Het leukste vind ik nog die mensen die een weerwoord hebben als:quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:13 schreef Rekkie het volgende:
Automobilisten die uberhaupt weerwoord hebben als hun rijbewijs afgepakt wordt
coos tompoesquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Fatty het volgende:
Zat net te kijken naar die coos tompoes...
Dat vond ik trouwens ook want ik heb wel een rijbewijs maar geen auto, omdat ik geen geld heb voor een auto EN DUS OOK NIET VOOR EEN APK VOOR DE AUTOMOBILIST KUTZOOIquote:die mongool zit leuk te bedenken dat als je toch al zoveel geld uitgeeft aan een auto ( verzekering, auto zelf etc etc ) dat je ook wel om de 5 jaar paar rijlessen erbij kan nemen voor 200 eurie ofzo... wat een tering idioot...
Laat ze eerst maar eens een jaarlijkse APK voor bejaarden invoeren. Denk dat dat al aardig scheelt in het ongelukken aantal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef DemonRage het volgende:
Als die oetlul (Koos Spee) de zogenaamde "apk voor de automobilist" gaat invoeren, dan hoop ik dat diegene die 'm doodrijdt ook toegeeft dat het met opzet was.
Oeh, dat kan niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een jaarlijkse APK voor bejaarden invoeren. Denk dat dat al aardig scheelt in het ongelukken aantal.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oeh, dat kan niet.
Dan moet Spee meteen van de weg blijven...
En dan ook voor vrouwen....alle vrouwen.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een jaarlijkse APK voor bejaarden invoeren. Denk dat dat al aardig scheelt in het ongelukken aantal.
Ah, hebben ze weer een dealtje met het CBR weten te maken? Opzich vind ik zo'n 5 jaarlijkse keuring niet eens zo'n slecht idee, maar we betalen al genoeg om auto te kunnen rijden. Maar ja, hij zal het er wel door krijgen. Gelukkig is het OV ook zo'n goed alternatief om je te verplaatsen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Fatty het volgende:
Zat net te kijken naar die coos tompoes... die mongool zit leuk te bedenken dat als je toch al zoveel geld uitgeeft aan een auto ( verzekering, auto zelf etc etc ) dat je ook wel om de 5 jaar paar rijlessen erbij kan nemen voor 200 eurie ofzo... wat een tering idioot...
Inderdaad, je bent gewoon dom als je te hard rijdt op zo'n manier dat je je rijbewijs kwijt kan raken terwijl je weet dat je hem nodig hebt voor het werk. Ik hoop dan ook altijd maar dat ze hun baan kwijt raken daardoor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het leukste vind ik nog die mensen die een weerwoord hebben als:
Maar ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk.
En dan doe ik:![]()
![]()
Dat is echt de domste smoes ooit inderdaad. Als je je rijbewijs zo hard nodig hebt voor je werk, dan ga je hem niet op zo'n debiele manier op het spel zetten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad, je bent gewoon dom als je te hard rijdt op zo'n manier dat je je rijbewijs kwijt kan raken terwijl je weet dat je hem nodig hebt voor het werk. Ik hoop dan ook altijd maar dat ze hun baan kwijt raken daardoor.
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond die Surinamer chill, zo van: Ach kan gebeuren, geen stress. Lachte me kapot om die gast.
God, wat een debiel was datquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:50 schreef IJsblock het volgende:
Ik vond die Marokkaan wel lachen, die spuugde naar die agent, en nog bijdehand doen ook, terwijl je achter het stuur zit en niet eens in het bezit was van een rijbewijs....
How low can you go?
Dat is ook wel eens gebeurd. Was ook te zien in Wegmisbruikers (of Blik op de Weg, maar 'k gok op de eerste). Handige Harry zat nog in z'n proeftijd, reed flink te hard, mocht rijbewijs inleveren. Z'n baas kwam hem halen en hij werd en passant ook ontslagenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad, je bent gewoon dom als je te hard rijdt op zo'n manier dat je je rijbewijs kwijt kan raken terwijl je weet dat je hem nodig hebt voor het werk. Ik hoop dan ook altijd maar dat ze hun baan kwijt raken daardoor.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:04 schreef RainofDeath het volgende:
Was dit de aflevering met de ferrari's? Heeft iemand dat toevallig opgenomen?
http://district8.net/pers(...)eveningseweg%20.htmlquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja nee dat zie je verkeerd. Het is gewoon een computerstoring in de automaat. Ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
http://district8.net/pers(...)eveningseweg%20.html
Ik bedoel maar...wel vreemd dat bijna alleen bejaarden last hebben van een vastzittend gaspedaal.
Whehehe net goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:05 schreef Light het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens gebeurd. Was ook te zien in Wegmisbruikers (of Blik op de Weg, maar 'k gok op de eerste). Handige Harry zat nog in z'n proeftijd, reed flink te hard, mocht rijbewijs inleveren. Z'n baas kwam hem halen en hij werd en passant ook ontslagen
Ik werd gisteren tussen Antwerpen en Breda ingehaald door vijf Ferrari's achter elkaar! Zouden het dezelfde geweest zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:04 schreef RainofDeath het volgende:
Was dit de aflevering met de ferrari's? Heeft iemand dat toevallig opgenomen?
Nee, alleen bij bejaarden noemen ze het een vastzittend gaspedaal, bij jongeren noemen ze het gewoon onervaren of asociaal weggedrag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
http://district8.net/pers(...)eveningseweg%20.html
Ik bedoel maar...wel vreemd dat bijna alleen bejaarden last hebben van een vastzittend gaspedaal.
Vastzittend gaspedaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen bij bejaarden noemen ze het een vastzittend gaspedaal, bij jongeren noemen ze het gewoon onervaren of asociaal weggedrag. [ afbeelding ]
Of een zwaar gaspedaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vastzittend gaspedaal![]()
Die smoes kende ik nog niet, even onthouden....
Nee, ze hebben het kistje gewoon op de stoeprand gezet en Koos mag op de weg staanquote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Die boskabouter van een André is op steeds grotere kratjes gaan staan volgens mij, hij is nu zelfs groter dan Koos.
[ afbeelding ]
Overigens is die achtergrond tijdens de interviews ook in sommige gevallen gewoon in het filmpje geplakt. Je ziet vanuit verschillende camerastandpunten dat ze niet op dezelfde plek staan. Dat kan ook zijn met veel takes, maar ik heb het vermoeden dat het blue screen werk i.c.m. veel takes is.
foto is al van een van de vorige seizoenen, daar is het wel echt buiten opgenomen.
De chauffeur is zijn rijbewijs kwijt en de rest had te veel gezopen. Daar sta je dan langs de weg....quote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef Light het volgende:
Snuggere Bob was dat net.. 138 (voor correctie) waar 80 is toegestaan, met vier passagiers. Lekker langs de bomen racen.
Volgens mij worden die helemaal niet in beslag genomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef Jim.Beam het volgende:
kan iemand over een uur 'wegmisbruikers' voor me opnemen en posten?
video is stuk, en moet zo weg :S
wil dat stukje met die 5 in beslag genomen ferrarie's zien
Dat stukje in zoeen gangetje met een groot "controle"bord aan de muur was volgens mij opgenomen met André staand en Koos zittendquote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Die boskabouter van een André is op steeds grotere kratjes gaan staan volgens mij, hij is nu zelfs groter dan Koos.
youtube is your friendquote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef Jim.Beam het volgende:
kan iemand over een uur 'wegmisbruikers' voor me opnemen en posten?
video is stuk, en moet zo weg :S
wil dat stukje met die 5 in beslag genomen ferrarie's zien
Die foto komt echt in ieder wegmisbruikers topic terugquote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Die boskabouter van een André is op steeds grotere kratjes gaan staan volgens mij, hij is nu zelfs groter dan Koos. Vorige seizoenen (zie foto) hielden ze 'm nog iets kleiner dan meester Koos.
[ afbeelding ]
Overigens is die achtergrond tijdens de interviews ook in sommige gevallen gewoon in het filmpje geplakt. Je ziet vanuit verschillende camerastandpunten dat ze niet op dezelfde plek staan. Dat kan ook zijn met veel takes, maar ik heb het vermoeden dat het blue screen werk i.c.m. veel takes is.
foto is al van een van de vorige seizoenen, daar is het wel echt buiten opgenomen.
Vrijdag herhalingquote:
En terechtquote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De chauffeur is zijn rijbewijs kwijt en de rest had te veel gezopen. Daar sta je dan langs de weg....
Vind dat toch altijd zo kansloos die mensen die gaan janken omdat ze hun rijbewijs nodig hebben. Zet je rijbewijs dan niet op het spel, raak je hem ook niet kwijt en breng je ook geen anderen in gevaar. Overigens, hoe wou hij gaan rijden als ie in de gevangenis zit?quote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef karr-1 het volgende:
En die kerel die ruim 160 rjid op een provinciale weg waar je maar 80 mag en dan gaat zeggen dat ie alles wil doen, tot een week gevangenis aan toe, als hij maar mag rijden. Omdat hij morgen een race voor het goede doel heeft.
Tsja jammer dan, moet je maar niet zo hard rijden op de openbare weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |