Die ene DJ van FOK!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:36 schreef veldmuis het volgende:
Hey was het DJ sandstorm nu pls mn bericht niet verwijderen moderator groetjes
Dat hoortquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:50 schreef Knekwurst het volgende:
Draait zo'n kerel en principe best prima, komt er een moment dat hij ineens zichzelf verliest in zijn kankerverleden met zijn kut happy hardcore en gabbermuziek. Laatste maanden is me dit al een paar keer gebeurd, goddomme!
nee hoor, er zijn er dan altijd wel 2 of 3 die er voor passenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ben ik dan de eerste die het met de TS eens is?
Gabbermuziek
Alle vormen van hardcore/hardstyle![]()
Het is ook bagger. Maar wel leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Gabbermuziek
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef dubidub het volgende:
TS never learned how to dance that fast and he doesn't know how to move
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:55 schreef Vodka_Lime het volgende:
Heerlijk! ! ! even die lekkere harde muziek op het laatst. Doet het altijd goed. ook in de kroeg overigens. Wij sluiten altijd af met wat hardstyle en/of happy hardcore. (studentenkroeg)
Nee hoor FOK! zit vol metalfansquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Gabbermuziek
Laten metal en hardcore/hardstyle/gabbertroep nou net de enige 2 muziekstijlen zijn waar ik echt een kankerhekel aan hebquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor FOK! zit vol metalfans
Wtfquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:30 schreef xyz147 het volgende:
Dit klinkt dan weer minder aantrekkelijk
HOEZO, JE GYMSPULLEN VERGETEN?!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben m'n gymspullen vergeten!
HYPER HYPERquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef PPL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."
Wat ben jij een baggeruser. Bij deze ben je bij mij veroordeeld tot kneus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:21 schreef Knekwurst het volgende:
Ik word niet vrolijk van dit topic, ook al heb ik hem zelf gemaakt..Ga jezelf lekker rukken op de gulden met je oordopjes van je walkman in waar happy hardcore uitkomt. Fapfapfap op het verleden! Moooh wat was die tijd goed ghekke! Die hendig sjieke dansjes doen het trouwens ook altijd goed bij de chicks! Even lekker wat regelen op 't eind van de avond, niks mis mee hoor!
En alles wat daar in de buurt komtquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Gabbermuziek
Metalfans genoeg die ook gewoon van 'n lekkere pot stampherrie houden. Ken er eigenlijk maar weinig die er echt niks mee kunnen. Ik heb trouwens omgedraaid gemerkt dat veel mensen die van stampherrie houden vaak metal ook best kunnen pruimen. Goede zaak imo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor FOK! zit vol metalfans
Draaiorgels klinken ook zo ..quote:
Dj Paul is nu wel een beetje gedateerd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe kan je hier nou tegen zijn?
Good ol' times
Beter doe je even normaal.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ben jij een baggeruser. Bij deze ben je bij mij veroordeeld tot kneus.
Volgens mij was je dit allang bij anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |