen of buiten wilt zwemmen.quote:
Als het water lekker warm is juist welquote:
Nou ja, aangezien ik het over goed weer had denk ik dus buitenquote:Op zondag 14 september 2008 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan of je binnen of buiten wilt zwemmen.
Ook jij een fijne nacht DR34M3R!quote:Op zondag 14 september 2008 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
ik duik ook mijn nest in. Welterusten![]()
Gaat wel lukken hoor.. Dromenquote:Op zondag 14 september 2008 00:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ook jij een fijne nacht DR34M3R!
Phipoquote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kheb maar een fotoboek profiel aangemaakt.
Truste Droomquote:Op zondag 14 september 2008 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
ik duik ook mijn nest in. Welterusten![]()
Klinkt erg aanlokkelijk.. maar nee. Eerst toch maar fijn gaan dromenquote:Op zondag 14 september 2008 00:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Glukkig maar! Anders moet je maar lekker opblijven![]()
I know.quote:
Hoi bokssletquote:
tuurlijk welquote:Op zondag 14 september 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Mijn treintje is er eindelijkAlleen afgegeven aan de buren van de buren van de buren (maal 3). De TNT bezorger had er blijkbaar zin in om dat ding 8 huizen om de hoek verder te bezorgen om dat wij niet thuis waren. Er was gisteren een buurtfeest (niet meegedaan, kon niet) dus ik kan lastig nu al aanbellen
Welnee joh, gewoon eerst even gitaar spelenquote:Op zondag 14 september 2008 09:21 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh!
De zon schijnt...
Leuke dingen doen vandaag, maar we beginnen maar met die strijk denk ik
quote:Op zondag 14 september 2008 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
nu eerst een bakkietrouwens. Heb de was al in de machine zitten
Al gedaanquote:Op zondag 14 september 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon eerst even gitaar spelen
Sinterklaas doet niet aan mij en andersom.quote:Op zondag 14 september 2008 10:25 schreef DR34M3R het volgende:
Hey pier, ben je daar niet erg vroeg mee? Eerst Sinterklaas, dat weet je toch!
awww.... ben je niet lief genoeg?quote:Op zondag 14 september 2008 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinterklaas doet niet aan mij en andersom.
Ik pas niet meer bij hem op schoot.quote:Op zondag 14 september 2008 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awww.... ben je niet lief genoeg?
Aww menneke tochquote:Op zondag 14 september 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik pas niet meer bij hem op schoot.
Hč gut... maar je kunt toch op je knietjes voor hem gaan zitten dan?quote:Op zondag 14 september 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik pas niet meer bij hem op schoot.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hč gut... maar je kunt toch op je knietjes voor hem gaan zitten dan?
hč bah.. dat klinkt ranziger dan bedoeld
quote:Op zondag 14 september 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat op de zondagochtendschaam je
Het lijkt er wel op hequote:Op zondag 14 september 2008 11:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Mogge Flash, alles goed hier?
Schaam je! Da's toch zonde van zo'n mooie dag?quote:Op zondag 14 september 2008 11:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mooi zo. Damn, ik kom net uit bed geroldZo lui ben ik nu whehe.
Daar is het tenslotte zondag voorquote:Op zondag 14 september 2008 11:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mooi zo. Damn, ik kom net uit bed geroldZo lui ben ik nu whehe.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Schaam je! Da's toch zonde van zo'n mooie dag?
nee, dan kun je beter strijken idd...
Precies!! Heb jij al voor vandaag plannen gemaakt?quote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het tenslotte zondag voor
Vuelta kijken vanmiddagquote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Precies!! Heb jij al voor vandaag plannen gemaakt?
Dit is de ROnde van Spanje. Aanzienlijk boeiender dan de ronde van Nederlandquote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar de Tour de France en de ronde van Nederland.
Tja, wat houd Nederland nou toch in? Klein kikkerlandje.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de ROnde van Spanje. Aanzienlijk boeiender dan de ronde van Nederland
Alleen rust kan je reddenquote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
Sporten ging matig, denk toch dat er een griepje aan zit te komen
Nu rust iig
Dat zal zeker helpen ja. En is ook niet al te moeilijkquote:
Ik moet zeggen dat mijn knie er wel duidelijk op vooruit gaat de laatste dagenquote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal zeker helpen ja. En is ook niet al te moeilijk
En dan weer rustig opbouwen met zwemmen?quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn knie er wel duidelijk op vooruit gaat de laatste dagendoor de rust
nietus!quote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
wow de hele ksc is weer eens door een hele andere groep mensen over genomen
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan weer rustig opbouwen met zwemmen?
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
wow de hele ksc is weer eens door een hele andere groep mensen over genomen
En dan rustig opbouwenquote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Preciesmorgen gaat het bad weer open
Heeft de dok nog een aanbeveling gedaan hoe je 't moet gaan opbouwen? Om niet meer terug te vallen zeg maar?quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn knie er wel duidelijk op vooruit gaat de laatste dagendoor de rust
Anders bestel je toch alvast een paar krukkenquote:
Ja, gewoon rustig aan opbouwenquote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft de dok nog een aanbeveling gedaan hoe je 't moet gaan opbouwen? Om niet meer terug te vallen zeg maar?
hier plaatsen danquote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bijna hele dan![]()
btw zoek eens op emo en elmo op in youtube geweldig filmpje
quote:
Nee. Daarom ook na elkaar, niet tegelijkquote:Op zondag 14 september 2008 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is toch geen combinatie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)quote:
Zegt me niksquote:Op zondag 14 september 2008 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)
Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant.
Vraag er eens naar bij de groenteman.quote:
Koffiequote:
quote:
Zo leer je nog eens wat.. dit is nieuw voor me hoor:quote:Op zondag 14 september 2008 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)
Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant.
quote:Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, `s werelds grootste kruid (kruidachtige). Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik heb wel een bananenboot gezien, is het zoiets?
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vraag er eens naar bij de groenteman.
quote:
Dat ga ik van de week weer echt doen eensquote:
Mwoa ik misschien ook welquote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ga ik van de week weer echt doen eens
Een kruid dat groenten produceert dat gegeten word als fruit.quote:Op zondag 14 september 2008 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat.. dit is nieuw voor me hoor:
[..]
Met banaankruidenquote:
Ja, dat dus.quote:Op zondag 14 september 2008 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een kruid dat groenten produceert dat gegeten word als fruit.
Yummquote:
exblauwequote:
Ze vindt je liefquote:Op zondag 14 september 2008 17:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar me blozen?
Naar wie dan wel?quote:Op zondag 14 september 2008 17:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar me blozen?
quote:
Sateetjes dus, blijkbaar.quote:
Niks meer. Net gegetenquote:
marcquote:
Had je iets lekkers? En niet heel vroeg gegetenquote:
Bruine bonen met spek. Tweede keus van de kids gisteren. En ik heb nog over hoorquote:Op zondag 14 september 2008 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je iets lekkers? En niet heel vroeg gegeten
Gister nog opquote:
whehehe.. over het algemeen valt het reuze mee met mijn verlegenheidquote:Op zondag 14 september 2008 17:27 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Weet niet, als je het alleen maar bij mij doet dan vind ik het goed haha
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 september 2008 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. over het algemeen valt het reuze mee met mijn verlegenheid
Eigenlijk wel ja. Ongeveer. Ik heb nog een kleine wens..quote:Op zondag 14 september 2008 17:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Alles goed met je verder?
Nee thxquote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bruine bonen met spek. Tweede keus van de kids gisteren. En ik heb nog over hoor
Vroeg.. mwah. valt wel mee hoor.Ten tijde van mijn ex aten we altijd om half vijf.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:10 schreef MPG het volgende:
Sateetjes dus, blijkbaar.
En dat is?quote:Op zondag 14 september 2008 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ongeveer. Ik heb nog een kleine wens..
Nee dankje, desondanks kan ik je de salade plus wel aanraden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Iemand zin om naar de McD te gaan?
Daarom. Maar meestal eten we tegenwoordig om een uur of kwart over zes, maar in het weekend altijd iets vroeger. Dan blijft er voor de kids ook nog tijd over voor iets lekkers na het eten, zonder dat dat er meteen achteraan geduwd hoeft te worden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx
Das vroeg ja, half 5 heel vroeg zelfs
Ja, dat ga ik niet vertellen natuurlijk. Je weet toch dat wensen niet uitkomen als je ze hardop zegt?quote:
Kwart over 6 klinkt al logischer jaquote:Op zondag 14 september 2008 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daarom. Maar meestal eten we tegenwoordig om een uur of kwart over zes, maar in het weekend altijd iets vroeger. Dan blijft er voor de kids ook nog tijd over voor iets lekkers na het eten, zonder dat dat er meteen achteraan geduwd hoeft te worden.
Oh, het ging net niet helemaal goed trouwens met het spek... kleinste liep verdacht rood aan, en deed alsof ie een goudvis was.. rood betraande oogjes en zo.. Maarreh.. geen kik hoor.
Ben wel blij dat het vlees al uit zijn keel schoot toen ik hem van achteren langs uit de stoel tilde.. de echte heimlichmanoevre lijkt me toch best eng om toe te moeten passen...
Nee waarom?quote:Op zondag 14 september 2008 17:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Iemand zin om naar de McD te gaan?
Omdat ze er zulke lekkere salades en worteltjes enzo hebben natuurlijkquote:
Veel te ver weg voor mij, sorryquote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze er zulke lekkere salades en worteltjes enzo hebben natuurlijk.
Daarom wil ik juist gaan hahaquote:Op zondag 14 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee dankje, desondanks kan ik je de salade plus wel aanraden.
Dan PM je me maar hahaquote:Op zondag 14 september 2008 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet vertellen natuurlijk. Je weet toch dat wensen niet uitkomen als je ze hardop zegt?
Dus zou je een paar uur wachten op iemand die van ver moet komenquote:Op zondag 14 september 2008 18:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Omdat ik een vreselijke honger hebt en niet alleen wil gaan
Des te meer honger ik dan krijgquote:Op zondag 14 september 2008 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zou je een paar uur wachten op iemand die van ver moet komen
Je hebt PMquote:
ik lust geen worteltjes taartquote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze er zulke lekkere salades en worteltjes enzo hebben natuurlijk.
Wat moet je met een usb dvd?quote:Op zondag 14 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hipheb jij nog een USB DVDdrive te leen misschien?
Ik heb hem weggejaagd...quote:
Ik zag hetquote:
Ow Fles, je wilt niet wetenquote:Op zondag 14 september 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje stiekem vuige schunnige sexy PMmetjes sturen he?
Neequote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ow Fles, je wilt niet weten![]()
.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje stiekem vuige schunnige sexy PMmetjes sturen he?
wat moet je ermee?quote:Op zondag 14 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hipheb jij nog een USB DVDdrive te leen misschien?
Echt welquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar je schok![]()
Ik vergeef je hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
wat blijft het toch een prachtig nr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |