Hap Hap.quote:Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
ja want je komt uit 1980 zeker? ffs
lekker hoooooor!quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Stukje staat ook gewoon op youtube.
Voor als je t nog niet door had, hij staat op een kistjequote:Op maandag 29 september 2008 14:21 schreef Joeriii het volgende:
[ afbeelding ]
WHEHEHEHEHEHEHEEEEEHEHEE![]()
![]()
Oh, nu zie ik het inderdaad! Kistje is ook zo klein. Dacht dat die rode cirkel een hoepel was waar hij mee ging hoelahoepen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Voor als je t nog niet door had, hij staat op een kistje
Inderdaad, beter gebruiken ze voortaan iets anders dan een kistje.quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Begint nu wel vervelend te worden.
whehehequote:
Is dat die aflevering met dat kistje?quote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Sackboy het volgende:
Hahahaha wisten jullie dit al? Die André van der Toorn is zo klein dat ie op 5 ferrari's moet staan om Koos Spee te interviewen!!!1!!111!!
Ja die werd in beslag genomenquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Is dat die aflevering met dat kistje?
Whehehequote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja die werd in beslag genomenZaten videobanden in
Videobanden? Met sportvelgen?quote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja die werd in beslag genomenZaten videobanden in
quote:
Eng he, als mensen naar je kijkenquote:Op maandag 29 september 2008 16:15 schreef MuRKie het volgende:
Mensen ik zit hier hardop te lachen op kantoor
edit: help ik wordt aangekeken door iedereen
Jeweetz_!quote:Op maandag 29 september 2008 16:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eng he, als mensen naar je kijken
als je toppers als "videobanden met sportvelgen" te verwerken krijgt is het ook wel moeilijk om in te houden...quote:Op maandag 29 september 2008 16:15 schreef MuRKie het volgende:
Mensen ik zit hier hardop te lachen op kantoor
edit: help ik wordt aangekeken door iedereen
Ik vond vooral de opmerking over de afevering waarbij hij op 5 ferarri's stond en de aflevering over een kistje ging erg smakelijk gemaaktquote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
als je toppers als "videobanden met sportvelgen" te verwerken krijgt is het ook wel moeilijk om in te houden...
He Bassie houdt zich tegenwoordig met ander zaken bezigquote:
Met Ferrari's aanhouden? Komt dat deze vrijdag dan?quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He Bassie houdt zich tegenwoordig met ander zaken bezig
Nee deze vrijdag gaat over een kistje met banden met licht metalen velgjes.. De aflevering die jij bedoelt komt de week ernaquote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met Ferrari's aanhouden? Komt dat deze vrijdag dan?
Kan iemand die dan voor mij opnemen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:53 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee deze vrijdag gaat over een kistje met banden met licht metalen velgjes.. De aflevering die jij bedoelt komt de week erna
quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
is dat dan die aflevering dat hij een videoband opneemt? Kan iemand dan voor mij op een kistje gaan staan?
Dat wordt lastig denk ik. Want ik heb begrepen dat hij die aflevering op mijn videorecorder staatquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Kan iemand die dan voor mij opnemen?
Kan je me dan 5 ferrari's geven?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig denk ik. Want ik heb begrepen dat hij die aflevering op mijn videorecorder staat
is dat van die aflevering van blik op de weg met die 5 ferrari s? en wie heeft dan die aflevering met dat kistje, die heb ik namelijk nodig op videoband voor morgen, iemand?quote:
Gvd Tss, ik moest nog lachen ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:13 schreef Walter81 het volgende:
Hehe, zit ik net in de auto, luister naar Evers Staat Op, wordt er gesproken over Wegmisbruikers.
Een van z'n side-kicks wist te vertellen dat die André van der Toorn zo'n klein ventje is dat die zelfs op een kratje moet staan als tie met Koos Spee praat![]()
Heeft iemand het toevallig opgenomen op z'n videorecorder?
Jeetje, heette die postbode Andre?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kreeg net een kistje van de postbode. Ik hem nieuwsgierig openmaken, zater er 5 banden in op lichtmetalen sportvelgen en een Ferrari!
Zitten er 5 ferarri's in dat koffertje? Want dit was toch die aflevering met die videobanden met lichtmetalen velgen? of ben ik in de war? Volgens mij had ik deze namelijk opgenomen met mijn videorecorderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:11 schreef Walter81 het volgende:
Jammer dat iedereen elkaar hier zo voor de gek houdt met die photoshops.
Hier dan maar eens het origineel van kabouter koos:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |