Ja precies, hier is een screenshot uit de seriequote:Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
Hey, ik hoor net dat gister die aflevering was waar Andre in z'n Ferrari door 5 metalen kistjes met videobanden en sportvelgen werd aangereden, heeft iemand de opgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja precies, hier is een screenshot uit de serie
[ afbeelding ]
En het is 'kleiner dan ik', niet 'kleiner als mij'quote:
Ah shit! Sorry, ik kan je niet helpen.. Ik heb ze alleen opgenomen op licht metalen velgjes.. Ik gebruik geen videobanden meer..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:22 schreef PhoenixNLx het volgende:
fuck! ik was vergeten dat gister die aflevering met die 5 ferrari's die in beslaggenomen worden was! heeft iemand hem nog opgenomen op videoband? ???
Topickillerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En het is 'kleiner dan ik', niet 'kleiner als mij'
Maakt niet uit. Ik heb dit topic toch bewaard.. op videobandquote:
omfg,moest stiekem lachenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
Wanneer komt die aflevering dat André pannenkoekenbeslag legt over 5 ferrari's?
Het is een hele prestatie om in bijna ieder plaatje wel een grammaticale fout of spelfout te krijgen. Chapeau!quote:
Topickillerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Het is een hele prestatie om in bijna ieder plaatje wel een grammaticale fout of spelfout te krijgen. Chapeau!
en nee... moest wel lachen toen ik zag dat die vent op dat kistje stond. dat is toch bij die aflevering met die 5 ferrari's? heeft iemand dat ook op videoband?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:19 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Was dat niet omdat koos op lichtmetalen velgjes stond, dat je moest lachen?
Zelfs als je over Andre rijdt komt het dan allemaal nog goed..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:53 schreef PhoenixNLx het volgende:
michelin runn flat bandjes? zodat als je over een kistje heen rijdt alles nog goed komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |