quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:30 schreef Saekerhett het volgende:
Er was er nog eentje.
******.org ofzo?
Ga eens kijken bij Rotten, daar staan vooral plaatjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
rotten en ogrish waren toch alleen filmpjes?
Ik wil echt plaatjes hebben, video is vaak onduidelijk.
Goeiendagquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Zet de filter op google haar afbeeldingen search uit.
Staat dus al uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
Zet de filter op google haar afbeeldingen search uit.
Zoek eens op 'vuurwerk + rund'.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Staat dus al uit.
Ik google op termen als: finger chopped off, maar krijg niets noemenswaardigs
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zoek eens op 'vuurwerk + rund'.
Ogrish was toch ook zo'n site? Zag dat 'ie nu doorlinkt naar Liveleak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Naja, ik zie op rotten iig niets vies en bloederigs, alleen grappige plaatjes
weheheh gezelligquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarshuwing, niet doen dus.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarshuwing, niet doen dus.
Ja gelijk in het begin ook die motorrijder met zn hoofd in een vrachtwagen, hoe krijg je het voor elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar zitten echt TE grappige plaatjes, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar
OMGquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarschuwing, niet doen dus.
Ik had je gewaarschuwd nietwaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
OMG
Hier moet je dus niet naar kijken als je een beetje zwakke maag hebt.
Hahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd nietwaar
*ik eet ondertussen pepernoten en drink melk, terwijl ik kijk naar de vrouw die met haar hoofd onder het buswiel is gekomen![]()
Haha ja idd, ik kijk 100x liever dit dan twee wijven die elkaar in de bek schijten en gorgelen met hun diarreequote:Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik kijk hier trouwens wel een stuk makkelijker naar dan 2girlsonecup, die kan ik gewoon niet blijven kijken en eten tegelijk ofzo![]()
Leuk man, iedereen zit op scheurijzer te walgen dankzij mij![]()
![]()
Nee wat denk jij dan, dat het photoshops zijn allemaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef bondgirl007 het volgende:
JESUS CHRIST Delano, als dat echt is, is dat echt walgelijk omg![]()
Omg, op die 2e link staat echt zieke shitquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
http://www.encyclopediadramatica.com/Offended
En maar kankeren op de politie..... en maar ambulance personeel lastig vallen enz. enz.... zou wat meer respect mogen komen voor de lui die deze bende aantreffen enzo...quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen plaatjes hotlinken vanwege bans enz, maar als je echt 19++++ gruwelijkheid wil zien moet je even hier klikken en dan op 18+ schokkend, waarschuwing, niet doen dus.
Whehe die heb ik ook eens laten zien tijdens het brak wakker worden na een avondje stappen, ik zat de hele tijd te lachen ( kende de site al enzo) en die andere lui echt zo van Wtf!!? wat doe jequote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Daar staat ook het poesje op die wordt vertraptquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omg, op die 2e link staat echt zieke shit
Damn, daar staat wel wat zware shit bij jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Jezus, die 2e link slaat echt allesquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
ziek idd... helemaal als dit ter vermaak word bekeken...quote:Op zondag 14 september 2008 00:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus, die 2e link slaat echt alles![]()
![]()
Je gaat gegarandeerd over je nek als je ook maar een beetje zwakke maag hebtquote:Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ziek idd... helemaal als dit ter vermaak word bekeken...
Idd, dat is ook het enige wat ik niet kon aanzienquote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daar staat ook het poesje op die wordt vertrapt
Die voelen zich vast niet fijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
Tubgirl en goatse staan er ook tussen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omg, op die 2e link staat echt zieke shit
Nee dat valt dan wel weer mee eigenlijk... ik klik eerder weg omdat ik het respectloos vind om ter vermaak te kijken op wat voor een gruwelijke manier mensen om het leven zijn gekomen...quote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je gaat gegarandeerd over je nek als je ook maar een beetje zwakke maag hebt
Waterlijk, zien er uit alsof het een rubberpop is, weinig mens meer in te herkennen maar dat is echt wel echt...quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Bah bah, te ranzig gewoon. Maar ik vraag me wel af of die foto's op rotten.com enzo nou echt zijn? Heel lang geleden een keer zo'n rotten.com doorstuurmailtje gehad met 1 of ander groen lijk, vond het er redelijk nep uitzien..
Ooit van het spreekwoord gehoord "er uitzien alsof je te lang in het water hebt gelegen"?quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Bah bah, te ranzig gewoon. Maar ik vraag me wel af of die foto's op rotten.com enzo nou echt zijn? Heel lang geleden een keer zo'n rotten.com doorstuurmailtje gehad met 1 of ander groen lijk, vond het er redelijk nep uitzien..
nee hoorquote:Op zondag 14 september 2008 14:20 schreef Smijn. het volgende:
.. Ik kijk toch echt liever naar tubgirl, goatse en 2girls1cup bij elkaar dan van die overreden mensen en vertrapte katten. () Of ben ik nu een uitzondering?
Ik vind die mensenlijken ook niet prettig, maar ik kan er goed naar kijkenquote:
Terra collegequote:Op zondag 14 september 2008 15:15 schreef Strani het volgende:
Tekenopdracht voor school??? Welke school zit jij op TS?
doet me allebei eigenlijk vrij weinig, als ik aan het eten zou zijn zou ik gewoon wel doorgaan daarmee eigenlijk...quote:Op zondag 14 september 2008 14:20 schreef Smijn. het volgende:
.. Ik kijk toch echt liever naar tubgirl, goatse en 2girls1cup bij elkaar dan van die overreden mensen en vertrapte katten. () Of ben ik nu een uitzondering?
Eten hou ik ook wel binnen bij beide, maar vind het gewoon erg naar om te zien en word er ook heul erg verdrietig van.quote:Op zondag 14 september 2008 15:50 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
doet me allebei eigenlijk vrij weinig, als ik aan het eten zou zijn zou ik gewoon wel doorgaan daarmee eigenlijk...
Vast op /b/ van 4chanquote:Op woensdag 17 september 2008 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat was dat forum toch ook weer dat iemand tijdens een autopsie seks had gehad met een lijk en haar oog in haar doos had geduwd...
Ja, dat was 'm, dank u!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:24 schreef jusdOrange het volgende:
Nein, dat was uncoverreality
Die is echt heel, heel, heel erg oudquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Nog een gruwelijke. Sniper die door zijn hoofd geknald is. Klik op de punt achter deze zin.
Dat is inderdaad wel heel vet!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Je kan trouwens beter je inspiratie uit een zo'n kunstwerk halen
[ afbeelding ]
Van Alex Grey, geloof ik. Ja, anders dan z'n meditatie energie dingen, voor de kenners
Is dat echtquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Nog een gruwelijke. Sniper die door zijn hoofd geknald is. Klik op de punt achter deze zin.
Die tatoo is ook spuug lelijk zou ik ook doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
Man die zijn rug heeft opengesneden.
Uncover heeft ook wel zieke shit!!quote:
Dat ene plaatje van die man dat hoofd met die middelvinger in z'n neusquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
Ja, dat doet zeer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
Man die zijn rug heeft opengesneden.
Bete goed gejat dan slecht verzonnen zeggen ze dan hequote:Op donderdag 25 september 2008 @ 16:48 schreef stofzuierslang het volgende:
http://www.scheurijzer.nl/
quote:Op zaterdag 13 september 2008 @ 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Valt wel mee, een hamlapje ziet er niet veel anders uit, behalve dat daar geen haar op zit.quote:
Alle zieke shit op een pagina.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
Dat is echt heftige shit.Ik wou net iets gaan eten maar daar wacht ik toch lekker nog mee.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:08 schreef delano.888 het volgende:
Zo leuk he, als je zegt dat mensen echt niet moeten klikken, gaan ze het allemaal doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat is echt heftige shit.Ik wou net iets gaan eten maar daar wacht ik toch lekker nog mee.
En niet te weinig ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Alle zieke shit op een pagina.
Ik ben van nature nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo leuk he, als je zegt dat mensen echt niet moeten klikken, gaan ze het allemaal doen
Die vrouwen hebben al sinds kind hun voeten ingebonden gehad (schoonheids ideaal). Velen kunnen die windsels er niet ééns meer afdoen. Dat is héél pijnlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
Dan de Chinese vrouwtjes welke windels om hun voeten doen om maar in schoentjes ter grote van een pakje sigaretten te passen.
Ow man, dat is toch echt zo kanker maar dan ook echt kanker ziek :pquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:28 schreef focal het volgende:
www.b0g.org
en
Dierenleed vind ik erger. Dieren zijn imo altijd 100% onschuldig. Verdienen NOOIT om op een gruwelijke manier gedood/mishandeld te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Antony1989 het volgende:
![]()
[..]
Ow man, dat is toch echt zo kanker maar dan ook echt kanker ziek :p
Ik kan er wel naar kijken, maar als je dan gaat bedenken waarom mensen dat doen? Lust....![]()
![]()
Ja daar ben ik het volledig mee eens!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dierenleed vind ik erger. Dieren zijn imo altijd 100% onschuldig. Verdienen NOOIT om op een gruwelijke manier gedood/mishandeld te worden.
Bij mensen lukt het me altijd om het nog een beetje te relativeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |