Die ene DJ van FOK!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:36 schreef veldmuis het volgende:
Hey was het DJ sandstorm nu pls mn bericht niet verwijderen moderator groetjes
Dat hoortquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:50 schreef Knekwurst het volgende:
Draait zo'n kerel en principe best prima, komt er een moment dat hij ineens zichzelf verliest in zijn kankerverleden met zijn kut happy hardcore en gabbermuziek. Laatste maanden is me dit al een paar keer gebeurd, goddomme!
nee hoor, er zijn er dan altijd wel 2 of 3 die er voor passenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ben ik dan de eerste die het met de TS eens is?
Gabbermuziek
Alle vormen van hardcore/hardstyle![]()
Het is ook bagger. Maar wel leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Gabbermuziek
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:51 schreef dubidub het volgende:
TS never learned how to dance that fast and he doesn't know how to move
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:55 schreef Vodka_Lime het volgende:
Heerlijk! ! ! even die lekkere harde muziek op het laatst. Doet het altijd goed. ook in de kroeg overigens. Wij sluiten altijd af met wat hardstyle en/of happy hardcore. (studentenkroeg)
Nee hoor FOK! zit vol metalfansquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Gabbermuziek
Laten metal en hardcore/hardstyle/gabbertroep nou net de enige 2 muziekstijlen zijn waar ik echt een kankerhekel aan hebquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee hoor FOK! zit vol metalfans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |